Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера

Мнение от Nickelback » 28 Окт 2016, 7:54

Мисля, че съвсем ясно съм удебелил шрифта на това, което е глупост и кое не. Та да повторим - ПРЕНАПИСВАНЕ на СОФТУЕР, в истинския им смисъл на думата, на ECU на Е39, е не просто "не лесна работа", ами си е кауза пердута и една фантасмагория в твоята глава.
За останалото съм съгласен и не виждам да съм писал нещо, което да те засегне, че да ми преразказваш какво е писано по-нагоре...
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера

Мнение от dreadx » 28 Окт 2016, 20:30

stony1 написа:Отдавна го замислях този проек за старата Е36ца, но тя беше с ръчна скоростна кутия и реших, че не си струва усилията.
Сега обаче ще взема да го реализирам на Е39ката, защото е автомат и ще стане лесно. Дори се чудя, дали да не забия функция за дистанционно палене :mhihi:

П.П. Ретрофит на система от друга кола на Е39 с шестак няма да стане. То дори не е ретрофит, защото всичко се управлява от ДМЕ/ДДЕ, а пренаписването на софтуера му не е лесна работа.


Софтуерът на DME-то с автоматичната скоростна кутия по-лесен ли е за пренаписване от този на E36цата, с ръчната кутия?
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера

Мнение от BOOKER » 29 Окт 2016, 9:56

dreadx написа:Няма да си давам мнението за "ползата" от подобни "екстри". Хвани някой, дето може да пише софтуер за Ардуино и му дай 100 лв. да ти я направи и да ти я монтира на колата.


Това съм го правил преди няколко години на една стара Тойота. Само че беше дистанционно запалване, с ардуино. Получи се повече от добре, запалваше всеки път без нито едно задържане на стартера. Само незнам тук ардуиното как ще се справи с EWS-а! :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера

Мнение от dreadx » 29 Окт 2016, 18:39

Естествено, че ще трябва до приемника на таблото с дъвка да залепи един чип от ключ, за да си го чете EWS-а..
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера

Мнение от dan-dam » 25 Яну 2019, 13:43

Аз имам въпросната система за палене без задържане на ключа. Дали е възможно да се сложи старт/стоп бутон вместо да въртя ключа за палене? Съвсем друг е въпросът дали си заслужава при положение, че трябва да се върти ключа до контакт и дали бих го направил :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера

Мнение от stony1 » 25 Яну 2019, 22:54

dan-dam написа:Аз имам въпросната система за палене без задържане на ключа. Дали е възможно да се сложи старт/стоп бутон вместо да въртя ключа за палене? Съвсем друг е въпросът дали си заслужава при положение, че трябва да се върти ключа до контакт и дали бих го направил :)


Може да се сложи старт/стоп бутон.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера

Мнение от dan-dam » 26 Яну 2019, 20:30

stony1 написа:
dan-dam написа:...


Може да се сложи старт/стоп бутон.

:yes: благодаря

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook