Въпрос за Wideband AFR Meter

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Въпрос за Wideband AFR Meter

Мнение от M_Kuzev » 09 Дек 2006, 13:07

Търся и събирам информация насам натам ама все пак е съвсем друго да чуя повече мнения...та искам да си купя wideband afr meter, допитах се до двама трима колеги от форума на ЛС, нито един не ми отговори, затова сега се допитвам до всички. Колебая се м/у Innovation LM-1 ( http://www.diyautotune.com/catalog/inno ... -p-40.html ) и Zeitronix Zt-2 с LCD Displey ( http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.htm ). Чудя се за зейтроникса като не е вързан към лаптоп а е само с дисплея дали може да записва (dataloging), или тия никъде не са казали или аз съм тъп и не виждам :mhihi: Та моля който може да сподели опит или да изкаже ясно мнение да пише. Благодаря ви

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 14 Дек 2006, 11:59

Така като гледам Зейтрониксът не може да складира инфото в себе си, а само го плюе към ком порта, докато Иновейтът може да записва данните в себе си за по-късна обработка на комп. Обаче пък Иновейтът идва по-скъп. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 14 Дек 2006, 12:05

Аз съм със зейтроникс в МБ-то, за да логваш ти трябва лаптоп ;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 14 Дек 2006, 22:14

Благодаря колеги, тъкмо бех почнал да се ядосвам че никой нищо не казва :mhihi: Ами междувременно гледам още един вариант - на NGK - http://www.bmotorsports.com/shop/produc ... cts_id/357 . Не е скъп но единствено мери AFR, от 9 до 16, нито логва нито може да му се прикачат разни други простотии :confused: Направо бих взел Иновейта, ама ми разправят че трябва да плата ДДС и мито, които са грубо 160лв (та тва май ме спира :lol: )...На мен това ми трябва като уред само за настройка, няма да го слагам в кола, та и тва ме кара толко да се чуда какво точно да взема :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 14 Дек 2006, 23:56

http://www.dataq.com/products/startkit/di194rs.htm
Това логерче може да ти свърши работа, ако вземеш NGK-то, но пак ще ти трябва лаптоп :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 15 Дек 2006, 22:46

Говори с S-stail, той е твоя човек. Имам наблюдения от LC-1,прави логове
на лаптоп,няма уред,но аналоговите изходи могат да се програмират така,
че показанията да излизат на обикновен мултицет ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 16 Дек 2006, 0:48

Да батка ясно, ама зора е да не си купувам лаптоп...Аз имам претенции че разбирам тва-онова от двигатели и тяхното подобряване и управление (е имам още много да уча де), но като чуя програмиране на едиквоси, едикваси интегрална схема, тиристор... и ми става малко кофти :mhihi: :mhihi: Иначе комбинацията LC-1 и мултицет (без лаптоп) май ще ми върши същата работа като NGK-то...абе не съм чак толко на зор за тоя контролер, ма не съм и от най-търпеливите :lol: все пак благодаря на всички за съветите ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 16 Дек 2006, 7:48

Значи, мое мнение е ,че добра настройка без логване и след това преглеждане на лог-а не може да се направи, с лог може да видиш точно при какви обороти и дросел каква ти е сместа... другото си е малко около истината. Най-добре си вземи и един лаптоп, втора ръка се намират по 200 - 300 лв ;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 17 Дек 2006, 0:54

Така е.Без логове не става.Стойностите се менят прекалено бързо и
не можеш да добиеш реална представа.Друго си е да го дадеш на 1/8
скорост и да преглеждаш стойност по стойност ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 17 Дек 2006, 19:16

Благодаря пичове, май като крайно решение се спирам на зейтроникса без дисплея + лаптоп (един приятел ми даде некъф, каза че Win 95 върви на него, аз кат гледам това май ше е достатъчно)...остава само да вида кога ше е най-лесно да се раздела със сумата ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 19 Дек 2006, 10:42

Щом си решил да използваш лаптоп-още една идея.Купуваш Инновейт ЛЦ1+Мегаскуирт от най-ефтините и най-простите.Правиш даталог през Мегаскуирта.Зависи какво друго ще вържеш към него-може да виждаш температурата на двигателя,на входящия въздух,показания на MAP,MAF или вакуум/налягане през датчика на Мегаскуирта.А ако си купиш термосензора+интегралната схема можеш да отчиташ и температурата на изходящите газове.Можеш да "виждаш" и детонациите ако добавиш и сензора+ усилвателчето.Допълнително може и налягането на горивото.Въобще много неща можеш да видиш.
За да виждаш логовете,за лаптопа мисля че имаше изисквания-300 Мегахерца,Вин98,РАМ64.
И след като навържеш тия работи си на една крачка от цялостното използване на Мегаскуирта.
Megasquirt & Megaview user

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 19 Дек 2006, 12:01

Със зейтроникса може да логваш следните неща :
- смес, температура на изгорелите газове, обороти, отваряне на дросел, буст (изисква сензор който е доста скъп) и също има един вход 0-5в .
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 19 Дек 2006, 13:44

Интересното е, че на ЛМ-а му дават, че може да помни 44 минути и то при 12 самплес/секънд, което е много добре, защото така или иначе после ще поседнеш да ги разгледаш нещата на спокойно, а не на лаптопа, докато си в колата... ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 19 Дек 2006, 13:48

turbo написа:Интересното е, че на ЛМ-а му дават, че може да помни 44 минути и то при 12 самплес/секънд, което е много добре, защото така или иначе после ще поседнеш да ги разгледаш нещата на спокойно, а не на лаптопа, докато си в колата... ;)


Опредлено това си е предимство, тъй като няма да ти се налага постоянно да мъкнеш лаптоп когато искаш да логваш ;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 19 Дек 2006, 13:58

Joreto написа:Със зейтроникса може да логваш следните неща :
- смес, температура на изгорелите газове, обороти, отваряне на дросел, буст (изисква сензор който е доста скъп) и също има един вход 0-5в .


Ами откъде ще вземе примерно информация за дросела, пак от ТПС-а на мегаскуирта ли? няма ли да се бъркат ако едновременно МС-а и тоя контролер го следят? Готиното е че като логвам с megatune всичко ми е на едно място и "синхронизирано". А така ако логвам половината неща от wideband контролера а другите от мс-а как ще ги синхронизирам и да ги гледам едновременно.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook