Съществени разлики по окачване и ходова част бензин - дизел?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Съществени разлики по окачване и ходова част бензин - дизел?
Здравейте! Ровя в realoem но не намирам много съществени разлики в окачването и ходова част между бензиново и дизелово е36 презимно 6 цилиндровите (325TDS->320,325,328, като изкключваме М3.Става въпрос само за моделите с ръчна скоростна кутия.
При дизела диференциала е само за него м51 води се тип 188 предавателни числа 2.56. Това малко или голямо прасе е?
Водния радиатор е различен.
Скоростите също - от четеното дотук са ZF сходни с тези на 328
При дизела диференциала е само за него м51 води се тип 188 предавателни числа 2.56. Това малко или голямо прасе е?
Водния радиатор е различен.
Скоростите също - от четеното дотук са ZF сходни с тези на 328


Re: Съществени разлики по окачване и ходова част бензин - ди
Haddess написа:Здравейте! Ровя в realoem но не намирам много съществени разлики в окачването и ходова част между бензиново и дизелово е36 презимно 6 цилиндровите (325TDS->320,325,328, като изкключваме М3.Става въпрос само за моделите с ръчна скоростна кутия.
При дизела диференциала е само за него м51 води се тип 188 предавателни числа 2.56. Това малко или голямо прасе е?
Водния радиатор е различен.
Скоростите също - от четеното дотук са ZF сходни с тези на 328
Скоростите със сигурност са различни като предавателни числа и съм на 99% сигурен че са с различен корпус - ТДС-а стои прав, бензиновите двигатели са наклонени.
Пружините и амортисьорите със сигурност са различни отпред, а ако следваме и логиката от Е30 бомбетата са различни и кастър ъгъла е различен.
Някакъв swap от дизелов донор ли планираш?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Съществени разлики по окачване и ходова част бензин - ди
Haddess написа:Това малко или голямо прасе е?
Реално погледнато е средно. Иначе много хора му казват голямо.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Съществени разлики по окачване и ходова част бензин - ди
TheDriver написа:Haddess написа:Здравейте! Ровя в realoem но не намирам много съществени разлики в окачването и ходова част между бензиново и дизелово е36 презимно 6 цилиндровите (325TDS->320,325,328, като изкключваме М3.Става въпрос само за моделите с ръчна скоростна кутия.
При дизела диференциала е само за него м51 води се тип 188 предавателни числа 2.56. Това малко или голямо прасе е?
Водния радиатор е различен.
Скоростите също - от четеното дотук са ZF сходни с тези на 328
Скоростите със сигурност са различни като предавателни числа и съм на 99% сигурен че са с различен корпус - ТДС-а стои прав, бензиновите двигатели са наклонени.
Пружините и амортисьорите със сигурност са различни отпред, а ако следваме и логиката от Е30 бомбетата са различни и кастър ъгъла е различен.
Някакъв swap от дизелов донор ли планираш?
Не не, просто никога не съм пипал TDS. А ми предлагат 1, тъй като вече от няколко месеца съм johnny walker

Имам разглобени 2-3 бенцинови е36 разпръснати из София. 316-320

Мгого ниски цени държи този мотор и при е39/е34

bum_bum написа:Haddess написа:Това малко или голямо прасе е?
Реално погледнато е средно. Иначе много хора му казват голямо.
Дефакто е с дебели полуоски като 2.5/2.8?


Re: Съществени разлики по окачване и ходова част бензин - ди
За скоростните кутии ей тука http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm има информация.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Съществени разлики по окачване и ходова част бензин - ди
Haddess написа:
Дефакто е с дебели полуоски като 2.5/2.8?
Да
Re: Съществени разлики по окачване и ходова част бензин - ди
Haddess написа:Здравейте! Ровя в realoem но не намирам много съществени разлики в окачването и ходова част между бензиново и дизелово е36 презимно 6 цилиндровите (325TDS->320,325,328, като изкключваме М3.Става въпрос само за моделите с ръчна скоростна кутия.
При дизела диференциала е само за него м51 води се тип 188 предавателни числа 2.56. Това малко или голямо прасе е?
Водния радиатор е различен.
Скоростите също - от четеното дотук са ZF сходни с тези на 328
Наскоро раглобих и разпродадох един ТДС та ето малко инфо:
Дифовете са 2.56 и 2.65 и са си големи прасета (в момента карам с 2.56 на M52b25

Водния радиатор е с различни габарити и отделно казанче .
Скоростите са ЗФ една идея "по-бавни"(по-дълги) но пасват перф. на 6- бензинов.
Re: Съществени разлики по окачване и ходова част бензин - ди
v_p_m написа:Haddess написа:Здравейте! Ровя в realoem но не намирам много съществени разлики в окачването и ходова част между бензиново и дизелово е36 презимно 6 цилиндровите (325TDS->320,325,328, като изкключваме М3.Става въпрос само за моделите с ръчна скоростна кутия.
При дизела диференциала е само за него м51 води се тип 188 предавателни числа 2.56. Това малко или голямо прасе е?
Водния радиатор е различен.
Скоростите също - от четеното дотук са ZF сходни с тези на 328
Наскоро раглобих и разпродадох един ТДС та ето малко инфо:
Дифовете са 2.56 и 2.65 и са си големи прасета (в момента карам с 2.56 на M52b25).
Водния радиатор е с различни габарити и отделно казанче .
Скоростите са ЗФ една идея "по-бавни"(по-дълги) но пасват перф. на 6- бензинов.
Не съм сигурен че болднатото е вярно. Бензиновите мотори стоят под по-голям ъгъл, дизелът е почти изправен.
Моят опит е, че корпусите на дизеловите и на бензиновите кутии е различен при камбаната и самата кутия е под друг ъгъл спрямо камбаната.Съответно, за да пасне дизелова кутия трябва да е хваната с много малко болтове или да се прави преходник.
Re: Съществени разлики по окачване и ходова част бензин - ди
TheDriver написа:v_p_m написа:Haddess написа:Здравейте! Ровя в realoem но не намирам много съществени разлики в окачването и ходова част между бензиново и дизелово е36 презимно 6 цилиндровите (325TDS->320,325,328, като изкключваме М3.Става въпрос само за моделите с ръчна скоростна кутия.
При дизела диференциала е само за него м51 води се тип 188 предавателни числа 2.56. Това малко или голямо прасе е?
Водния радиатор е различен.
Скоростите също - от четеното дотук са ZF сходни с тези на 328
Наскоро раглобих и разпродадох един ТДС та ето малко инфо:
Дифовете са 2.56 и 2.65 и са си големи прасета (в момента карам с 2.56 на M52b25).
Водния радиатор е с различни габарити и отделно казанче .
Скоростите са ЗФ една идея "по-бавни"(по-дълги) но пасват перф. на 6- бензинов.
Не съм сигурен че болднатото е вярно. Бензиновите мотори стоят под по-голям ъгъл, дизелът е почти изправен.
Моят опит е, че корпусите на дизеловите и на бензиновите кутии е различен при камбаната и самата кутия е под друг ъгъл спрямо камбаната.Съответно, за да пасне дизелова кутия трябва да е хваната с много малко болтове или да се прави преходник.
Наложихме кутията върху свален бензинов дв. и пасна без проблеми , демек захващането( фланеца)и е еднакво с на бензиновите
Re: Съществени разлики по окачване и ходова част бензин - ди
Тук е тънкият момент.
На свален мотор ще пасне защото наклона няма значение, но в колата, ако кутията не е права няма как да закачиш лостовия механизъм както и гредата на кутията за купето.
Т.е. монтирайки я имаш два избора - монитираш я да пасне точно към мотора и мислиш некви филми с лостовете на скоростите и гредата или я монтираш права, но я хващаш на 2 или 3 болта(по спомен) и имаше игра със стартера.
На свален мотор ще пасне защото наклона няма значение, но в колата, ако кутията не е права няма как да закачиш лостовия механизъм както и гредата на кутията за купето.
Т.е. монтирайки я имаш два избора - монитираш я да пасне точно към мотора и мислиш некви филми с лостовете на скоростите и гредата или я монтираш права, но я хващаш на 2 или 3 болта(по спомен) и имаше игра със стартера.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Съществени разлики по окачване и ходова част бензин - ди
в доста сервизи ще те отсвирят ако им занесеш TDS кутия да я качат на бенз мотор ... или цената е през кръста ... занимавката е дебела
(не искаш да знаеш, защо знам
)
a "читав" ЗФ бензинов ... намира се ама ...




a "читав" ЗФ бензинов ... намира се ама ...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани