E90 325 N53 или дизел?

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от vld » 06 Яну 2017, 9:31

bai_ILIA написа:"Искал бензиново купе, купил си дизелово комби" Пабло Ескобар за колегата Bexim и драмата бензин vs. диезел :ok:

Да караш дизелово БМВ е същото като да си емигрант в Германия - пребиваваш легално, работиш и плащаш данъци, децата ти учат в немско училище, но ти НЕ си немец и никога няма да бъдеш!! Пабло за дизелите и ИСТИНСКИТЕ БМВ-та :driving:

Това по скоро подхожда за xDrive моделите :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от Dextuar » 06 Яну 2017, 9:43

vld написа:
bai_ILIA написа:"Искал бензиново купе, купил си дизелово комби" Пабло Ескобар за колегата Bexim и драмата бензин vs. диезел :ok:

Да караш дизелово БМВ е същото като да си емигрант в Германия - пребиваваш легално, работиш и плащаш данъци, децата ти учат в немско училище, но ти НЕ си немец и никога няма да бъдеш!! Пабло за дизелите и ИСТИНСКИТЕ БМВ-та :driving:

Това по скоро подхожда за xDrive моделите :)

Да добавим и автомата...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от Bexim » 06 Яну 2017, 10:37

bai_ILIA написа:"Искал бензиново купе, купил си дизелово комби" Пабло Ескобар за колегата Bexim и драмата бензин vs. диезел :ok:

Да караш дизелово БМВ е същото като да си емигрант в Германия - пребиваваш легално, работиш и плащаш данъци, децата ти учат в немско училище, но ти НЕ си немец и никога няма да бъдеш!! Пабло за дизелите и ИСТИНСКИТЕ БМВ-та :driving:


Хахахахаха, това ме изкърти, право в целта! :lol: :lol: :lol:
Тогава им събрахме очите на Горубляне. Бяхме се напили като талпи предната вечер (нормално), 3-ма студенти и отиваме сутринта да гледаме коли. То едва гледаме, ама друга тема... Комбито беше тъкмо слязло от автовоза, сервизна история, много симпатично. Гледахме едно купе на 10-тина метра от друг човек и си капарирах комбито.. Оня вика - не ги разбирам тия хора.. На следващия ден отидохме да го вземем с един джип с номер *666666.. Карикатури големи..
В последствие се оказа, че комбито е трябвало да има ксенон, подгряване на седалките и какво ли още не, а липсваха. Еднаквите джанти бяха с различно ЕТ.. То после и аз го челосах леко. :lol: Но пък беше на реален пробег.. Лелеее, имам чувството, че е било в друг живот.. :lol:

Но пък като се сетя, много беше яко да наказваш `рейсърите` с невзрачно комби :mrgreen: ...

Имам съмнения за едно читаво 325d.. Но понеже е от автокъщата на моята - сигурно е за ремонт на скорости преди това.. :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от Alexi » 06 Яну 2017, 14:15

много си се наплашил с тия скорости :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от Bexim » 06 Яну 2017, 14:34

Alexi написа:много си се наплашил с тия скорости :mhihi:

Много нерви отидоха - пари не чак толкова, даже евтино минах, но нерви - много скъсах..
Още не се бях нарадвал и два месеца на трупчета.. :lol:
Ама здраве да е!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от b00st » 13 Яну 2017, 12:22

Не знам какво има да го мислите за тоя пробег от 10-12к на година. Дори и да плащаш 90-100 лв за бензин повече на месец си заслужава, защото сега в тия месеци примерно ми е много гот на мен да гледам как дизеларките им баят сека сутрин и хвърлят зарчета ще запалили при -15 или съм сложил тъпа нафтичка пак, ама свещите, ама филтърчето, ама акумулаторчето е старичко, ся едни кабелчета тука от съседа и то си е цяла церемония подготовката за зимата... Докато бензинчето не го мислиш, сядаш цъкаш бутона старт и чуваш 6-така как замърква симфонично и най-важното не мръзнеш 25 минути после. 'Арчи си градско, да гадно е, ама няма пълно щастие.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от drago9205 » 13 Яну 2017, 12:39

Е чак ритуал и драма да е паленето. Колата стои навън и на -15 пали веднага, вчера и допълнителният подгрев не ми светна. Преди това стоя 3 дни навън - когато пада до към -20 градуса вечерите и след тия 3 дни си запали.
Мога с ръка на сърцето да кажа, че паленето зимата го мисля точно толкова колкото и на бензиновата кола. С нови свещи и акумулатор драма няма.

П.С. ако в студа акумулаторът умре няма значение бензин или дизел ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от kvasilev76 » 13 Яну 2017, 13:19

drago9205 написа:Е чак ритуал и драма да е паленето. Колата стои навън и на -15 пали веднага, вчера и допълнителният подгрев не ми светна. Преди това стоя 3 дни навън - когато пада до към -20 градуса вечерите и след тия 3 дни си запали.
Мога с ръка на сърцето да кажа, че паленето зимата го мисля точно толкова колкото и на бензиновата кола. С нови свещи и акумулатор драма няма.

П.С. ако в студа акумулаторът умре няма значение бензин или дизел ;)

:yes: :yes: :yes: :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от bai_ILIA » 15 Яну 2017, 1:05

b00st написа:Не знам какво има да го мислите за тоя пробег от 10-12к на година. Дори и да плащаш 90-100 лв за бензин повече на месец си заслужава, защото сега в тия месеци примерно ми е много гот на мен да гледам как дизеларките им баят сека сутрин и хвърлят зарчета ще запалили при -15 или съм сложил тъпа нафтичка пак, ама свещите, ама филтърчето, ама акумулаторчето е старичко, ся едни кабелчета тука от съседа и то си е цяла церемония подготовката за зимата... Докато бензинчето не го мислиш, сядаш цъкаш бутона старт и чуваш 6-така как замърква симфонично и най-важното не мръзнеш 25 минути после. 'Арчи си градско, да гадно е, ама няма пълно щастие.


хахахаха 25 минути мръзнеш :mhihi: колега, това че някои коли не са у ред, не значи че всъшност е нормално бавното загряване. аз нямам ЕГР и ми духа топло след 2-3 минути (не особено топло, но се случват нещата). Никога не съм мръзнал. Да не говорим, че паленето не е никакъв проблем и на -20 градуса ако не се кара с боклучава нафта и имаш ток. В тежки условия бая вехториии имат проблеми - дизелите с нафтата и тока, бензините най-вече с тока. Съгласен съм с теб, че бая нафти замръзнаха тази зима :D Първо е много студено, второ много кофти качество и трето повишеното съдържание на биодизел не помага особено в студа...Важното е да сме живи и здрави :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от nero_ » 15 Яну 2017, 15:32

Че зависи от гориво и изправност на колата - зависи. Но фактите са, че дизеловят двигател е по-чувствителен към палене при ниски температури и нафтата винаги ще замръзва по-рано от бензина. И аз за 4-5 години с дизелови автомобили не съм имал проблеми, но това не променя фактите. Също неуспорим факт е, че дизеловият двигател отделя 30-40% по-малко топлина от аналогичен бензинов (по-ниско КПД на практика, една от причините за по-висок разход). И като сложим в сметката, че говорим за Н52/53 където помпата и термостата са електрически и на практика до 40-50 градуса мотора загрява като чайник (без циркулация), мисля че се получава една доста сериозна разлика. Сигурно не се мръзне 25 минути, но и след 2-3 не духа "топло"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от bai_ILIA » 15 Яну 2017, 15:51

да така е колега и затова има печки в дизеловите автомобили, за да е топло още преди да си се качил..ааа в бензиновите няма понеже загряват бързо на -15 :mhihi: всичко казано е вярно само не мога да се съглася, че е едва ли не минус, че едните загравяли 4-5 минути по-бързо от другите...аз когато е студено, за разлика от колегите, които си спират парното или карат бавно да не им се счупят колите, я държа на 2000об/мин и мога да кажа, че си загрява доста бързо. Със 1300 оборота по Царгиградско няма да загрее лесно, но едни искат нищожен разход, други топло :D И в заключение - който няма гараж да му мисли независимо бензин или дизел - в 7-8 сутринта си е студено и замръзнало :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от nero_ » 15 Яну 2017, 16:05

Не е вярно това и за бензиновите се предлага печка. По-бавното загряване, че е минус - минус е. Бих ли си базирал избора на автомобил на това, колко бързо загрява - не! Аз дори съм от тези лудите, които спомена и не давам газ на колата преди маслото да стигне 70 градуса, както и разчитам основно за подгрева на седалките. Едва ли хората го правят за разход, по-скоро от грижа за автомобила.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

E90 325 N53 или дизел?

Мнение от b00st » 15 Яну 2017, 21:23

bai_ILIA написа:да така е колега и затова има печки в дизеловите автомобили, за да е топло още преди да си се качил..ааа в бензиновите няма понеже загряват бързо на -15 :mhihi: :

Не, че нещо ама не си карал явно кола с ел.водна помпа. Почва да духа топло 500м след като излезна от паркинга, аз стъкла не стържа. Просто от печка няма смисъл на тия мотори. Иначе незнам за тоя мод с махането на ЕГР, ама дизел отвън оставен цяла нощ на -15, да загре за 4-5 мин искам да го видя с очите си това, щото няма да го повярвам никога иначе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от kvasilev76 » 16 Яну 2017, 9:35

b00st написа:
bai_ILIA написа:да така е колега и затова има печки в дизеловите автомобили, за да е топло още преди да си се качил..ааа в бензиновите няма понеже загряват бързо на -15 :mhihi: :

Не, че нещо ама не си карал явно кола с ел.водна помпа. Почва да духа топло 500м след като излезна от паркинга, аз стъкла не стържа. Просто от печка няма смисъл на тия мотори. Иначе незнам за тоя мод с махането на ЕГР, ама дизел отвън оставен цяла нощ на -15, да загре за 4-5 мин искам да го видя с очите си това, щото няма да го повярвам никога иначе.

Колегата не е писъл че е загрял,а че почва да духа топло.А топло е всичко над 37градуса.В моята кола след 650метра(толкова ми е до работа) се чувства вече лек полъх топло при палене около нулата.А по темата-нямам опит с бензиново БМВ но имам с друга марка 150 коня бензин.Ами хем не вървеше хем лапаше като обезомяла.Карам ли на дълго с над 140 и само гледам да не пропусна някоя бензиностанция че после драма.От Италия до България ми даваше 12среден разход като дори не съм си помислял да карам с над 140км/ч.Дизелака ми дава 100евро разлика на 1600км.Всеки си има критерии и приоритети при покупка на кола,но да не забравяме че и те се променят много по лесно от колкото се копува кола.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E90 325 N53 или дизел?

Мнение от nero_ » 16 Яну 2017, 17:09

Като цяло мисля, че изчерпахме темата. Започвате да изпадате в подробности с това на кой метър, какво духа. Мисля, че никой няма да оспори, че н52/3 загрява около 2 пъти по-бързо от м/н57. Факт с много малко значение, но който го интересува - това е.

Иначе за 150 коньовата кола която харчи 12 под 140... моята понеже няколко пъти се е разхождала до Италия изгаряше под 9 с градското, каране на писта и крайбрежни пътища. Около 350кс автомат с 18-ки. :bchug:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook