като гасите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

като гасите

Мнение от panci » 15 Дек 2006, 1:14

колеги сега все ме е страх като гася колата.смених си вискоса но преди да я загаса незнам дали е пред включване или не? ве как правите карате,спирате и гасите нали.стрелката си е на средата но незнам ако преди да огася е трябвало да се включи? вие как правите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 15 Дек 2006, 9:02

Привет,
до колкото тв разбирам се притесняваш във какво положение е перката на Виското. Тя зацепва в зависимост от температурата. При определени градуси е напълно зацепена и обратното. Правиш точно както си го описал / палиш, караш, гасиш/ това е. За стрелката немога да разбера какво точно имаш в предвит.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

Мнение от panci » 15 Дек 2006, 13:18

ще го обясна по просто.страх ме е да не я огаса точно преди да ми зацепи вискоса,или да е вече в период на охлаждане.няма начин да чуя защото отзад мн ми ручи.а всеки пат като спирам не ми се вярва всеки да чака парво да охлади и тогава да я гаси.това ме притеснява.да не го загаса загрял.защото вече си препатих с един мотор така цепнами се главата наи от зад и то от тапата перка.в италия не ми зацепи и стигна преди червеното :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 15 Дек 2006, 13:41

Е ако не зацепи добре, нормално да прегрее, ама не виждам причина д апрегрее ако го загасиш в процес на охлаждане, все пак перката не се включва чак на червеното, а в някаква близка до работната температура. Има възможност да ти покаже малко увеличение на температурата след като загасиш, ако оставиш на контакт. Щото горещата част от водата се вдига, а доколкото знам датчика е някъде в горния край и може стрелката да ти мръдне в посока топло на загасен двигател. Но за опасност от прегряване мисля че и дума не може да става, ако охлаждането е изправно би трябвало двигателя да си седи в дапазона на работната му температура по време на цялата работа и когато и да го загасиш, да няма опасност за него. Аз правя, както мисля че правят всички, карам и гася;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 15 Дек 2006, 14:04

?!?! е дори да не е безсмислено твърдението, че бмв са направили кола 90-те години на XX-ти век, която не можеш да я изгасиш спокойно по всяко време, най-малкото как точно ще я 'охлаждаш' ??? (дори да бяха нарпавили такова, щеше да има на таблото голям червен надпис 'do NOT TURN OFF NOW!!!' - и просто нямаше да се продава :))

нали като седиш на място, тя просто още повече загрява? ще чакаш да чуеш дали включва перката? е добре и като включи? след като спре тя просто е задържала някъде около 85-90 градуса (според зависи), а не сваля от 120 на 70 ! и нали след няма и 5 минути примерно пак се включва, на кое включване/изключване точно спокойно ще гасиш? идеи?

иначе може, купи къща на 2 километра нанадолнище без светофари, и пускай по инерция с изгасен двигател преди да се прибереш :mhihi:

п.с. тази която си сцепил ПОНЕ се надявам да ти е ясно, колко е била читава. за твое успокоение може да смениш термостат, тука е 30-тина лева макс, и лесно се сменя (за работа не те товарят)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 15 Дек 2006, 19:32

Карам и като стигна, си гаса като пич:) Ако обаче преди това съм я ръчкал повечко, преди да се прибера карам нормално та да се охлади малко мотора и тогава спирам. Това е същото както и като тръгвате, не почване да ръчкате веднага, поне не би трябвало.
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 15 Дек 2006, 20:42

при 12 литра охладителна течност е малко вероятно да прегрее след като я угасиш в нормална работна температура, дори и след яко бримчене ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Дек 2006, 21:39

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Не мога да се здържа.
Абе пич я поразгледай малко форума има технически раздели.
Не е истина ебати въпроса.

А по темата виско съединителя е една проста метална коруба,която е пълна със силикон който при определени градуси променя своята плътност.По този начин се получава по висок натиск между външния корпус на виското и лагера който се намира в центъра,
Така приплъзването става по трудно и съответно перката постепенно се зацепва по-силно,и по-силно,в резултат на което почва да се върти със оборотите на мотора ;)
Това е ,за какво включване и какво изключване се притесняваш,това не е електрическа система за да се включва и изключва :idea:
Надявам,се да ти е станало ясно.
Изкренно се посмях предполагам и другите,ма на такъв въпрос просто нямаше как.
Щом си се регистрирал във форума значи все пак имаш някакво желание да се научиш на някои работи това е добре но ще е добре и първо да попрочетеш малко за да не се излагаш :idea:
Айде със здраве и да не се обидиш :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 15 Дек 2006, 22:06

Има логика във въпроса, но едва ли температурата, при която работи моторът е гранична и опасна от прегряване, стрелката трябва да отиде доста в червеното, за да има фатални последствия! Може би се подвежда по това, че тези, които са с ел. перки продължават да въртят след спиране на мотора, но нещата са си сметнати добре и няма страшно!
Наистина в горещите летни дни след каране в градско и задръстване е хубаво колата да поработи малко на около 2000 - 2500 оборота да се охлади и тогава се гаси мотора... дългите моторчета трябва да се пазят щото са предразположени:)
Сега е зима и виското изобщо не зацепва даже някои свалят перката, което аз не бих направил.:)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook