Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Колеги,
e90 LCI, CIC навигация, USB х 2, AUX, връзвам си телефона през BT и говоря през колоните и вградения микрофон. Това не е голямо постижение..![]()
Въпросът ми е: Мога ли да си пускам музика от телефона/youtube и да си ги слушам в колата чрез BT?
Тойотите могат. За БМВ търсих и не намирам нищо конкретно...
Само ако имаш "Combox" с него се отварят разни интересни неща на CIC, като директна връзка към интернет през телефон, четене на имейл и SMS и тн.

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Предполагам, че го нямам. Като търсих в youtube излизат менюта, които аз ги нямам.
Явно ще трябва да се `огранича` до другите източници, които не са малко
Ама, нали знаете, всеки търси това, дето го нЕма..
Явно ще трябва да се `огранича` до другите източници, които не са малко

Ама, нали знаете, всеки търси това, дето го нЕма..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Предполагам, че го нямам. Като търсих в youtube излизат менюта, които аз ги нямам.
Явно ще трябва да се `огранича` до другите източници, които не са малко![]()
Ама, нали знаете, всеки търси това, дето го нЕма..
И аз се оглеждам за тази благинка, ретрофитва се, но може би първo ще си сменя HDD-то с SSD, после ако изпадне Combox на сносна цена.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Alek_SV написа:Ще останеш силно впечатлен от бързината и разликата с SSD-то.
Правил ли си го?

Ако може да споделиш впечатления?
Ресайзна ли си партишъна който е за ъплоуд на музика или го остави със стандартния рамер?
Какъв диск взе?

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:awful написа:Satanism написа:4D00 Exhaust backpressure sensor, bank 1![]()
![]()
Май няма да минеш само с едно реле.И най-вероятно свещите ти не са проблема, а ей тва тук..
И си прав,при такива стойности колата няма как да върви, просто сензора е за смяна.
13627789219 За този сензор ли става въпрос? Уж работи коректно, защото сега като пуснах принудителна регенерация, налягането падна на свободен ход на 24-25, след това я оставих на място да работи, темп. на газовете падна и регенерацията спря, съответно налягането се качи на 55-56, точно както пише в сервизната информация на Иста /по време на регенерация налягането пада/. Тогава какъв му е проблема на този сензор?
Нещо нищо не си направил, колега.
Регенерацията се пуска, след това отиваш да караш(желателно по магистрала, със 120-130км/ч, поне 25-30км) и докато не спре сама окончателно, не спираш и ти.Иначе нищо не правиш, обещавам ти. Стойностите на празен ход, за 320ка, трябва да са под 10мбар, за да можеш да кажеш, че дпф ти е чист.Това 55-60мбар не знам, дали е на празен ход и дали е реално, но е свински високо.55-60мбар трябва да ти е налягането на 4000 оборота.
А тоя сензор, ако ти връща грешка, значи не отчита правилно и въобще не е ясно какво правиш и какво гледаш. Да не говорим, че ако има грешка за тоя сензор, колата сама няма никога да регенерира.
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Alek_SV написа:Ще останеш силно впечатлен от бързината и разликата с SSD-то.
Правил ли си го?![]()
Ако може да споделиш впечатления?
Ресайзна ли си партишъна който е за ъплоуд на музика или го остави със стандартния рамер?
Какъв диск взе?
Да. Разликата е сериозно голяма. Няма лаг при преминаване от една папка към друга с МП3-ките .
Като цяло всичко е по-бързо . Картата включително , което си голям бонус , за хора като мен които обичат да бодат дестинации непрекъснато.
NBT-то не случайно е с SSD

Ето много подробна тема със снимки , разясняваща как се случва процедурата:
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=841458
Partition-a не може да го пипаш

Аз ползвах 120ГБ-та Вертекс , но няма значение диска . Просто да не е по-малък от 100 ГБ.
Сата/усб кабелчето(показано в DIY-то) е само улеснение на живота. Ако нямаш такова отваряш компа и си го закачаш по нормален начин .
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:(h)aman написа:awful написа:Satanism написа:4D00 Exhaust backpressure sensor, bank 1![]()
![]()
Май няма да минеш само с едно реле.И най-вероятно свещите ти не са проблема, а ей тва тук..
И си прав,при такива стойности колата няма как да върви, просто сензора е за смяна.
13627789219 За този сензор ли става въпрос? Уж работи коректно, защото сега като пуснах принудителна регенерация, налягането падна на свободен ход на 24-25, след това я оставих на място да работи, темп. на газовете падна и регенерацията спря, съответно налягането се качи на 55-56, точно както пише в сервизната информация на Иста /по време на регенерация налягането пада/. Тогава какъв му е проблема на този сензор?
Нещо нищо не си направил, колега.
Регенерацията се пуска, след това отиваш да караш(желателно по магистрала, със 120-130км/ч, поне 25-30км) и докато не спре сама окончателно, не спираш и ти.Иначе нищо не правиш, обещавам ти. Стойностите на празен ход, за 320ка, трябва да са под 10мбар, за да можеш да кажеш, че дпф ти е чист.Това 55-60мбар не знам, дали е на празен ход и дали е реално, но е свински високо.55-60мбар трябва да ти е налягането на 4000 оборота.
А тоя сензор, ако ти връща грешка, значи не отчита правилно и въобще не е ясно какво правиш и какво гледаш. Да не говорим, че ако има грешка за тоя сензор, колата сама няма никога да регенерира.
Колега, знам какво трябва да направя, просто снощи заваля силен дъжд и не ми се занимаваше. Въпроса беше, че сензора си работи уж, а не че съм постигнал нещо. Днес ще я изкарам на магистралата и довечера ще пиша какви са резултатите. За налягането и сам виждам, че е високо, нали затова пиша тук

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой с 90-ка забелязал ли е проблем при дъжд през задното стъкло да не се вижда нищо? При мен при какъвто и да е дъжд, през огледалото за обратно виждане виждам само размазани фигурки. Отделно колата супер бързо се запотява и трябва да пускам компресора...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Някой с 90-ка забелязал ли е проблем при дъжд през задното стъкло да не се вижда нищо? При мен при какъвто и да е дъжд, през огледалото за обратно виждане виждам само размазани фигурки. Отделно колата супер бързо се запотява и трябва да пускам компресора...
Ми пусни си подгрева на задния прозорец, ако се запотява в дъжда. Все пак затова точно е направен

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:dextuar написа:Някой с 90-ка забелязал ли е проблем при дъжд през задното стъкло да не се вижда нищо? При мен при какъвто и да е дъжд, през огледалото за обратно виждане виждам само размазани фигурки. Отделно колата супер бързо се запотява и трябва да пускам компресора...
Ми пусни си подгрева на задния прозорец, ако се запотява в дъжда. Все пак затова точно е направен
Е то и предния се запотява, пускам компресора и се оправя

Въпросът е, че като вали дъжд, самата вода от външната страна на задното стъкло не се стича и не се вижда почти нищо през него

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Измий го с препарат за стъкла и ползвай Rain-x или вакса.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Бързи въпроси и отговори
maikooo написа: 316д има колкото искаш с ляв волан, а специално тази във Варна е купувана нова от България, за какво обръщане говориш
Конкретно коментираме фейслифта на 316 или 318Д. не се знае точно!
Тази във Варна дето я пишат 2010-та 126 коня по обява с какъв мотор е?
Ти ако знаеш подробности - давай ги де

Цената е много добра за фейслифт и с фабричен ляв волан - и ако не е претърпявала тежък удар всичко и е перфектно...стига да няма и сериозен проблем с мотора или дизеловата помпа.

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Бързи въпроси и отговори
Демирев написа:Конкретно коментираме фейслифта на 316 или 318Д. не се знае точно!
Тази във Варна дето я пишат 2010-та 126 коня по обява с какъв мотор е?
Ти ако знаеш подробности - давай ги де
Цената е много добра за фейслифт и с фабричен ляв волан - и ако не е претърпявала тежък удар всичко и е перфектно...стига да няма и сериозен проблем с мотора или дизеловата помпа.
316d има само фейслифт. Варненската е N47DK0, т.е. 316d 116 к.с.

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Бързи въпроси и отговори
Мерси много! - А други подробности извън баналщините в обявата знаеш ли?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани