Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 31 Окт 2016, 18:33

Bavareca90 написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11473427466493776&slink=ga5fft kak vi se vijda 233 hp na tova kupe ? i dali sa realni tiq km i po kolko da gi umnojim ? i po tolkova pari li varvqt e92 sled feisa s golemite motori ?


Не разбирам как може да продаваш кола за 30 бона и да не и сложиш 20лв бензин поне за снимките...

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 10.01.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bavareca90 » 01 Ное 2016, 9:46

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=gajk5f
пичове това бива ли го ? и как е като поддръжка спрямо е63 645 по - солено ли ще излиза ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от julkata1 » 01 Ное 2016, 10:36

Bavareca90 написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476544740776060&slink=gajk5f
пичове това бива ли го ? и как е като поддръжка спрямо е63 645 по - солено ли ще излиза ?

335и е доста по-модерна кола и със сигурност ще харчи по-малко, разходите зависят дали е поддържана колата. 6-та серия е по-висок клас и частите са по-скъпи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 01 Ное 2016, 10:44

julkata1 написа:
Bavareca90 написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476544740776060&slink=gajk5f
пичове това бива ли го ? и как е като поддръжка спрямо е63 645 по - солено ли ще излиза ?

335и е доста по-модерна кола и със сигурност ще харчи по-малко, разходите зависят дали е поддържана колата. 6-та серия е по-висок клас и частите са по-скъпи.


Може да се бъркам, но по 335и нямаше ли доста скъпи ремонти, които май са по-скоро правило, а не изключение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от devent » 01 Ное 2016, 11:09

dextuar написа:
julkata1 написа:
Bavareca90 написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476544740776060&slink=gajk5f
пичове това бива ли го ? и как е като поддръжка спрямо е63 645 по - солено ли ще излиза ?

335и е доста по-модерна кола и със сигурност ще харчи по-малко, разходите зависят дали е поддържана колата. 6-та серия е по-висок клас и частите са по-скъпи.


Може да се бъркам, но по 335i нямаше ли доста скъпи ремонти, които май са по-скоро правило, а не изключение.


Има цяла тема за 335и, където колегата може да види кое колко струва(ориентировъчно). Тя е по-скоро N54 ориентирана, но най-вероятно проблемите с дюзи, горивни помпи, водна помпа и т.н. ги има и при N55. Нека някой по-запознат да каже, че не ми се рови в realoem да сравнявам части. 335i е много яка кола, ама си иска своето :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 01 Ное 2016, 12:11

За 2011-та 335-ца при средностатистически късмет :mhihi: разходите( за поддръжка) ще са същите като при 2007-ма година 335.
Като пари 645 си е поддръжка колкото 335 ( естествено ако нещо се здроби драматично ще има разходи и при двете достигащи 4 цифри). 6-цата си е по-висок клас и като комфорт и тн , но пак зависи коя година сравняваш( предполагам гледаш фейс и там). С подходящата генерация звукът на 8-мака е опияняващ. Ако си психопат има и варянти за суперчарджване . Разход на Н55 335-ца очаквай към 20-30% по-надолу от 645 .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nero_ » 01 Ное 2016, 16:34

N55 e доста по-добре от към поддръжка. Инжекторите са може би на 1/2 цена и по-надеждни. Турбото е само едно и не страда от проблеми с разтоварващите клапани. Водната помпа е ревизирана, високото налягане продължава да е проблемно, но по-рядко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 01 Ное 2016, 17:42

nero_ написа:N55 e доста по-добре от към поддръжка. Инжекторите са може би на 1/2 цена и по-надеждни. Турбото е само едно и не страда от проблеми с разтоварващите клапани. Водната помпа е ревизирана, високото налягане продължава да е проблемно, но по-рядко.


Ако правилно разчитам каталога на Н54 са 470лв нови ОЕМ на н55 са 77лв ОЕМ ...та дори не са 1/2 ами 1/6
Помпата за високо налягане на Н55 е 1800лв на Н54 е 1400
Водната е еднаква.

Та откъм познатите ремонти май Н55 е по-евтин ,НО Н54 е доказано корав на тюнинг а и аз лично незнам този twinscroll как се държи.Само недоумявам защо ЕКУ-то на Н55 е на колектора ама нали
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от motofan » 01 Ное 2016, 18:19

Аз мисля, че първо трябва да се харесва модела и тогава да се избира моторизация и оборудване. На мен 6та серия са ми грозни и при така зададения въпрос винаги бих предпочел 3 ката.
А като стана въпрос за вентилаторЕ, да ви покажа какво дойде при нас вчера
ИзображениеИзображение

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 01 Ное 2016, 18:33

6та серия си е баси купето, хубави са, но единствения по-голям плюс според мен е, че вози доста по-добре от Е92. Може би и всички почти са със сервотроник на волана. Поне това, което аз гледах, но отзад е много по-тясно, а уж го гледаш голяма кола.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 01 Ное 2016, 19:42

6-та серия, ама от Ф-ките :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 01 Ное 2016, 20:36

b00st написа:6та серия си е баси купето, хубави са, но единствения по-голям плюс според мен е, че вози доста по-добре от Е92. Може би и всички почти са със сервотроник на волана. Поне това, което аз гледах, но отзад е много по-тясно, а уж го гледаш голяма кола.


То пък в Е92 едно широко отзад :lol: В моето Е90 ! зад мен не може да седне нормално човек, както ми е нагласена седалката, а не съм от най-високите. Ако е някой 1.90 отзад сигурно няма да може да седне никой зад него.
Последна промяна (h)aman на 01 Ное 2016, 20:50, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alexi » 01 Ное 2016, 20:36

motofan написа:Аз мисля, че първо трябва да се харесва модела и тогава да се избира моторизация и оборудване. На мен 6та серия са ми грозни и при така зададения въпрос винаги бих предпочел 3 ката.
А като стана въпрос за вентилаторЕ, да ви покажа какво дойде при нас вчера
ИзображениеИзображение

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

да се сложи ГИ и така да се пусне за продажба инак никой няма да го погледне :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 01 Ное 2016, 20:49

(h)aman написа:
b00st написа:6та серия си е баси купето, хубави са, но единствения по-голям плюс според мен е, че вози доста по-добре от Е92. Може би и всички почти са със сервотроник на волана. Поне това, което аз гледах, но отзад е много по-тясно, а уж го гледаш голяма кола.


То пък в Е92 едно широко отзад :lol: В моето Е90 ! зад мен не може да седне нормално човек, както ми е нагласена седалката, а не съм от най-високите. Ако е някой 1.90 отзад сигурно няма да може да се седне никой зад него.
Определено! А някой хора дори деца гледат с Е90, не знам как го правят...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 01 Ное 2016, 21:32

(h)aman написа:
b00st написа:6та серия си е баси купето, хубави са, но единствения по-голям плюс според мен е, че вози доста по-добре от Е92. Може би и всички почти са със сервотроник на волана. Поне това, което аз гледах, но отзад е много по-тясно, а уж го гледаш голяма кола.


То пък в Е92 едно широко отзад :lol:

Возил съм колегата 1.98 отпред, с човек отзад в мойто купе, без проблем, докато със 635цата на моя авер не можем двама под 1.80 да се съберем нормално един зад друг. Не че идеята на спортно купе е да ти е широко отзад, но това е отделен въпрос. Много обичам хората да си правят вятър на клавиатурите тука.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook