Голям разход на E91 320d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- qnik
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.12.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d
- Мечтае да кара: Самолет
Голям разход на E91 320d
Здравейте,
Наскоро си купих бмв е91 320д автоматик и дава ужасно висок разход (около 14-15 на 100 градско), а във фабричните спецификации го дават за автоматик градско 9.4/100 и не мога да разбера от къде може да идва проблемът...знам че може да е от много неща, но ако може да ме посъветвате нещо конкретно? Все още не съм сменил горивния филтър и ще го сменя, но дали според Вас е от това или може да има още нещо?
Наскоро си купих бмв е91 320д автоматик и дава ужасно висок разход (около 14-15 на 100 градско), а във фабричните спецификации го дават за автоматик градско 9.4/100 и не мога да разбера от къде може да идва проблемът...знам че може да е от много неща, но ако може да ме посъветвате нещо конкретно? Все още не съм сменил горивния филтър и ще го сменя, но дали според Вас е от това или може да има още нещо?

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Голям разход на E91 320d
qnik написа:Здравейте,
Наскоро си купих бмв е91 320д автоматик и дава ужасно висок разход (около 14-15 на 100 градско), а във фабричните спецификации го дават за автоматик градско 9.4/100 и не мога да разбера от къде може да идва проблемът...знам че може да е от много неща, но ако може да ме посъветвате нещо конкретно? Все още не съм сменил горивния филтър и ще го сменя, но дали според Вас е от това или може да има още нещо?
Разбира се, че не!
Проблема вероятно е в термостатите, външната температура и късите разстояния

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Голям разход на E91 320d
Горивния филтър е последното нещо.
Почваш подред:
- термостати
- стойности на ДПФ
- стойности на дебитомер
- налягане в гумите
- въздушен филтър
Двете подчертани ги виж възможно най-скоро, че ако са заминали термостатите ще замине и ДПФ-а, а налягането в гумите ако е твърде ниско хем ги износваш неравномерно, хем имат повече sidewall roll хем се напичат докато караш заради повечето триене.
14-15 е безобразен разход
ще го свалиш спокойно до около 10 в зависимост от кой град си дори и по-надолу.
Почваш подред:
- термостати
- стойности на ДПФ
- стойности на дебитомер
- налягане в гумите
- въздушен филтър
Двете подчертани ги виж възможно най-скоро, че ако са заминали термостатите ще замине и ДПФ-а, а налягането в гумите ако е твърде ниско хем ги износваш неравномерно, хем имат повече sidewall roll хем се напичат докато караш заради повечето триене.
14-15 е безобразен разход

- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Голям разход на E91 320d
И аз имах подобен проблем, е не беше 14-15, по-скоро 12. Термостатите бяха заминали и не качваше повече от 55-60 градуса, от там и разхода.
- qnik
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.12.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Голям разход на E91 320d
Ок благодаря на всички
а тези термостати ако са заминали няма ли да излезе на компютърната диагностика? Защото правих и не излезе нищо подобно 


- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Голям разход на E91 320d
Не няма,проследи си температурата от скритото меню.Според мен и двата са си заминали.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Голям разход на E91 320d
Излизаш на равен път където можеш да се движиш равномерно с по-прилична скорост и общо взето следиш температурата - ако не може да вдигне и поддържа около 90 градуса +- значи са си за смяна.
- qnik
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.12.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Голям разход на E91 320d
Аха ясно
а как се активира това скрито меню? Също ми е интересно как се активират тестовете на автомобила...т.е. например да тество цялото табло със стрелките!? 


- Zahari87
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 27.11.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd
- Мечтае да кара: M3
Re: Голям разход на E91 320d
qnik написа:Аха ясноа как се активира това скрито меню? Също ми е интересно как се активират тестовете на автомобила...т.е. например да тество цялото табло със стрелките!?
На включен двигател, колата не е в движение задържаш бутона за нулиране на моментния пробег и държиш, докато не се покажат 2 черти (ще преминеш преди това през две други изображения, преди да се стигне до тях, така че не пускай. Когато се появят нарискаш 19 пъти, докато не се появи числото 19 и не изпише Lock On, като под нещо ще излязат още 2 черти, в които трябва да избереш числото, което отговаря на сбора от последние 7 цифри на вина на колата ти( ако е 27, както при мен - натискаш 27 пъти, то го изписва). Така менютата се активират и след това виж тук, кое меню за какво е:
viewtopic.php?f=112&t=41775 ( за момментна температура е 7) като започнеш да караш, ще следиш в реално време, как загравя колата. Имай предвид, че ако си пуснал парното ще загравя по - бавно и това е нормално.
И за да не пиша нов пост бих искал и аз да попитам , за колко време е нормално да загрее колата, защото моята достига 90 градуса с парно, ама след 30-40 минути каране по задръствания... някакви идеи? Дали е от големия термостат, защото до 50-60 градуса стига сравнително бързо или има и друга причина? Колата е е91 2006 330ХД

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Голям разход на E91 320d
Ето тук може да видиш как да извадиш температурата, не е трудно след като го направиш 2 пъти после става за 20 секунди
- qnik
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.12.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Голям разход на E91 320d
Ок мерси много за информацията и помоща на всички 

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Голям разход на E91 320d
Zahari87 написа:И за да не пиша нов пост бих искал и аз да попитам , за колко време е нормално да загрее колата, защото моята достига 90 градуса с парно, ама след 30-40 минути каране по задръствания... някакви идеи? Дали е от големия термостат, защото до 50-60 градуса стига сравнително бързо или има и друга причина? Колата е е91 2006 330ХД
Ами, колега ние в една друга тема наскоро дискутирахме същото и имаше много различни мнения и вариации. Като цяло аз имам нужда от около 10-15 мин ако НЕ карам градско или карам тип "околовръстно, но в София в час пик имам нужда от 30-40 мин каране в трафик, за да загрее оптимално, установих след доста тестове, че парното влияе супер много и ако го пусна на 3-4-5 загрява доста по-бавно в градски условия (а ако е загряла почва да сваля). Също така установих, че на празен ход много бавно вдига температура. Мисля, че това генерално си е проблем на дизелите - студеното ги мъчи откъм загряване, от край време си е така, но имах някакви надежди, че видиш ли като е нова кола трябва да вдигне от раз 90 градуса независимо от условията

- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Голям разход на E91 320d
viewtopic.php?f=112&t=415321
Само аз ли чета всички теми във форума?Почти няма начин да се зададе не коментиран въпрос.
Само аз ли чета всички теми във форума?Почти няма начин да се зададе не коментиран въпрос.
- Zahari87
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 27.11.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd
- Мечтае да кара: M3
Re: Голям разход на E91 320d
drago9205 написа:Zahari87 написа:И за да не пиша нов пост бих искал и аз да попитам , за колко време е нормално да загрее колата, защото моята достига 90 градуса с парно, ама след 30-40 минути каране по задръствания... някакви идеи? Дали е от големия термостат, защото до 50-60 градуса стига сравнително бързо или има и друга причина? Колата е е91 2006 330ХД
Ами, колега ние в една друга тема наскоро дискутирахме същото и имаше много различни мнения и вариации. Като цяло аз имам нужда от около 10-15 мин ако НЕ карам градско или карам тип "околовръстно, но в София в час пик имам нужда от 30-40 мин каране в трафик, за да загрее оптимално, установих след доста тестове, че парното влияе супер много и ако го пусна на 3-4-5 загрява доста по-бавно в градски условия (а ако е загряла почва да сваля). Също така установих, че на празен ход много бавно вдига температура. Мисля, че това генерално си е проблем на дизелите - студеното ги мъчи откъм загряване, от край време си е така, но имах някакви надежди, че видиш ли като е нова кола трябва да вдигне от раз 90 градуса независимо от условията
Мерси колега

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Голям разход на E91 320d
Zahari87 написа:drago9205 написа:Zahari87 написа:И за да не пиша нов пост бих искал и аз да попитам , за колко време е нормално да загрее колата, защото моята достига 90 градуса с парно, ама след 30-40 минути каране по задръствания... някакви идеи? Дали е от големия термостат, защото до 50-60 градуса стига сравнително бързо или има и друга причина? Колата е е91 2006 330ХД
Ами, колега ние в една друга тема наскоро дискутирахме същото и имаше много различни мнения и вариации. Като цяло аз имам нужда от около 10-15 мин ако НЕ карам градско или карам тип "околовръстно, но в София в час пик имам нужда от 30-40 мин каране в трафик, за да загрее оптимално, установих след доста тестове, че парното влияе супер много и ако го пусна на 3-4-5 загрява доста по-бавно в градски условия (а ако е загряла почва да сваля). Също така установих, че на празен ход много бавно вдига температура. Мисля, че това генерално си е проблем на дизелите - студеното ги мъчи откъм загряване, от край време си е така, но имах някакви надежди, че видиш ли като е нова кола трябва да вдигне от раз 90 градуса независимо от условията
Мерси колегаАз карам от лагера до 4-ти километър всяка сутрин и дори като стигна колата е на 77-79 графуса, което ми беше странно. На обратно пак същата работа. Дали затова ми дава 15,7 разход по компютър? Реално с един резервоар от 61 литра минавам максимум 420 км, което ми се струва много. Дали е защото я карам на "къси" разстояния и не може да загрее според теб?
За този маршрут трябва да ти е загряла колата, стигаш ли въобще 90 градуса.
пс. хора нали не си пускате парното от момента на тръгване?
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани