Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
Здравейте,
Вчера ми се случи нещо много странно - колата изгасна по време на движение. Тръгвайки си от работа, след движение около 1 час малко преди да си стигна вкъщи както си карах в рамките на 10 секунди първо светнаха всички жълти лампи за 4х4, DSC и ABS, почти веднага ми изписа на борда следните грешки: 4х4 Inactive и след това Trans fail .....
100 метра след това колата буквално изгасна и всички токове изчезнаха. Опитах да запаля пак, но дори не успя да светне таблото и лампите, но аварийните работиха. Опитах 2 -3 пъти без успех.
Изчаках около 4-5 минути и запали без никакви признаци от липса на ток.
След това веднага включих от скритото меню да следя зареждането и показваше в норма - 13.8 V с минимални отклонения при промяна на оборотите.
Въпросът ми е как изчезват токовете без никакви признаци преди и след това?
Ако е акумулатор, защо не светна лампата за зареждане? Възможно ли е да е признак на заминаваща клетка и на момента да е изключила?
Вчера ми се случи нещо много странно - колата изгасна по време на движение. Тръгвайки си от работа, след движение около 1 час малко преди да си стигна вкъщи както си карах в рамките на 10 секунди първо светнаха всички жълти лампи за 4х4, DSC и ABS, почти веднага ми изписа на борда следните грешки: 4х4 Inactive и след това Trans fail .....
100 метра след това колата буквално изгасна и всички токове изчезнаха. Опитах да запаля пак, но дори не успя да светне таблото и лампите, но аварийните работиха. Опитах 2 -3 пъти без успех.
Изчаках около 4-5 минути и запали без никакви признаци от липса на ток.
След това веднага включих от скритото меню да следя зареждането и показваше в норма - 13.8 V с минимални отклонения при промяна на оборотите.
Въпросът ми е как изчезват токовете без никакви признаци преди и след това?
Ако е акумулатор, защо не светна лампата за зареждане? Възможно ли е да е признак на заминаваща клетка и на момента да е изключила?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
svetliol написа:Здравейте,
Вчера ми се случи нещо много странно - колата изгасна по време на движение. Тръгвайки си от работа, след движение около 1 час малко преди да си стигна вкъщи както си карах в рамките на 10 секунди първо светнаха всички жълти лампи за 4х4, DSC и ABS, почти веднага ми изписа на борда следните грешки: 4х4 Inactive и след това Trans fail .....
100 метра след това колата буквално изгасна и всички токове изчезнаха. Опитах да запаля пак, но дори не успя да светне таблото и лампите, но аварийните работиха. Опитах 2 -3 пъти без успех.
Изчаках около 4-5 минути и запали без никакви признаци от липса на ток.
След това веднага включих от скритото меню да следя зареждането и показваше в норма - 13.8 V с минимални отклонения при промяна на оборотите.
Въпросът ми е как изчезват токовете без никакви признаци преди и след това?
Ако е акумулатор, защо не светна лампата за зареждане? Възможно ли е да е признак на заминаваща клетка и на момента да е изключила?
Погледни алтернатора
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
Gqbriel написа:svetliol написа:Здравейте,
....
Погледни алтернатора
И аз първо си помислих, че не зарежда, но не трябва ли да индикира по някакъв начин на таблото?
На е39-ка правих алтернатор и тогава си светна лапмата, но се прибрах само на акумулатор от работа (същия маршрут, по въщото време) без да изгасне колата и с постоянно светеща лампа.
Тук странното е, че нямаше никаква индикация за липса на ток.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
Колега, провери клемите на акумулатора, масата на двигателя... Виждал съм какви ли не екзотики- на един колега бяха забравили да затегнат шината, която държи акумулатора, движеше се свободно и на завоите правеше късо съединение между + на акумулатора и корпуса на колата и двигателя се опитвал да изгасне при почти всеки по остър завой.
- Ksandra
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: '02 E39 540i
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
zvetiko написа:Колега, провери клемите на акумулатора, масата на двигателя... Виждал съм какви ли не екзотики- на един колега бяха забравили да затегнат шината, която държи акумулатора, движеше се свободно и на завоите правеше късо съединение между + на акумулатора и корпуса на колата и двигателя се опитвал да изгасне при почти всеки по остър завой.
Пишеш ПЪЛНИ глупости. Акумулатора на Е53 е сложен във пластмасова кутия,плюсовия кабел има пластмасова опаковка...общо взето много говориш,нищо не написа.
Към автора - Не е като при Е39,тук така показва умрял акумулатор. Ял съм го тоя миналата година по това време. Сваляй го,едно реле със четки,смени му и лагерите да си спокоен и раздавай цялата газ. Тая кола е СИЛНО ЗАВИСИМА от електричество и когато е спряла да зарежда,акумулатора е хранил модулите. Когато е почнал да умира,колата се е ошашкала и накрая е изгаснала като е свършил тока във батерията.
- radimen
-
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 4.01.2015
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: бмв х3
- Мечтае да кара: самолет
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
колегата може и да е прав ,но погледни под предната кора където е компресора има 1 черен дебел кабел закачен за купето и двигателя да не е хлабав,без ако няма хубава маса колата се шашка, а може и да е датчик ъгъл на завиване но това ще го разбереш в последствие ако пак светнат 4х4 и др, успех,,,,
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
Ksandra написа:zvetiko написа:Колега, провери клемите на акумулатора, масата на двигателя... Виждал съм какви ли не екзотики- на един колега бяха забравили да затегнат шината, която държи акумулатора, движеше се свободно и на завоите правеше късо съединение между + на акумулатора и корпуса на колата и двигателя се опитвал да изгасне при почти всеки по остър завой.
Пишеш ПЪЛНИ глупости. Акумулатора на Е53 е сложен във пластмасова кутия,плюсовия кабел има пластмасова опаковка...общо взето много говориш,нищо не написа.
Към автора - Не е като при Е39,тук така показва умрял акумулатор. Ял съм го тоя миналата година по това време. Сваляй го,едно реле със четки,смени му и лагерите да си спокоен и раздавай цялата газ. Тая кола е СИЛНО ЗАВИСИМА от електричество и когато е спряла да зарежда,акумулатора е хранил модулите. Когато е почнал да умира,колата се е ошашкала и накрая е изгаснала като е свършил тока във батерията.
Ти пък щото пишеш "умности", как тогава е запалила колата след твоята логика, от BMW AG по 3G ли му изпратиха ток

Бъди толерантен към колегите, никой на другия не е длъжен.
По темата, вероятно имаш хлабава клема на акумулатора или друг силов елемент, който има вече нагаряне от чести прекъсвания или от теммпературните амплитуда, огледай и ревизирай внимателно клемите.
- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
Благодаря на всички колеги за мненията и съветите.
При мен е малко сложно да стигна до акумулатора, защото имам бутилка над него на мястото на резервната гума и трябва да се извади. За съжаление все не ми остава време да стигна до момчетата, които ми монтирха газовата и да проверим какво се случва отдолу.
Проблема не се е повтарял и няма никакви признаци до момента за липса на ток.
Миналата седмица прочетох колата да видя какво е записала. Интересно, че имаше множество грешки от липсата на ток, но нито една не водеше до причината за загуба на електричество. След като ги изтрих нямаше никаква повторна проява.
Ето какви грешки безе записала:
При мен е малко сложно да стигна до акумулатора, защото имам бутилка над него на мястото на резервната гума и трябва да се извади. За съжаление все не ми остава време да стигна до момчетата, които ми монтирха газовата и да проверим какво се случва отдолу.
Проблема не се е повтарял и няма никакви признаци до момента за липса на ток.
Миналата седмица прочетох колата да видя какво е записала. Интересно, че имаше множество грешки от липсата на ток, но нито една не водеше до причината за загуба на електричество. След като ги изтрих нямаше никаква повторна проява.
Ето какви грешки безе записала:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- cucibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
На мен вече два пъти ми се случва да загасне в движение
И двата пъти клемата се беше разхлабила
И двата пъти клемата се беше разхлабила

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
cucibg написа:На мен вече два пъти ми се случва да загасне в движение
И двата пъти клемата се беше разхлабила
+1 на Е90 единия път направо ми изгасна и не щеше да запали,докато не стегнах клемата..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
Добро утро.
Реших да сменя акумулатора и не намирам информация трябва ли да се обучава или не?
Реших да сменя акумулатора и не намирам информация трябва ли да се обучава или не?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
svetliol написа:Добро утро.
Реших да сменя акумулатора и не намирам информация трябва ли да се обучава или не?
Не, не трябва за колата от подписа ви. Сменявайте спокойно, после ще настройте датата и часовника само.

- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
vlado6669 написа:svetliol написа:Добро утро.
Реших да сменя акумулатора и не намирам информация трябва ли да се обучава или не?
Не, не трябва за колата от подписа ви. Сменявайте спокойно, после ще настройте датата и часовника само.
Благодаря за бързият отговор.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
Аз пак да си кажа "рецитацията" - защо не боднете един волтмер в запалката? Струва няколко лева и няма да се чудите дали зарежда и с колко... Ето моя, сложих го преди години и показва волтажа достатъчно точно (сравнено показанията на доста скъп мултицет):

Сега има много по-готини - с LED-индикация, показват също и температурата в купето, даже и с две USB-та за включане на всякакви джаджи.

Сега има много по-готини - с LED-индикация, показват също и температурата в купето, даже и с две USB-та за включане на всякакви джаджи.
Excellent! Steven is my name!
- Ksandra
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: '02 E39 540i
Re: Колата изгасна в движение (BMW X5 e53)
Atsalov написа:Ksandra написа:zvetiko написа:Колега, провери клемите на акумулатора, масата на двигателя... Виждал съм какви ли не екзотики- на един колега бяха забравили да затегнат шината, която държи акумулатора, движеше се свободно и на завоите правеше късо съединение между + на акумулатора и корпуса на колата и двигателя се опитвал да изгасне при почти всеки по остър завой.
Пишеш ПЪЛНИ глупости. Акумулатора на Е53 е сложен във пластмасова кутия,плюсовия кабел има пластмасова опаковка...общо взето много говориш,нищо не написа.
Към автора - Не е като при Е39,тук така показва умрял акумулатор. Ял съм го тоя миналата година по това време. Сваляй го,едно реле със четки,смени му и лагерите да си спокоен и раздавай цялата газ. Тая кола е СИЛНО ЗАВИСИМА от електричество и когато е спряла да зарежда,акумулатора е хранил модулите. Когато е почнал да умира,колата се е ошашкала и накрая е изгаснала като е свършил тока във батерията.
Ти пък щото пишеш "умности", как тогава е запалила колата след твоята логика, от BMW AG по 3G ли му изпратиха ток![]()
Бъди толерантен към колегите, никой на другия не е длъжен.
По темата, вероятно имаш хлабава клема на акумулатора или друг силов елемент, който има вече нагаряне от чести прекъсвания или от теммпературните амплитуда, огледай и ревизирай внимателно клемите.
Искам САМО 1 логично обяснение как се отхлабва клема на акумулатор,САМО 1!!! Той има стойка,която го крепи неподвижен,клемите на акумулатора се стягат със гайка - 10...по тая логика....ПРОВЕРЯВАИТЕ СИ ПЕРИОДИЧНО БОЛТОВЕТЕ НА ДЖАНТИТЕ,МОЖЕ И ТЕ ДА СЕ РАЗХЛАБЯТ!!!!... Пиша умности на база собствен опит,съпоставен със ситуацията описана от колегата. Весели празници!
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани