Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
turbonetic написа:Колеги,а този мотор при Е46 318д добър ли е и има ли някакви детски болести? вихрови клапи и такива разни? Един приятел има такъв и е доста доволен от него дори е доста икономичен! Тоя двигател комън рейл ли е или е обикновен мотор
Зависи коя година е. Ако е от фейса е комън рейл. Здрав и икономичен мотор. Всичко зависи от пробег и обслужване все пак. Ако не е автомат е без клапи.
Sent from my F3111 using Tapatalk
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vvasilev1 написа:Зависи коя година е. Ако е от фейса е комън рейл. Здрав и икономичен мотор. Всичко зависи от пробег и обслужване все пак. Ако не е автомат е без клапи.
няма 18d преди фейса

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vicho написа:vvasilev1 написа:Зависи коя година е. Ако е от фейса е комън рейл. Здрав и икономичен мотор. Всичко зависи от пробег и обслужване все пак. Ако не е автомат е без клапи.
няма 18d преди фейса
Да поясня, че от написаното от двама ви излезе, че всички 318д са комън рейл, което не е вярно, от 3.2001 г. до 9.2002 г. е с М47, след това започват да вграждат и М47N


- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vicho написа:vvasilev1 написа:Зависи коя година е. Ако е от фейса е комън рейл. Здрав и икономичен мотор. Всичко зависи от пробег и обслужване все пак. Ако не е автомат е без клапи.
няма 18d преди фейса
[hide]Model Engine Year(s) Displacement Configuration Power Torque 0–100 km/h (0–62 mph)[23]
318d[49] M47D20 1999–2001 1,951 cc (119.1 cu in) Turbodiesel I4, 16v 116 PS (85 kW; 114 hp) 265 N·m (195 ft·lbf) 11.1 s
Я виж тука!
Има 318д преди фейса и не е комън рейл.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E46)#Diesel_engines
Последна промяна vvasilev1 на 20 Дек 2016, 9:11, променена общо 3 пъти
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
maikooo написа:vicho написа:vvasilev1 написа:Зависи коя година е. Ако е от фейса е комън рейл. Здрав и икономичен мотор. Всичко зависи от пробег и обслужване все пак. Ако не е автомат е без клапи.
няма 18d преди фейса
Да поясня, че от написаното от двама ви излезе, че всички 318д са комън рейл, което не е вярно, от 3.2001 г. до 9.2002 г. е с М47, след това започват да вграждат и М47N
Напил съм, че ако е фейс е комън рейл.
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vvasilev1 написа:Напил съм, че ако е фейс е комън рейл.
Tака де, и това НЕ е вярно, от 3.2001 до 9.2002 НЕ е комън рейл

ПП: Нещо съвсем ги оплете...НЯМА е46 318 д преди фейса.
ПП2: е46 318 д компакт е винаги комън рейл.

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
maikooo написа:vvasilev1 написа:Напил съм, че ако е фейс е комън рейл.
Tака де, и това НЕ е вярно, от 3.2001 до 9.2002 НЕ е комън рейл
ПП: Нещо съвсем ги оплете...НЯМА е46 318 д преди фейса.
ПП2: е46 318 д компакт е винаги комън рейл.
Колега, от къде я черпиш тази информация?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
maikooo написа:vvasilev1 написа:Напил съм, че ако е фейс е комън рейл.
Tака де, и това НЕ е вярно, от 3.2001 до 9.2002 НЕ е комън рейл
ПП: Нещо съвсем ги оплете...НЯМА е46 318 д преди фейса.
ПП2: е46 318 д компакт е винаги комън рейл.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vvasilev1 написа:Колега, от къде я черпиш тази информация?
realoem, а ти? wikipedia? Сериозно? В тази насока по-добре не я чети, освен да те заблуди друго няма да се случи.

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
maikooo написа:vvasilev1 написа:Колега, от къде я черпиш тази информация?
realoem, а ти? wikipedia? Сериозно? В тази насока по-добре не я чети, освен да те заблуди друго няма да се случи.
Колега, погледнах realoema и бих му повярвал ако не бях виждал с очите си такъв автомобил и регистрационния му талон.
Преди да купя първото си БМВ, гледах такъв автомобил от обява в града в който живея. Беше червен седан преди фейса.
Двигателя като облицовки и кори си е същия като 320д - 136 к.с., просто се води 318д - 116 к.с. и не е комън рейл. Мисля беше 2000 г.
Много са редки.
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vvasilev1 написа:Колега, погледнах realoema и бих му повярвал ако не бях виждал с очите си такъв автомобил и регистрационния му талон.
Преди да купя първото си БМВ, гледах такъв автомобил от обява в града в който живея. Беше червен седан преди фейса.
Двигателя като облицовки и кори си е същия като 320д - 136 к.с., просто се води 318д - 116 к.с. и не е комън рейл. Мисля беше 2000 г.
Много са редки.
Колега, вече започваш да се излагаш, видя се че се обърка, нищо не се случило, признаваш и продължаваш, защо овърташ?

Това, че си виждал нещо, което не фигурира в реалоем няма да го комнетирам, ти сам знаеш защо...
ПП: Ако все пак още ти се спори, то тогава намери поне една такава обява за продажба на 318д преди фейса където и да по света, или са толкова редки, че не продават


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
maikooo написа:Колега, вече започваш да се излагаш, видя се че се обърка, нищо не се случило, признаваш и продължаваш, защо овърташ?![]()
защото е най-трудно човек да каже - "да, сбърках, вие сте прави"
сакън ще удари градушка

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vicho написа:maikooo написа:Колега, вече започваш да се излагаш, видя се че се обърка, нищо не се случило, признаваш и продължаваш, защо овърташ?![]()
защото е най-трудно човек да каже - "да, сбърках, вие сте прави"
сакън ще удари градушка
Нямам нищо напротив да си призная, но съм прав. Не съм се объркал и повече няма да пиша.
M47D20[edit]
The original M47 diesel engine featured non-common-rail direct fuel injection and a 1951 cc block. First seen in 1998, the M47D20 produced 100 kW (136 hp) and 280 N·m (207 lb·ft) in its original 320d/520d guise, and 85 kW (114 hp) with 265 N·m (195 lb·ft) in the 318d variant. All M47 engines have one Swirl and one Tangential intake port per cylinder, which can each improve performance under different conditions. These features are not to be confused with swirl flaps,[1] which were introduced in the M47TUD20.
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vvasilev1 написа:Нямам нищо напротив да си призная, но съм прав. Не съм се объркал и повече няма да пиша.
M47D20[edit]
The original M47 diesel engine featured non-common-rail direct fuel injection and a 1951 cc block. First seen in 1998, the M47D20 produced 100 kW (136 hp) and 280 N·m (207 lb·ft) in its original 320d/520d guise, and 85 kW (114 hp) with 265 N·m (195 lb·ft) in the 318d variant. All M47 engines have one Swirl and one Tangential intake port per cylinder, which can each improve performance under different conditions. These features are not to be confused with swirl flaps,[1] which were introduced in the M47TUD20.
Applications:
85 kW (114 hp) and 265 N·m (195 lb·ft)
2001-2003 E46 318d - това е фейс лифт!!
100 kW (136 hp) and 280 N·m (207 lb·ft)
1999-2001 E46 320d
2000-2003 E39 520d
Божее, ма ти не знаеш кога започва производството на фейс лифт и спориш???

- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
maikooo написа:vvasilev1 написа:Нямам нищо напротив да си призная, но съм прав. Не съм се объркал и повече няма да пиша.
M47D20[edit]
The original M47 diesel engine featured non-common-rail direct fuel injection and a 1951 cc block. First seen in 1998, the M47D20 produced 100 kW (136 hp) and 280 N·m (207 lb·ft) in its original 320d/520d guise, and 85 kW (114 hp) with 265 N·m (195 lb·ft) in the 318d variant. All M47 engines have one Swirl and one Tangential intake port per cylinder, which can each improve performance under different conditions. These features are not to be confused with swirl flaps,[1] which were introduced in the M47TUD20.
Applications:
85 kW (114 hp) and 265 N·m (195 lb·ft)
2001-2003 E46 318d - това е фейс лифт!!
100 kW (136 hp) and 280 N·m (207 lb·ft)
1999-2001 E46 320d
2000-2003 E39 520d
Божее, ма ти не знаеш кога започва производството на фейс лифт и спориш???
Само че колегата изтри последните редове доста бързо ахаахх.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани