Странен проблем при Е90 325i 2006 година
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година
Благодаря на всички за бързите отговори!След диагностиката се оказа misfire на 4-ти и 5-и цилиндър съотвено бобините ще бъдат сменени!
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година
Така, значи при мен я няма грешката още. Не записва нищо за момента, тресенето го има, но изключително рядко. Вчера забелязахме и доста неприятно играене на оборотите. На живите данни не спират да менят между 650-670,при зададени 660. Забелязахме странно изменяне на стойностите на valve intake при работа на място. До края на седмицата мисля да проследим работата на двигателя и дано излезе нещо.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година
raddy написа:Така, значи при мен я няма грешката още. Не записва нищо за момента, тресенето го има, но изключително рядко. Вчера забелязахме и доста неприятно играене на оборотите. На живите данни не спират да менят между 650-670,при зададени 660. Забелязахме странно изменяне на стойностите на valve intake при работа на място. До края на седмицата мисля да проследим работата на двигателя и дано излезе нещо.
А дисите отварял ли си?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година
Gqbriel написа:raddy написа:Така, значи при мен я няма грешката още. Не записва нищо за момента, тресенето го има, но изключително рядко. Вчера забелязахме и доста неприятно играене на оборотите. На живите данни не спират да менят между 650-670,при зададени 660. Забелязахме странно изменяне на стойностите на valve intake при работа на място. До края на седмицата мисля да проследим работата на двигателя и дано излезе нещо.
А дисите отварял ли си?
Ами засега не, пак препрочетох твоята тема за диса, но не мога да намеря съвпадащи симптоми. Най-вероятно ще стигнем и до там. Мислиш ли че може да е от тях?

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година
raddy написа:Gqbriel написа:raddy написа:Така, значи при мен я няма грешката още. Не записва нищо за момента, тресенето го има, но изключително рядко. Вчера забелязахме и доста неприятно играене на оборотите. На живите данни не спират да менят между 650-670,при зададени 660. Забелязахме странно изменяне на стойностите на valve intake при работа на място. До края на седмицата мисля да проследим работата на двигателя и дано излезе нещо.
А дисите отварял ли си?
Ами засега не, пак препрочетох твоята тема за диса, но не мога да намеря съвпадащи симптоми. Най-вероятно ще стигнем и до там. Мислиш ли че може да е от тях?
Нямаш грешки,колат ане ти държи обороти на моменти..аз бих се загледал айде малката е на шибано място но голямата е лесна..
Също виж и свещите/бубини
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година
Понякога замърсен дросел води до неравномерност в оборотите (въпреки, че не се ползва на практика). Пробвай да го свалиш и почистиш ако тръгнеш да разглобяваш разли неща. Но каквото и да предприемаш, започни със свещи и бобини Свещи - смяна, бобини - трябва да дебнеш да ти разтресе и в този момент да си на ИНПА-та да гледаш корекциите. Ако проблемите са ти основно на загряла кола, 90% си за бобина(и).
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година
nero_ написа:Понякога замърсен дросел води до неравномерност в оборотите (въпреки, че не се ползва на практика). Пробвай да го свалиш и почистиш ако тръгнеш да разглобяваш разли неща. Но каквото и да предприемаш, започни със свещи и бобини Свещи - смяна, бобини - трябва да дебнеш да ти разтресе и в този момент да си на ИНПА-та да гледаш корекциите. Ако проблемите са ти основно на загряла кола, 90% си за бобина(и).
Точно в дросела се съмняваме в момента, свещите са на 20 000,но и те трябва да се погледнат, аз лично мисля че е от бобините, просто чаках да запише грешка, ама то пък няма нищо. Ще пиша до края на седмицата!
Намирих и темата за чистенето
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=715706

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година
Аз имах подобни неравномерности и разтрисания на мотора в продължение на месеци без никакви грешки. Просто започна да ме дразни достатъчно, за да го диагностицирам и да сменя виновната бобина (това беше причината при мен).
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година
raddy написа:nero_ написа:Понякога замърсен дросел води до неравномерност в оборотите (въпреки, че не се ползва на практика). Пробвай да го свалиш и почистиш ако тръгнеш да разглобяваш разли неща. Но каквото и да предприемаш, започни със свещи и бобини Свещи - смяна, бобини - трябва да дебнеш да ти разтресе и в този момент да си на ИНПА-та да гледаш корекциите. Ако проблемите са ти основно на загряла кола, 90% си за бобина(и).
Точно в дросела се съмняваме в момента, свещите са на 20 000,но и те трябва да се погледнат, аз лично мисля че е от бобините, просто чаках да запише грешка, ама то пък няма нищо. Ще пиша до края на седмицата!
Намирих и темата за чистенето
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=715706
защо си мисля,че на Н52 дросела е постоянно отворен и всичко се управлява от 2хДиса + валвтроника...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година
Gqbriel написа:raddy написа:nero_ написа:Понякога замърсен дросел води до неравномерност в оборотите (въпреки, че не се ползва на практика). Пробвай да го свалиш и почистиш ако тръгнеш да разглобяваш разли неща. Но каквото и да предприемаш, започни със свещи и бобини Свещи - смяна, бобини - трябва да дебнеш да ти разтресе и в този момент да си на ИНПА-та да гледаш корекциите. Ако проблемите са ти основно на загряла кола, 90% си за бобина(и).
Точно в дросела се съмняваме в момента, свещите са на 20 000,но и те трябва да се погледнат, аз лично мисля че е от бобините, просто чаках да запише грешка, ама то пък няма нищо. Ще пиша до края на седмицата!
Намирих и темата за чистенето
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=715706
защо си мисля,че на Н52 дросела е постоянно отворен и всичко се управлява от 2хДиса + валвтроника...
Правилно мислиш, затова съм написал "въпреки, че не се ползва на практика". Отворен е постоянно освен при проблем с валвтроника, както и участва при намесата на тракшън контрола. И за мен е странно как може да оказва влияние, но на няколко места съм го чувал, като причина за неравномерен празен ход. Иначе конкретно на колегата смятам, че е бобина.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година
nero_ написа:Gqbriel написа:raddy написа:nero_ написа:Понякога замърсен дросел води до неравномерност в оборотите (въпреки, че не се ползва на практика). Пробвай да го свалиш и почистиш ако тръгнеш да разглобяваш разли неща. Но каквото и да предприемаш, започни със свещи и бобини Свещи - смяна, бобини - трябва да дебнеш да ти разтресе и в този момент да си на ИНПА-та да гледаш корекциите. Ако проблемите са ти основно на загряла кола, 90% си за бобина(и).
Точно в дросела се съмняваме в момента, свещите са на 20 000,но и те трябва да се погледнат, аз лично мисля че е от бобините, просто чаках да запише грешка, ама то пък няма нищо. Ще пиша до края на седмицата!
Намирих и темата за чистенето
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=715706
защо си мисля,че на Н52 дросела е постоянно отворен и всичко се управлява от 2хДиса + валвтроника...
Правилно мислиш, затова съм написал "въпреки, че не се ползва на практика". Отворен е постоянно освен при проблем с валвтроника, както и участва при намесата на тракшън контрола. И за мен е странно как може да оказва влияние, но на няколко места съм го чувал, като причина за неравномерен празен ход. Иначе конкретно на колегата смятам, че е бобина.
Забелязах НЕ само при мен а и при колега колите ни са идентични само с различен цвят,при двама ни като стана по-ладно на моменти играят оборотите като я заплим,след това поне при мен стрелката е закована...
Аз бих сменил горивото и една добавка - за пробата
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Странен проблем при Е90 325i 2006 година
А соленоидите на валвтроника чистил ли си ги? Те поне са лесни при N52, а и почти сигурно се скапват в даден момент.
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година
Бобинката умря най-после, както Габриел предрече, 1-ви цилиндър,на 210 000км. Профилактично ще сменим и свещите, защото за 30 000 хич не изглеждат добре.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година
raddy написа:Бобинката умря най-после, както Габриел предрече, 1-ви цилиндър,на 210 000км. Профилактично ще сменим и свещите, защото за 30 000 хич не изглеждат добре.
Явно си е слабо място

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани