Работи на два цилиндъра
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- restart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 10.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60, 320cd
Работи на два цилиндъра
Колеги, колата е 318ис, ползва се предимно за извращения, без да се прекалява(не е прегрявана и тн). До последно(снощи) работеше без никакви проблеми, сутринта реших да отида с нея на работа, в началото не усетих нищо нередно, но след около 2 км колата започна да прекъсва и да тресе, ускорението е мудно във всякакви обороти и мотора работи неравномерно.Прибрах се, вадя кабелите един по един и установявам, че при ваденето на 2ри и 4ти цилиндър, мотора не си променя работата(не глъхне).Реших, че са свещите, свалям, едната омаслена??Другата беше черна и суха, след подмяната им проблема остана, колата има искра на всички цилиндри, пали без проблем и държи обороти, на другите два цилиндъра свещите са ок.Диагностиката не показва нищо конкретно, ще ви бъда благодарен ако ми помогнете.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Работи на два цилиндъра
Ако имаш искра значи бубини, кабели и свещи са окей. Проблема не е в запалването.
Щом това е отхвърлено и колата прекъсва търсим друго по горивната система. Горивен филтър сменян ли е и достатъчно гориво ли отива към мотора да не прави магарии помпата? Тогава по-скоро да няма мощност, отколкото да прекъсва и работи зле.
Друго, което ми идва на ума е дебитомер, НО това ще си го каже. Възможна е лоша работа при скапан датчик разпределителен или колянов вал, но това пак ще го каже на диагностика и съм склонен да го изключа + тия датчици не раждат от днес за утре а постепенно.
Още един вариант е да имаш някое малко маркуче за вакуум, което се е цепнало или скъсало. Така приятел имаше искра, гориво всичко топ, НО един маркуч за вакуум се беше скапал и колата работеше на ужас. ис-ка, но м44. Това колата не го показва на диагностика и съм склонен да вярвам, че е от това
Хубаво прегледай всички маркучи около колектора
Аз когато сменях датчик разпределителен вал свалях горната част на всмукателния колектор и след това не смених гарнитурките и колата работеше като V8мак на студен старт при -15
Паразитен въздух е напълно възможно да еб*ва работата на колата.
Щом това е отхвърлено и колата прекъсва търсим друго по горивната система. Горивен филтър сменян ли е и достатъчно гориво ли отива към мотора да не прави магарии помпата? Тогава по-скоро да няма мощност, отколкото да прекъсва и работи зле.
Друго, което ми идва на ума е дебитомер, НО това ще си го каже. Възможна е лоша работа при скапан датчик разпределителен или колянов вал, но това пак ще го каже на диагностика и съм склонен да го изключа + тия датчици не раждат от днес за утре а постепенно.
Още един вариант е да имаш някое малко маркуче за вакуум, което се е цепнало или скъсало. Така приятел имаше искра, гориво всичко топ, НО един маркуч за вакуум се беше скапал и колата работеше на ужас. ис-ка, но м44. Това колата не го показва на диагностика и съм склонен да вярвам, че е от това



- restart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 10.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60, 320cd
Re: Работи на два цилиндъра
Не е дебитомер, откачих го и пак е така, около колектора не виждам нищо подозрително, всъщност и моята работи като в8 в ниските, интересно, че първите 10-15 сек на студен старт пали всички цилиндри???Датчик не е.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Работи на два цилиндъра
Искрата силна или е слаба на 2ри и 4ти цилиндър? С други бобини прбвал ли си? А с друг комп? Имах преди години такъв проблем и се оказаха два силициеви транзистора в компа , които отговарят за запалването .
Send from Tapatalk on Windows 10 phone
Send from Tapatalk on Windows 10 phone
- restart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 10.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60, 320cd
Re: Работи на два цилиндъра
Искрата изглежда като на другите цилиндри, възможно ли е да я пръска от кофти бобина и да не работи цилиндъра?Все си мисля, че щеше да тръгва от време на време при това положение.Какъв е шанса за клапан, сегмент и т.н?Събота ще разменя бобините и ще замеря компресия
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Работи на два цилиндъра
Цвета на искрата трябва да е виолетово-синкав , ако жълтее значи е слаба. Слабата искра може и да не запали гориво-въздушната смес под налягане.
Send from Tapatalk on Windows 10 phone
Send from Tapatalk on Windows 10 phone
- restart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 10.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60, 320cd
Re: Работи на два цилиндъра
Не знаех, колега, мерси за информацията, утре ще проверя. 

- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
Re: Работи на два цилиндъра
А някои измерил ли е компресия... Намирисва ми на духнала гарнитура...
- restart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 10.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60, 320cd
Re: Работи на два цилиндъра
На глава ли имаш предвид?Уж няма такива симптоми, петъка отива на майстор колата, не са и бобини, съмнява ме клапан?????
- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
Re: Работи на два цилиндъра
може и клапан да е...restart написа:На глава ли имаш предвид?Уж няма такива симптоми, петъка отива на майстор колата, не са и бобини, съмнява ме клапан?????
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Работи на два цилиндъра
Нека мерне една компресия и ще разбере дали е клапан , бутало или нещо друго.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Работи на два цилиндъра
Духнала гарнитура, на два цилиндъра едновременно, и то не съседни - трудна работа, а и колегата не споменава за някой от симптомите, които задължително се появяват при изгоряла гарнитура! Бобина /искра навън, както отбеляза колега по-горе, не значи автоматично искра вътре/ или компютър ще излезе накрая, като относно компютъра имам предвид евентуална повреда или в управление на запалването, или управление на впръскването. Колата може да не пали и от липса на гориво, което си е нормално, но и от много такова, което да я дави, а в началото колегата споменава, че едната свещ е била мокра. Виждал съм и двата варианта - загуба на цилиндър, поради загуба на импулс от компютъра към единият инжектор, както и буквално препълване на цилиндър поради постояно отворен инжектор, пак поради повреда в компютъра. И в двата случая след смяна на компютър колите заработиха коректно.
only rear wheel drive
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Работи на два цилиндъра
Аз му казах да пробва с друг комп , понеже съм имал такъв проблем преди години , но незнам дали е пробвал , а нищо повече не казва.
- restart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 10.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60, 320cd
Re: Работи на два цилиндъра
След смяна на компа, цилиндрите запалиха, но отново не работеше много добре, колата се продаде за проект, дано 2.8цата в нея работи по-добре.Благодаря за отговорите на всички, бяхте ми много полезни. 

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани