Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов
Плюс и минус се вадят от старата букса и се свързват единствено към 2-пиновата букса. На 2-пиновата, 1-ви пин е +, 2-ри пин е -. Да не би да си оставил червения и кафяви кабел на синията букса? Предпазителя също трябва да се смени с 15А, в момента е 7.5А.
- dobsata
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '05 E60
Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов
mad_presley написа:Плюс и минус се вадят от старата букса и се свързват единствено към 2-пиновата букса. На 2-пиновата, 1-ви пин е +, 2-ри пин е -. Да не би да си оставил червения и кафяви кабел на синията букса? Предпазителя също трябва да се смени с 15А, в момента е 7.5А.
Единственото което направих е видяното в темата връзване на единия край на кафявия със синьо кабел (21 пин) за плюса а другия за минуса от двупиновата букса.. След включване на буксите в новия панел веднага гори бушона който е 15А




- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов
Има тема и в нашия форум за мода. Аз залагам че не си сменил бушона. 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- dobsata
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '05 E60
Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов
mad_presley написа:Плюс и минус се вадят от старата букса и се свързват единствено към 2-пиновата букса. На 2-пиновата, 1-ви пин е +, 2-ри пин е -. Да не би да си оставил червения и кафяви кабел на синията букса? Предпазителя също трябва да се смени с 15А, в момента е 7.5А.
Ако разбирам правилно трябва да извадя два кабела от синята букса (червен и кафяв) а какво трябва да направя с тях?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов
dobsata написа:mad_presley написа:Плюс и минус се вадят от старата букса и се свързват единствено към 2-пиновата букса. На 2-пиновата, 1-ви пин е +, 2-ри пин е -. Да не би да си оставил червения и кафяви кабел на синията букса? Предпазителя също трябва да се смени с 15А, в момента е 7.5А.
Ако разбирам правилно трябва да извадя два кабела от синята букса (червен и кафяв) а какво трябва да направя с тях?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Темата:
viewtopic.php?f=116&t=356974&hilit=%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BB
Отговора:
X13765
След свързването остават 2 свободни пина - power (червен кабел) и ground (кафяв кабел), за захранването.
червения кабел към пин1, а кафявия към пин2 на X13765
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- dobsata
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '05 E60
Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов
Trixster написа:dobsata написа:mad_presley написа:Плюс и минус се вадят от старата букса и се свързват единствено към 2-пиновата букса. На 2-пиновата, 1-ви пин е +, 2-ри пин е -. Да не би да си оставил червения и кафяви кабел на синията букса? Предпазителя също трябва да се смени с 15А, в момента е 7.5А.
Ако разбирам правилно трябва да извадя два кабела от синята букса (червен и кафяв) а какво трябва да направя с тях?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Темата:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%B5%D0%BB
Отговора:
X13765
След свързването остават 2 свободни пина - power (червен кабел) и ground (кафяв кабел), за захранването.
червения кабел към пин1, а кафявия към пин2 на X13765
Колега това не е ли тема за смяна от еднозонов към двузонов (фейс)?
При нен ще бъде смяна от двузонов(горния на снимката) към двузонов-фейс (долния на снимката)

Sent from my iPhone using Tapatalk
- dobsata
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '05 E60
Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов
Доколкото разбирам това важи само ако се преминава от еднозонов към двузонов. Аз искам да премина от PRE LCI AC HIGH --> LCI AC HIGH, но след модифициране на кабела на 21 пин и включване ми гори бушона на климатвоника
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов
Trixster написа:Има тема и в нашия форум за мода. Аз залагам че не си сменил бушона.
Sent from my iPhone using Tapatalk
какво трябва да се случва ако не е сменен този бушон ?
Питам понеже и аз съм преминал от стария към новия и предполагам, че въм още със стария бушон.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов
dobsata написа:Доколкото разбирам това важи само ако се преминава от еднозонов към двузонов. Аз искам да премина от PRE LCI AC HIGH --> LCI AC HIGH, но след модифициране на кабела на 21 пин и включване ми гори бушона на климатвоника
Да в този случай от PRE LCI AC HIGH --> LCI AC HIGH всичко е p&p. Махни мода който си направил и сподели резултата. Би трябвало всичко да работи и единствено перката на радиатора да е непрекъснато пусната.
Ако всичко е ОК провери внимателно, как си направил мода. За да гори бушона то най-вероятно някъде окъсява заради мода.
cocosas написа:какво трябва да се случва ако не е сменен този бушон ?
Питам понеже и аз съм преминал от стария към новия и предполагам, че въм още със стария бушон.
за LCI AC HIGH трябва бушона да е 15А. Не съм сигурен дали за PRE LCI AC HIGH също не е 15А. Просто провери за да бъде инсталацията по спецификация.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани