M40 Двигател колко може да издържи ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

M40 Двигател колко може да издържи ?

Мнение от Mr.President » 14 Дек 2006, 0:18

С тракането, което се чува след като загрее 1-2 хидравлични повдигача се обаждат, но като я запаля не трака, но загрее ли не спира да трака като е на свободна на едно място, та мисалта ми е колко време мога да го карам така 1 месец, 1 година, 2 години или .. ? Разбрах от предишния собственик, че е сменил само вала, но за кобилици и повдигачи не е казал дали са сменени, а това ме навява на мисалта, че от тях трака, но дали е фатално ако е от повдигачите само и колко хляб има в нея още :)

ps. Възможно ли да е от маслото, което май не е много качествено именно от тогава се разтрака повече, когато махнах кастрола и сложих друго, а сега ми препоръчват Motul, но не знам дали да го сменя, ако е от маслото, ако стане по-гъсто ясно, че ще спре да трака, но няма да изчезне тракането..

Благодаря предварително на всички, ако има нещо, което да ме питате още ще давам информация.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 14 Дек 2006, 0:39

Ми зависи колко ще издържиш на тракането, преди и след тапите за уши :mhihi: .
Това, дето ти е казал предишния собственик, е колкото да ти каже нещо. Обикновено вала се прецаква последен от групата повдигачи, кобилици, вал.
Има колеги, дето си отремонтират повдигачите. Аз ги смених, заедно с кобилиците. Вала си беше в ред.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 14 Дек 2006, 0:44

карах колата 30-40 000км след като се разтрака...и до последно си вървеше сравнително добре(ако не бройм новия ограничител :mhihi: :mhihi: )....но все пак не е най-добрия вариант това да я караш много ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 14 Дек 2006, 1:04

///M Power написа:(ако не бройм новия ограничител :mhihi: :mhihi: )
А??? и са на 7373 компенсираш загубите :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 14 Дек 2006, 10:42

Значи има вариант вала да не е прецакан още, но пък повдигачите да са заминали, което няма да ми излезе скъпо. По-добре да се сменят повдигачи и кобилици от колкото вал. Работата е много объркана ама ще карам така... все още си държа максималните обороти и няма проблем във ускоряването :) Благодаря на всички.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 14 Дек 2006, 11:51

има и друг вариант , който не се знае дали ще помогне , но няма да наведи със сигорност. Аз на едно ауди чистих хидравличните повдигачи .. беше се разщракало доста . Свалихме вала и повдигачите ги топнахме във гас за горене (газге) два от тях не отваряха въобще . Седяха 24 часа в газгето и ако знаеш колко мърсотия излезе от тях :roll: :shock: , после ги раздвижихме всичките да цъкат само докато ги поклащаш .. от енерцията и събрахме всичко .. Номера мина . Са ахлудито е мъркач ;) Ама на М40 са некви измислени - малки повдигачите .. та може просто да се износват ..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 13.01.2006

Мнение от verdano » 14 Дек 2006, 12:19

Добавка към маслото не върши ли работа?
Онзи ден говорих с един монтьор каза че се сипвала преди да смениш маслото, оставаш да работи 10 мин на празен ход и после сменяш :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 14 Дек 2006, 12:38

mitak_o написа:
///M Power написа:(ако не бройм новия ограничител :mhihi: :mhihi: )
А??? и са на 7373 компенсираш загубите :mhihi:


ууу не си разбрал :mhihi: :mhihi: аз сега съм с М42 и там съм до 7373 ;) ...преди на М40-ката имах нов ограничител беше на 5500об :mhihi: :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 14 Дек 2006, 13:14

///M Power написа:
mitak_o написа:
///M Power написа:(ако не бройм новия ограничител :mhihi: :mhihi: )
А??? и са на 7373 компенсираш загубите :mhihi:


ууу не си разбрал :mhihi: :mhihi: аз сега съм с М42 и там съм до 7373 ;) ...преди на М40-ката имах нов ограничител беше на 5500об :mhihi: :mhihi:

разбрал , разбрал , и аз бех с М40 .. после на М42 с по малко порти :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 14 Дек 2006, 13:25

Какво ще ме посъветвате да направя друго освен да не я режа много по улиците :)

Каква добавка към маслото да търся, ако някой знае да каже, ако е имал същия проблем :)

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 14 Дек 2006, 13:43

няма да стане със добавка се си мисля .. смяна на подигачи , това дето го писах по горе аз бих го пробвал на мене ми е хоби да си разглабям двигатели . Алудито беше на един приятел и с него го правихме ремонта като кансумативи са труд и кило газ + бутилка вока и бурГан кисели краставички :mhihi: . Та сега ако нямаш възможност да смениш повдигачи :( после ще имаш ли възможност да смениш и кубилици , да не говориме за вал що той сещаш ли се - трудно се намира читав втора употреба
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 14 Дек 2006, 15:00

mitak_o написа:няма да стане със добавка се си мисля .. смяна на подигачи , това дето го писах по горе аз бих го пробвал на мене ми е хоби да си разглабям двигатели . Алудито беше на един приятел и с него го правихме ремонта като кансумативи са труд и кило газ + бутилка вока и бурГан кисели краставички :mhihi: . Та сега ако нямаш възможност да смениш повдигачи :( после ще имаш ли възможност да смениш и кубилици , да не говориме за вал що той сещаш ли се - трудно се намира читав втора употреба


аз втора употреба вал за М40 не бих взел :mhihi: :mhihi: ...ама ако ще го прави целия,що не си намери М42/44-ка малко по-скъпо излиза,ама после е по силен ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 14 Дек 2006, 15:14

///M Power написа:
mitak_o написа:няма да стане със добавка се си мисля .. смяна на подигачи , това дето го писах по горе аз бих го пробвал на мене ми е хоби да си разглабям двигатели . Алудито беше на един приятел и с него го правихме ремонта като кансумативи са труд и кило газ + бутилка вока и бурГан кисели краставички :mhihi: . Та сега ако нямаш възможност да смениш повдигачи :( после ще имаш ли възможност да смениш и кубилици , да не говориме за вал що той сещаш ли се - трудно се намира читав втора употреба


аз втора употреба вал за М40 не бих взел :mhihi: :mhihi: ...ама ако ще го прави целия,що не си намери М42/44-ка малко по-скъпо излиза,ама после е по силен ;)


Ми те М42 са толкова дефицитни,че едва ли ще намери,аз бих препоръчъл М52 :twisted:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 14 Дек 2006, 15:50

vld написа:
///M Power написа:
mitak_o написа:няма да стане със добавка се си мисля .. смяна на подигачи , това дето го писах по горе аз бих го пробвал на мене ми е хоби да си разглабям двигатели . Алудито беше на един приятел и с него го правихме ремонта като кансумативи са труд и кило газ + бутилка вока и бурГан кисели краставички :mhihi: . Та сега ако нямаш възможност да смениш повдигачи :( после ще имаш ли възможност да смениш и кубилици , да не говориме за вал що той сещаш ли се - трудно се намира читав втора употреба


аз втора употреба вал за М40 не бих взел :mhihi: :mhihi: ...ама ако ще го прави целия,що не си намери М42/44-ка малко по-скъпо излиза,ама после е по силен ;)


Ми те М42 са толкова дефицитни,че едва ли ще намери,аз бих препоръчъл М52 :twisted:


за 20-ка не си заслужава парите,а за 25-ца идва скъпичко ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 14 Дек 2006, 18:32

ако не се притесняваш от добавки, има една - ще погледна точно марка модел и т.н. - 300 грама е добавката, за 6 литра масло. към 11-12 кинта струва, отлага тефлонов слой по повдигачите. Просто сипваш и не сменяш масло а си караш.
Познат си плесна на 4-те литра масло тея 300 грама и тотално млъкна повдигача му. аз имам един тракащ, на моите 6.5 литра я сипах, и позамлъкна но не съвсем.

смяна повдигачи не е точно евтина процедура, парчето ново е 30 или 32 лева, и зависи колко имаш + работата ;) на мен ще ми е към 32*24 ~ 750 лв и общо 900-1000 да ги сменя :confused: засега карам така че и без това съм хвърлил безобразно много кинти по други съществени и несъществени работи. По принцип не е проблем, можеш да я караш така.

п.с. маслото ми е 5w40 БМВ, доста редичко. след 1-2 хил км ми предстои смяна и ще сложа 10W40 - очаквам значително замлъкване. друг приятел караше с мотул 15w50 и тотално ги млъкваше.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook