В търсене на поредната бИгачка...

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от madafaka_donkele » 07 Дек 2016, 19:34

Sasho.85 написа:
madafaka_donkele написа:


Под Явор визирам този Явор.

:


Направо слагай вазелина и се хващай за палците на краката. Само с доживотен бан няма да се отървеш :mhihi:


Whatever :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от ogata » 07 Дек 2016, 19:42

:mhihi:

ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от Top Gun Maverick » 07 Дек 2016, 19:47

b00st написа:
Top Gun Maverick написа:Вземи някоя бензинова Е92 без да е М и ще я пробваме с едно дизелово 335д само с чип, без дори да е премахнат ДПФ-а, после пак ще си говорим къде е фъна с тич куп нютони като те ударят в гърба. :mhihi: Всъщност сега се сещам и за едно фейсово Е90 с чип и т.н. с шпер, може и с него да го пробваме.
Не подценявайте така дизела защото бая 335и видях как се справят срещу дизела, та нещата не са точно както на хартия.

Ти имаш ли си някаква идея 335i какъв ресурс има за тунек? Даже само с едно JB4, кви дизели кви 5 лева, а с желание колко може да се задълбава... Иначе за мен лично истинския фън си е бензинов автомобил с хубаво окачване и ръчни скорости на задно предаване.

Ами всъщност имам, че тъкмо и от това "само". По едно време бях тръгнал тъкмо за 335и. Явно обаче ти нямаш за дизелите. Едва ли не ги изкарваш сякаш шанс нула. Те затова толкова се пръкнаха и на драгове и на какво ли не.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

кандидат ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от немо » 07 Дек 2016, 20:21

Top Gun Maverick написа:Явно обаче ти нямаш за дизелите. Едва ли не ги изкарваш сякаш шанс нула. Те затова толкова се пръкнаха и на драгове и на какво ли не.

Моля за пояснение за дизелите при дрифт,писта,рали,високопланинско?Може линкчета да се образовам сам.
За драг (условно),за магистрални прехващачи и състезания по издържливост е ясно.
Благодаря!
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от Хаос » 07 Дек 2016, 21:36

Току що ми светна, че потребителя мъкамъка_донкеле като цяло е просто трол. Гледа навсякъде да се разпише, за всичко да даде мнение, без да има собствено такова, просто повтаря какво говорят другите.
Повечето от мненията му имат точно такъв характер, както и всъщност тази тема и отговорите му в нея.
Почти забавно.
Последна промяна Хаос на 07 Дек 2016, 22:10, променена общо 1 път
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от Top Gun Maverick » 07 Дек 2016, 21:48

Колега, въздържай се от тия лични квалификации. Мнение по този начин мога да изкажа само по нещо, което знам и е проверено лично. ;)
немо написа:
Top Gun Maverick написа:Явно обаче ти нямаш за дизелите. Едва ли не ги изкарваш сякаш шанс нула. Те затова толкова се пръкнаха и на драгове и на какво ли не.

Моля за пояснение за дизелите при дрифт,писта,рали,високопланинско?Може линкчета да се образовам сам.
За драг (условно),за магистрални прехващачи и състезания по издържливост е ясно.
Благодаря!

Всъщност да ти кажа, че аз съм фен на бензина. Едва ли ще си купя дизел някога изобщо, но това не значи, че трябва да съм като щраус и да отричам всичко друго, което също върши работа.
Сега трябва да почвам да изброявам чисто професионалните постижения на дизела в световен мащаб ли? Разни представяния в Льо ман или туристически серии? Това се е писало много пъти. Няма да го направя. И какво значи магистрални прехващачи и издръжливост било ясно? Ами, че то това е една значителна част от експлоатацията на даден автомобил за много много фенове, а автора не търсеше кола за извън пътя, а точно за него май, но да става за много неща. Значи не е в мен проблема. То дай махнем от критериите предимствата на дизела и тогава да оставим само другите категории в които бензина печели и какво ще остане? Да махнем и кефа от въртящия момент по нагорнище а? Забележи, че дори не съм споменал разхода на 100 където при яко каране разликата е осезаема в полза на дизела. :mhihi: Аз дадох пример с вървящ дизел за сравнително малко пари(макар да не беше упомената сума)и тука веднага се почнаха старата песен с това как дизела не ставал и не бил фън. :mhihi: Ами аз познавам достатъчно хора, които харесват пък шута в дизела и не харесват бензин, ползват дизел за фън. Никой не отрича предимствата на бензина, както казах аз предпочитам бензин за самия себе си. Ама да зачеркнеш като цяло дизела, че не ставал, това е несериозно. Като толкова има мега-вървящи 335-та, които слагат всичко в малкия джоб давайте ги да ги пробваме с дизела както предложих по-назад когато се подскочи пак, че не могат да вървят тия дизели и не са фън, сигурен съм, че много народ ще се окаже изненадан, пък после ще се види кой е трол и кой говори явно без да види.

Иначе извън офа си казах мнението за 330д, кола без много претенции и детски болести както е казал автора на темата, върви доволно, не струва много, носи на тунинг в някакви норми и определено доставя кеф. Проверено многократно и сравнено със стартове с много коли. Толкова. Другите неща, че сега на някой не му харесвало и едва ли не с колело щял да е пред нея са несериозни.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от acho.rs » 07 Дек 2016, 22:07

Top Gun Maverick написа:Вземи някоя бензинова Е92 без да е М и ще я пробваме с едно дизелово 335д само с чип, без дори да е премахнат ДПФ-а, после пак ще си говорим къде е фъна с тич куп нютони като те ударят в гърба. :mhihi: Всъщност сега се сещам и за едно фейсово Е90 с чип и т.н. с шпер, може и с него да го пробваме.
Не подценявайте така дизела защото бая 335и видях как се справят срещу дизела, та нещата не са точно както на хартия.

Къв фън с печка??? Ще ръчкаш и ще тумбиш на прекъсвач дизел ли? И да - 335ис с ДКГ и сток ще опъне 35д. И в днешно време бензин не означава непременно атмосферен бензин.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от Top Gun Maverick » 07 Дек 2016, 22:16

Ами има си хора за всякакъв фън. Това, че някой не вижда неща в него, които другите виждат, не значи че ги няма.
Безспорно с ДКГ и то с някакви стотни, нали се сещаш. :mhihi: Ама то колко са с ДКГ? И на каква цена? Нали тука и за цената говорим. Ако вземеш да си го харесаш 335и с всичките тия опции и що годе на километри плюс история, отива към цена на М3 Е92. :mhihi: А иначе и аз много съм ги слушал колко вървят 335и и как едва ли не дизела го вижда само на старта, а после всичко мъгла. Но на практика не е точно така. Практика. Не клипчета. Макар да има много клипчета където дизела е отпред, в Ф30 пък даже накрая казаха в нещо такова, че въпреки конските сили на дизела(смятай вече за конските сили на дизела говорят)не звучал като бензина. Това защото бензина го оставиха с 306 доста дълго време, а дизела стана 313. Та нещата не са като едно време. Едното има предимства, другото също. Което не прави автоматично едното не ставащо защото губило някакви стотни някъде си.
А и пак казах, че в темата ставаше дума за бюджетен автомобил, 335и и 335д не са такива.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от K_Ilkov » 07 Дек 2016, 22:17

Бахти неочаквания развой ... :mhihi: Бензин вс Дизел :ok:

Аз гласувам за е30 с м57, мноУ пУши ама и върви деееа :lol:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от Dextuar » 07 Дек 2016, 22:23

Абе 335и не се ли чупеше много и да идваше бая поддръжката, за 335д май е порядък надолу...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от Top Gun Maverick » 07 Дек 2016, 22:30

dextuar написа:Абе 335и не се ли чупеше много и да идваше бая поддръжката, за 335д май е порядък надолу...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Прав си. 335д страда от кутия ако е много изпомпено, но втора ръка има бол вече на смешни цени. Ако е нормално изпомпено до към 340-360 коня, няма проблеми. 335и страда стария мотор тоест N54. Но пък парадокса е, че носи повече на тунинг отколкото по-надеждния, нов и икономичен N55. :mhihi:
Митът с по-безпроблемия бензин спрямо дизела свърши точно с 335и. В чуждите форуми е пълно с информация, особено пък след тунинг. Даже тук някой беше писал и пускал снимки преди години за щети по мотора при N54 точно след тунинг.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от K_Ilkov » 07 Дек 2016, 22:31

335и мотора май е трошлив, да ...
35д еймкотрошача си е по-корав :yes:

Според мен тва след е46 е кашкавал всичко нагоре :winky:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от shlosera » 07 Дек 2016, 22:33

Астра ф c20ne турбо с обикновенна газова :-D много идиотоустойчив мотор, здрава астра се взима за добри пари и ги има все още, сравнително лека евтина за поддръжка NE се взима за до 300-400 лв оборудвано едни 16-17" джанти и читаво окачване и е готова :-D

Sent from my E2105 using Tapatalk

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от Top Gun Maverick » 07 Дек 2016, 22:35

Ти се базикаш, но това за N54 си е така. За М трошача няма смисъл да се говори така несериозно сега, даже с ирония, макар във форума през годините да е правено опит доста пъти за това, включително с клипове в съответния раздел. :mhihi:

Преди 2 дни един познат ходи да гледа ето това 335хи с N55 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=guzd83 за да го купува и да сменя неговото 330д седан фейс, което е доста изпомпено, с шпер, М-кови спирачки и си върви доста добре. Мнението на мен и още един приятел бе, че ще остане незадоволен от вървежа на тая кола спрямо разхода и парите за неговата. Той беше много ентусиазиран докато не отиде и не го покара. Толкова. Не казвам, че колата е лоша, но просто не е разликата кон за кокошка както изглежда на хартия.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: В търсене на поредната бИгачка...

Мнение от acho.rs » 07 Дек 2016, 22:40

Те че го оставиха на 306кс 10години си е така. Че ф30 комби 335д сток прави 0-100 за 4.9сек пак е така. Ама в случая говорим за Е90/92 335и/335д.
Та там дизела е 272 или 286кс. И мунимгован без филтри пуши като печка. За мен дизела няма нищо общо със спорта и най-вече със фън. Не знам нито един Трак Кар на нафта, кат не броим ПР на ВАГ на льо Ман....Аз тка ги виждам нещата- Може и аз да греша, не знам.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook