Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- sincheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:sincheto написа:Някой да има SP-Daten v49 за Е89?
И по нагоре имам
По-нагоре ги имам и аз, V49 или V41 ми трябват...
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Бързи въпроси и отговори
worst написа:Натискам спирачката,след което като натисна старт бутона се чува "еднократно цъкане на стартера" и не иска да завърти,пробвах да подам ток през клемите под капака,но пак същата работа. Отворих капака на акумулатора и окото беше черно... утре ще го карам да го проверят,но имам едно притеснение след сваляне на акумулатора багажника ще се заключи,а нямам ключалка... как да го отворя после,за да не влизам с акумулатора през купето![]()
и има ли някаква последователност при свалянето и качването на акумулатора.. защото досега не съм я правил тази процедура.
Имаш ли слаган допълнителен имобилайзер?
Re: Бързи въпроси и отговори
Phil написа:worst написа:Натискам спирачката,след което като натисна старт бутона се чува "еднократно цъкане на стартера" и не иска да завърти,пробвах да подам ток през клемите под капака,но пак същата работа. Отворих капака на акумулатора и окото беше черно... утре ще го карам да го проверят,но имам едно притеснение след сваляне на акумулатора багажника ще се заключи,а нямам ключалка... как да го отворя после,за да не влизам с акумулатора през купето![]()
и има ли някаква последователност при свалянето и качването на акумулатора.. защото досега не съм я правил тази процедура.
Имаш ли слаган допълнителен имобилайзер?
Имам

- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Бързи въпроси и отговори
worst написа:Phil написа:worst написа:Натискам спирачката,след което като натисна старт бутона се чува "еднократно цъкане на стартера" и не иска да завърти,пробвах да подам ток през клемите под капака,но пак същата работа. Отворих капака на акумулатора и окото беше черно... утре ще го карам да го проверят,но имам едно притеснение след сваляне на акумулатора багажника ще се заключи,а нямам ключалка... как да го отворя после,за да не влизам с акумулатора през купето![]()
и има ли някаква последователност при свалянето и качването на акумулатора.. защото досега не съм я правил тази процедура.
Имаш ли слаган допълнителен имобилайзер?
Имам
Ами ако не си я оправил все още, виж си имобилайзера. Когато не караш колата няколко дена картата се разкача от имобилайзера и колата не иска да пали. И се чува точно това цъкане, което си описал.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Трябва ли да се сменя маслото на диференциала. Е90-ката ми чукна днес 10г и почнах да се замислям... Нямам никакви шумове
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Трябва ли да се сменя маслото на диференциала. Е90-ката ми чукна днес 10г и почнах да се замислям... Нямам никакви шумове
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Никога няма да е в минус, и с трансферна помпичка е работа за 20 минути

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Не е минус, но ако набараш някое менте ще съжалиш.Ако няма течове не го пипай.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Бързи въпроси и отговори
Вечно масло няма. Аз си го смених с Fuchs 75w90. Точно 1 литър събира. Е90 320 дизел, 163 кончета.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,появи ми се някакво виене,може и от по - рано да е, но се чува само на затворени прозорци и спряна музика.Има го от 55 до 85км в час.
Не зависи дали е на скорост ,дали съм натиснал съединителя ,дали давам газ и тн. Като ,че ли може да е лагер някакъв,но не е на главина,понеже не румоли, а само вие леко,на завой няма засилване
Не зависи дали е на скорост ,дали съм натиснал съединителя ,дали давам газ и тн. Като ,че ли може да е лагер някакъв,но не е на главина,понеже не румоли, а само вие леко,на завой няма засилване

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
2707E91 написа:Здравейте,появи ми се някакво виене,може и от по - рано да е, но се чува само на затворени прозорци и спряна музика.Има го от 55 до 85км в час.
Не зависи дали е на скорост ,дали съм натиснал съединителя ,дали давам газ и тн. Като ,че ли може да е лагер някакъв,но не е на главина,понеже не румоли, а само вие леко,на завой няма засилване
Може да ти вият гумите от неравномерно износване, другото са лагери главини.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, паля днес колата, ама едвам едвам, повъртя си доста преди да запали. За пръв път ми се случва. Отдавам го на това, че съм с много стар акумулатор, които така или иначе трябва да сменя, а и не бях палил колата няколко дни, а пък вътре си имам постоянни консуматори. Та, запали, тръгнах до магазина да пазарувам, качвам се обратно да си ходя и колата няма грам мощност
Прибрах се в нас и я закачих на диагностика, дава грешка 44CC DDE-Charge-air pressure actuator. Интересното е, че миналата година ми даваше същата грешка, тогава рециклирах турбото и купих нова променлива геометрия, защото старата беше развалена. Тогава нямаше мощност преди 2500 обр, но после се изстрелваше, а сега просто няма никой през цялото време. Разходомерът отива обаче на 20/100, а колата не върви. Все едно въобще нямам турбо! Колата не пуши повече от преди (без ДПФ съм), както и на борда нямам никакви грешки. Миналата седмица ми изписа грешка 4530, но нямаше спад в мощността. Според вас какво трябва първо да погледна и на какво може да се дължи? Може ли самият актуатор да се е прецакал нещо, но пък толкова внезапно...
Е90 320д 163к

Е90 320д 163к
Re: Бързи въпроси и отговори
Не знам дали е същия проблем, но мога да споделя пресен опит с акумулатор Varta. Умря буквално за по малко от 24часа, без преди това да е давал някакви признаци, че се е изтощил. Не помогна особено нито частично зареждане, нито зареждане през динамото по време на движение. След първия отказ да запали, го зареждах около 2-3 часа. След това успях да потегля и карах около 200км с три междинни спирания на първото от които едва запали. На следващите нямаше проблем и успях да стигна до целта. На следващата сутрин обаче колата не можеше изобщо да запали и след като и подадохме ток отвън и я закарахме в сервиз се установи, че акумулаторът е за смяна.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Утре сутрин ще го мръднем на ръка, иначе накарах един приятел да гледа дали се мести, докато давам газ - въобще не помръдва и имало масло около него, поне това видяхме в тъмното. Утре сутрин ще се гледа по задълбочено.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани