ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 16 Ное 2016, 21:41

Аз търсих по форумите и магазините някаква течност за промивка, ама ми отговориха, че химията в тези течности може да накара уплътненията по колата да текнат като лейка. Затова се спрях на варианта за промивка с оцет и вода в съотношение 1 към 1. Пълниш догоре, палиш и оставаш да загрее и да повърти малко, после изчакваш малко да изстине, че да не се изгориш и източваш течността. Като смяташ, че е изстинал достатъчно му набиваш маркуча от чешмата и оставяш да потече така докато изкара гадостите и потече чиста вода. При нужда повтаряш пак първата стъпка с водата и оцета и пак промиваш. Накрая сипваш антифриз и се возиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от host » 16 Ное 2016, 23:24

Ябълков оцет впрочем. По-добре е с него.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 17 Ное 2016, 19:21

И 3 пакетчета сода :!: :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vanqu1sh » 18 Ное 2016, 10:12

HowDouWantit написа:
alpina27 написа:Явно с главата няма да стане, а за всмукателя имах предвид колектор от м50б20 дали има смисъл за м52б20. Благодаря за бързия отговор колега!


За колектора от В20 май няма файда ..

За ефекта не мога да кажа, но този от м50б20 е с по-големи портове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от host » 18 Ное 2016, 10:21

M50b20 не става директно, както м50б25... да го забиеш на м52, иска преходена планка доколкото помня. Има тема в е36 раздела един от колегите го е правил вече.

M50b20 колектора е доста по-балансиран вариант ако само него слагаш. Ниските обороти няма да ти умрат толкова, и високите пак ще са по-добре (спрямо M50b25 колектор).

На 2.8 като се сложи b25 колектора, без мап в ниските става като 20ка... А 20ка с b25... Направо нз.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 18 Ное 2016, 10:26

Файда без ремап няма. Щото кво се случва ? Увеличаваме въздуха, горивото остава същото = бедна смес.
Имам една излишна планка за дросела, питащия може да драсне лс. :yes:
И наистина, м50б20 колектора е с по-големи портове от този на м52.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vanqu1sh » 18 Ное 2016, 21:41

Не съм съгласен, че няма файда без ремап. Сименса си е доста адаптивен и си наглася сам смесите. При мен вървеше наистина доста добре и тази мудност в ниските изчезна почти напълно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 19 Ное 2016, 2:00

Vanqu1sh написа:Не съм съгласен, че няма файда без ремап. Сименса си е доста адаптивен и си наглася сам смесите. При мен вървеше наистина доста добре и тази мудност в ниските изчезна почти напълно.


Добре, карайте си без ремап :mhihi:
Ремапа е гаден, безмислен, капиталистически продукт, който не ви дава нищо друго освен виртуална мощност.. :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от host » 19 Ное 2016, 9:01

Vanqu1sh написа:Не съм съгласен, че няма файда без ремап. Сименса си е доста адаптивен и си наглася сам смесите. При мен вървеше наистина доста добре и тази мудност в ниските изчезна почти напълно.

Връщал ли си след това другия колектор, мерил ли си ускоренията в ниските... Да ти кажа колкото и да се адаптира, не може да ги докара. Впрочем с M50B20 колектор повече има шанс да стане без мап (за 28ца говоря с нейните карти). Виж след 4000 до ограничител положението и без мапа се подобрява, но ниските са трагикомедия.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vanqu1sh » 19 Ное 2016, 15:16

ogata написа:
Vanqu1sh написа:Не съм съгласен, че няма файда без ремап. Сименса си е доста адаптивен и си наглася сам смесите. При мен вървеше наистина доста добре и тази мудност в ниските изчезна почти напълно.


Добре, карайте си без ремап :mhihi:
Ремапа е гаден, безмислен, капиталистически продукт, който не ви дава нищо друго освен виртуална мощност.. :mhihi:

Не съм казал, че няма смисъл от ремапа. Просто карах така защото подготвях още неща и не ми се правеше няколко пъти ремап и колата вървеше повече от преди с м52-ковия колектор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bum_bum » 20 Ное 2016, 0:07

wan0s написа:А бе, термостата ми е за смяна и май ще го оставя него и антифриза за идната заплата. :mrgreen: Дефакто да сваля маркуча от радиатора, да изчакам да се изтече антифриза, след което обилно духане в казанчето, докато не изкара всичко. Също така да попитам, докато не съм забравил. Миналата седмица стана доста жега в колата, а не ми се искаше да спирам парното, защото започваха да се потят стъклата, за това ми дойде на ум да намаля градусите на климатроника на 29-30 някъде. Обаче по едно време взе да става студено в колата и като сложих ръка на някоя от духалките - та то си бълваше буквално студен въздух, вдигнах до 31.5 и продължи да духа студено, пускам 32 и температурата се повишава. При всички ли е така, или е само при мен? :mrgreen:

Edit: каква течност да взема, да направя една промивка? Също така ако направиш едно обобщение как да извърша процедурата - :bchug:


Ако свалиш термостата ще минеш с по-малко духане :mhihi:

Ако не духа топло си виж разширителното казанче. На маркуча, който влиза в него от радиатора, тънкия на края има една пишня излизаща от казанчето. Там се чупи и явно изпуска въздух и не успява да направи налягане в системата. Тогава духа студено от парното, независимо каква температура му даваш от управлението.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 20 Ное 2016, 19:15

Купих си филтър за купето с активен въглен, но не получих очаквания резултат и пак усещам външни неприятни миризми като карам зад някой движещ се на газ и т.н. Та въпроса е аз ли имам прекалено големи очаквания или има някакъв проблем в колата ми?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.03.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Mpower94 » 21 Ное 2016, 7:32

Купих си филтър за купето с активен въглен, но не получих очаквания резултат и пак усещам външни неприятни миризми като карам зад някой движещ се на газ и т.н. Та въпроса е аз ли имам прекалено големи очаквания или има някакъв проблем в колата ми?

Май тоя дето си карал зад него е решил да си хвърля газта през ауспуха :mrgreen: . Моята като я взех нямаше изобщо филтър :ok: и се усещаше миризма и на изгоряло масло, и боклукчийските коли, и газта, и изгорелите газове. Сложих си филтър с въпросния активен въглен, и сега и на мен ми мирише само на газ от повечето коли. А може и филтрите които сме си сложили да са със писмен активен въглен, то напоследък всичко се очаква.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30-ка на 17-ки
Мечтае да кара: на шефа колата

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от tontoni » 23 Ное 2016, 17:49

Kak се разбират кой кабел за коя бобина е на 318ис е30. Прилагам снимка с откачените кабели на които буксите не пише за коя бобина са и съответно за кой цилиндър са.

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 29.08.2007

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RageBg » 25 Ное 2016, 20:10

Колеги търся на Прсиян Василев контакти , виждам че се е занимавал с ремонт на ГНП-та , или ако той вече не се занимава то някой, който го работи това. Мерси.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook