M40 Двигател колко може да издържи ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
64 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Tosh виж каква е точно добавката
че при мене мн странно
паля нищо няма, тръгвам минава 20 сек и се разтраква и така 1 минутка отнема и утихва сичко,но една добавчица няма да и дойде в повече
p.s.сменял сум повдигачи,вал преди 10к км.

паля нищо няма, тръгвам минава 20 сек и се разтраква и така 1 минутка отнема и утихва сичко,но една добавчица няма да и дойде в повече

p.s.сменял сум повдигачи,вал преди 10к км.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
е какви повдигачи си сложил да се разтракат след 10к км? втора употреба?
плюс това докато не се наплюскат с масло може да тракват.. ?!
ако им вдигнеш за момент до 3к оборота и млъкне и не се чува вече, според мен си е тотално ок - ако постоянно трака квото и да правиш вече е по-проблемно, но нищо заради което не можеш да си караш така колата според мен.
но ще погледна за добавката каква е точно, има 1 флакон някъде

плюс това докато не се наплюскат с масло може да тракват.. ?!
ако им вдигнеш за момент до 3к оборота и млъкне и не се чува вече, според мен си е тотално ок - ако постоянно трака квото и да правиш вече е по-проблемно, но нищо заради което не можеш да си караш така колата според мен.
но ще погледна за добавката каква е точно, има 1 флакон някъде

- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
е като я изфорсирам изчезва,ама не ми се форсира като е студена
но нали тва ти казвам тва е само като я паля и то ако не е палена един ден
ама интерсното е че не тракат веднага а като потегля си покарвам таи долу горе 200 метра и си млъват
ама една довавка няма им навреди
но нали тва ти казвам тва е само като я паля и то ако не е палена един ден
ама интерсното е че не тракат веднага а като потегля си покарвам таи долу горе 200 метра и си млъват
ама една довавка няма им навреди

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
някои хора за казали че щом работи не се пипа, отделно има доста скептицизъм към добавките, слагат се като последен опит преди ремонт - поне това е моето виждане
та като цяло не те съветвам, щом ти млъква и само след палене ти потраква, но до седмица макс ще мина рпез сервиза и ще постна добавката, поне е тествана че не прецаква видимо и бързо нищо 


- Mr.President
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 12.11.2006
- Местоположение: Варна
t0sh написа:някои хора за казали че щом работи не се пипа, отделно има доста скептицизъм към добавките, слагат се като последен опит преди ремонт - поне това е моето вижданета като цяло не те съветвам, щом ти млъква и само след палене ти потраква, но до седмица макс ще мина рпез сервиза и ще постна добавката, поне е тествана че не прецаква видимо и бързо нищо
t0sh братле при мене потракват 1 или 2 повдигача не повече, но като се разтрака вътре в купето се чува леко наподобяващо дизел


A за тази добавка към маслото, ако е 300 ml ме съмнява да я събера, защотот съм сипал около 4 литра масло и щеката показва по средата някъде и дори мм отгоре на средата и ако сложа тая добавка ме е страх да не стигне максимума и да прелее и да изхвърли всичко..
Парите не са ми проблема да сменя повдигачите да речем ама ако не се оправи след смяната им... ? А ако са 1-2 и ги сменя 30 лв бройката и труда сигурно толкова, че може и 50-100 кинта не знам колко..
Благодаря за съветите, но аз не съм монтиор и няма как да разглобя двигателя тъй като тва ми е първата кола ;]
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
1. повдигачи се сменят само комплект
най-най-малкото защото на око по принцип не се вижда 'кой трака', а и да видиш разглоби-сглоби е според мен __поне__ 200 кинта труд, може и към 300 - чети ме горе какво съм писал (е, говориме за читав майстор а не самозванец навил се за 100лв!! все пак разглобяването е напрактика тотално), и ако е останал тракащ освен 1-2-та сменени какво правиш, пак 2-300 за труд и го избираш на руска рулетка ли?
и ако ги уцелиш - след 3 месеца няма да се разтрака някой който е бил 'почти пътник' ли? и така докога?
при мен трака точно 1 от 24 - няма значение, смятам си 8-900 кинта. при теб - щом си с 4 литра масло, вероятно максимум 16 повдигача, към 700 кинта. Ако рискуваш втора употреба (което пък само от чут пробван двигател) ще спестиш 16*15 кинта = 230, за сметка на огромни рискове веднага да ти трака нещо
така ако ставаше с по 100-тина лева, нямаше да има бмв с тракащ повдигач
2. какво е това масло АРАЛ??? вземи търси читави масла има изписани по форума или направо карай с БМВ масло, да сипеш евтино масло в кола особено БМВ е все едно да си купиш крушка и да я риташ до вкъщи защото не ти се дават 5 стотинки за торбичка. маслото е нещото за което ГРАМ не трябва да се стискаш! като цяло ако не е някакво специално от мен нечуто наистина добро масло, първото което трябва да направиш е да отидеш и да го смениш ако ще да е на 100 км. второ с мотул аз не бих карал, не достига качеството на бмв масло или кастрол добрите. 10w40 бмв масло по 11 кинта литъра...
а и защо си сменил кастрол с арал ?!?!?!?!?!?!?!
а за добавката - ще пиша но не спираш да ме шашкаш с изказвания, отделно изобщо при теб не е въпрос на добавка като гледам...
и тази добавка не прочиства нищо, тя отлага тефлон по повдигачите ...

и ако ги уцелиш - след 3 месеца няма да се разтрака някой който е бил 'почти пътник' ли? и така докога?

при мен трака точно 1 от 24 - няма значение, смятам си 8-900 кинта. при теб - щом си с 4 литра масло, вероятно максимум 16 повдигача, към 700 кинта. Ако рискуваш втора употреба (което пък само от чут пробван двигател) ще спестиш 16*15 кинта = 230, за сметка на огромни рискове веднага да ти трака нещо

така ако ставаше с по 100-тина лева, нямаше да има бмв с тракащ повдигач

2. какво е това масло АРАЛ??? вземи търси читави масла има изписани по форума или направо карай с БМВ масло, да сипеш евтино масло в кола особено БМВ е все едно да си купиш крушка и да я риташ до вкъщи защото не ти се дават 5 стотинки за торбичка. маслото е нещото за което ГРАМ не трябва да се стискаш! като цяло ако не е някакво специално от мен нечуто наистина добро масло, първото което трябва да направиш е да отидеш и да го смениш ако ще да е на 100 км. второ с мотул аз не бих карал, не достига качеството на бмв масло или кастрол добрите. 10w40 бмв масло по 11 кинта литъра...
а и защо си сменил кастрол с арал ?!?!?!?!?!?!?!
а за добавката - ще пиша но не спираш да ме шашкаш с изказвания, отделно изобщо при теб не е въпрос на добавка като гледам...
и тази добавка не прочиства нищо, тя отлага тефлон по повдигачите ...
- Mr.President
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 12.11.2006
- Местоположение: Варна
Mr.President написа:t0sh написа:някои хора за казали че щом работи не се пипа, отделно има доста скептицизъм към добавките, слагат се като последен опит преди ремонт - поне това е моето вижданета като цяло не те съветвам, щом ти млъква и само след палене ти потраква, но до седмица макс ще мина рпез сервиза и ще постна добавката, поне е тествана че не прецаква видимо и бързо нищо
t0sh братле при мене потракват 1 или 2 повдигача не повече, но като се разтрака вътре в купето се чува леко наподобяващо дизела като отворя капака се чува като часовник все едно нищо му няма, но ако се заслушаш повечко се долавят 1-2. Аз карам с масло 15W40 Aral и от както махнах кастрола се разтрака с това масло повече ... Дано с тази добавка станат работите да се поочистят тес мизерии ама ... нали знаеш надеждата умира последна, а накрая ще ми писне ще сложа Motul 10W40 или 15W40 и би трябвало да млъкнат да не ги чувам
![]()
A за тази добавка към маслото, ако е 300 ml ме съмнява да я събера, защотот съм сипал около 4 литра масло и щеката показва по средата някъде и дори мм отгоре на средата и ако сложа тая добавка ме е страх да не стигне максимума и да прелее и да изхвърли всичко..
Парите не са ми проблема да сменя повдигачите да речем ама ако не се оправи след смяната им... ? А ако са 1-2 и ги сменя 30 лв бройката и труда сигурно толкова, че може и 50-100 кинта не знам колко..
Благодаря за съветите, но аз не съм монтиор и няма как да разглобя двигателя тъй като тва ми е първата кола ;]
Хмм доста се замислих върху изказванията ти


p.s. Защо не се чува като е студена и като я карам нормално, а само когато я загрея и карам над 3000 оборота

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Сменяйте карантията докато е време , присадки добавки и гъсти масла са само временни решения .. и какво значи гъсто масло ? що мислите че 15в40 е по гъсто от 5в40 ? това е така само докато колата загрее после вискозитета е еднакъв - 40 .Стария кара М40 ,като я взехме потракваше .. той си я покара доста ,и като я отворихме направо хвърлихме вала кобилиците и повдигачите ,сега не трака никога ни топла ни студена ,каквото и масло да и налееш .И взе да върви осезаемо повече ,като за М40 де 

- Mr.President
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 12.11.2006
- Местоположение: Варна
Alexi написа:Сменяйте карантията докато е време , присадки добавки и гъсти масла са само временни решения .. и какво значи гъсто масло ? що мислите че 15в40 е по гъсто от 5в40 ? това е така само докато колата загрее после вискозитета е еднакъв - 40 .Стария кара М40 ,като я взехме потракваше .. той си я покара доста ,и като я отворихме направо хвърлихме вала кобилиците и повдигачите ,сега не трака никога ни топла ни студена ,каквото и масло да и налееш .И взе да върви осезаемо повече ,като за М40 де
Да ама колко пари сте хвърлили за ремонт... по-добре да си купя М43 двигател и да си знам магарето..
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Mr.President написа:Alexi написа:Сменяйте карантията докато е време , присадки добавки и гъсти масла са само временни решения .. и какво значи гъсто масло ? що мислите че 15в40 е по гъсто от 5в40 ? това е така само докато колата загрее после вискозитета е еднакъв - 40 .Стария кара М40 ,като я взехме потракваше .. той си я покара доста ,и като я отворихме направо хвърлихме вала кобилиците и повдигачите ,сега не трака никога ни топла ни студена ,каквото и масло да и налееш .И взе да върви осезаемо повече ,като за М40 де
Да ама колко пари сте хвърлили за ремонт... по-добре да си купя М43 двигател и да си знам магарето..
бе мани го тоя М43 ! или М42 или М44

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Mr.President
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 12.11.2006
- Местоположение: Варна
Истината е че сложих гадно масло и с него минах вече 2-3к километра, което не е много, но да ви попитам може ли вече да се е прецакала работата ? Ще го сменя с кастрола пак и ще си кротувам, защото преди да махна кастрола нямах такива проблеми... Дайте ми надежда да не е късно
Препоръчайте ми масло, защотот чувам лоши отзиви за БМВ Масло било фалшиво... А и кастрола не бил истински вече всякакви такива... вече и аз не знам..

Препоръчайте ми масло, защотот чувам лоши отзиви за БМВ Масло било фалшиво... А и кастрола не бил истински вече всякакви такива... вече и аз не знам..
Последна промяна Mr.President на 19 Дек 2006, 0:14, променена общо 1 път
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Mr.President написа:Истината е че сложих гадно масло и с него минах вече 2-3к километра, което не е много, но да ви попитам може ли вече да се е прецакала работата ? Ще го сменя с кастрола пак и ще си кротувам, защото преди да махна кастрола нямах такива проблеми... Дайте ми надежда да не е късно
пробвай..при мен не се оправи,като се разтрака.......се разтрака

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Mr.President
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 12.11.2006
- Местоположение: Варна
///M Power написа:Mr.President написа:Истината е че сложих гадно масло и с него минах вече 2-3к километра, което не е много, но да ви попитам може ли вече да се е прецакала работата ? Ще го сменя с кастрола пак и ще си кротувам, защото преди да махна кастрола нямах такива проблеми... Дайте ми надежда да не е късно
пробвай..при мен не се оправи,като се разтрака.......се разтрака
Виж ми предипния пост го поправих и попитах за маслата.. Мерси пак предварително за всичко.
64 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани