BMW E36 vs Honda Civic Coupe
Модератори: mitaka7, Общи модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
BMW E36 vs Honda Civic Coupe
Беше петък вечер и тъкмо приключихме с работата за тази седмица, когато се разбра че планираната визита на едно кръчме отпада поради несериозност на участниците
явно тази вечер щях да си кисна в къщи
Така се случи, че по същото време един от колегите тъкмо си тръгваше от работа така че с уморени стъпки двамата се отправихме към близкия паркинга до офиса. Колите ни бяха една до друг, но на паркирания в тъмния ъгъл баварец едва се очертаваше контура на задницата на фона на близката сграда. Хондата беше спряна близо до една от уличните лампи, така че злобната и муцуна се подаваше от мрака ....
И така двете коли започнаха да се носят из тъмнината на утихващия град (тук щях да напиша "започнаха да се носят безшумно из тъмнината на утихващия град", ама Хонда-та е с ново гърне ...по скоро с нов кюнец и в общи линии се чува от около 1/2 километър). Първоначлно и двамата карахме кротко - все пак умората от изминалата седмица си казваше думата, но това беше точно до пресечката с булеварда. Там колегата не се стърпя и тръгна да потгрява гумите на Хондата... а аз може ли да остана по назад от него
той тръгна по булеварда с адско въртене на гуми (дори и на 2-ра продължи да върти гуми)... ама ако в този момент беше погледнал огледалото за задно виждане, вместо фаровете на бавареца щеше да види задницата на бавареца, която по незнайни причини реши, че трябва тя първа да огледа дали е празен пътя отпред
Хондата вече беше отпрашила далеч напред и летеше към следващия червен светофар който светеше нейде в далечината, докато аз си джитках бавничко (наблизо по булеварда има пешеходна пътека а в тъмното два-три пъти ми се е случвало да тръгне някой да пресича - така, че винаги си имам едно наум като минавам от там). Това обаче се оказа само в моя полза, защото хондата беше спряла на светофара по надолу, а точно кагато го наближих светна зелено и аз си минах през дясната лента без да спирам
, докато Хондата висеше зад един Голф
В следващия момент видях фаровете на Хондата която също изпревари Голфа от дясно да ме наближават бързо (бахти тези хора кога ще се научат че по закон на светофар се спира и се кара в най-дясната свободна лента)
На около 100 метра от нас имаше светофар с таймер, който светеше зелено, но и двамата не се засилихме да го хванем .... сякаш усещахме това което предстои. Карайки без газ, бавно се приближихме към светофара когато червената му матова светлина обля синьо-бялата емблема, като че ли само за да подразни звяра който се криеше под нея... той изръмжа злобно но само за да подразни седящата до него Хонда (добре де, заради новото й гърне бавареца изобщо не се чуваше...даже и новата песен на Софи "Остани" звучеше леко приглушено) бах тия гърнета.... много шумни взели да ги правят напоследък
Последваха всички светофарни закачки в стил пернишки голф в центъра на София - леко придръпвне напред, газ до дупка за да подразниш другия, сваляне на джама за да чуят и останалите коли какво слушаш и айде да не разкривам репертоара. От лявата ми страна се беше наредило и едно Е30 (ама там е платното за наляво) и по едно време някой започна да ни свири с калксона... ама така и не разбрах дали и Е30-та искаше да се включи или пък някй недоволстваше
Таймерът отброяваше последните секунди 5-4-3-2-1...оборотомерът вече минаваше 4500 (всъщност не знам колко точно бяха) и последва рязко пускане на съединителя при което задните гуми почнаха да се оплакват от неочаквания прилив на мощ и категорично отказаха да тръгнат напред - задницата на бавареца взе да танцува по асвалта докато бавно бавно намери вярната посока ... последва леко отпускане на газта, че оборотите бяха в лютеницата а колата не тръгваше
когато най-накрая задните гуми зацепиха в студения асфалт последва - 1-ва ограничител и бегъл поглед надясно да видя Хондата - но
нея я нямаше... нима бе възможно това ...вместо самата Хонда, в дясното огледало се виждаха само нейните фарове, последва 2-ра и ограничител и нов поглед в огледалото ...вече Хондата започна да се вижда и в централното огледало
Та така завърши нашата малка нощна среща - Хондата успя да се полюбува на задните ми габарити а моята душа се се изпълни с неимоверен кеф от преживяното
И понеже не си правя никакви илюзии, че бавареца е по-бърз от Хондата го питах какво е станало и се оказа, че колегата се е заблеял на светофара и когато е светнало зелено са му били много ниски оборотите и не е узпял да тръгне хубаво - бил е на около 2000 оборота а тя там Хондата хич я няма, но факта си е факт ...повече няма
да се пускам с него
вече съм го бил веднъж и докато не се проведе втори дубъл моята кола остава по бърза ....но втори дубъл няма да има, че ако той тръгне както трябва ..... ше ме бие лошо с 1 тир разстяние
Резултат 1:0 за баварията....дерзайте Хондажии

Така се случи, че по същото време един от колегите тъкмо си тръгваше от работа така че с уморени стъпки двамата се отправихме към близкия паркинга до офиса. Колите ни бяха една до друг, но на паркирания в тъмния ъгъл баварец едва се очертаваше контура на задницата на фона на близката сграда. Хондата беше спряна близо до една от уличните лампи, така че злобната и муцуна се подаваше от мрака ....
И така двете коли започнаха да се носят из тъмнината на утихващия град (тук щях да напиша "започнаха да се носят безшумно из тъмнината на утихващия град", ама Хонда-та е с ново гърне ...по скоро с нов кюнец и в общи линии се чува от около 1/2 километър). Първоначлно и двамата карахме кротко - все пак умората от изминалата седмица си казваше думата, но това беше точно до пресечката с булеварда. Там колегата не се стърпя и тръгна да потгрява гумите на Хондата... а аз може ли да остана по назад от него


Хондата вече беше отпрашила далеч напред и летеше към следващия червен светофар който светеше нейде в далечината, докато аз си джитках бавничко (наблизо по булеварда има пешеходна пътека а в тъмното два-три пъти ми се е случвало да тръгне някой да пресича - така, че винаги си имам едно наум като минавам от там). Това обаче се оказа само в моя полза, защото хондата беше спряла на светофара по надолу, а точно кагато го наближих светна зелено и аз си минах през дясната лента без да спирам

В следващия момент видях фаровете на Хондата която също изпревари Голфа от дясно да ме наближават бързо (бахти тези хора кога ще се научат че по закон на светофар се спира и се кара в най-дясната свободна лента)
На около 100 метра от нас имаше светофар с таймер, който светеше зелено, но и двамата не се засилихме да го хванем .... сякаш усещахме това което предстои. Карайки без газ, бавно се приближихме към светофара когато червената му матова светлина обля синьо-бялата емблема, като че ли само за да подразни звяра който се криеше под нея... той изръмжа злобно но само за да подразни седящата до него Хонда (добре де, заради новото й гърне бавареца изобщо не се чуваше...даже и новата песен на Софи "Остани" звучеше леко приглушено) бах тия гърнета.... много шумни взели да ги правят напоследък
Последваха всички светофарни закачки в стил пернишки голф в центъра на София - леко придръпвне напред, газ до дупка за да подразниш другия, сваляне на джама за да чуят и останалите коли какво слушаш и айде да не разкривам репертоара. От лявата ми страна се беше наредило и едно Е30 (ама там е платното за наляво) и по едно време някой започна да ни свири с калксона... ама така и не разбрах дали и Е30-та искаше да се включи или пък някй недоволстваше

Таймерът отброяваше последните секунди 5-4-3-2-1...оборотомерът вече минаваше 4500 (всъщност не знам колко точно бяха) и последва рязко пускане на съединителя при което задните гуми почнаха да се оплакват от неочаквания прилив на мощ и категорично отказаха да тръгнат напред - задницата на бавареца взе да танцува по асвалта докато бавно бавно намери вярната посока ... последва леко отпускане на газта, че оборотите бяха в лютеницата а колата не тръгваше



Та така завърши нашата малка нощна среща - Хондата успя да се полюбува на задните ми габарити а моята душа се се изпълни с неимоверен кеф от преживяното

И понеже не си правя никакви илюзии, че бавареца е по-бърз от Хондата го питах какво е станало и се оказа, че колегата се е заблеял на светофара и когато е светнало зелено са му били много ниски оборотите и не е узпял да тръгне хубаво - бил е на около 2000 оборота а тя там Хондата хич я няма, но факта си е факт ...повече няма
да се пускам с него

Резултат 1:0 за баварията....дерзайте Хондажии
- mastorpetko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 28.12.2005
Re: BMW E36 vs Honda Civic Coupe
Escape написа:(бахти тези хора кога ще се научат че по закон на светофар се спира и се кара в най-дясната свободна лента)
един бърз "хинт" - по закон това правило важи за извънградско движение. В града може да се движиш в която си лента искаш, стига да го правиш със скорост над 30 км/ч


Иначе трябва някой ден да ви приберат книжките куките и ще се научите да карате и ти и колегата ти - трамвай. Ако не да го карате, поне да се возите в него, шанса да претрепете някой невинен ще е многократно по-малък.
Escape написа:Последваха всички светофарни закачки в стил пернишки голф в центъра на София
А относно това, единствено виждам признание, че всъщност "голфаджия" не е определение за шофьор на голф


Re: BMW E36 vs Honda Civic Coupe
mastorpetko написа:един бърз "хинт" - по закон това правило важи за извънградско движение. В града може да се движиш в която си лента искаш, стига да го правиш със скорост над 30 км/ч- справка ЗДП
А относно това, единствено виждам признание, че всъщност "голфаджия" не е определение за шофьор на голф
Е къде пък го видя това, че може да си караш в която лента искаш в града, е пък и със скорост над 30???? Как така ще си караш в което платно искаш




ЧЕТЕТЕ бе хора !!! има си правилник !!!
Цитат от ЗДП:
Чл. 15. (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-
вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка,
използва най-дясната свободна лента.
http://www.mvr.bg/NR/rdonlyres/5279C541-3329-44DE-81D1-9E74E9E7F521/0/04_Zakon_Routes_BG.pdf
Може би моя инструктор да не е бил запознат с този закон и да ме учил погрешно ... знам ли.... може и КАТ да не са били запознати и затова да са ми писали акт "кара първа кола в лявата лента с превишена скорост"
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Я дай малко оточнение с какви двигатели са Е36-цата и хондата (и каква хонда Цивик, Акорд, Прелюд, кое поколение и т.н), че така без детайли около колите не е интересно.
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Re: BMW E36 vs Honda Civic Coupe
Escape написа:........... ЧЕТЕТЕ бе хора !!! има си правилник !!!
Цитат от ЗДП:
Чл. 15. (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-
вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка,
използва най-дясната свободна лента.
Може би моя инструктор да не е бил запознат с този закон и да ме учил погрешно ... знам ли....
Не си прав. Прочети алинея 2 на същия член - там пише кога алинея 1 не важи. Демек можеш да си караш по бул.България в най-лява лента и то със скорост, която ти уйдисва - не е нужно да си най-бързият. Просто тая лента ти е удобна, щото например на кръстовището след 300 метра ти предстои ляв завой.

Сори за офтопика и че ти насираме темата.

It's not who You are, it's who You know...
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Ами Цивик е,на заглавието пише.Niikoo_1 написа:Я дай малко оточнение с какви двигатели са Е36-цата и хондата (и каква хонда Цивик, Акорд, Прелюд, кое поколение и т.н), че така без детайли около колите не е интересно.

Niikoo_1 написа:Я дай малко оточнение с какви двигатели са Е36-цата и хондата (и каква хонда Цивик, Акорд, Прелюд, кое поколение и т.н), че така без детайли около колите не е интересно.
Ми то аз умишлено ги пропуснах

Като цяло обаче Хондата е по бърза - последно я мериха и даде 16.45 на 400 метра
- mastorpetko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 28.12.2005
Re: BMW E36 vs Honda Civic Coupe
Escape написа:Е къде пък го видя това, че може да си караш в която лента искаш в града
Чл. 15. (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-
вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка,
използва най-дясната свободна лента.
(2) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство
може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи:
1. на пътно платно с три и повече пътни ленти за движение в една посока, когато
техният брой специално е обозначен с пътен знак;
2. в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в
една посока, обозначени с пътна маркировка; това правило не се прилага на
автомагистрали и пътища, по които е разрешено движението на пътни превозни средства
със скорост, по-голяма от 80 км/ч;
3. когато навлизането по пътната лента се разрешава от светлинен сигнал.
(3) Броят на пътните ленти се определя от пътната маркировка или от пътен знак,
а когато няма такива - от водачите, съобразно широчината на платното за движение,
широчината на недвуколесните пътни превозни средства и от необходимото странично
разстояние между тях.
(4) Когато има път, платно за движение, пътна лента или алея, предназначени за
движение на определени пътни превозни средства, водачите на тези превозни средства са
длъжни да се движат по тях.
(5) Когато няма специално предназначена за тях пътна лента или алея, водачите
на мотопеди, велосипеди и други немоторни превозни средства може да използват за
движение разположения отдясно по посоката на движението им пътен банкет, ако той е
годен за това и ако това не пречи на другите участници в движението.
Escape написа:е пък и със скорост над 30????
Чл. 18. (1) Водачът на бавнодвижещо се пътно превозно средство задължително се
движи в най-дясната пътна лента, освен при завиване или заобикаляне.
Escape написа:ЧЕТЕТЕ бе хора !!! има си правилник !!!
Четем колега, четем ...
П.П. Още един хинт - изпреварването от ДЯСНО в града е разрешено, само че му се казва "престоряване"

Последна промяна mastorpetko на 18 Дек 2006, 12:19, променена общо 2 пъти

Re: BMW E36 vs Honda Civic Coupe
logout написа:Escape написа:........... ЧЕТЕТЕ бе хора !!! има си правилник !!!
Цитат от ЗДП:
Чл. 15. (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-
вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка,
използва най-дясната свободна лента.
Може би моя инструктор да не е бил запознат с този закон и да ме учил погрешно ... знам ли....
Не си прав. Прочети алинея 2 на същия член - там пише кога алинея 1 не важи. Демек можеш да си караш по бул.България в най-лява лента и то със скорост, която ти уйдисва - не е нужно да си най-бързият. Просто тая лента ти е удобна, щото например на кръстовището след 300 метра ти предстои ляв завой.![]()
Сори за офтопика и че ти насираме темата.Та иначе за случката - фенът в мен се кефи, но.... гонките не са за града. Или ако са в града, поне да е много късно вечерта и на безлюден участък, макар че и тогава си е рисковано....
Прочетох я и нея:
2. в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в
една посока, обозначени с пътна маркировка; това правило не се прилага на
автомагистрали и пътища, по които е разрешено
Амии то освен по България и Цариградско не се сещам да има пътна маркировка на друго място (аз основно джиткам из Източната част на Сф)... примерно по Ситняково има 3 платна за движение, ама като няма маркировка си важи правилото за дясната лента.
- mastorpetko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 28.12.2005
Re: BMW E36 vs Honda Civic Coupe
Escape написа:Амии то освен по България и Цариградско не се сещам да има пътна маркировка на друго място (аз основно джиткам из Източната част на Сф)... примерно по Ситняково има 3 платна за движение, ама като няма маркировка си важи правилото за дясната лента.
Човек, защо не искаш да повярваш

Ти каква маркировка искаш да има


- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Колеги, не бъркайте платната с ленти
А да не изброявам сега всички софийски булеварди, където лентите са повече от 1 за всяко от платната - Сливница, Вапцаров, Г.М. Димитров, Д. Несторов и т.н. и т.н. А това, че маркировката се изтрива бързо, е виновна общината, щото позволяват използването на евтина боя.

А да не изброявам сега всички софийски булеварди, където лентите са повече от 1 за всяко от платната - Сливница, Вапцаров, Г.М. Димитров, Д. Несторов и т.н. и т.н. А това, че маркировката се изтрива бързо, е виновна общината, щото позволяват използването на евтина боя.
It's not who You are, it's who You know...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани