силов атмосферен тунинг на 318ис или 320ка

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Е30ка в клас А през новия сезон???Става въпрос за Божурище!!!

Няма вариант да се получи по-добре се захвани с друга марка!!!
8
15%
Парите нужни да я вкараш в 13ките са под 10 000лв
15
27%
Парите нужни да я вкараш в 13ките са около 15000лв
15
27%
Парите нужни за да я вкараш в 13ките е от 20000лв нагоре
6
11%
За около 10000лв може да слезе най-много до около 14.5
4
7%
За около 10000лв може да слезе най-много до 14.0
3
5%
Аз съм един от хората, които мислят да правят кола за клас А и парите нямат значение!!!
4
7%
 
Общо гласове : 55
селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

силов атмосферен тунинг на 318ис или 320ка

Мнение от PROPOVEDNIKA » 16 Дек 2006, 21:59

Искам да си правя кола за в клас А на Божурище, вече нямало да има нитро в класа, та въпроса ми е може ли да се подготви силно атмосферно БМВ за в този клас и какво би струвало това.Купето предполагам, ще е Е30, мотора вие предложете.В този клас най-силните коли, ще са около 13.0 сек, примерно има Лада с време 13.1 има и Опел Корса с 2.0 16 мотор на задно пак в 13ките.Има и разни Астри ГСИта без валове с времена 14.5 те при по-сериозно засилване може да слезнат около 14.0 та ми се иска и аз да съм около 14.0 Та има ли вариант атмосферна Е30ка да се появи в този клас и да върви айде не сред първите, но поне сред първите 10?Какво ще трябва да поеме въпросното БМВ и колко би излезнало всичко?И може така да подредим нещата:

- какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 15.5 до 16

-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 15.0 до 15.5

-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 14.5 до 15.0

-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 14.0 до 14.5

-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 13.5 до 14.0

-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А така, че собственика и да успява да се качва на стълбицата през новия сезон?

Говорим за пари нужни за закупуване на колата + пари за перформънс части и грубо за труд.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 16 Дек 2006, 23:00

бате разходи се до сервиза на али тои е мастера на атмосферките :idea:

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

Мнение от PROPOVEDNIKA » 16 Дек 2006, 23:06

Само Али ли мислиш, че знае?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Дек 2006, 23:09

вземи си астра :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 16 Дек 2006, 23:39

PROPOVEDNIKA написа:Само Али ли мислиш, че знае?

сигурен съм че и други хора знаят но наи ми е лесно с неговата кола която се е доказала на божура>тои ще ти обясни кво що няма нужда да откриваш топлата вода


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 16 Дек 2006, 23:41

що изкарахте един арабин господ, само немога да разбера? То да е човек, да я направи, то арабин, нестаа нищо от него

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

Мнение от PROPOVEDNIKA » 16 Дек 2006, 23:43

Ти по-добре ли се справяш от него или просто си расист? :D

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Дек 2006, 23:54

той яде дюнери :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 16 Дек 2006, 23:55

sonny написа:що изкарахте един арабин господ, само немога да разбера? То да е човек, да я направи, то арабин, нестаа нищо от него

абе и аз не ги клиопам арабелите ама къв е проблема неговата кола е шампион при атмосферките :arrow: иам сервиз демек с това си изкарва хляба не виждам защо ако човек има кинти и си закара колата и иска да я позасили малко защо да не я направи качествено?
или ок даи ти няква алтернатива!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 17 Дек 2006, 3:20

Нещо не мога да схвана ... за да прави 13 секунди на 400 метра трябва да е около 300 коня. Без нитро не ми е ясно как ще го направиш този двигател ... трябва да се върти до 10000 оборота, което не мисля, че е по-силите на м20 ... виж ако си намериш мотор от S2000 и вкараш пара, може и да се вържеш, но силата на старите мотори на бмв (м20-30) е в турбинирането или евентуално нитро.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 17 Дек 2006, 4:38

Клас А ако озна4ава до 2 литра атмосферно. Тогава може да се поуголеми до 2000цц. Дали увели4аване на хода на буталото или размера на цилиндъра .... си е твой избор. Има6е разлика в това какво постигаме с едното и другото...ама аз незнам каква е .... малко на долу в едно изказване на АЛХ има6е тая информация (в темата 200 коня турбо или 200 коня атмосферно). За да постигне6 коне 6те трябва да се развърта и двигателя пове4е ... 6том 6те е рейсърска кола, зна4и 300+ градусови валове. Олекотяване на елементи по двигателя. Пови6аване на СС. Нова управлява6та електроника. По-големи диузи. Корав съединител. Здрав диференциал. По-къса скоростна кутия (диф) (при която колата достига максималната си скорост около 400-те метра). Модифицирана всмукателна система. Модифицирана изпускателна система. Сликове. Олекотяване на купето (яко флекс) :mhihi:
Да сметнем по груби сметки какво излиза: Около 10 000 лв и мо6тност приблизително около 220-240 к.с. ....


Това е според мен ... поправете ме там където съм в заблуда ... никой не се е родил нау4ен ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Мнение от ALiGaToR » 17 Дек 2006, 12:28

:OT: Има ли във Варна човек който разбира от тунинг и турбиниране на автомобили, че си мисля за едно проектче, но не знам с какви пари трябва да разполагам, за да го осъществя. :OT:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Мнение от BMWACSCHNITZER » 17 Дек 2006, 15:18

AlibiTu написа:Клас А ако озна4ава до 2 литра атмосферно. Тогава може да се поуголеми до 2000цц. Дали увели4аване на хода на буталото или размера на цилиндъра .... си е твой избор. Има6е разлика в това какво постигаме с едното и другото...ама аз незнам каква е .... малко на долу в едно изказване на АЛХ има6е тая информация (в темата 200 коня турбо или 200 коня атмосферно). За да постигне6 коне 6те трябва да се развърта и двигателя пове4е ... 6том 6те е рейсърска кола, зна4и 300+ градусови валове. Олекотяване на елементи по двигателя. Пови6аване на СС. Нова управлява6та електроника. По-големи диузи. Корав съединител. Здрав диференциал. По-къса скоростна кутия (диф) (при която колата достига максималната си скорост около 400-те метра). Модифицирана всмукателна система. Модифицирана изпускателна система. Сликове. Олекотяване на купето (яко флекс) :mhihi:
Да сметнем по груби сметки какво излиза: Около 10 000 лв и мо6тност приблизително около 220-240 к.с. ....


Това е според мен ... поправете ме там където съм в заблуда ... никой не се е родил нау4ен ;)

До колкото си спомням когато четох мнениата на АЛХ,останах с спомен че по широки цилиндри дават повече коне,а по голям ход на буталото-повече рамо и съответно повече въртящ момент. ;) ако греша моля някои да ме поправи.

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 17 Дек 2006, 15:36

320
Вал,чип,правена глава,изпускателни колектори и степен на сгъстяване 7:1,250 коня мокро нитро пускащо се от оборотомер със шифтлайт на 4500 оборота :mhihi:

Успех :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Мнение от BMWACSCHNITZER » 17 Дек 2006, 15:42

Ама в началото ПРОПОВЕДНИКА спомена че вече нямало да има нитро в този клас. :roll: :roll:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook