Моето е92 330хи
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Моето е92 330хи
Честито за количката, добре изглежда!
Ще ти дам няколко съвета:
Китайски диодчета -
(има ОЕМ комплект на BMW, 63122212788)
Стопове, фарове и тем подобни DEPO -
тайвански боклуци с евтина пластмаса. Оптика по колата само оригинални неща.
Performance части, моето мнение е даваш много пари, получаваш малко, но всеки си има разбирания.
Колкото до тунЕка, потенциал от бензиновите Е9x има при 335i, иначе е лишено от смисъл начинаниe.
Много важно при тези коли е първо да обезпечиш колата (до колкото е възможно) от посегателства, че както е с нави са много апетитни за апашите.
Успех и безаварийно!
P.S. уред за водата не ти трябва, ако имаш t на маслото вместо разходомер. То е по-важното.
Ще ти дам няколко съвета:
Китайски диодчета -

Стопове, фарове и тем подобни DEPO -

Performance части, моето мнение е даваш много пари, получаваш малко, но всеки си има разбирания.
Колкото до тунЕка, потенциал от бензиновите Е9x има при 335i, иначе е лишено от смисъл начинаниe.
Много важно при тези коли е първо да обезпечиш колата (до колкото е възможно) от посегателства, че както е с нави са много апетитни за апашите.
Успех и безаварийно!
P.S. уред за водата не ти трябва, ако имаш t на маслото вместо разходомер. То е по-важното.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Моето е92 330хи
b00st написа:Честито за количката, добре изглежда!
Ще ти дам няколко съвета:
Китайски диодчета -(има ОЕМ комплект на BMW, 63122212788)
Стопове, фарове и тем подобни DEPO -тайвански боклуци с евтина пластмаса. Оптика по колата само оригинални неща.
Performance части, моето мнение е даваш много пари, получаваш малко, но всеки си има разбирания.
Колкото до тунЕка, потенциал от бензиновите Е9x има при 335i, иначе е лишено от смисъл начинаниe.
Много важно при тези коли е първо да обезпечиш колата (до колкото е възможно) от посегателства, че както е с нави са много апетитни за апашите.
Успех и безаварийно!
P.S. уред за водата не ти трябва, ако имаш t на маслото вместо разходомер. То е по-важното.
+1, само ще добавя, че на мен понякога ми липсва индикацията за водата (не че не мога да наглася вместо за маслото да показва за водата, от JB4-то), но определено темп. на маслото е по-важното нещо


- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Моето е92 330хи
Мерси колеги, с ваша помощ си пойзбистрих плановете. Засега ще купя този лед комплект който е 250лв сега го проверих, ще взема задно гърне и добвката с двата отвора от двата края както на 335 от други мунинги се отлазвам. За в бъдеще ще го мислим така или иначе съга съм в Норвегия и известно време няма да я карам.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Моето е92 330хи
Колега ,
Погледни тази тема :
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1223874
на клипа вървенете изглежда
... доста сочно и дава впечатление на кола с много малко турбо лаг(вероятно до голяма степен , защото е ръчка и пича изпъва предавките)
https://www.youtube.com/watch?v=EDUUdmmo-D0
Погледни тази тема :
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1223874
на клипа вървенете изглежда



https://www.youtube.com/watch?v=EDUUdmmo-D0
Re: Моето е92 330хи
Готин проект, за нещо което хората смятат невъзможно за правене и твърде скъпо. Човека го е направил с много ентусиазъм и е постигнал завидни резултати. Но засилване на н52/53 продължава да е безпочвено занимание за друго, освен да се изкефиш, че си го направил. По проекта са вложени 9-10к долара, отделно кутията се е предала и слагането на н54 кутия не е никак лесно. Няма готов софтуер и човека е мапвал сам, както и е правил сам 95% от доработките. Има връзки в БМВ и взима частите на много ниски цени. Колата се кара само на етанол. Ако този проект се изпълни в сервиз, може и да подмине цената на М3. Малко хейтърски ми излезе поста, но това са фактите. 

Re: Моето е92 330хи
малко 
"GT35R single turbo, Custom turbo manifold, 80lb injectors, AEM FIC, Turbo Smart wastegate, 3" SS Downpipe to 4" exhaust, AEM wide band gauge, Turbo Smart boost controller"
според тебе това стува 9 к долара ли
(раздувките с wide body kit-а + 20 джанти са силно ненужни + повреждащи в БГ)?

"GT35R single turbo, Custom turbo manifold, 80lb injectors, AEM FIC, Turbo Smart wastegate, 3" SS Downpipe to 4" exhaust, AEM wide band gauge, Turbo Smart boost controller"
според тебе това стува 9 к долара ли

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Моето е92 330хи
така колеги, след като се завърнах в Бг. изкарах количката от гаража в който я бях оставил, след точно 4 месеца и 15 дни запали от точка без замисляне и без тракане на повдигачи, за моя голяма изненада аз психически се бях подготвил. Преди бях оставял е60-то 10 дни за боя и после полвин ден му тракаше единия повдигач брутално. Следваше застраховки, един резервоар 100 октана и малко къпане:





Общо взето след като продадох е60-то за смешни пари и за пореден път се убедих колко е тъпо в Бг да влагаш пари в кола, реших да си подаря само performance intake-a и то когата ми попадне някой по-голям обект. Може би в по-далечно бъдеще едни хедърси на суперспринт, но след няколко години най-рано. Та след като няма да има големи неща реших малко да поразнообразя интериора, след като се посаветвахме реших да взема ей това лостче в пияно лак:

И в този ред на мисли се чудя, да направя ли steering wheel trim-a и него пияно лак:

, дали ще е много селско и като сме почнали гледам във вилнер са почнали да правят волани самата кожена част която не е перфорирана кожа отгоре и отдолу от карбон дали ще могат да го направят и в пияно лак. Аз преди съм правил при тях волан за е36-та и бях много доволен. Ще стане ли селяния според вас?
Общо взето колата се държи добре, по техническата част се оказа, че е счупен обтегача на пистовия ремък и ремъка е наполвина излезнал от ролките, мен лично ме учуди това за кола на 50 000км-ра, но като гледам че дюзи и помпи са направо консуматив, явно не е изненадващо. Другото което ме дразни и не съм го измислил е това притрисане отпред в ляво при навиване на волана и маневриране, но мойте приятели имат много работа до нова година в сервиза е някаква лудница, та се чудя дали да не се разходя до Мкар да го погледнат.
Ако има някой идеи за дребни упгрейди за е92, нека сподели, чудя се от тези олекотените шайби дали има смисъл, гледам ги не са много скъпи.





Общо взето след като продадох е60-то за смешни пари и за пореден път се убедих колко е тъпо в Бг да влагаш пари в кола, реших да си подаря само performance intake-a и то когата ми попадне някой по-голям обект. Може би в по-далечно бъдеще едни хедърси на суперспринт, но след няколко години най-рано. Та след като няма да има големи неща реших малко да поразнообразя интериора, след като се посаветвахме реших да взема ей това лостче в пияно лак:

И в този ред на мисли се чудя, да направя ли steering wheel trim-a и него пияно лак:

, дали ще е много селско и като сме почнали гледам във вилнер са почнали да правят волани самата кожена част която не е перфорирана кожа отгоре и отдолу от карбон дали ще могат да го направят и в пияно лак. Аз преди съм правил при тях волан за е36-та и бях много доволен. Ще стане ли селяния според вас?
Общо взето колата се държи добре, по техническата част се оказа, че е счупен обтегача на пистовия ремък и ремъка е наполвина излезнал от ролките, мен лично ме учуди това за кола на 50 000км-ра, но като гледам че дюзи и помпи са направо консуматив, явно не е изненадващо. Другото което ме дразни и не съм го измислил е това притрисане отпред в ляво при навиване на волана и маневриране, но мойте приятели имат много работа до нова година в сервиза е някаква лудница, та се чудя дали да не се разходя до Мкар да го погледнат.
Ако има някой идеи за дребни упгрейди за е92, нека сподели, чудя се от тези олекотените шайби дали има смисъл, гледам ги не са много скъпи.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Моето е92 330хи
Според мен трябва да приключиш с пияно лак лоста. На мен другото ми идва в повече, но всеки си има вкус. Колата изглежда супер и най-вече интериора - любимия ми вариант за комбинация за кожа и лайсни.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Моето е92 330хи
Какво е тресенето? Като караш бавно без гас да паркираш примерно и навиваш волана?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Моето е92 330хи
Претрисането го има и при мен при маневри на място,рядко но си мисля,че е от раздатката и това,че имаме полусоки и отпред.За Пиано лака,моя съвет на волана недей,ще се видиш в чудо с праха,ще ти вади очите.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Моето е92 330хи
Quattro, 4Matic, X-drive - всичките го имат това притрисане.. Не търсете под вола теле..
Страшна е количката!
За волана съм на същото мнение! Остави си го, перфектен е. Само ми е странно защо не е със спортни седалки..
Ако си фен на по-басовия звук - извади си клапата на втората тръба, не клапата, а вакуум-тръбичката де. - Golf-tee mod, както му казват. Само не съм сигурен при е9* серията дали е вакуум или ток, но все се прави де.

Страшна е количката!

За волана съм на същото мнение! Остави си го, перфектен е. Само ми е странно защо не е със спортни седалки..
Ако си фен на по-басовия звук - извади си клапата на втората тръба, не клапата, а вакуум-тръбичката де. - Golf-tee mod, както му казват. Само не съм сигурен при е9* серията дали е вакуум или ток, но все се прави де.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Моето е92 330хи
Bexim написа:Quattro, 4Matic, X-drive - всичките го имат това притрисане.. Не търсете под вола теле..![]()
Страшна е количката!![]()
За волана съм на същото мнение! Остави си го, перфектен е. Само ми е странно защо не е със спортни седалки..
Ако си фен на по-басовия звук - извади си клапата на втората тръба, не клапата, а вакуум-тръбичката де. - Golf-tee mod, както му казват. Само не съм сигурен при е9* серията дали е вакуум или ток, но все се прави де.
комбинация от 2те е

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Моето е92 330хи
Разликата между тръбичката и буксата е, че буксата дава грешка. Зависи дали ще те дразни (грешката е само при четене, не илиза CEL). Аз лично си вадех буксата, че е по-лесно.
По повод дребните ъпгрейди виж и за performance ръчната спирачка. Повече отива с performance скоростния лост, но ти вече си се спрял на друг вариант. Въпреки това я погледни, изглежда добре. Има и performance footrest педал. Фейлифт стоповете са много готин ъпгрейд! CIC също. Може да се оглеждаш и за спортни седалки, макар че цвета ти е по-рядък и ще е трудно, но не невъзможно. Разликата е огромна! Абе има къде да се харчат свободни пари
Радвам се, че си се вразумил и си зарязал идеята със силовия тунинг.
По повод дребните ъпгрейди виж и за performance ръчната спирачка. Повече отива с performance скоростния лост, но ти вече си се спрял на друг вариант. Въпреки това я погледни, изглежда добре. Има и performance footrest педал. Фейлифт стоповете са много готин ъпгрейд! CIC също. Може да се оглеждаш и за спортни седалки, макар че цвета ти е по-рядък и ще е трудно, но не невъзможно. Разликата е огромна! Абе има къде да се харчат свободни пари

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани