Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:Satanism написа:Трябват, кодира се.И няма да минеш само с лоста.Има изписано доста, както тук, така и по чуждите форуми, какво, как, колко, защо.
Точно с лоста + кодиране ще мине...нищо друго не му трябва
Aз на лост казвам на това:

Ако ти казваш лост на това:

То тогава не му трябва нищо друго

Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Gqbriel написа:Satanism написа:Трябват, кодира се.И няма да минеш само с лоста.Има изписано доста, както тук, така и по чуждите форуми, какво, как, колко, защо.
Точно с лоста + кодиране ще мине...нищо друго не му трябва
Aз на лост казвам на това:
Ако ти казваш лост на това:
То тогава не му трябва нищо друго
Само лостчето имам като на първата снимка. И пластмасите за волана де.
Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка. Останалото е движение по инерция.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Gqbriel написа:Satanism написа:Трябват, кодира се.И няма да минеш само с лоста.Има изписано доста, както тук, така и по чуждите форуми, какво, как, колко, защо.
Точно с лоста + кодиране ще мине...нищо друго не му трябва
Aз на лост казвам на това:
Ако ти казваш лост на това:
То тогава не му трябва нищо друго
Е тука си прав де,аз разбирам второто - но знае ли човек

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Gqbriel написа:Satanism написа:Трябват, кодира се.И няма да минеш само с лоста.Има изписано доста, както тук, така и по чуждите форуми, какво, как, колко, защо.
Точно с лоста + кодиране ще мине...нищо друго не му трябва
Aз на лост казвам на това:
Ако ти казваш лост на това:
То тогава не му трябва нищо друго


- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Значи ако имаш това голямото което ти показват колегите но от кола със задна чистачка каквато е твойта или единичка,тичаш при колегата Ацалов.Там ще те оправят.Преди да идеш си запиши какви други екстри искаш да ти отключат.Също е важен момента с автоматичните чистачки.Даже по-добре преди да купуваш иди и питай точно какво ти трябва като сериен номер за да стане работата.И кората под кормилото е различна.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Автоматичните чистачки са все двеста.....каквата и да е гривната, все ще работят.Там работата е устроена по друг начин.Единствената драма е, че ако е от кола без авто-чистачки, диода на лостчето няма да свети, когато са включени.Последното с диода, при положение, че си ползваш твоето лостче, разбира се.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
знаете ли какъв ключ е необходим за свещите на мотор n43. Има ли някакъв специален адаптор? На новите ми свещи влиза 16мм но когато пробвам да ги отвия не мога да го вкарам вътре в отвора.
Благодаря предварително
знаете ли какъв ключ е необходим за свещите на мотор n43. Има ли някакъв специален адаптор? На новите ми свещи влиза 16мм но когато пробвам да ги отвия не мога да го вкарам вътре в отвора.
Благодаря предварително
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Автоматичните чистачки са все двеста.....каквата и да е гривната, все ще работят.Там работата е устроена по друг начин.Единствената драма е, че ако е от кола без авто-чистачки, диода на лостчето няма да свети, когато са включени.Последното с диода, при положение, че си ползваш твоето лостче, разбира се.
Моята е без автоматични чистачки а гривната е от такава със автоматични чистачки, и след като го сложих нарочно не смених със моето лостче за чистачки понеже понякога когато ги пусна на интервал не помня дали са пуснати на интервал или не, а като имам диодче и като са пуснати свети, така че при мен си работи и със светодиод

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, да ъпдейтна по проблема. След като свалихме номер 6 от схемата/оттам ми е губела масло/, видяхме, че маркуча не е ОК и го сменихме. Тъкмо си мислех, че проблемът е решен, заредих оригиналния файл и за съжаление нямаше грам подобрение
. След това качих наново ремапнатия файл, колата пак започна да върви нормално като само аз успявах да усетя кога има минимално придърпване. Поради тези "тласъци", колата няма никаква мощ след 3500 оборота и на 5-та и 6-та с по-висока скорост е мъкаааа... Направих два клипа на живи данни - без ремапа и със. Самите придърпания се получат, защото колата спира подаването на гориво, после пак го пуска, после пак го спира и т.н. Имате ли някакви идеи на какво може да се дължи това? Защо колата реже горивото, като нямам никакви записани грешки? 
Живи данни без ремапа
Живи данни с ремапа



Живи данни без ремапа
Живи данни с ремапа

dextuar написа:Здравейте колеги,
най-накрая моята драма защо колата се задъхва при развиване на по-висока скорост започна да се разплита. Флашнах колата с оригиналния файл понеже бях с ремап и установих едно неприятно накъсване в ускорение. Преди да правя ремапа не съм имал подобни проблеми. Понеже колата е флийт едитион, тоест 150 коня, първо я влашнах с такъв файл. Резултатът беше следния:
1ва - няма проблем
2-ра - около 3500 обр. има прекъсване, колата спира да ускорява и после тръгва, но доста по-мудно като на тласъци
3-та,4-та,5та - на около 3000 обр. има прекъсване и следва ускорение на тласъци
6-та - едвам вдигам 2500 обр, не исках да я мъча повече
Интересно е, че с ремапа нямам такива грижи. Също така на 150 коня се усещаше най-много, след това на 163 по-малко и почти нищо не се усеща на 190 коня файла. Затова днес го сложих пак и започнах да я дебна, за да видя дали не го прави и с него. И така не след дълго едвам едвам започнах да долавям горните колебания и при файла с ремапа, но наистина трябва да знаеш какво да очакваш, иначе въобще не можеж да го усетиш. Цялата тази игра я започнах, защото колата не искаше да вдигне повече от 200, въпреки че уж на диното изкара 190 коня и върви колкото на мой колега стокова Е90-ка 163 коня автомат. Неговата дори е с ДПФ, а моята е с премахнат.
Аз си го обяснявам по следния начин - когато съм със 150 коня файла, турбото надува значително по-слабо, отколкото когато съм със 163 коня файла. Когато съм със 190 коня файла, турбото надува най-много. Тоест, според мен имам някъде проблем с въздуха и при достигане на по-високи обороти, изпуска и така колата губи сила. Интересното е и че с по-слабите файлове, колата пуши и повече черно. Тоест, не достига въздух за изгаряне на горивото и колкото по-надута е турбината, толкова повече компенсира за загубата на въздух/налягане. Какво според вас трябва първо да погледна? За сега смятам да прегледаме маркучите, въпреки че на пръв поглед са здрави, оградени в червено. Някакви други идеи? Турбото, променлива и дебитомера са нови, така че тях съм ги зачеркнал...
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
awful написа:Satanism написа:Автоматичните чистачки са все двеста.....каквата и да е гривната, все ще работят.Там работата е устроена по друг начин.Единствената драма е, че ако е от кола без авто-чистачки, диода на лостчето няма да свети, когато са включени.Последното с диода, при положение, че си ползваш твоето лостче, разбира се.
Моята е без автоматични чистачки а гривната е от такава със автоматични чистачки, и след като го сложих нарочно не смених със моето лостче за чистачки понеже понякога когато ги пусна на интервал не помня дали са пуснати на интервал или не, а като имам диодче и като са пуснати свети, така че при мен си работи и със светодиодсмяната му със кодиране и монтиране на мен ми излезе 35 минути.
Именно, тук става дума за обратното, обаче.Ако колата има сензор, но гривната е от кола без такъв, автоматичните чистачки си работят нормално, но диодът не работи.
И обратното, както е в твоя случай.
Re: Бързи въпроси и отговори
Обмислям варианта евентуално да снижа леко колата. Ако сменя само пружините с такива от кола М или спортпакет достатъчно ли е, или задължително трябва да сменя и амортисьори? И трябва ли да търся да са задължително от седан и 330Д, заради тегловите индекси?
- asent1977
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Бързи въпроси и отговори
Отново за Круз контрола, голяма драма настана, закупих гривна с 3 ръчки ( 1 не става ) + корите за под волана това е което ви е нужно, та проблема се оказа, че гривната е от купе, а то няма задна чистачка
та засега продължава без круиз докато не намеря гривна от 6цил фейсов дизел комби ! всичко трябва да 1:1 иначе не стават, запоени са едни лентови кабели в платка и не може да се прехвърля само ръчката

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега, фейслифт и дизел мисля, че не са задъжлителни изисквания.Достатъчно е колата да е 6цил.
Re: Бързи въпроси и отговори
Нормални ли са тези стойности на дюзите? Показанията са на студен мотор, колата не беше работила почти ден.


Re: Бързи въпроси и отговори
asent1977 написа:Отново за Круз контрола, голяма драма настана, закупих гривна с 3 ръчки ( 1 не става ) + корите за под волана това е което ви е нужно, та проблема се оказа, че гривната е от купе, а то няма задна чистачката засега продължава без круиз докато не намеря гривна от 6цил фейсов дизел комби ! всичко трябва да 1:1 иначе не стават, запоени са едни лентови кабели в платка и не може да се прехвърля само ръчката
Колега с теб май се дублираме. И аз взех такава гривна с трите ръчки, но се оказа, че е от седан т.е. без задна чистачка. Да разбирам ли, че и аз трябва да търся друга, като от моята кола но с ръчка за автопилот?
Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка. Останалото е движение по инерция.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани