За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: За и против ремап-а
Колеги,какво ще кажете за Adler Auto,обмислям да ги посетя за софтуерно изключване на dpf и ремап.
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
MPOWERfan написа:Колеги,какво ще кажете за Adler Auto,обмислям да ги посетя за софтуерно изключване на dpf и ремап.
Знам само , че най-накрая ми оправиха турбините след 1 неуспешен рециклаж , като цяло мисля , че са добри , смисъл няма да ти направят колата самолет , но определено няма да ти я надуят на макс и после да ревеш , че ти е гръмнала турбина , както някой други мапери правят ...
Re: За и против ремап-а
CrazyElement написа:MPOWERfan написа:Колеги,какво ще кажете за Adler Auto,обмислям да ги посетя за софтуерно изключване на dpf и ремап.
Знам само , че най-накрая ми оправиха турбините след 1 неуспешен рециклаж , като цяло мисля , че са добри , смисъл няма да ти направят колата самолет , но определено няма да ти я надуят на макс и после да ревеш , че ти е гръмнала турбина , както някой други мапери правят ...

- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: За и против ремап-а
Точно и това искам,не агресивен чип.
Благодаря за отоговорите.
Благодаря за отоговорите.

E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: За и против ремап-а
Ами аз съм доволен изцяло от Богомил. Предната ми кола А4-ка я правих при него, карах я чипната 3 г. сега продължава да я кара баща ми.
Re: За и против ремап-а
astrapower написа:Ами аз съм доволен изцяло от Богомил. Предната ми кола А4-ка я правих при него, карах я чипната 3 г. сега продължава да я кара баща ми.
Кой е Богомил ?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
nikolae написа:astrapower написа:Ами аз съм доволен изцяло от Богомил. Предната ми кола А4-ка я правих при него, карах я чипната 3 г. сега продължава да я кара баща ми.
Кой е Богомил ?
Собственика на Адлер Ауто.
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: За и против ремап-а
Колегата "dextuar" ме е изпреварил. Богомил е собственика и основно действащо лице на Адлер. А пък за това колко да е "силен" чипа просто му кажи какво искаш да постигнеш като краен резултат.
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: За и против ремап-а
Резултатите от JB4 + BCM + Downpipes. По-слабия рън е със спряно JB - т.е. само downpipes.
Определено ми липсва звука от V10 на Е60-ката, но повера на F10-ката компенсира
P.S. Диното вероятно е малко оптимистично, предполагам е малко над 600к.с. на гумите и под 900Nm. В Overdrive не можаха да я премерят, защото няма сцепление там. На 4к оборота беше изкарала 550к.с. след което графиката пада стремглаво надолу като и е дошъл бууста
Определено ми липсва звука от V10 на Е60-ката, но повера на F10-ката компенсира

P.S. Диното вероятно е малко оптимистично, предполагам е малко над 600к.с. на гумите и под 900Nm. В Overdrive не можаха да я премерят, защото няма сцепление там. На 4к оборота беше изкарала 550к.с. след което графиката пада стремглаво надолу като и е дошъл бууста

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Cinder на 31 Окт 2016, 10:49, променена общо 1 път

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: За и против ремап-а

То на Овърдрайвското отдавна му е дошло времето да сменят валците, ама...
Мен ме караха да сядам в багажника, че нямало сцепление "заради гумите", видиш ли, а те бяха Goodyear Assy2 на три месеца. Паляшка работа

Мерни я в Heed да ти е чиста съвестта

Иначе е екстра, много завои на врати пожелавам

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
Cinder написа:Резултатите от JB4 + BCM + Downpipes. По-слабия рън е със спряно JB - т.е. само downpipes.
Определено ми липсва звука от V10 на Е60-ката, но повера на F10-ката компенсира
P.S. Диното вероятно е малко оптимистично, предполагам е малко над 600к.с. на гумите и под 900Nm. В Overdrive не можаха да я премерят, защото няма сцепление там. На 4к оборота беше изкарала 550к.с. след което графиката пада стремглаво надолу като и е дошъл бууста
Супер колега , че ти се занимава да тунинговаш



Иначе този ремап предполагам не е на макс , защото в youtube има доста м5 ф10ки с PP-perfomance tuning , които вадят по 750 коня.
https://www.youtube.com/watch?v=I20rYj0_fZ4
Тука даже един луд руснак пише , че е направил на 850 коня с PP-perfomance и на клипа наказва 700 коня GTR.
Просто ми е интересно как ги вадят , тези 750-850 коня , дали слагат хибридни турбини или просто повече бууст?
https://www.youtube.com/watch?v=8iI3mtpY_GA тука пак с ГТР-а , обаче от място естествено 4х4 на гтр-а разтреля бмвто , но на 280 бавареца го минава като спрял

- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: За и против ремап-а
CrazyElement написа:Cinder написа:Резултатите от JB4 + BCM + Downpipes. По-слабия рън е със спряно JB - т.е. само downpipes.
Определено ми липсва звука от V10 на Е60-ката, но повера на F10-ката компенсира
P.S. Диното вероятно е малко оптимистично, предполагам е малко над 600к.с. на гумите и под 900Nm. В Overdrive не можаха да я премерят, защото няма сцепление там. На 4к оборота беше изкарала 550к.с. след което графиката пада стремглаво надолу като и е дошъл бууста
Супер колега , че ти се занимава да тунинговаш, ако ходиш по някои сбирки ще се радвам , ако ме повозиш , че съм го решил , че следващата кола ще е м5 ф10 (ремапната естествено
) , само не знам след колко години ще я доживея
.
Иначе този ремап предполагам не е на макс , защото в youtube има доста м5 ф10ки с PP-perfomance tuning , които вадят по 750 коня.
https://www.youtube.com/watch?v=I20rYj0_fZ4
Тука даже един луд руснак пише , че е направил на 850 коня с PP-perfomance и на клипа наказва 700 коня GTR.
Просто ми е интересно как ги вадят , тези 750-850 коня , дали слагат хибридни турбини или просто повече бууст?
https://www.youtube.com/watch?v=8iI3mtpY_GA тука пак с ГТР-а , обаче от място естествено 4х4 на гтр-а разтреля бмвто , но на 280 бавареца го минава като спрял...
няма да е лошо и някоя снимка/клип да качиш на тоя дзвер да се покефим и ние макар и виртуално

От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: За и против ремап-а
Cinder написа:
Определено ми липсва звука от V10 на Е60-ката, но повера на F10-ката компенсира
Още помня downshifta с 250км/ч на околовръстното. Няма такъв звук


"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: За и против ремап-а
Колеги да ви попитам какви са плюсовете и минусите ако изолирам егр-а. Ще започне ли да пуши колата, и как точно става, знам че е софтуерно, но не трябва ли механично да се изолира. И има ли смисъл колата е сток 218кс без дпф(фабрично). Защото четох че разхода падал и колата вървяла една идея повече.
Re: За и против ремап-а
Аз моя егр се опитах няколко пъти да го съживя (спрейове, чистене и т.н.). На празен ход изглежда да работи добре - отваря-затваря без да се бави.
В движение обаче явно нещо се случва. Няколко пъти като карам извънградско забива до 3 000 об. и колата не може да ускори повече. Набира грешка
exhaust recirculation... нещо си, трия в движение, без да кася колата и върви на фурия. В момента съм "изолирал" егр-а като съм сложил
един щуцер на вакума и по този начин егр не работи. В момента постоянно записва егр грешка, но колата си върви и половин година не съм имал проблема.
Доколкото се ориентирам по-удачен вариант е да се изолира физически (маха се егр-а и се слага метална планка ако не греша)
съответно и софтуерна изолация е необходима, което би трябвало да го правят ремапърите.
Като цяло натам съм се ориентирал, но не остава време и доверен човек, който да свърши работата :-)
Разхода едва ли ще падне, а ако падне не вярвам да е с повече макс 1/2 литър. За пушене... не знам, чувал съм, че не цапа маслото толкова, когато го няма.
В движение обаче явно нещо се случва. Няколко пъти като карам извънградско забива до 3 000 об. и колата не може да ускори повече. Набира грешка
exhaust recirculation... нещо си, трия в движение, без да кася колата и върви на фурия. В момента съм "изолирал" егр-а като съм сложил
един щуцер на вакума и по този начин егр не работи. В момента постоянно записва егр грешка, но колата си върви и половин година не съм имал проблема.
Доколкото се ориентирам по-удачен вариант е да се изолира физически (маха се егр-а и се слага метална планка ако не греша)
съответно и софтуерна изолация е необходима, което би трябвало да го правят ремапърите.
Като цяло натам съм се ориентирал, но не остава време и доверен човек, който да свърши работата :-)
Разхода едва ли ще падне, а ако падне не вярвам да е с повече макс 1/2 литър. За пушене... не знам, чувал съм, че не цапа маслото толкова, когато го няма.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани