Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз имам въпрос, Има ли Е92 с N52B30 ?
Като цяло от бензиновите налични двигатели кой създава най малко грижи ?
Като цяло от бензиновите налични двигатели кой създава най малко грижи ?
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги имам проблем с бмв е92 изкарвами грешка 42де и не иска да запали
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
N52B30 го водят един от най-здравите двигатели на БМВ. Ако искаш бензин ,нямаш пара за S65 , а не ти се кара турбинираният N54/N55 , то тогава N52B30 си е много солиден избор и да не кажа единственият смислен
На въпроса ти - да има и след няколко месеца мога да ти споделя как е като понатрупам впечатления

На въпроса ти - да има и след няколко месеца мога да ти споделя как е като понатрупам впечатления

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега, а запознат ли си дали има огромна разлика между N52B30 и N54 като разход на гориво? Че нещо читави Е92 330д не мога да намеря, пък ми пука колко харчи...Alek_SV написа:N52B30 го водят един от най-здравите двигатели на БМВ. Ако искаш бензин ,нямаш пара за S65 , а не ти се кара турбинираният N54/N55 , то тогава N52B30 си е много солиден избор и да не кажа единственият смислен![]()
На въпроса ти - да има и след няколко месеца мога да ти споделя как е като понатрупам впечатления
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Aбе той май N54 харчи по малко ама дюзите са е@@си парата. А като гледам не са от най здравите.
Като добавим освен дюзите и помпатa за високо налягане (HPFP) дето е 500евро+ и чудно
A в Е92 монтира ли се N52B30 ? Гледам,че в Е90 го има, а Е92?
А S65 не бих карал защото просто не харесвам осмаци, по скоро N54/N55.
Честно казано май ще взема к'вото изпадне здраво..
щото като търсих Е46-та като се сетя къв ужас беше
надали сега ще е по различно..
Като добавим освен дюзите и помпатa за високо налягане (HPFP) дето е 500евро+ и чудно

A в Е92 монтира ли се N52B30 ? Гледам,че в Е90 го има, а Е92?
А S65 не бих карал защото просто не харесвам осмаци, по скоро N54/N55.
Честно казано май ще взема к'вото изпадне здраво..
щото като търсих Е46-та като се сетя къв ужас беше
надали сега ще е по различно..
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Nedko Anev написа:Aбе той май N54 харчи по малко ама дюзите са е@@си парата. А като гледам не са от най здравите.
Като добавим освен дюзите и помпатa за високо налягане (HPFP) дето е 500евро+ и чудно![]()
A в Е92 монтира ли се N52B30 ? Гледам,че в Е90 го има, а Е92?
Има го сигурно само в първите 330ки купета, защото е по-стария мотор. N54 си има много дертове като най-пърформанс мотор от не М-ковите. N52 като цяло в Е92 си е добре, който и да е.
p.s S65 ако някой го има за безпроблемен да гугълне rod bearing failure и там колко е дебело не е истина - https://www.youtube.com/watch?v=s92oZHgdWQk

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Колега, а запознат ли си дали има огромна разлика между N52B30 и N54 като разход на гориво? Че нещо читави Е92 330д не мога да намеря, пък ми пука колко харчи...Alek_SV написа:N52B30 го водят един от най-здравите двигатели на БМВ. Ако искаш бензин ,нямаш пара за S65 , а не ти се кара турбинираният N54/N55 , то тогава N52B30 си е много солиден избор и да не кажа единственият смислен![]()
На въпроса ти - да има и след няколко месеца мога да ти споделя как е като понатрупам впечатления
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Доколкото аз имам наблюдения и сам събрал разкази на собственици при "забавно" каране е горе-долу еднакъв харча . При кротко каране за икономия N54 печели със сигурност.
Като цяло тук във форума има колеги , които споделят непосптижими според мен разходи . Или те карат убииствено скучно или директно лъжат.
Нито Н52 , нито Н54/55 са двигатели за икономия. Ако някой му е важно това да се ориентира към 320Д/330Д.
Моят съвет е да купувате само 100 октанов бензин. "Нормалният" ни е тотален шит .
Простата аритметика е общо взето тази . 100 окатана е към 10% по-скъп , но ти дава 15-тина процента по-нисък разход. Отчитайки , че и кефа е по-голям с по-доброто гориво мисля изводът е ясен.
П.См мисля ,че никой не е твърдял ,че S65 e безпроблемен двигател ...

П.С. 2

Е92-ки има с N52B30 от началото чак до 2013-та включително ... просто са американки , аз ще подкарам една 2011-та година съвсем скоро .
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
С N52B30 или N54 ще е ?Alek_SV написа:dextuar написа:Колега, а запознат ли си дали има огромна разлика между N52B30 и N54 като разход на гориво? Че нещо читави Е92 330д не мога да намеря, пък ми пука колко харчи...Alek_SV написа:N52B30 го водят един от най-здравите двигатели на БМВ. Ако искаш бензин ,нямаш пара за S65 , а не ти се кара турбинираният N54/N55 , то тогава N52B30 си е много солиден избор и да не кажа единственият смислен![]()
На въпроса ти - да има и след няколко месеца мога да ти споделя как е като понатрупам впечатления
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Доколкото аз имам наблюдения и сам събрал разкази на собственици при "забавно" каране е горе-долу еднакъв харча . При кротко каране за икономия N54 печели със сигурност.
Като цяло тук във форума има колеги , които споделят непосптижими според мен разходи . Или те карат убииствено скучно или директно лъжат.
Нито Н52 , нито Н54/55 са двигатели за икономия. Ако някой му е важно това да се ориентира към 320Д/330Д.
Моят съвет е да купувате само 100 октанов бензин. "Нормалният" ни е тотален шит .
Простата аритметика е общо взето тази . 100 окатана е към 10% по-скъп , но ти дава 15-тина процента по-нисък разход. Отчитайки , че и кефа е по-голям с по-доброто гориво мисля изводът е ясен.
П.См мисля ,че никой не е твърдял ,че S65 e безпроблемен двигател ...
П.С. 2
Е92-ки има с N52B30 от началото чак до 2013-та включително ... просто са американки , аз ще подкарам една 2011-та година съвсем скоро .
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Според RealOEM май има Е92ки N52B30 EUR. пише N52N което трябва да е тоя мотор и от 2007 средата ги има вече и двата N52N и N53.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=fp6xk2
Tая ми хвана окото
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=fp6xk2
Tая ми хвана окото
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Добре изглежда. Ръчка си е голяма рядкост и може да се разглежда като сериозна екстра към днешна дата.
Автомат 330-ка ,2007-ма на тази цена би била абсурдна .. ръчка обаче си е атрактивна ... няма да поблазни много хореа , но тези , които ще оценят това предимство ще са готови да дадат над нормалните 21-22 хил , които би трябвало да струва такава кола . В случая на е на 27 ... доста множко е .. примерно на 24-25 , ако ти я даде и е наред всичко друго - мисля става.
С Н52Б30 е колата , която ми идва. Автомат е, но има скорости на волана , м-пакет , Харман-Кардон
... мисля ,че не е зле.
Автомат 330-ка ,2007-ма на тази цена би била абсурдна .. ръчка обаче си е атрактивна ... няма да поблазни много хореа , но тези , които ще оценят това предимство ще са готови да дадат над нормалните 21-22 хил , които би трябвало да струва такава кола . В случая на е на 27 ... доста множко е .. примерно на 24-25 , ако ти я даде и е наред всичко друго - мисля става.
С Н52Б30 е колата , която ми идва. Автомат е, но има скорости на волана , м-пакет , Харман-Кардон

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Nedko Anev написа:Според RealOEM май има Е92ки N52B30 EUR. пише N52N което трябва да е тоя мотор и от 2007 средата ги има вече и двата N52N и N53.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=fp6xk2
Tая ми хвана окото
Ако наистина е с N52 272кс си струва да се види. Цената си е нормална, ако е в добро състояние колата и двигателя

- sincheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Nedko Anev написа:Според RealOEM май има Е92ки N52B30 EUR. пише N52N което трябва да е тоя мотор и от 2007 средата ги има вече и двата N52N и N53.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=fp6xk2
Tая ми хвана окото
Уау, доста добре изглежда колата, но лично аз повече ръчка не бих взел, по тези задръствания в София и този тежък съединител поне при 320д-то, автомата е задължителен, перата също

@Недко, не са ли малко много тези пари за почти 10 годишна кола? Сложи и още някой друг лев за ново ЦЦЦ...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И моята е ръчка и не съжалявам (само замених евтиния хром лост с М-ков). Голям бензинов шестак с една 6 степенна по-средата си важи. Съвсем ясно е, че собственика не я взима с цел да се бута всеки ден в задръстванията, с бензиново спортно купе 272 кс.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
sincheto написа:Уау, доста добре изглежда колата, но лично аз повече ръчка не бих взел, по тези задръствания в София и този тежък съединител поне при 320д-то, автомата е задължителен, перата също![]()
Честно казано не ми пречи ръчната кутия, повече ме притесняват оборотите извън града (Автомата винаги печели тук естествено).
Но като цяло на 120km/h е на 2700 оборота ръчната кутия което е добре (Автомата е на 2450),че в момента мойта много ме дразни с
тия 3500 оборота на 120km/h голяма мъка е на по висока скорост.
sincheto написа:@Недко, не са ли малко много тези пари за почти 10 годишна кола? Сложи и още някой друг лев за ново ЦЦЦ...
Естествено,че са много ама те на табели винаги са едни пък после се оказват съвсем други.
Чудя се иначе за нещо по ново то има и седани след 2010 за под 30к ама нещо не ми се кара седан.
Като цяло нещо здраво искам да си купя,че те новите и здравите са голям дефицит май.
А и честно да ти кажа повечето които са по евтини в мобилето за купета говоря специално почти всичките са RL , тия дето са регистрирани и им се вижда номера почти всичките ги проверих по VIN

b00st написа:И моята е ръчка и не съжалявам (само замених евтиния хром лост с М-ков). Голям бензинов шестак с една 6 степенна по-средата си важи. Съвсем ясно е, че собственика не я взима с цел да се бута всеки ден в задръстванията, с бензиново спортно купе 272 кс.
И аз нямам оплаквания от ръчната кутия дори за всеки ден за мен си е окей.
А т'ва за 272кс. честно казано в момента карам 150 коня и разхода ми е същия като тоя на 272кс. ( при нормално каране естествено говоря )
11-14 градско, 8.5-10 извън
То с тоя разход къв е смисъла пак да се набивам с 150 коня, а газ нямам щото не ми допада идеята
Последна промяна DigitalExile на 23 Сеп 2016, 22:20, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И аз съм в твоето положение, но да ти кажа като собственик на седана не бих взел Е90 повече. Отзад си е теснотийка. Доколкото помня сме на една възраст с теб, Е92-то е определено с по-хубава визия и отива повече на някой младеж без семейство и деца. Единствено все клоня към дизела, но май ще сменям с бензин, че ми омръзна все нещо малко да трябва да сменям... Но като патил си вече от апашите с такава кола, бая добре ще трябва да я пазиш, особено заради "невероятното" ЦЦЦ. А и да ти кажа, много пари им търсят все още на купетата, как да ги набиеш в една кола, която очевидно става само за фън и далеч не е практична, като може да се инвестират къде-къде по-умело...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани