Не вдига повече от 220 км/ч
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- djodji77
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.09.2016
- Местоположение: Homburg Германия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
- Мечтае да кара: Dodge Challenger
Не вдига повече от 220 км/ч
Здравейте колеги, предварително се извинявам ако има подобна тема и аз в момента пиша 2ра такава но търсих доста и не открих подобен на моя проблем. Ще започна от самото начало защото моята 530ка (530д 218кс. 2004г. автомат) излезна доста проблемна. Още след като я купих започнаха главоболията с едно много гадно тресене при студен старт все едно съм за подгревки но не бяха те защото съм сменил и свещите и релето. заедно с тресенето имаше и много гаден бял дим ( доста плътен) но след като колата загрееше всичко си беше наред. Та накрая я вкарах при едни руснаци и там ми махнаха дпф-а механично и фтуерно изолираха ми егр-а премахнаха така наречените пеперудки и сложиха метални тапи и ми направиха чип и сега колата е 270кс. 600нм. Така до тук всичко звучи супер.. в сервиза я запалиха и нямаше тресене, малко попушваше но ми казаха че било нормално след премахването на дпф-а и катализатора. но на следващият ден запалих колата и отново нещо не беше наред, гадното тресене вече го нямаше но съвсем леко се усеща някакво потрепване и оборотите леко се менят, а от ауспуха пак същия пушек само че не толкова гъст и плътен както преди. Със чипа в момента ускорява доста добре ( направо лети) но само до 220км/ч и направо забива и не иска да вдигне повече. Веднъж направи 240 със зор и след това пълна загуба на мощност, спадна до към 170 (като през цялото време съм помпал газта но колата направо си беше смърт) и след 170 пак прави 220- 230км и пак същата работа. Един път забива на 220, друг път спада до 170 - 180 и чак тогава се оправя..
Моля ви ако някой се сеща какъв може да е проблема да ми помогне
Благодаря ви предварително!
Моля ви ако някой се сеща какъв може да е проблема да ми помогне



- djodji77
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.09.2016
- Местоположение: Homburg Германия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
- Мечтае да кара: Dodge Challenger
Re: Не вдига повече от 220 км/ч
Не колега не искам да летя но това не е нормално за кола 270кс. 600нм. Има някакъв проблем и просто моля някой който е по добре запознат с тези автомобили да ми помогне с отстраняването му.
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Не вдига повече от 220 км/ч
А преди въпросния чип колата вдигаше ли повече от 220? Защо не отидеш до сервиза където са я бърникали да ги попиташ, защото според мен ако преди това си е вървяла както трябва колата, това означава че в сервиза се е случило нещо. Следвам пътя на логиката 

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Re: Не вдига повече от 220 км/ч
На мен са ми по-интересни причините за промяната на оборотите и тресенето при студен старт и респективно изпушването, защото отскоро и моята започна да го прави.. 

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Не вдига повече от 220 км/ч
Това тресене не знам и моята си изпушва сериозно на студен старт и това е защото имам изгоряла една подгревна свещ и реално това , което пуши е не изгорялата нафта.
Така както ми описваш проблема , имаш същия като мене колата пренадува на пълна газ на 6та предавка и влиза в авариен , и аз съм така до ден днешен решение на проблема е или да се направи по - голям Wastegate за да разтоварва голямата турбина на мен( на теб реално единствената ти) или да се махне изцяло лимита за пренадуване и реално колата , след 220 на пълна газ ще надува поне в моя случай на 2.5 2.6 бара , което си е вече опасно ( но според мен допустипо за няколко секунди). Това явление става просто като се махнат всички филтри по генерация , колата се отпушва много ( да не говоря , че аз сложих къстъм с още по голямо ФИ) и просто изгорелите газове нямат толкова голямо обратно налягане , колкото някой инж. в Германия го я изчислявал и реално турбините се развъртат много повече и колата влиза в авариен заради пренадуване.
Така както ми описваш проблема , имаш същия като мене колата пренадува на пълна газ на 6та предавка и влиза в авариен , и аз съм така до ден днешен решение на проблема е или да се направи по - голям Wastegate за да разтоварва голямата турбина на мен( на теб реално единствената ти) или да се махне изцяло лимита за пренадуване и реално колата , след 220 на пълна газ ще надува поне в моя случай на 2.5 2.6 бара , което си е вече опасно ( но според мен допустипо за няколко секунди). Това явление става просто като се махнат всички филтри по генерация , колата се отпушва много ( да не говоря , че аз сложих къстъм с още по голямо ФИ) и просто изгорелите газове нямат толкова голямо обратно налягане , колкото някой инж. в Германия го я изчислявал и реално турбините се развъртат много повече и колата влиза в авариен заради пренадуване.
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Не вдига повече от 220 км/ч
Следя темата с интерес , но по-запознатите с модела си траят ....
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Не вдига повече от 220 км/ч
Е за колегата мисля , че има като моя проблем , може и друг да е , при мен съм 100% сигурен , че това е проблема , гледана е колата с живи данни точно това се случва , преди като бях със СТОК генерацията ( пак без дпф , но реално по-малка) нямах този проблем. Реално стана след като сложих по-голяма генерация.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Не вдига повече от 220 км/ч
Добре де, твоя мапер да ти коригира стойностите, защо не сте го направили това, след като знаеш причината?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Не вдига повече от 220 км/ч
dextuar написа:Добре де, твоя мапер да ти коригира стойностите, защо не сте го направили това, след като знаеш причината?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Защото мапера ми е в Горна Оряховица и не ми се ходи до там реално за едно пренадуване след 220 км/ч , реално с тази скорост карам много рядко , то нямаме пътища за такива скорости и все се каня , но все не намирам време да отида , но сигурно вече март месец като се стопли времето ще се разходя.
- djodji77
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.09.2016
- Местоположение: Homburg Германия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
- Мечтае да кара: Dodge Challenger
Re: Не вдига повече от 220 км/ч
Благодаря ви че се опитвате наистина да ми помогнете но изглежда съм ви подвел тъй като машината е подвела мен. Вчера на магистралата пак я понадух до 230км/ч и не ми направи проблем но веднага след като влезнах в града колата тотално умря едвам вдигна 100 и малко се уплаших понеже си помислих че вече съвсем издъхна но отпуснах малко педала пак подадох и се оправи...??!? Тези дни пак ще посетя сервиза и ще ви пиша.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Не вдига повече от 220 км/ч
djodji77 написа:Благодаря ви че се опитвате наистина да ми помогнете но изглежда съм ви подвел тъй като машината е подвела мен. Вчера на магистралата пак я понадух до 230км/ч и не ми направи проблем но веднага след като влезнах в града колата тотално умря едвам вдигна 100 и малко се уплаших понеже си помислих че вече съвсем издъхна но отпуснах малко педала пак подадох и се оправи...??!? Тези дни пак ще посетя сервиза и ще ви пиша.
Вакуми , клапан турбина и т.н. това , при мен също някой път вдига дори и 255 друг път спира на 220 друг път на 240 , то не можеш да определиш точно на каква скорост ще пренадуе и ще влезе в авариен , но общо взето те насочих къде ти е проблема , качваш я на дино и гледаш на 6та с пълна газ какво се случва , сменяш преди това вакуми , диагностика за електроните клапи да видиш дали имат проблем и ако нямаш остава , моя проблем просто генерацията идва много отворена и няма обратно налягане .
Re: Не вдига повече от 220 км/ч
CrazyElement написа:Това тресене не знам и моята си изпушва сериозно на студен старт и това е защото имам изгоряла една подгревна свещ и реално това , което пуши е не изгорялата нафта.
Така както ми описваш проблема , имаш същия като мене колата пренадува на пълна газ на 6та предавка и влиза в авариен , и аз съм така до ден днешен решение на проблема е или да се направи по - голям Wastegate за да разтоварва голямата турбина на мен( на теб реално единствената ти) или да се махне изцяло лимита за пренадуване и реално колата , след 220 на пълна газ ще надува поне в моя случай на 2.5 2.6 бара , което си е вече опасно ( но според мен допустипо за няколко секунди). Това явление става просто като се махнат всички филтри по генерация , колата се отпушва много ( да не говоря , че аз сложих къстъм с още по голямо ФИ) и просто изгорелите газове нямат толкова голямо обратно налягане , колкото някой инж. в Германия го я изчислявал и реално турбините се развъртат много повече и колата влиза в авариен заради пренадуване.
Аз съм убеден че и със сток генерацията пак си пренадувал. На битурбо моторите след махане на ДПФ-а (дори и да остане катализатора) дори и със сток софтуер пренадува, но малко и не влиза в авариен. Гейта няма как да се разшири защото е под ъгъл и минава през целия корпус на топлата част. Как може на такива големи турбини да сложат толкова малък гейт.
Не търсете проблема в мапера. За да не влиза колата в авариен или трябва да се остави сток софта след 3200 об/мин или да се премести лимитера на 2.5-2.6 бара.
проблема е всеобщ http://5series.net/forums/e60-discussio ... ds-111738/
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Не вдига повече от 220 км/ч
andy написа:CrazyElement написа:Това тресене не знам и моята си изпушва сериозно на студен старт и това е защото имам изгоряла една подгревна свещ и реално това , което пуши е не изгорялата нафта.
Така както ми описваш проблема , имаш същия като мене колата пренадува на пълна газ на 6та предавка и влиза в авариен , и аз съм така до ден днешен решение на проблема е или да се направи по - голям Wastegate за да разтоварва голямата турбина на мен( на теб реално единствената ти) или да се махне изцяло лимита за пренадуване и реално колата , след 220 на пълна газ ще надува поне в моя случай на 2.5 2.6 бара , което си е вече опасно ( но според мен допустипо за няколко секунди). Това явление става просто като се махнат всички филтри по генерация , колата се отпушва много ( да не говоря , че аз сложих къстъм с още по голямо ФИ) и просто изгорелите газове нямат толкова голямо обратно налягане , колкото някой инж. в Германия го я изчислявал и реално турбините се развъртат много повече и колата влиза в авариен заради пренадуване.
Аз съм убеден че и със сток генерацията пак си пренадувал. На битурбо моторите след махане на ДПФ-а (дори и да остане катализатора) дори и със сток софтуер пренадува, но малко и не влиза в авариен. Гейта няма как да се разшири защото е под ъгъл и минава през целия корпус на топлата част. Как може на такива големи турбини да сложат толкова малък гейт.
Не търсете проблема в мапера. За да не влиза колата в авариен или трябва да се остави сток софта след 3200 об/мин или да се премести лимитера на 2.5-2.6 бара.
проблема е всеобщ http://5series.net/forums/e60-discussio ... ds-111738/
Абсолютно колега , просто имам чувството , че от БМВ , нарочно са го направили толкова малък с цел да не се тунингова колата

Re: Не вдига повече от 220 км/ч
Идеята им е да се ползва ЕГР -а като регулиращ механизъм и чрез неговото управление да разтоварва турбината. Това може да го направи мапера стига да му се играе и да е много на ти с нещата.
Другото е че трябва да се правят нови тръби (заварки) за да може да се отведат газовете след турбото, а не към смукателния колектор. С две думи друг гейт направен от ЕГР-а
Другото е че трябва да се правят нови тръби (заварки) за да може да се отведат газовете след турбото, а не към смукателния колектор. С две думи друг гейт направен от ЕГР-а
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани