В търсене на поредната бИгачка...
Модератор: Общи модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: В търсене на поредната бИгачка...
Винаги при подобни въпроси и проекти трябва да се започва с финансовите параметри, за да стане ясно какви са изискванията на автора- в противен случай всичко звучи несериозно. Какво означава-Та къде е златната среда? Около колко да бъде тази среда- 1000лв, 5000лв, 10 000лв, 100000лв. За "скраб тунинг" ли става въпрос или за нещо сериозно...
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: В търсене на поредната бИгачка...
Като ви чета Колеги - май сте само за мотоциклет. Японец, супер-спорт или стрийт-файтер, литров. Евтин (до 8 - 10 бона), мощен (150 - 180 коня) и лек (200 - 215 кила зареден). Имаш скорост - колкото можеш да караш, и динамика като на кола за 300 хиляди. Лесен за подръжка и ремонт. Зимата го буташ в някой ъгъл и не го мислиш повече. Не купуваш винетка (все още). Какъв по-голям "фън"?
Excellent! Steven is my name!
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: В търсене на поредната бИгачка...
И аз ще кажа -
Дайте бюджет, иначе просто няма смисъл от темата.
За някой 5 бона са нищо, за други 150, нали?
От е36 328 до ново М3, така че няма как да отговорим така.
За себе си съм решил - е36/46 с 6-так, изкурубен интериор и без екстри, за да си седи на улицата и да се изкарва само за фън.. Това е при бюджет - около 5 бонбона.
Дайте бюджет, иначе просто няма смисъл от темата.
За някой 5 бона са нищо, за други 150, нали?
От е36 328 до ново М3, така че няма как да отговорим така.

За себе си съм решил - е36/46 с 6-так, изкурубен интериор и без екстри, за да си седи на улицата и да се изкарва само за фън.. Това е при бюджет - около 5 бонбона.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: В търсене на поредната бИгачка...
Витанов написа:... едно е30 купе или седан с С14Б20 ...
За екзотики ли е темата


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: В търсене на поредната бИгачка...
поредната бла-бла тема, малко е рано за новогодишната спам тема и някои хора им липсва поле за изява и аудитория
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: В търсене на поредната бИгачка...
Nickelback написа:Два въпроса като за начало:
1. Като питаш за кола, модел на БМВ ли имаш в предвид или всичко живо на пазара?
2. Добра сток кола ли се търси или по-скоро добра платформа за тунинг?
Тая тема ще я следя с особен интерес
Иначе "по темата"- Лансър Ево 9, за мен
1. Всичко живо на пазара, без изключение

2. В идеалния случай и двете, но предвид едни други съображения по-скоро добра стоковица, дето с малко "баране" става супер приятна за каране. Например нещо от сорта на кола с СА18DET, SR20DET, EJ20/25, която и в сток вариант е ОК, но със сравнително малко пари можеш да я засилиш доволно и пак да не се налага да ѝ слагаш керамика да удържи конете.
Bexim написа:За себе си съм решил - е36/46 с 6-так
Кой шестак от всичките

Е90-ки, М-ки, М суапове и подобни...не. Единствения суап, който ми е интересен, но така и не разбрах какво е след, като го хвърлиш в коша е М62В44. Малки въшки под тон с 300 и нагоре коня също не.
е36/46 - ОК, ама е обществена тайна, че читави бройки на разумна цена няма. Да кажем, че се намери. Докато го обслужиш, като хората, направиш го да тръгва, спира и завива по-добре и си доближил или минал 10к сигурно. Е, ако си правиш абсолютно всичко сам и намериш правилните част и на тънко може и по-евтино да ти излезе. Та 10 или повече бинки в 15 или повече годишна кола... тц, не ми изглежда оферта.
Нисани - така и не мога да разбера защо даже и стоковиците им държат такива високи цени, като реално освен единия двигател всичко друго трябва да им се прави наново

Импрези - същото, като нисаните. Горе-долу сносните, дето пак стават горе-долу са към 10к

Тойоти - идея си нямам дали изобщо има някой да се занимава с тях в България. Което си е малко жалко, предвид хубавите суапове, които се правят по света на база тойотови мотори.
Митсута - абе хубави коли...ама не и в сток вариант и лично според мен вече не си заслужават 20+к лв. за под 300 коня. Една 335-ца би била много по и забавна и класна бегачка от Ево-то

Скрап тунинг - не. Трябва да може да се отиде на собствен ход до тракдей-а, да може се раздава газ цял ден и вечерта да мога да се примера пак на собствен ход, не на платформи. Трябва да може да ме закара и върне безпроблемно и до Гърция да кажем. Общо взето трябва да е надеждна бричката. Обаче още не мога да я измисля коя да е въпросната бричка

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: В търсене на поредната бИгачка...
Атмосферка ли ти се кара или турбо?
Re: В търсене на поредната бИгачка...
madafaka_donkele написа:Е90-ки, М-ки, М суапове и подобни...не. Единствения суап, който ми е интересен, но така и не разбрах какво е след, като го хвърлиш в коша е М62В44.
е36/46 Докато го обслужиш, като хората, направиш го да тръгва, спира и завива по-добре и си доближил или минал 10к сигурно.тц, не ми изглежда оферта.
Горе-долу сносните, дето пак стават горе-долу са към 10к![]()
Тойоти - идея си нямам дали изобщо има някой да се занимава с тях в България. Което си е малко жалко, предвид хубавите суапове, които се правят по света на база тойотови мотори.
Митсута - абе хубави коли...ама не и в сток вариант и лично според мен вече не си заслужават 20+к лв. за под 300 коня. Една 335-ца би била много по и забавна и класна бегачка от Ево-то![]()
Скрап тунинг - не. Трябва да може да се отиде на собствен ход до тракдей-а, да може се раздава газ цял ден и вечерта да мога да се примера пак на собствен ход, не на платформи. Трябва да може да ме закара и върне безпроблемно и до Гърция да кажем. Общо взето трябва да е надеждна бричката. Обаче още не мога да я измисля коя да е въпросната бричка
хем 10К ти се виждат много за обслужена кола 300 коня, хем искаш да е надеждна да издържи Калояново/Серес и да те върне
Гумите са ти 1200 лева, маслата и филтрите са ти 400-500, ремъците и обтегачи 200, спирачки - айде само накладки, нали е старт от скрапа - 250, спирачна течност за трак деня - 100 лева, някое тампонче по окачването, биалетчици - айде още 250 и изведнъж станаха 2500+ лева само за базово обслужване на бигачката. Значи ти остават 6000 лева за самата кола, която да бъде в добро общо състояние - значи нищо повече от Е36 328-ца, дори и за такава читава не се знае дали ще стигнат
Липсват ти две от основните неща за бигачките:
1. концепция
2. пари
и да, концепцията е по-важна от парите
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: В търсене на поредната бИгачка...
То за трак дей без окачване също не става та добави още 2к+ за читаво окачване 

Re: В търсене на поредната бИгачка...
Nedko Anev написа:То за трак дей без окачване също не става та добави още 2к+ за читаво окачване
ти па ся, не го стресирай с такива цифри за единични компоненти
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: В търсене на поредната бИгачка...
Top Gun Maverick написа:Вземи някоя бензинова Е92 без да е М и ще я пробваме с едно дизелово 335д само с чип, без дори да е премахнат ДПФ-а, после пак ще си говорим къде е фъна с тич куп нютони като те ударят в гърба.Всъщност сега се сещам и за едно фейсово Е90 с чип и т.н. с шпер, може и с него да го пробваме.
Не подценявайте така дизела защото бая 335и видях как се справят срещу дизела, та нещата не са точно както на хартия.
Ти имаш ли си някаква идея 335i какъв ресурс има за тунек? Даже само с едно JB4, кви дизели кви 5 лева, а с желание колко може да се задълбава... Иначе за мен лично истинския фън си е бензинов автомобил с хубаво окачване и ръчни скорости на задно предаване.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: В търсене на поредната бИгачка...
Хаос написа:Nedko Anev написа:То за трак дей без окачване също не става та добави още 2к+ за читаво окачване
ти па ся, не го стресирай с такива цифри за единични компоненти
Как ще го стресирам, аз още не съм почнал. Като знам колко струва един хубав марков изпускателен колектор за 6 цилиндрова кола направо евтино ми се вижда 2,500 за окачването и за работата която върши

- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: В търсене на поредната бИгачка...
b00st написа:Иначе за мен лично истинския фън си е бензинов автомобил с хубаво окачване и ръчни скорости на задно предаване.
Точно

Никога не ми е било така кеф в дизелова кола, колко и да са бързи и нютони да има, усещането е различно


- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: В търсене на поредната бИгачка...
Nedko Anev написа:Атмосферка ли ти се кара или турбо?
Няма определящо значение, специално този фактор няма значение.
Nedko Anev написа:То за трак дей без окачване също не става та добави още 2к+ за читаво окачване
Сега да не се впускаме в подробности, ама Явор кара Е92-ката не на тракдей, ми направо на състезание с джомчета за 500лв. комплекта и е доволен... та не знам...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: В търсене на поредната бИгачка...
Кой Явор?!?! Кви джомчета? Ква е92-ка?! Кво стаа тука ве?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."