SZL проблеми
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: SZL проблеми
Тази:
szl voltage supply LRE limit value undershot
прилича да е от тоците нещо - ibs ?
szl voltage supply LRE limit value undershot
прилича да е от тоците нещо - ibs ?
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: SZL проблеми
Отново този проблем 9AFF SFZ: Resistance, firing circuit, safety battery terminal, too high, релето на алтернатора е сменено. Чистя - изчезва, следващото запалване пак се появява, напоследък май почти всеки път.
Re: SZL проблеми
ultrashock написа:Отново този проблем 9AFF SFZ: Resistance, firing circuit, safety battery terminal, too high, релето на алтернатора е сменено. Чистя - изчезва, следващото запалване пак се появява, напоследък май почти всеки път.
Това ми се случи преди година и половина на Е65-цата - погледни какво съм писал, но не съм сигурен дали на Е60 кабелчето ще е на същото място (това не е IBS кабела). При мен грешката беше "Resistance too high, firing circuit, safety battery terminal - 98D5" - има процедура в ISTA за проверка на съпротивлението. След почистване на буксата не съм имал повече проблеми (продадох я юли месец, но не е имало проблем).
viewtopic.php?f=124&t=295332&start=120#p4068926
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: SZL проблеми
Аз досега четох из форумите и натам отиват нещата. Довечера ще го проверя и ще го почистя да видим дали пак ще я дава.
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: SZL проблеми
Вчера нямах под ръка WD или друг тип контактен спрей, но това което направих е да разкача въпросната букса, след това я продухах и почистих, там доста прахоляк има, сложих я обратно, изчистих грешката с Carly и след запалване не се появи отново. Днес сутринта също нямаше проблем. Надявам се наистина това да е проблема, сега не искам да я пипам, че рядко и се случва да нямам светещо табло от грешки и реших малко да му се порадвам 

Re: SZL проблеми
С WD недей да я пръскаш 
Като ти остане време можеш да видиш съпротивлението в ISTA, но щом сега се е оправило, вероятно ще изкара много време без да дава грешка. Определено проблемът е в прахоляка, който се трупа в буксата и увеличава съпротивлението на кабела.

Като ти остане време можеш да видиш съпротивлението в ISTA, но щом сега се е оправило, вероятно ще изкара много време без да дава грешка. Определено проблемът е в прахоляка, който се трупа в буксата и увеличава съпротивлението на кабела.
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: SZL проблеми
nikolae написа:При мен също вече половин година не се е обаждало.
Нека и така да продължи, 3 ден вече нямам грижи

- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: SZL проблеми
Колеги днес докато се прибирах, след запалване на колата след една кратка почивка ми светна Restraint system faulty! Палене и гасене не помогна.
Като се прибрах, закачих INPA и се виждат следните грешки (чистят се, след повторно запалване се появиха отново):
В модул SFZ: 9AFF (както при колегата ultrashock)
В модул SIM/SGM: 9408
Последно ги изчистих и загасих колата, но съм почти сигурен, че ще се появят отново при следващо палене. Като съпътстващ симптом от онзи ден ми се появяват грешки в idrive за Reversing light left failure, Brake light left failure.
Може ли да са свързани тези неща и колегите по-горе срещали ли са тази комбинация? Ако е от тази букса описана от по-горе, може ли да дадете малко повече информация къде се намира в E60 (pre-LCI) и възможно ли е да е причината за тези проблеми?
Като се прибрах, закачих INPA и се виждат следните грешки (чистят се, след повторно запалване се появиха отново):
В модул SFZ: 9AFF (както при колегата ultrashock)
В модул SIM/SGM: 9408
Последно ги изчистих и загасих колата, но съм почти сигурен, че ще се появят отново при следващо палене. Като съпътстващ симптом от онзи ден ми се появяват грешки в idrive за Reversing light left failure, Brake light left failure.
Може ли да са свързани тези неща и колегите по-горе срещали ли са тази комбинация? Ако е от тази букса описана от по-горе, може ли да дадете малко повече информация къде се намира в E60 (pre-LCI) и възможно ли е да е причината за тези проблеми?
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: SZL проблеми
Отзад на акумулатора. Разкачи всичко, почисти буксите и свържи наново. Аз от както го направих не ми е давало грешки.
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: SZL проблеми
ultrashock написа:Отзад на акумулатора. Разкачи всичко, почисти буксите и свържи наново. Аз от както го направих не ми е давало грешки.
В събота се занимах с това. Разкачих само черната букса за BST (черно кабелче, което отива в другия си край на + на акумулатора), продухах го със спрей за въздух и го закачих обратно.
След изчистване на грешките SFZ: 9AFF не се е появявала до днес. Ти нещо друго чистил ли си и с какво (спрей, въздух)?
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: SZL проблеми
dir2cas написа:ultrashock написа:Отзад на акумулатора. Разкачи всичко, почисти буксите и свържи наново. Аз от както го направих не ми е давало грешки.
В събота се занимах с това. Разкачих само черната букса за BST (черно кабелче, което отива в другия си край на + на акумулатора), продухах го със спрей за въздух и го закачих обратно.
След изчистване на грешките SFZ: 9AFF не се е появявала до днес. Ти нещо друго чистил ли си и с какво (спрей, въздух)?
Само го продухах даже без спрей, чукнах го 2-3 пъти да падне каквото има. Използвах един спрей за чистене да дебитомери също. Явно не правят хубав контакт буксите.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани