Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Защо да е кофти ударена? Според мен това е доста лесно и не скъпо да се направи, а все пак пробегът е 50К км... Само единият заден панел е сгънат, другия е ОК, обзалагам се, че и отдолу си е ОК, гърнето е чук.
Според мен на под 22 ще стъпи оправена, ама после - карай не бой се..
Тези, които се вкарват тук със сигурност са доста по-леж, ако я вкарат на този пробег ще гони 28-30К лв сигурно..
Според мен на под 22 ще стъпи оправена, ама после - карай не бой се..
Тези, които се вкарват тук със сигурност са доста по-леж, ако я вкарат на този пробег ще гони 28-30К лв сигурно..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз не вярвам на 5 години да е на тия километри, второ не случайно е сложил задната броня за да не се вижда какво става под нея, показал е префвйсов заден капак....фейсовия е около 600лв. , Тая изкривена колонка незнам как ще я изтеглят, след три, максимум 4 години ще раждяса на заварките.... Удряна кола е по зле от много карана кола, щото части по окачването се сменят, мотор се прави, ама ръждата няма какво да я спре.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Заслужава си отвсякъде
Sent from my F3111 using Tapatalk
Sent from my F3111 using Tapatalk
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Всеки автоджамбазин би я купил за да ти я продаде.
Лично да си я караш по скоро пас, ако я вземеш с цел да изкараш пари от нея ставаш автоджамбазин и ти
Аз май се отказах да взимам кола от България 98% от колите са леш и май ще се ходи до Германия, но ще видим как ще се развият нещата.
Лично да си я караш по скоро пас, ако я вземеш с цел да изкараш пари от нея ставаш автоджамбазин и ти

Аз май се отказах да взимам кола от България 98% от колите са леш и май ще се ходи до Германия, но ще видим как ще се развият нещата.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Nedko Anev написа:Всеки автоджамбазин би я купил за да ти я продаде.
Лично да си я караш по скоро пас, ако я вземеш с цел да изкараш пари от нея ставаш автоджамбазин и ти![]()
Аз май се отказах да взимам кола от България 98% от колите са леш и май ще се ходи до Германия, но ще видим как ще се развият нещата.
Всеки път като си търся кола в България гледам гледам, ходя на прегледи, никога не съм гледал коли от автокъщи, само частни обяви и съм напълно съгласен с колегата, даже 99% от колите на стават. Другите 1% от колите са на висока цена или просто се продават на роднини и приятели и не стигат до обява. От Германия обаче също има мизерии, трябва задължително колата да е с пълна история и да е от частно лице за да може да я закарате в сервиз, там след проверка бързо става ясно дали си струва. Като си купих е46цата от там беше леко забърсана едната врата и калника, купих я 3000 евро по-евтино заради това, после докато я докарам беше бая обяснения на TUV, по границите и тн.
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Абе не знам как ги раздавате тия проценти така смело, но...аз си взех настоящата кола по обява в мобиле.бг в началото на 2016г....отидох една неделя до горни богров, видях колата, хареса ми оборудването /Е91 320д, януари 2009, м-пак оригинал, тонирани стъкла заводски, рекаро с алкантара и плат, ръчни скорости, без навигация, без подгрев и без парктроник на 220 000км., които спрямо състоянието прецених, че може и да са реални/ за 15 500лв.. Реших, че единствено съжалявам, че няма парктроник, но ще го преживея това и му казах на момчето в понеделник сутрин да ме чака пред КАТ - нито съм я водил по майстори, нито диагностики, нито съм питал във форума 30 пъти кой какво мисли за нея
, нито нищо и просто я взех. Търговецът ми каза, че си имал няква морга, негови приятели му вкарвали коли от Италия, които той продавал, ала-бала там, не ме е баламосвал да ми хвали колата или да ми разправя как била на реални км. и т.н..
Съответно после, след като вече я купих, освен масла и филтри, излезе и демпферната шайба за смяна, разбира се
, и отидоха още около 1000лв., но колата вече я карам 20 000+км. и само дизел ѝ сипвам без грам проблем по нея, гори под 6/100 извънградско с прилично настъпване, 9/100 в София...повече не мога и да искам от нея
. Проверих я по вин в последствие, сервизната история в БМВ излезе някъде до средата на 2011г. на около 60 000км. след това нищо разбира се
, на като ги разбиеш на по 30к км на година и излиза сметката да са ѝ реални километрите, не че това ме вълнува много де
. Смених ѝ преди около месец веригата, не че е имало каквито и да било признаци, но се наплаших покрай толкова съвети от всякъде да се сменя, та реших ей така профилактично да го направя, че ме кефи безкрайно много колицата. Като дойде време да я продавам след време, някой ще ми реве, че е на близо 300к. км. колата, а няма да ме пита в какво състояние му я давам...аман от липса на мисъл
.
Предишните ми две бмв-та Е36-ци също ги взех от Горубляне ей така без прегледи и нищо, баща ми купи една Тойота Корола Версо също от Горубляне...никакви сериозни проблеми с тия коли не сме имали /не броя дискове и накладки за смяна например за сериозен проблем
/. И трите изброени коли вече са продадени на случайни хора и твърдя, че съм им дал читави и поддържани автомобили.
Та генерално мнението ми, след целият ферман по-горе, е по-леко с тези изказвания, че нямало добри коли в БГ - идеални като от завода няма със сигурност, няма и такива на 93к. км, с фул екстри, навигация, кожен салон и бля-бля за 10 000лв., каквито очевидно се търсят
. Но като се направи някой минимален компромис, човек може да се сдобие с читава кола и от тук....

Съответно после, след като вече я купих, освен масла и филтри, излезе и демпферната шайба за смяна, разбира се





Предишните ми две бмв-та Е36-ци също ги взех от Горубляне ей така без прегледи и нищо, баща ми купи една Тойота Корола Версо също от Горубляне...никакви сериозни проблеми с тия коли не сме имали /не броя дискове и накладки за смяна например за сериозен проблем

Та генерално мнението ми, след целият ферман по-горе, е по-леко с тези изказвания, че нямало добри коли в БГ - идеални като от завода няма със сигурност, няма и такива на 93к. км, с фул екстри, навигация, кожен салон и бля-бля за 10 000лв., каквито очевидно се търсят



- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А какво правиш като биеш едни 2000км и видиш, че колата е пълен скрап? Защото не е като да отскочиш до Дупница или Пловдив и да се върнеш, това доста хора го забравят. Мисля, че мита за перфектно поддържаната немска кола отдавна е развенчан...
Към колегата над моя пост - като тръгнеш да я продаваш колата да кажем след 2-3 години ще се почнат едни свободни съчинения като тези в тази тема как нямала сервизна история, бла,бла, бла и трябва да струва 6к лева, защото вече на 10 години, а модела на 15
От любопитство чета на е46 подобната тема, еми няма как да си продадеш поддържаната кола дори за 10к, при положение, че за масовия купувач е46 99г(3000лв) и е46 2005г (10000лв) са еднакво вървежни, ака. трябва да струват горе-долу еднакво...
Към колегата над моя пост - като тръгнеш да я продаваш колата да кажем след 2-3 години ще се почнат едни свободни съчинения като тези в тази тема как нямала сервизна история, бла,бла, бла и трябва да струва 6к лева, защото вече на 10 години, а модела на 15



От любопитство чета на е46 подобната тема, еми няма как да си продадеш поддържаната кола дори за 10к, при положение, че за масовия купувач е46 99г(3000лв) и е46 2005г (10000лв) са еднакво вървежни, ака. трябва да струват горе-долу еднакво...
Последна промяна Dextuar на 06 Окт 2016, 11:10, променена общо 2 пъти
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И от Германия си има бангии, това сигурно е най-големия мит в Булгаристан, че внос от Германия е перфектната кола. Като особено я е карал Хасан примерно така може да се наиграеш, че да ти се завие свят.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз говоря от личен опит и не ангажирам с моето мнение, при мен Е46,Е90,Е60 всичките са читави
, вие колко коли сте си купили от Германия, колко са били найстина немски?

Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз съм купил няколко и всичките са били отлични, за първи път сега взех италянка и до тук е добре, нататък, времето и пробега ще покажат.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
julkata1 написа:...Другите 1% от колите са на висока цена или просто се продават на роднини и приятели и не стигат до обява...
+
b00st написа:И от Германия си има бангии, това сигурно е най-големия мит в Булгаристан, че внос от Германия е перфектната кола. Като особено я е карал Хасан примерно така може да се наиграеш, че да ти се завие свят.
И какво излиза? Просто всеки търси навсякъде коли без пари и после що не били хубави

Някой път си заслужава ама с ясната идея, че ще се набият още няколко хиляди да се оправят проблемите...
Мнението на колегата Maverick_VS също не е много ОК за мен... Той може и да е уцелил на кола/и, но аз съм виждал точно такива купени без преглед в сервизите, където ходя аз и като кажат на собственика какво има да се прави му се завива свят (обикновено е какво НЯМА да се прави...). Не сте ли виждали колите на автовозите, които се внасят тук? Една няма не блъсната.
А за високите цени на добрите коли - има такива с надути без особено покритие, ама има и качествени. dextuar спомена Е46 - моята Е46-ца като я продавах примерно само окачването, дифа и спирачките ѝ бяха 5к+ на 15к км (година), за 4к ли да я дам (тя беше от тези 1%, които не видяха обява и се продаде на "висока" цена)


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Rainbow написа:julkata1 написа:...Другите 1% от колите са на висока цена или просто се продават на роднини и приятели и не стигат до обява...
+b00st написа:И от Германия си има бангии, това сигурно е най-големия мит в Булгаристан, че внос от Германия е перфектната кола. Като особено я е карал Хасан примерно така може да се наиграеш, че да ти се завие свят.
И какво излиза? Просто всеки търси навсякъде коли без пари и после що не били хубави![]()
Някой път си заслужава ама с ясната идея, че ще се набият още няколко хиляди да се оправят проблемите...
Мнението на колегата Maverick_VS също не е много ОК за мен... Той може и да е уцелил на кола/и, но аз съм виждал точно такива купени без преглед в сервизите, където ходя аз и като кажат на собственика какво има да се прави му се завива свят (обикновено е какво НЯМА да се прави...). Не сте ли виждали колите на автовозите, които се внасят тук? Една няма не блъсната.
А за високите цени на добрите коли - има такива с надути без особено покритие, ама има и качествени. dextuar спомена Е46 - моята Е46-ца като я продавах примерно само окачването, дифа и спирачките ѝ бяха 5к+ на 15к км (година), за 4к ли да я дам (тя беше от тези 1%, които не видяха обява и се продаде на "висока" цена)
Тя и сегашната ти никога няма да види обява,защото си в онези 10-а % от колегите,които си поддържат колите без да пускат снимки ,как им се е натрупал часталък за смяна,нито пък ще афишираш колко подобрения има,защото май сегашната има близо 50% от цената и в доработки и то не Made in Pred Bloka

Нещата са много относителни,но шанса една кола да е "читава" и да се избегнат някои чести или скъпи ремонти е когато предишния собственик си води история,колата е със сервизна история и знаеш черно на бяло какво е правено,което автоматично не означава,че никога няма да види смяна на части,но ще знаеш за какво евентуално можеш да се приготвиш.
Сега и аз имам познат който я свали от автовоз е90 320д без дори да може да я запали,плати 9к и я кара година и половина,смени 2-3 неща втора ръка и това беше,никаква разлика нито на външен вид нито откъм екстри с 85% от колите на пазара на цена мноого над това което той плати...но знам и обратното,така че..
Според мен само честността на продавача може да бъде гаранция за това,че знаеш добро какво купуваш..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
1) http://www.mobile.bg/11475652300113107
2) http://www.mobile.bg/11465296313234010
3) http://www.mobile.bg/11474310161957489
4) http://www.mobile.bg/11470566202252161
5) http://www.mobile.bg/11475757914026587
Аз май извадих всички е91 320dа та от мобиле-то
,но все пак моля за мнение за някоя от тях /или за всички.
Мерси!
2) http://www.mobile.bg/11465296313234010
3) http://www.mobile.bg/11474310161957489
4) http://www.mobile.bg/11470566202252161
5) http://www.mobile.bg/11475757914026587
Аз май извадих всички е91 320dа та от мобиле-то



Мерси!
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Според мен само 1-вата си струва, 4,5 - наскоро регистрирани и веднага отново на пазара, за мен има нещо скрито...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Единствено 3-тата прилича на потенциално добър избор .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани