ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- host
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1670
 - Регистриран на: 29.06.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: 320i
 - Детайли за колата: e36 coupe
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
https://www.amazon.co.uk/Valeo-448-All- ... B007G3TGEU или такива (жълтия отенък е най-добър и щадящ за очите и при мъгла са супер и дъжд)
или вземаш найтбрейкър ънлимитед и като светнеш на някой светкавицата ...
  
  
  
 
аз лично съм си сложил жълтички ама Aqua Vision http://www.amavto.com/object.php?id=230
или
https://www.avto.bim.bg/Krushka-H1-12V- ... 65627.html
зависи какъв ти е цокъла
... отлична осветеност и не усещаш км вечер като караш, на късите съм сложил найтбрейкъри ... също нямам забележки (това на отворен и почистен фар с отличен отражател и на къси и на дълги)
			
		или вземаш найтбрейкър ънлимитед и като светнеш на някой светкавицата ...
аз лично съм си сложил жълтички ама Aqua Vision http://www.amavto.com/object.php?id=230
или
https://www.avto.bim.bg/Krushka-H1-12V- ... 65627.html
зависи какъв ти е цокъла
... отлична осветеност и не усещаш км вечер като караш, на късите съм сложил найтбрейкъри ... също нямам забележки (това на отворен и почистен фар с отличен отражател и на къси и на дълги)
- Biogame
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1713
 - Регистриран на: 17.04.2008
 - Местоположение: Сливен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
 - Мечтае да кара: Всичко що е BMW
 - Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++ 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Тъкмо сложих почистени и полирани Zkw, сложих и ксенон на късите, днес ги регулираха и светят отлично. Но сега се чудя какво да слагам на дългите, иначе цoкъла е H1.
			
				Последна промяна Biogame на 14 Ное 2016, 10:48, променена общо 1 път
					
				
			
  
  
- raptorxbg
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 387
 - Регистриран на: 29.11.2009
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше BMW E36 318tds Touring
 - Мечтае да кара: BMW E26
 - Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Biogame написа:Тъкмо сложих почистени и полирани Zkw, сложих и ксенон на късите, днес ги регулираха и светят отлично. Но сега се чудя какво да слагам на дългите, иначе цикъла е H1.
Osram night breaker? Аз лично все не мога да намеря читави ксенонови крушки и мисля да минавам на такива (монтирал съм допълнително лупи в обикновени бошови фарове)
Бърз въпрос - някой ако е слагал печка опитвал ли се е да й подаде гориво от обратната нафта или от филтъра с някакъв редуктор който да намалява налягането? Питам защото се притеснявам, че ако направя дупка в капака на резервоара няма да успея да уплътня достатъчно добре и като заредя до горе с нафта ще започне да изпуска от там и да мирише в купето.
- alpina27
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 131
 - Регистриран на: 8.08.2011
 - Местоположение: Blagoevgrad
 - Пол: Мъж
 - Кара: 87 m10
 - Мечтае да кара: е30 м10 Stroker
 - Детайли за колата: DSD Blagoevgrad
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
M52b20 - само всмукател от м50б20 има ли смисъл, или пък глава от м52б25+м50б20 всмукател?
			
		- HowDouWantit
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 362
 - Регистриран на: 28.10.2008
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Главата от В25/28 е за бутала на 84 мм ,а на В20 буталата са 80мм ,клапаните ще се срещат с блока ... и какъв всмукател имаш предвид? Колектор или вал?
			
- alpina27
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 131
 - Регистриран на: 8.08.2011
 - Местоположение: Blagoevgrad
 - Пол: Мъж
 - Кара: 87 m10
 - Мечтае да кара: е30 м10 Stroker
 - Детайли за колата: DSD Blagoevgrad
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Явно с главата няма да стане, а за всмукателя имах предвид колектор от м50б20 дали има смисъл за м52б20. Благодаря за бързия отговор колега!
			
		- Vasko_G
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 170
 - Регистриран на: 18.11.2014
 - Местоположение: гр. София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW Compact M43B16
 - Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
 
Има ли пробка на антифриза М43Б16.
Колеги, М43Б16 има ли пробка на антифриза или трябва да се откача долният маркуч към радиатора?
			
		- ~Мишо~
 - старши ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 3150
 - Регистриран на: 7.05.2007
 - Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
 - Пол: Мъж
 - Кара: видимо доволен
 - Мечтае да кара: само за удоволствие...
 - Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Има, под колектора.
			- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
		Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- HowDouWantit
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 362
 - Регистриран на: 28.10.2008
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
alpina27 написа:Явно с главата няма да стане, а за всмукателя имах предвид колектор от м50б20 дали има смисъл за м52б20. Благодаря за бързия отговор колега!
За колектора от В20 май няма файда ..

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Относно TDS-а (325):
Колата има нищожно парно. Когато колата е загряла, пускам парното докрай (дигитален климатроник) и му давам насоки да духа към предното стъкло и напред и почти не се усеща, след като вкарам колата в обороти (над 2к примерно) и започва много леко да духа по-силно. Прочетох няколко теми из форумите, но не намирам нищо подобно...
			
		Колата има нищожно парно. Когато колата е загряла, пускам парното докрай (дигитален климатроник) и му давам насоки да духа към предното стъкло и напред и почти не се усеща, след като вкарам колата в обороти (над 2к примерно) и започва много леко да духа по-силно. Прочетох няколко теми из форумите, но не намирам нищо подобно...
- host
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1670
 - Регистриран на: 29.06.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: 320i
 - Детайли за колата: e36 coupe
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ниско ниво на антифриза - преди 2г и при мен беше така - или помпата нещо не е наред 
 виж на студена кола как е нивото ... дали реално има антифриз да не е само вода ...
			
		Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Тъкмо мислех да го сменям. Има ли вариант да ми представите някаква тема, как да сменя антифриза на този модел + как да го обезвъздуша, тъй като от тази тема (viewtopic.php?f=8&t=175817), снимките не ми ги отваря...
			
		- raptorxbg
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 387
 - Регистриран на: 29.11.2009
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше BMW E36 318tds Touring
 - Мечтае да кара: BMW E26
 - Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
И при мен с малкия тдс е същото положение. Сменени водна помпа и термостат, колата заредена с червен антифриз и като я карам по-леко парното духа хладко, като почна да й давам повечко газ и парното буквално ти "запалва" лицето и ушите. Преди време даже имаше и тема за това в форума и стигнахме до извода, че си трябва допълнителна ел.помпа при клапите която да дава зор на водата.
Edit: Тая тема не я чети, защото е за бензин. Паркираш тдс-а на равно място и откачаш долния маркуч на радиатора, отваряш капачката на разширителния съд и с компресор с въздух (или духане с уста, ама е много зор така
 ) изкарваш цялата вода от системата. Тук ако ти се занимава може и да си направиш промивка на системата. После връщаш маркуча на мястото му и стягаш скобата, пълниш с антифриз и дестилирана вода до горе и палиш колата. През цялото време парното трябва да ти е на 32 градуса, за да са отворени клапите и да се изкара въздуха от радиатора в купето. Като колата отвори термостата и "глътне" водата отваряш капачката и доливаш още антифриз и вода и проверяваш дали в духалките в купето вече има топло. ТДС-а се обезвъздушава сам и единственото нещо което трябва да правиш е да го наблюдаваш дали има достатъчно вода в разширителния съд. 
			
		Edit: Тая тема не я чети, защото е за бензин. Паркираш тдс-а на равно място и откачаш долния маркуч на радиатора, отваряш капачката на разширителния съд и с компресор с въздух (или духане с уста, ама е много зор така

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
А бе, термостата ми е за смяна и май ще го оставя него и антифриза за идната заплата. 
 Дефакто да сваля маркуча от радиатора, да изчакам да се изтече антифриза, след което обилно духане в казанчето, докато не изкара всичко. Също така да попитам, докато не съм забравил. Миналата седмица стана доста жега в колата, а не ми се искаше да спирам парното, защото започваха да се потят стъклата, за това ми дойде на ум да намаля градусите на климатроника на 29-30 някъде. Обаче по едно време взе да става студено в колата и като сложих ръка на някоя от духалките - та то си бълваше буквално студен въздух, вдигнах до 31.5 и продължи да духа студено, пускам 32 и температурата се повишава. При всички ли е така, или е само при мен? 
Edit: каква течност да взема, да направя една промивка? Също така ако направиш едно обобщение как да извърша процедурата -
			
		Edit: каква течност да взема, да направя една промивка? Също така ако направиш едно обобщение как да извърша процедурата -

- player123
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 268
 - Регистриран на: 12.09.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ Е91
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте,
Искам да питам може ли е46 с климатик с врътки да стане с дигитално управление?
			
		Искам да питам може ли е46 с климатик с врътки да стане с дигитално управление?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
