Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Модератор: Общи модератори
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Относно Мото Пфое
От всичко не можеш да разбираш, но поне масла, филтри, ремъци и накладки си сменявам сам, а също и някои дребни ремонти по колата. Купих си TIS и чета там кое как се прави... Става по-бавно и с доста чесане по главата, но пък съм спокоен за свършената работа. За нещо по сериозно (ако някога се наложи...) Баварчо все пак ще влезе в сервиз, но ще гледам "майсторите" в ръцете, особено след тази тема...
Excellent! Steven is my name!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Относно Мото Пфое
Лятото купихме Е350 2011г 7г троник. Отивам в сервиз, специализиран за Мерцедес за обслужване на автомата. Взимам колата на следващия ден, че нещо се забавиха. Колата я имахме от седмица. Прибирам се и гледам, едната джанта цялата задрана, кората отдолу виси и бесен се връщам в сервиза. То било от преди, те нищо не били развалили. Викам, тая джанта сама няма как да се надере, ясно е, че са тествали нещо автомата и са я надрали. Седят, вдигат рамене, на мениджъра им така и не ми дадоха телефон. А кората съм я бил свалил на някой бордюр, да бе да Само дето преди седмица като купувахме колата и я вдигахме на подемник, всичко беше 6. След това диференциала ми виел. Че аз като я докарах, как не виеше? Кажете как да закарам баварката на сервиз? Не че е скъпа кола, ама при такива некадърници, дори от форумни сервизи има доста недоволни...
- DimitroffMadness
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.03.2016
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 330i SMG E46 03`
- Мечтае да кара: 330i SMG E46 03`
- Детайли за колата: Много черна
Re: Относно Мото Пфое
Vra4anin написа:Лошото е, че колите стават все по-сложни и извратени, дори за елементарно обслужване. Пример: Ауди А6 С6 (2004-2011) - кола, която ще стане доста масова до няколко години, като цените на втора ръка паднат доста под 10 000лв - на тази кола е тотален кОр е да се сменят задните накладки (заради електрическата ръчна спирачка).... трябва ти лаптоп + диагностика и обучение сигурно в Инголщад за да се справиш, отвратителна процедура е това иначе елементарно на пръв поглед "сменяване на накладкИ".
Хубаво е човек да си има свой познат/приятел майстор, който да му работи по колата и да знаеш, че той не е пумияр (така и много хора правят). Но това е поредното доказателство, че се въртим в омагьосан кръг от който никога няма да излезнем. Говоря затова, че в България за да си добре и да ти се случват нещата (независимо в какъв аспект говорим) и преди и сега трябва да има т.нар. "шуробаджанащина" - ти да си "някой, не просто кой", да познаваш "някой" или най-малкото твой близък човек да познава "някой"... и така работите стават. Представете си дори примера с официалните сервизи - ако ти си еди кое си име на важен човек или поне приемчика в сервиза ти е брат/сват/на жената брат и т.н., убеден съм, че суеците в официалните сервизи не само, че няма да ти пипнат колата да сменяват части и да ти "играят зимята", ще ти сипят правилното масло за което си си платил, ами и свирка ще ти направят. Просто това е - без връзки и без да си "някой" си жив умрял в тая смърдела държава. И колкото си по-добър, възпитан, сдържан - толкова повече се ебават с теб. Николай Хайтов го е написал отдавна - "Толерантността в зверилник е равна на смърт". Или стария прекрасен БГ филм "баш майстора на море" - покъртително смешен и трагичен същевременно, показваш как се случват нещата тук.
Или се примиряваме и си псуваме (както си правим) или си бием шута. Аз оправия не виждам.
Относно "шуробаджанащина" , на собствен гръб с официалните сервиз съм го изпитал , но друга марка , тази с кръста , след първото обслужване , се налагаше да ходя в друг сервиз , сменили бяха маслото , но друго нищо не беше пипано , не бях капо като за три цифрена сума приближаваща се до четири , но толкоз с доверие при уж "приятели" . Последва след див скандал смяна на масло и абсолютно всички филтри , но все трябва да се внимава . Трима бяхме с горе посочена марка , като единия беше част от IT сектора на официални представител и сервиз , и тримата се опарихме . То тях още си ги друсат яко като стъпят , но виждам че са ги пуснали за продажба и те . Бяха писал в една от темите на един колега , колко време чаках да си взема колата отремонтирана след градушка .
Просто без коментар няма смисъл ...
- georgivar
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: Относно Мото Пфое
Не знам дали е същия случай. Ново волво купено и поддържано само от Мото Пфое 2008-ма година 140 хил км., двигател тотална щета заради несменяно масло.
https://www.facebook.com/GT1Service/pos ... 8755951394
https://www.facebook.com/GT1Service/pos ... 8755951394
- Tenata
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Относно Мото Пфое
Темата е шокираща!!!
Мисля си че, темата трябва да се закове най-отгоре като важна и да се споделя явно лошия опит от оторизираните сервизи в БГ.
Мисля си че, темата трябва да се закове най-отгоре като важна и да се споделя явно лошия опит от оторизираните сервизи в БГ.
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Относно Мото Пфое
Tenata написа:Темата е шокираща!!!
Мисля си че, темата трябва да се закове най-отгоре като важна и да се споделя явно лошия опит от оторизираните сервизи в БГ.
И не само оторизираните...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Относно Мото Пфое
Тия неща са обществена тайна така да се каже
Аз пък съм изненадан, че има толкова изненадани
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- speeder88
- младши ентусиаст
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Относно Мото Пфое
Според мен няма да е лошо и КЗП да се привика по някои случаи в няколко различни официални сервиза, за да се стреснат!
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Относно Мото Пфое
Наслушал съм се на подобни истории и не ми го побира главата как, ако е масова практика, няма никой нашамарен досега.
ПС. На бивша колежка мъжа й работеше в Камор. От по-близък до него човек бях чул, че ако ми трябвало някоя част, да съм му кажел. Нямало да е нова ама щял да ми избере запазена.
Не съм се пробвал.
ПС. На бивша колежка мъжа й работеше в Камор. От по-близък до него човек бях чул, че ако ми трябвало някоя част, да съм му кажел. Нямало да е нова ама щял да ми избере запазена.
Не съм се пробвал.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Относно Мото Пфое
До тук с:
``БГ кола, гарантиран пробег и история в София Ауто/Ауто Бавария/Мото Пфое и т.н.``
Аз това го знам отдавна... Един приятел на Х-а си събираше масло от Камор, събираха му де.. Това супер отдавна.. Едно друго е90 320i на около 120к км отиде за основен ремонт точно от същото - това на 1000% го знам, беше кола на началството и после я купи един младеж от форума. Много й се радваше, а роди за отрицателно време..
Аз ако си купя нова кола ще им седя на главите, докато е в гаранция - през стъклото да си гледам как я обслужват.. Иначе само при хора, на които имам доверия, за щастие има и такива..
Останалото като свещи, масла, филтри и всичко, което мога - сам. Първо обичам сам да си изпипвам всичко и второ по-евтино е, пък и намирам време все още...
``БГ кола, гарантиран пробег и история в София Ауто/Ауто Бавария/Мото Пфое и т.н.``
Аз това го знам отдавна... Един приятел на Х-а си събираше масло от Камор, събираха му де.. Това супер отдавна.. Едно друго е90 320i на около 120к км отиде за основен ремонт точно от същото - това на 1000% го знам, беше кола на началството и после я купи един младеж от форума. Много й се радваше, а роди за отрицателно време..
Аз ако си купя нова кола ще им седя на главите, докато е в гаранция - през стъклото да си гледам как я обслужват.. Иначе само при хора, на които имам доверия, за щастие има и такива..
Останалото като свещи, масла, филтри и всичко, което мога - сам. Първо обичам сам да си изпипвам всичко и второ по-евтино е, пък и намирам време все още...
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Относно Мото Пфое
Я, аз съм за тая тема
По стечение на обстоятелствата служебно-личната ми кола е Пежо Партнер, като се обслужва само в Пежо, е от там идвам точно Колата е на 2 години, като има една гаранционна смяна на предни амортесьори, на 72 000км. ми "смениха" дисковете, на 90 000 пак, щото бяха тотален дроб. Взимам си колата от обслужване и кората на двигателя ми изхвърча по околовръстното след 15км. - не е проблема в тях. Преди малко ми светна Engine fault и колата стана 30 коня. Еми обледявало перката на радиатора (която е пред радиатора, като климатична перка на е36) и за това. Решението ? - имам го черно на бяло - каране на по-голяма дистанция като вали сняг или е киша от предната кола. Абе аз кола ли карам или ще коткам там да изкара нещо?
Волана е изгорял от слънцето на 12 часа, колата е на 100 000 и 2 години
Климатика изпускаше и го правиха лятото, смениха всички гумени части по предницата, че се скапаха на 90 000км.
Тропат прозорците, хъркат скоростите.
Бахти колите правят в днешно време.
Какви официални сервизи... Пълен смях. Само пребоядисват добре, щото там нямаше как да не я пребоядисат, тъй като нямаше как да излезе с паста това
Вуйчо ми го въртолят Мото Пфое с дърт Ягуар вече 4 месеца, седи сутрин и чака да позагрее, щото ония искат да сменят всички датчици на общо основание, или трябва да го измислят - мислят вече 4 месеца
По стечение на обстоятелствата служебно-личната ми кола е Пежо Партнер, като се обслужва само в Пежо, е от там идвам точно Колата е на 2 години, като има една гаранционна смяна на предни амортесьори, на 72 000км. ми "смениха" дисковете, на 90 000 пак, щото бяха тотален дроб. Взимам си колата от обслужване и кората на двигателя ми изхвърча по околовръстното след 15км. - не е проблема в тях. Преди малко ми светна Engine fault и колата стана 30 коня. Еми обледявало перката на радиатора (която е пред радиатора, като климатична перка на е36) и за това. Решението ? - имам го черно на бяло - каране на по-голяма дистанция като вали сняг или е киша от предната кола. Абе аз кола ли карам или ще коткам там да изкара нещо?
Волана е изгорял от слънцето на 12 часа, колата е на 100 000 и 2 години
Климатика изпускаше и го правиха лятото, смениха всички гумени части по предницата, че се скапаха на 90 000км.
Тропат прозорците, хъркат скоростите.
Бахти колите правят в днешно време.
Какви официални сервизи... Пълен смях. Само пребоядисват добре, щото там нямаше как да не я пребоядисат, тъй като нямаше как да излезе с паста това
Вуйчо ми го въртолят Мото Пфое с дърт Ягуар вече 4 месеца, седи сутрин и чака да позагрее, щото ония искат да сменят всички датчици на общо основание, или трябва да го измислят - мислят вече 4 месеца
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Относно Мото Пфое
Сега като се сетя - един приятел преди време работеше в сервиза на Булвария и веднъж на едно събиране в кръчмата разправяше как им докарали някакво ОПЦ в сервиза за нещо си и сутрин като идвали го палели и на съвсем студен мотор го форсирали до дупка "щото много ни кефеше как реве тая кола"... и си го говореше съвсем непринудено, все едно е нещо нормално. Та освен за смените на консумативи и части съм сигурен, че има и куп други мизерии, които се правят.
Si non confectus, non reficiat.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Относно Мото Пфое
Е ако е няква лъскачка, сигурно правят и разходка до студентски
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Относно Мото Пфое
Аз да добавя за един Опел сервиз - влиза кола за обслужване, обаче "специалистите" заключват ключа в купето и ако мислите, че звънят на собственика да донесе втория ключ - не! Чупи се шофьорското стъкло за по-лесно и после го сменят на човека с "безплатен" труд.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Относно Мото Пфое
Добре де каква е вероятността чисто нова кола да се счупи сериозно за 100К км?
Като чета написаното излиза че да се откажеш от гаранцията не е лош вариант?
Най-малкото спестените парите за обслужване ще покрият по-сериозен ремонт ако се наложи
Като чета написаното излиза че да се откажеш от гаранцията не е лош вариант?
Най-малкото спестените парите за обслужване ще покрият по-сериозен ремонт ако се наложи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: momo-1st