Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:димитър_81 написа:Здравйте, какво ви е мнението за тази? Ясно е че километрите са върнати доста. Имам съмнение да не би да е била с дясна дирекция и за това цената да е такава. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 6391499360
Колега тази кола със сигурност е по нова от обявеното, за първи път да напишат наобратно, вземи и вина и я провери как е обслужвана, ако няма удъри и всичко и е здраво си заслужава. Добро оборудване на добра цена.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
безобразие, колега толкова сериозно ще наиграеш някой с тези съвети. Ако някой си мисли ,че ще вземе фейс за 14к и той няма да е на 1 милион километра или ПРЕМАЗАН от валяк, давайте смело - много хубаво не е на хубаво.
За горния колега ако колата беше чиата то само оборудването и струва 10к ! ?!?! луди хора
p.s. за тези, които си мислят, че са невероятни късметлии - след две седмици в с. Труд ще се появи една F30ка 320d черна, мнного лачена - рязана на три места и събрана от три коли ама ако не легнеш да видиш спойките никога няма да разбереш. Цената и ще е около 35к
Купувайте, купувайте такива еднорози после седим с аверите и разкаваме истории "тоя дойде и взе тая скрападжийка за 15к, 20, 13к и т.н." отдавна не ми се броят на пръстите тези истории.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Не знам, като първа и единствена кола дизел, ще ми е гадно да видя разход от 2-цифри. Сигурно кефът с бензин е по-голям, но пък в градски условия къде да му използваш потенцияла? Да ръмжа по светофара ли? Иначе дизела си те лепи за седалката до следващия светофар и това е. А щом разходите за поддръжка са еднакви, поне от гориво да пестим. То и газовите истории при бензина приключиха, така че май духът на БМВ за в бъдеще в БГ ще мирише на мазут...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Разхода може да е две цифри, но има хубав риспонс на гаста, без лагове и правилен звук. Дизела може да е икономично, ама на тия коли реалността е, че си висиш с лаптопчето и INPA-то и следиш 50 лайв данни, баеш му, сменяш мапове, като отвориш капака кората ти е все в масло? Ако не въртиш твърдо над 15к годишно и си взел колата в дългосрочен план, не си заслужава според мен.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
аххаахахха баеш му
колега, земи си измий мотора и стига си качвал снимки целия залят в масло, че много ни бъзикат. Аз моя дето нямам една капка масло никъде, го мия 1 път годишно, ти си го залял с мазут и го качваш тука 
Колеги, само не го обръщайте на спор бензин срещу дизел - излишно е. Всеки си е направил избора сам за себе си било то верен или грешен...


Колеги, само не го обръщайте на спор бензин срещу дизел - излишно е. Всеки си е направил избора сам за себе си било то верен или грешен...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Няма "верен" отговор. Аз лично предпочитам бензиновите коли. Обаче всеки сериозен майстор, с когото съм говорил в последната година е убеден, че поддръжката и проблемите по бензиновите коли вече са равни, ако не и по-големи от дизела. Съвети за типа на горивото са безсмислени и само разводняват темата. Ако някой има конкретен въпрос, има други теми за целта.
Never mistake motion for action...
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз си мисля, че vld се шегува, нали няма някой, който вярва, че тази кола не е х5 на обявените километри кли не е някой удавник? Последно като търсих МБ 350 ЦДИ 2011 по километраж 94к, а последната регенерация на ДПФ беше на 414к, та колегата Таруно хубаво го е обяснил как се случват нещатаTaruno написа:vld написа:димитър_81 написа:Здравйте, какво ви е мнението за тази? Ясно е че километрите са върнати доста. Имам съмнение да не би да е била с дясна дирекция и за това цената да е такава. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 6391499360
Колега тази кола със сигурност е по нова от обявеното, за първи път да напишат наобратно, вземи и вина и я провери как е обслужвана, ако няма удъри и всичко и е здраво си заслужава. Добро оборудване на добра цена.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
безобразие, колега толкова сериозно ще наиграеш някой с тези съвети. Ако някой си мисли ,че ще вземе фейс за 14к и той няма да е на 1 милион километра или ПРЕМАЗАН от валяк, давайте смело - много хубаво не е на хубаво.
За горния колега ако колата беше чиата то само оборудването и струва 10к ! ?!?! луди хора
p.s. за тези, които си мислят, че са невероятни късметлии - след две седмици в с. Труд ще се появи една F30ка 320d черна, мнного лачена - рязана на три места и събрана от три коли ама ако не легнеш да видиш спойките никога няма да разбереш. Цената и ще е около 35к
Купувайте, купувайте такива еднорози после седим с аверите и разкаваме истории "тоя дойде и взе тая скрападжийка за 15к, 20, 13к и т.н." отдавна не ми се броят на пръстите тези истории.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:vld написа:димитър_81 написа:Здравйте, какво ви е мнението за тази? Ясно е че километрите са върнати доста. Имам съмнение да не би да е била с дясна дирекция и за това цената да е такава. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 6391499360
Колега тази кола със сигурност е по нова от обявеното, за първи път да напишат наобратно, вземи и вина и я провери как е обслужвана, ако няма удъри и всичко и е здраво си заслужава. Добро оборудване на добра цена.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
безобразие, колега толкова сериозно ще наиграеш някой с тези съвети. Ако някой си мисли ,че ще вземе фейс за 14к и той няма да е на 1 милион километра или ПРЕМАЗАН от валяк, давайте смело - много хубаво не е на хубаво.
За горния колега ако колата беше чиата то само оборудването и струва 10к ! ?!?! луди хора
p.s. за тези, които си мислят, че са невероятни късметлии - след две седмици в с. Труд ще се появи една F30ка 320d черна, мнного лачена - рязана на три места и събрана от три коли ама ако не легнеш да видиш спойките никога няма да разбереш. Цената и ще е около 35к
Купувайте, купувайте такива еднорози после седим с аверите и разкаваме истории "тоя дойде и взе тая скрападжийка за 15к, 20, 13к и т.н." отдавна не ми се броят на пръстите тези истории.
И аз не те разбирам теб как отричаш всичко освен твоето, но всеки има право на мнение.
Вероятно колата е на поне 250-300к км. също така има голяма вероятност да е била със скъсана верига и да е попаднала на смешна цена у продавача, след това да е оправена с незнайни части от зор, вертоятно е да има и драма с кутията която трудно се хваща на плаца без номера, ама това са неща които само можем да ги гадаем.
При проверка на рамата ще се види как е карана докато е била гаранционна от там ще се изясни сравнително коректно на тия години на какъв пробег е.
Ако не е била мачкана, а това се вижда от хора които знаят къде да гледат повярвай ми, какъв е проблем да си купиш кола на на която да направиш обслужване за 3-4к лв. таван и да караш здрава стегната кола с перфектно оборудване?
Или можеби за теб е по добре префойсов автомобил за 15 бона, който най вероятно пак ще глътне тия пари?
Освен това всеки си има глава на раменете, отива гледа и ако му хареса слага нещата на кантара и преценява ще му излезе ли сметката.
Това все пак са втора ръка автомобили, които си искат своето, важното е да не се счупи всичко на веднъж, и да не попаднеш на пишман разбирачи които да те карат да сменяваш това и онова без да знаят кое какво е

Освен всичко казано до тук, тази кола по снимки ми изглежда като да не е италянка, ако е от германия или австрия, сервизната история ще е доста по подробна от колкото на италянските кошари


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Гледай сега добре си го написал - найвероятно е била на ++200к над това , което пише и веригата. Обаче мисля, че трябва ясно да се казва това, като се препоръчват такива коли. Човека трябва да е наясно, че ако не я обслужи стабилно (което ще е над 3к лв) рискува да бъде изоставен от колата.
Специално за вас, ще цъкна една две снимки на фейсови дето пристигат за по 12-14к тук в БГ
и тях може да ги очаквате скоро на пазара + една, която вече я купиха (330 lci performance, бяла - на външен вид направо ми падна ченето, но като се заврях в коша изтръпнах и не няма как да го видиш освен ако не я качиш на подемник, не свалиш корите и не гледаш много внимателно спойките) има едно място тук близо до Пловдив дето правят чудеса.
Специално за вас, ще цъкна една две снимки на фейсови дето пристигат за по 12-14к тук в БГ

- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Е то беше ясно, че километрите са много повече, но вие се хванахте за цената. Идеята е ако има проблем с мотора да се отремонтира и да стане кола с още едни 3к лева да речем.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Значииии, ако аз съм няква представилна извадкаbai_ILIA написа:аххаахахха баеш муколега, земи си измий мотора и стига си качвал снимки целия залят в масло, че много ни бъзикат. Аз моя дето нямам една капка масло никъде, го мия 1 път годишно, ти си го залял с мазут и го качваш тука
Колеги, само не го обръщайте на спор бензин срещу дизел - излишно е. Всеки си е направил избора сам за себе си било то верен или грешен...


Край на Офф-а от мен


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
димитър_81 написа:Е то беше ясно, че километрите са много повече, но вие се хванахте за цената. Идеята е ако има проблем с мотора да се отремонтира и да стане кола с още едни 3к лева да речем.
75-80К на година средно. 2010 е върната на 1км, 2012-та пак е връщана, доволно са се повозили

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Може и да не са я връщали, 999 999 --> 000 001b00st написа:димитър_81 написа:Е то беше ясно, че километрите са много повече, но вие се хванахте за цената. Идеята е ако има проблем с мотора да се отремонтира и да стане кола с още едни 3к лева да речем.
75-80К на година средно. 2010 е върната на 1км, 2012-та пак е връщана, доволно са се повозили

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:димитър_81 написа:Е то беше ясно, че километрите са много повече, но вие се хванахте за цената. Идеята е ако има проблем с мотора да се отремонтира и да стане кола с още едни 3к лева да речем.
75-80К на година средно. 2010 е върната на 1км, 2012-та пак е връщана, доволно са се повозили
75-80K е ако смятаме, че е била на 250К, а 2010 е върната на 1 от 110К, а 2012 е върната на 50К от 240К. Макар че след връщането на 1км няма ново хистори, а следващите си стоят след 110К. Но връщнето от 240К на 50К със сигурност е реално, защото след това има две записани посещения в сервиз

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:димитър_81 написа:Е то беше ясно, че километрите са много повече, но вие се хванахте за цената. Идеята е ако има проблем с мотора да се отремонтира и да стане кола с още едни 3к лева да речем.
75-80К на година средно. 2010 е върната на 1км, 2012-та пак е връщана, доволно са се повозили
Джамбазина ми каза, че не палила и била на ремонт.

Уви, няма безплатен обяд!
П.С Ще си карам SMG-то


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
димитър_81 написа:b00st написа:димитър_81 написа:Е то беше ясно, че километрите са много повече, но вие се хванахте за цената. Идеята е ако има проблем с мотора да се отремонтира и да стане кола с още едни 3к лева да речем.
75-80К на година средно. 2010 е върната на 1км, 2012-та пак е връщана, доволно са се повозили
Джамбазина ми каза, че не палила и била на ремонт.![]()
Уви, няма безплатен обяд!
П.С Ще си карам SMG-то
А защо не се насочиш към прифейс?
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
В интерес на истината фаворит ми е по-стария двигател. Просто като оборудване искам да е като тази и затова я загледах. Не държа да е фейс, а да е нещо читаво.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани