Странен проблем при Е90 325i 2006 година

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 4.10.2016
Пол: Мъж

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от vanko003 » 13 Окт 2016, 19:27

Благодаря на всички за бързите отговори!След диагностиката се оказа misfire на 4-ти и 5-и цилиндър съотвено бобините ще бъдат сменени!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Самоков/Боровец
Пол: Мъж
Кара: ше E30 сега:E90 N52B25

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от raddy » 18 Окт 2016, 9:59

Така, значи при мен я няма грешката още. Не записва нищо за момента, тресенето го има, но изключително рядко. Вчера забелязахме и доста неприятно играене на оборотите. На живите данни не спират да менят между 650-670,при зададени 660. Забелязахме странно изменяне на стойностите на valve intake при работа на място. До края на седмицата мисля да проследим работата на двигателя и дано излезе нещо.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от Gqbriel » 18 Окт 2016, 11:02

raddy написа:Така, значи при мен я няма грешката още. Не записва нищо за момента, тресенето го има, но изключително рядко. Вчера забелязахме и доста неприятно играене на оборотите. На живите данни не спират да менят между 650-670,при зададени 660. Забелязахме странно изменяне на стойностите на valve intake при работа на място. До края на седмицата мисля да проследим работата на двигателя и дано излезе нещо.

А дисите отварял ли си?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Самоков/Боровец
Пол: Мъж
Кара: ше E30 сега:E90 N52B25

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от raddy » 18 Окт 2016, 11:35

Gqbriel написа:
raddy написа:Така, значи при мен я няма грешката още. Не записва нищо за момента, тресенето го има, но изключително рядко. Вчера забелязахме и доста неприятно играене на оборотите. На живите данни не спират да менят между 650-670,при зададени 660. Забелязахме странно изменяне на стойностите на valve intake при работа на място. До края на седмицата мисля да проследим работата на двигателя и дано излезе нещо.

А дисите отварял ли си?

Ами засега не, пак препрочетох твоята тема за диса, но не мога да намеря съвпадащи симптоми. Най-вероятно ще стигнем и до там. Мислиш ли че може да е от тях?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от Gqbriel » 18 Окт 2016, 11:36

raddy написа:
Gqbriel написа:
raddy написа:Така, значи при мен я няма грешката още. Не записва нищо за момента, тресенето го има, но изключително рядко. Вчера забелязахме и доста неприятно играене на оборотите. На живите данни не спират да менят между 650-670,при зададени 660. Забелязахме странно изменяне на стойностите на valve intake при работа на място. До края на седмицата мисля да проследим работата на двигателя и дано излезе нещо.

А дисите отварял ли си?

Ами засега не, пак препрочетох твоята тема за диса, но не мога да намеря съвпадащи симптоми. Най-вероятно ще стигнем и до там. Мислиш ли че може да е от тях?

Нямаш грешки,колат ане ти държи обороти на моменти..аз бих се загледал айде малката е на шибано място но голямата е лесна..
Също виж и свещите/бубини
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от nero_ » 18 Окт 2016, 11:44

Понякога замърсен дросел води до неравномерност в оборотите (въпреки, че не се ползва на практика). Пробвай да го свалиш и почистиш ако тръгнеш да разглобяваш разли неща. Но каквото и да предприемаш, започни със свещи и бобини Свещи - смяна, бобини - трябва да дебнеш да ти разтресе и в този момент да си на ИНПА-та да гледаш корекциите. Ако проблемите са ти основно на загряла кола, 90% си за бобина(и).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Самоков/Боровец
Пол: Мъж
Кара: ше E30 сега:E90 N52B25

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от raddy » 18 Окт 2016, 11:53

nero_ написа:Понякога замърсен дросел води до неравномерност в оборотите (въпреки, че не се ползва на практика). Пробвай да го свалиш и почистиш ако тръгнеш да разглобяваш разли неща. Но каквото и да предприемаш, започни със свещи и бобини Свещи - смяна, бобини - трябва да дебнеш да ти разтресе и в този момент да си на ИНПА-та да гледаш корекциите. Ако проблемите са ти основно на загряла кола, 90% си за бобина(и).

Точно в дросела се съмняваме в момента, свещите са на 20 000,но и те трябва да се погледнат, аз лично мисля че е от бобините, просто чаках да запише грешка, ама то пък няма нищо. Ще пиша до края на седмицата!
Намирих и темата за чистенето
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=715706
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от nero_ » 18 Окт 2016, 12:29

Аз имах подобни неравномерности и разтрисания на мотора в продължение на месеци без никакви грешки. Просто започна да ме дразни достатъчно, за да го диагностицирам и да сменя виновната бобина (това беше причината при мен).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от Gqbriel » 18 Окт 2016, 13:46

raddy написа:
nero_ написа:Понякога замърсен дросел води до неравномерност в оборотите (въпреки, че не се ползва на практика). Пробвай да го свалиш и почистиш ако тръгнеш да разглобяваш разли неща. Но каквото и да предприемаш, започни със свещи и бобини Свещи - смяна, бобини - трябва да дебнеш да ти разтресе и в този момент да си на ИНПА-та да гледаш корекциите. Ако проблемите са ти основно на загряла кола, 90% си за бобина(и).

Точно в дросела се съмняваме в момента, свещите са на 20 000,но и те трябва да се погледнат, аз лично мисля че е от бобините, просто чаках да запише грешка, ама то пък няма нищо. Ще пиша до края на седмицата!
Намирих и темата за чистенето
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=715706


защо си мисля,че на Н52 дросела е постоянно отворен и всичко се управлява от 2хДиса + валвтроника...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от nero_ » 18 Окт 2016, 15:56

Gqbriel написа:
raddy написа:
nero_ написа:Понякога замърсен дросел води до неравномерност в оборотите (въпреки, че не се ползва на практика). Пробвай да го свалиш и почистиш ако тръгнеш да разглобяваш разли неща. Но каквото и да предприемаш, започни със свещи и бобини Свещи - смяна, бобини - трябва да дебнеш да ти разтресе и в този момент да си на ИНПА-та да гледаш корекциите. Ако проблемите са ти основно на загряла кола, 90% си за бобина(и).

Точно в дросела се съмняваме в момента, свещите са на 20 000,но и те трябва да се погледнат, аз лично мисля че е от бобините, просто чаках да запише грешка, ама то пък няма нищо. Ще пиша до края на седмицата!
Намирих и темата за чистенето
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=715706


защо си мисля,че на Н52 дросела е постоянно отворен и всичко се управлява от 2хДиса + валвтроника...


Правилно мислиш, затова съм написал "въпреки, че не се ползва на практика". Отворен е постоянно освен при проблем с валвтроника, както и участва при намесата на тракшън контрола. И за мен е странно как може да оказва влияние, но на няколко места съм го чувал, като причина за неравномерен празен ход. Иначе конкретно на колегата смятам, че е бобина.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от Gqbriel » 18 Окт 2016, 16:30

nero_ написа:
Gqbriel написа:
raddy написа:
nero_ написа:Понякога замърсен дросел води до неравномерност в оборотите (въпреки, че не се ползва на практика). Пробвай да го свалиш и почистиш ако тръгнеш да разглобяваш разли неща. Но каквото и да предприемаш, започни със свещи и бобини Свещи - смяна, бобини - трябва да дебнеш да ти разтресе и в този момент да си на ИНПА-та да гледаш корекциите. Ако проблемите са ти основно на загряла кола, 90% си за бобина(и).

Точно в дросела се съмняваме в момента, свещите са на 20 000,но и те трябва да се погледнат, аз лично мисля че е от бобините, просто чаках да запише грешка, ама то пък няма нищо. Ще пиша до края на седмицата!
Намирих и темата за чистенето
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=715706


защо си мисля,че на Н52 дросела е постоянно отворен и всичко се управлява от 2хДиса + валвтроника...


Правилно мислиш, затова съм написал "въпреки, че не се ползва на практика". Отворен е постоянно освен при проблем с валвтроника, както и участва при намесата на тракшън контрола. И за мен е странно как може да оказва влияние, но на няколко места съм го чувал, като причина за неравномерен празен ход. Иначе конкретно на колегата смятам, че е бобина.


Забелязах НЕ само при мен а и при колега колите ни са идентични само с различен цвят,при двама ни като стана по-ладно на моменти играят оборотите като я заплим,след това поне при мен стрелката е закована...

Аз бих сменил горивото и една добавка - за пробата
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от b00st » 18 Окт 2016, 17:32

А соленоидите на валвтроника чистил ли си ги? Те поне са лесни при N52, а и почти сигурно се скапват в даден момент.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Самоков/Боровец
Пол: Мъж
Кара: ше E30 сега:E90 N52B25

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от raddy » 26 Ное 2016, 14:12

Бобинката умря най-после, както Габриел предрече, 1-ви цилиндър,на 210 000км. Профилактично ще сменим и свещите, защото за 30 000 хич не изглеждат добре.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Странен проблем при Е90 325i 2006 година

Мнение от Gqbriel » 27 Ное 2016, 13:13

raddy написа:Бобинката умря най-после, както Габриел предрече, 1-ви цилиндър,на 210 000км. Профилактично ще сменим и свещите, защото за 30 000 хич не изглеждат добре.

Явно си е слабо място :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook