Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Комбина
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: W164/453
Re: Стойности на дюзи при 60
hol1gans написа:rady124 написа:Здравейте , започна претрисане и на празен ход оборотите да играят леко. Прочетохме я и две дюзи не са в нормитеси . Ако сложа добавка дали ще се оправи.
Имах проблем с 2 дюзи и аз. Пробвах с добавка на бардал за дюзи и не се оправи. Преди да ги сваля за последно пробвах с 0,500 двутактово масло+2 бутилки газ за горене на половин резервоар и сега са си в норма. Вече на всеки 15000-20000 повтарям процедурата и на 2те си коли и нямам проблем.
Колега искаш да кажеш, че на 35л дизел в резервоара си добавил 0,500мл масло и 2л газ?!

- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Стойности на дюзи при 60
Комбина написа:hol1gans написа:rady124 написа:Здравейте , започна претрисане и на празен ход оборотите да играят леко. Прочетохме я и две дюзи не са в нормитеси . Ако сложа добавка дали ще се оправи.
Имах проблем с 2 дюзи и аз. Пробвах с добавка на бардал за дюзи и не се оправи. Преди да ги сваля за последно пробвах с 0,500 двутактово масло+2 бутилки газ за горене на половин резервоар и сега са си в норма. Вече на всеки 15000-20000 повтарям процедурата и на 2те си коли и нямам проблем.
Колега искаш да кажеш, че на 35л дизел в резервоара си добавил 0,500мл масло и 2л газ?!
Да точно. Правя го често. Но на моя отговорност, ако имате съмнение не пробвайте. Просто споделям
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, колата ми е в сервиз по друг повод и профилактично я закачихме да погледнем кое как е, понеже не бях я гледал доста време. Оказа се, че дюзата на 5-ти цилиндър май е за хвърляне:
Това е при положение, че колата е вече позагряла на 60 градуса. От време на време има едно пречукване откъм двигателя (не винаги) и явно това е причината. Има ли смисъл да пробвам с добавки? От тези показания може ли да се направи извод за състоянието на останалите дюзи или да свалям всички и да ги гледам?
Това е при положение, че колата е вече позагряла на 60 градуса. От време на време има едно пречукване откъм двигателя (не винаги) и явно това е причината. Има ли смисъл да пробвам с добавки? От тези показания може ли да се направи извод за състоянието на останалите дюзи или да свалям всички и да ги гледам?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Стойности на дюзи при 60
dimodi написа:Колеги, колата ми е в сервиз по друг повод и профилактично я закачихме да погледнем кое как е, понеже не бях я гледал доста време. Оказа се, че дюзата на 5-ти цилиндър май е за хвърляне:
Това е при положение, че колата е вече позагряла на 60 градуса. От време на време има едно пречукване откъм двигателя (не винаги) и явно това е причината. Има ли смисъл да пробвам с добавки? От тези показания може ли да се направи извод за състоянието на останалите дюзи или да свалям всички и да ги гледам?
Аз лично бих ги свалил всичките и закарал на стенд, но според мен не пречи да сипеш един протек и все пак да опиташ с "добро"

Re: Стойности на дюзи при 60
@dimodi
Закачи ги на стенд шестте задължително. Според мен доста (да не кажа всички) ще са зле.
Моите са горе-долу така. Една, която повече бяга ми е към 1-1.5, като подавам газ стига до 2.0-2.3.
Другите мисля, че са горе-долу така. Аз ги свалих, качиха ги на стенд. Диагнозата бе, че шестте са леш,
отделно и много обратна нафта имат. Колкото и добавки и процедури да правих, паднаха до някаква степен
стойностите, но в общи линии това е.
Закачи ги на стенд шестте задължително. Според мен доста (да не кажа всички) ще са зле.
Моите са горе-долу така. Една, която повече бяга ми е към 1-1.5, като подавам газ стига до 2.0-2.3.
Другите мисля, че са горе-долу така. Аз ги свалих, качиха ги на стенд. Диагнозата бе, че шестте са леш,
отделно и много обратна нафта имат. Колкото и добавки и процедури да правих, паднаха до някаква степен
стойностите, но в общи линии това е.
- radostin_ivanov
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 28.01.2015
- Местоположение: Mainz
- Пол: Мъж
- Кара: m550d
Re: Стойности на дюзи при 60
Добре де,така и не ми стана ясно какво ознчава минус и плюс пред стоиностите.
E 61 535d,Alfa 156 3.0 24v
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
nikolae написа:@dimodi
Закачи ги на стенд шестте задължително. Според мен доста (да не кажа всички) ще са зле.
Моите са горе-долу така. Една, която повече бяга ми е към 1-1.5, като подавам газ стига до 2.0-2.3.
Другите мисля, че са горе-долу така. Аз ги свалих, качиха ги на стенд. Диагнозата бе, че шестте са леш,
отделно и много обратна нафта имат. Колкото и добавки и процедури да правих, паднаха до някаква степен
стойностите, но в общи линии това е.
Много сервизи ще кажат, че всички дюзи са за ремонт, ако се свалят и шестте. Тя колата с една дюза, когато е зле и връща много нафта, трудно ще пали, камо ли всички да са зле. Аз на моята е39 имах минимално отклонение за обратна нафта на една дюза. Свалих ги и шестте и ги дадох на стенд. Хората бяха коректни и ми казаха, че две дюзи са в норма, другите са за реглаж, като откриха и една спукана бобина, която е правила проблем при влажно време. Мисълта ми е да си давате дюзите на проверени места, иначе е много вероятно да ги ремонтират всичките, а всъщност да не е необходимо...

Re: Стойности на дюзи при 60
Правя ги при познат, виждам стенда как работи. Преди моите на стенда бяха на една 1чк 4цил.
Само една дюза беше за ремонт и тя не беше толкова зле като моите.
Принципно си прав, но в моя случай имам доверие на стенда и човека зад него :-)
Само една дюза беше за ремонт и тя не беше толкова зле като моите.
Принципно си прав, но в моя случай имам доверие на стенда и човека зад него :-)
Re: Стойности на дюзи при 60
Да, и мен това ме притеснява, че занеса ли ги всичките 100% ще кажат че са за ремонт. А честно казано не ми се вярва, защото колата си пали, върви и харчи чудесно. Дори майстора ме посъветва да ми свали дюзата и да я занеса само нея като поискам просто да я проверят без да обяснявам, че сме закачали, гледали, видели, че дава отклонения и т.н. 

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Стойности на дюзи при 60
Дюзата ти изглежда позапушена, връща повече гориво можеш да пробваш с добавка или най добре сваляне и почистване с ултразвук.

Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, някой може ли да поясни - в момента колата ми трябва ежедневно и не ми се чака 3-4 дни за да сваля и дам дюзата за ремонт. Имам вариант да взема дюза втора употреба от същата кола в отлично състояние, и всичко да приключи в рамките на няколко часа, но е с различен номер от моята. В случай, че реша да поема риска с употребявана дюза - може ли да сложа дюза с различен номер и каква допълнителна интервенция е нужна в този случай? По-назад в темата четох за някакво вкарване на новия номер през DIS - това ли е всичко което трябва да бъде направено? 

Re: Стойности на дюзи при 60
Ето ти видео как става кодирането. Същото го има и с ISTA.
Мой съвет преди да сложиш шестте дюзи да ги провериш. Ако уговориш всичко за половин-един час си ги проверил.
Поне ще знаеш със сигурност какво им е състоянието, от къде си сигурен, че са в отлично състояние дюзите ?
Просто защото колата работи добре или на диагностика изкарват по-малко корекции от твоите.
Мой съвет преди да сложиш шестте дюзи да ги провериш. Ако уговориш всичко за половин-един час си ги проверил.
Поне ще знаеш със сигурност какво им е състоянието, от къде си сигурен, че са в отлично състояние дюзите ?
Просто защото колата работи добре или на диагностика изкарват по-малко корекции от твоите.
Re: Стойности на дюзи при 60
Мерси за инфото. Дюзата е гледана на стенд и няма отклонение в показателите, затова си мисля, че ще е по-добра от моята. 

Re: Стойности на дюзи при 60
Вчера бях в сервиз където съм на мнение, че разбират, но ми казаха, че нямало как да се сложи дюза с друг номер и да се препромграмира. Трябвало да е абсолютно същата. Може пък и да не разбират чак колкото си мисля
Помолих майстора да чуе двигателя как работи и присъдата беше "дюза в начален стадий"
Мисля засега да сипя един Про-Тек и да я продухам по магистралата и в зависимост от резултата ще мисля варианти 



- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Стойности на дюзи при 60


Ако не се лъжа назад в темата, колегите бяха посочили и как се сменя номера на дюзата и се "препрограмира"

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани