run flat
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
като незнаеш по добре не пиши много добре знам че има търсачка проверил съм и не намерих нищо по въпроса ми ако намериш може да го постеш 

Технология, при която доколкото знам е усилена външната страна на гумата и това позволява при спукване да се продължи движението, естествено с намалена скорост.
Заради тая работа собственици на нови модели се оплакват, че нямат резервна гума в багажника..
Нещо такова. Дано съм бил полезен.
Заради тая работа собственици на нови модели се оплакват, че нямат резервна гума в багажника..
Нещо такова. Дано съм бил полезен.

what a helluva ride
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
виж са г-н Гумен Тарикат, айде да пробваш с РЪН ФЛАТ на кирилица И да не ми се пенявиш толко ....а?fen_na_bmw написа:като незнаеш по добре не пиши много добре знам че има търсачка проверил съм и не намерих нищо по въпроса ми ако намериш може да го постеш
- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
Stanislav написа:Технология, при която доколкото знам е усилена външната страна на гумата и това позволява при спукване да се продължи движението, естествено с намалена скорост.
Заради тая работа собственици на нови модели се оплакват, че нямат резервна гума в багажника..
Нещо такова. Дано съм бил полезен.
до 80 километра.
също помня че няколко човека от форума са с такива и май не бяха особено доволни понеже като стане нещо и хвърляш а са доста скъпички
цитат :
Run Flat
Тези гуми осигуряват продължително и сигурно придвижване благодарение на тяхната структура, пригодена да издържа теглото на автомобила дори и след загуба на налягане. Принципно това се осигурява чрез усилени с допълнителни ленти странични бордове и каучукови смеси издържащи на високи температури, позволяващи запазване на близък до оригиналния профил на гумата дори когато налягането падне до 0. Специално устройство “Run-Flat” - индикатор, монтирано на автомобила, предупреждава шофьора когато налягането спадне.
4 8 15 16 23 42
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
fen_na_bmw написа:знам че има търсачка проверил съм и не намерих нищо по въпроса
Явно не си търсил достатъчно




"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Като цяло идеята е страхотна ... изпълнението - Зле.
В качеството си на ползувател на таз технология смея
да твърдя, че качествата на гумите рън-флет са доста
по ниски в сравнение със стандартните (говоря за
пътно поведение). Летните галоши са модел на Дънлоп
с описаната по-горе технология а в момента съм със
зимен модел на Континентал които са по стандартната
технология и разликата в поведението на 5-цата е
огромно. Смятам, че рън-флет-овете са доста дървени
и особенно при някои изпълнения, като леки плъзгания
на кораба, контрола върху колата е ужасен. В момента
с зимните галошки съм поне 3 пъти по стабилен и
контролируем при тез маневри.
В качеството си на ползувател на таз технология смея
да твърдя, че качествата на гумите рън-флет са доста
по ниски в сравнение със стандартните (говоря за
пътно поведение). Летните галоши са модел на Дънлоп
с описаната по-горе технология а в момента съм със
зимен модел на Континентал които са по стандартната
технология и разликата в поведението на 5-цата е
огромно. Смятам, че рън-флет-овете са доста дървени
и особенно при някои изпълнения, като леки плъзгания
на кораба, контрола върху колата е ужасен. В момента
с зимните галошки съм поне 3 пъти по стабилен и
контролируем при тез маневри.
по принцип
мишлен имаха по добър проект за движение с гуми без налягане казваше се-пакс( една пласмасова лента дебела около 10см. се монтира върху джантата и отгоре гумата). но се провали, т.к. много скъп + специялни джанти и машини за монтаж. подобна е технологията в бронираните автомобили( на маргините джи класите са с такава система но на гудиар) но като поведение на пътя не мога да кажа.
и се наложи технология рън флет- усилен страничен борд на гумата.
ми това е:
икономията е майка на мизерията
по принцип рън флета е супер дървена а и производителите слагат вече повече силика ( силикон от силиций) което прави пластмасови.
естественият каучук си е най-доброто, но става все по скъп.
неслучайно за wrc- автомобилите мишлен имат специялни плантации.
а между другото концерна байер държи световната търговия с каучук, производителите на гуми имат по някоя друга плантация само за тестове.
бях писал една тема за гумите ама нали се скапа нещо сървъра и сега не ми се пише, а и много разбирачи има дето само цапат
Бог да ви поживи душички!
много интересно е в производството на гуми как от някви телове, калъпи с гъон и куп други боклуци се получава една гума.
и единствено мишлен проверяват на скенер всяка една гума.
мишлен имаха по добър проект за движение с гуми без налягане казваше се-пакс( една пласмасова лента дебела около 10см. се монтира върху джантата и отгоре гумата). но се провали, т.к. много скъп + специялни джанти и машини за монтаж. подобна е технологията в бронираните автомобили( на маргините джи класите са с такава система но на гудиар) но като поведение на пътя не мога да кажа.
и се наложи технология рън флет- усилен страничен борд на гумата.
ми това е:
икономията е майка на мизерията
по принцип рън флета е супер дървена а и производителите слагат вече повече силика ( силикон от силиций) което прави пластмасови.
естественият каучук си е най-доброто, но става все по скъп.
неслучайно за wrc- автомобилите мишлен имат специялни плантации.
а между другото концерна байер държи световната търговия с каучук, производителите на гуми имат по някоя друга плантация само за тестове.
бях писал една тема за гумите ама нали се скапа нещо сървъра и сега не ми се пише, а и много разбирачи има дето само цапат

Бог да ви поживи душички!

много интересно е в производството на гуми как от някви телове, калъпи с гъон и куп други боклуци се получава една гума.
и единствено мишлен проверяват на скенер всяка една гума.
Последна промяна ian190 на 15 Дек 2006, 14:51, променена общо 1 път
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
не, зимните са му стандартни конти 

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
добре де генералната идея на тия гуми не е ли като спукаш гума при висока скорост да не стане на парцал и да има въртележки по всички оси ... 

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Sharo написа:добре де генералната идея на тия гуми не е ли като спукаш гума при висока скорост да не стане на парцал и да има въртележки по всички оси ...
Също така спестяване на кила от рез. гума, крик'а и ключа, увеличаване на багажното пространство..

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани