Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:Перфектна е![]()
Трябва да е уникат - за "м-перфоманс кутия" на 330дизел не бях чувал , а и в Уикито не пише даже
Като цяло много кадърно написана рекламка . Личи си старание за адекватно представяне на конкретният автомобил.
Перфектна е като за англичанка


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Не мисля, че ЦИЦ-а в LCI е useless. Btw този довод го чувам главно от хора без нави... И после се почва като излезе някоя грешка на борда с йероглифи, кое какво означава и се търси в нета. Пък дори и ЦЦЦ-то си казва всички, абе по-така си е с нави, не е само за гъзарийкаb00st написа:Нави-то е useless в E90. Да иначе изглежда гъзарско с едно телевизорче, но като си закача айфона на стойката имам истинска функционалност + не ме е страх, че ще ми разбият колата толкова
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
за преди дейслифт коли CIC е просто по-красива и с по-различни карти и до там
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
колеги, тъй като не ми се кара дизел ръчка, взех да се замислям за бензинов 6 цилиндров автомат, не знам дали е добра комбинация при е90
заглеждам се по тази обява http://www.cars.bg/c1659196 въпреки, че няма написана никаква информация за автомобила.
заглеждам се по тази обява http://www.cars.bg/c1659196 въпреки, че няма написана никаква информация за автомобила.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
328 ако е SULEV, ULEV не знам дали не са греда. Нека Leon да каже най-добре.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:dextuar написа:Не мисля, че ЦИЦ-а в LCI е useless. Btw този довод го чувам главно от хора без нави... И после се почва като излезе някоя грешка на борда с йероглифи, кое какво означава и се търси в нета. Пък дори и ЦЦЦ-то си казва всички, абе по-така си е с нави, не е само за гъзарийкаb00st написа:Нави-то е useless в E90. Да иначе изглежда гъзарско с едно телевизорче, но като си закача айфона на стойката имам истинска функционалност + не ме е страх, че ще ми разбият колата толкова
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
за преди дейслифт коли CIC е просто по-красива и с по-различни карти и до там
Какво въобще има да го коментираме като е ясно като бял ден, че функционалност има дори и CCC-то, за CIC да не говоря, сензорните бутони със заделени позиция за каквото си щеш, супер точното позициониране и точността в завой до метър, отделно че кара колата да изглежда класи над същата без нави. Ако щеш, само това, че има акулката отгоре на тавана, я прави в пъти с по-красива визия от на всяко друго Е9х без. Има толкова много плюсове големия дисплей освен навито, ами парктроник визуализацията, а различните настройки, който може да и сетваш, не всичко става през борда на колите без нави. Така че спорът е излишен. Да не говорим, че масово търсените Е9х са с нави, а тези без не рядко са бая постнички...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Много е хубаво, до момента в който си намериш колата с разбити джамци и зейнали дупки в таблото и от каското ти се усмихнат и ти изплатят колкото за една студен БАЛДАРАН 1.5л 

Последна промяна b00st на 20 Сеп 2016, 8:56, променена общо 1 път
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И ресторанти (не колкото в google maps разбира се) си има в POI-овете и на CIC-а и на NBT-то (може би базата данни е една и съща за всички системи и да ги има и за CCC и MK4), не помня кой спомена, че ги няма. Просто разликата в покритието в нашия регион и по "белите" държави е огромна. В Чехия, Франция и Германия ми се е случвало CIC-а да ме отклони от маршрута ми, заради катастрофа/задръстване и по този начин да ми спести и нерви, и време, а и гориво. NBT-то дори и някакви фънки графики показваше за задръстванията по маршрута. Това без интернет в роуминг не виждам как можеш да го постигнеш с нави от телефона.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:Много е хубаво, до момента в който си намериш колата с разбити джамци и зейнали дупки в таблото и от каското ти се усмихнат и ти изплатят колкото за една студен БАЛДАРАН 1.5л
Точно на мен това да ми го разправяш

Отделно те и ///М спортен волан много крадат, направо всички да взимаме 1.6и с климатик и без грам екстра, за да спим спокойно, това ли предлагаш? Още малко ще ги изкарате навигациите антиекстра...
stocky написа:И ресторанти (не колкото в google maps разбира се) си има в POI-овете и на CIC-а и на NBT-то (може би базата данни е една и съща за всички системи и да ги има и за CCC и MK4), не помня кой спомена, че ги няма. Просто разликата в покритието в нашия регион и по "белите" държави е огромна. В Чехия, Франция и Германия ми се е случвало CIC-а да ме отклони от маршрута ми, заради катастрофа/задръстване и по този начин да ми спести и нерви, и време, а и гориво. NBT-то дори и някакви фънки графики показваше за задръстванията по маршрута. Това без интернет в роуминг не виждам как можеш да го постигнеш с нави от телефона.

NBT-то е истината...
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги, не разбирам какво толкова спорите за тази навигация. Да си поръчвате нови коли от магазина да спорите добре, ама при купуване на старо за мен по-важно е колата да не е на един милион километра, отколкото да е с нави ама пред разпад. И на мен ми се искаше да имам, но ми изпадна читава кола на малко километри, от частно лице, регистрирана, на добра цена и я взех. Не че ми трябва навигация специално, но ми харесва вида на таблото и големия екран. Търсете по-запазената кола, а не с повече екстри, защото без нави няма да те боли главата, но ако всеки ден си в сервиза няма да е хубаво. Който иска и двете, просто бърка по-дълбоко в джоба и така.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте ентусиасти,
след дълго отсъствие от БМВ-тата реших отново да се завърна в клубът
Спрял съм се на Е90(91) дизел и последната седмица прекарах в четене на тази секция, за да добия представа с какво се захващам.
Съвсем откровено съм притеснен от многото новости, неясноти и евентуални проблеми, които може да възникнат ако направя грешен избор - всички понятия са ми съвсем непознати - DPF, CIC, EGR и т.н. (в предишните ми БМВ-та Е28,30,34,36,39 такива работи нямаше ...)
Нямам никакви претенции за цвят, двигател, година и екстри (може би само автопилота и копчета по волана са неща, които ползвам), както и дали да е комби или седан.
Основните ми притеснения са как да разбера реалните километри и състояние на колата - четох за записваните грешки по модули (мога ли да накарам някой в сервиз конкретно това да гледа, за да хванем евентуалния реален пробег на колата). За останалите механични неща ще успея и сам да се справя с диагностиката. Какви "детски болести" има модела за които трябва да се оглеждам или помоля в сервиза да прегледат?
Мобилето е пълно с обяви за Е90(91) като най-ниските като цени започват от 9к и стигат до 20. Бюджета, който съм отделил е 11-13к, като с тези средства трябва да направя първоначално обслужване. В този ценови диапазон има поне 30-40 обяви и всички коли изглежат почти еднакво - състояние, пробег и екстри. Четох мнения, че за под 14к не може да се вземе свестно Е90, но от всички обяви за по 10-11к не вярвам нито една кола да не струва, а може и да греша?
Вероятно ще взема 318 или 320 (330-ката ми идва голяма - колкото и да "одъртях" все още не ме слуша главата
. Тези след 2007ма са със различен мотор 177к.с - какви са разликите (плюсове и минуси) със стария? Четох, че имал фабричен рикол за веригата и че смяната, ако не е направена, е 2к?
Какви са още разликите на 318 и 320 (в мобилето има много малко 318-ки - не са произвеждани много или има някакъв проблем с тях?) - Има една за пример, която ми се вижда нереално добра като цена, година и състояние - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11472964243521640&slink=fn9dw5 , какво мислите за нея?
Ако си харесам кола мога ли някъде онлайн по номера на рамата да видя сервизна информация за колата или тя не е "публична" и трябва засължително в сервиз да се ходи?
Ако разглеждайки ви попадне нещо, което си заслужава, пишете на съобщение или тук в темата. Надявам се за седмица-две да намеря подходяща кола и отново да се "яхна" на БМВ
Малко са безразборни и несвързани въпросите и констатациите ми, но така се и чувствам в тези нови технологии
Ще съм благодарен за всякаква помощ и съвет за да избера правилната кола - даже ако има човек, който може да дойде с мен да разгледаме конкретна такава - ще си платя за всички разходи.
Иво
след дълго отсъствие от БМВ-тата реших отново да се завърна в клубът

Спрял съм се на Е90(91) дизел и последната седмица прекарах в четене на тази секция, за да добия представа с какво се захващам.
Съвсем откровено съм притеснен от многото новости, неясноти и евентуални проблеми, които може да възникнат ако направя грешен избор - всички понятия са ми съвсем непознати - DPF, CIC, EGR и т.н. (в предишните ми БМВ-та Е28,30,34,36,39 такива работи нямаше ...)
Нямам никакви претенции за цвят, двигател, година и екстри (може би само автопилота и копчета по волана са неща, които ползвам), както и дали да е комби или седан.
Основните ми притеснения са как да разбера реалните километри и състояние на колата - четох за записваните грешки по модули (мога ли да накарам някой в сервиз конкретно това да гледа, за да хванем евентуалния реален пробег на колата). За останалите механични неща ще успея и сам да се справя с диагностиката. Какви "детски болести" има модела за които трябва да се оглеждам или помоля в сервиза да прегледат?
Мобилето е пълно с обяви за Е90(91) като най-ниските като цени започват от 9к и стигат до 20. Бюджета, който съм отделил е 11-13к, като с тези средства трябва да направя първоначално обслужване. В този ценови диапазон има поне 30-40 обяви и всички коли изглежат почти еднакво - състояние, пробег и екстри. Четох мнения, че за под 14к не може да се вземе свестно Е90, но от всички обяви за по 10-11к не вярвам нито една кола да не струва, а може и да греша?
Вероятно ще взема 318 или 320 (330-ката ми идва голяма - колкото и да "одъртях" все още не ме слуша главата

Какви са още разликите на 318 и 320 (в мобилето има много малко 318-ки - не са произвеждани много или има някакъв проблем с тях?) - Има една за пример, която ми се вижда нереално добра като цена, година и състояние - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11472964243521640&slink=fn9dw5 , какво мислите за нея?
Ако си харесам кола мога ли някъде онлайн по номера на рамата да видя сервизна информация за колата или тя не е "публична" и трябва засължително в сервиз да се ходи?
Ако разглеждайки ви попадне нещо, което си заслужава, пишете на съобщение или тук в темата. Надявам се за седмица-две да намеря подходяща кола и отново да се "яхна" на БМВ

Малко са безразборни и несвързани въпросите и констатациите ми, но така се и чувствам в тези нови технологии

Ще съм благодарен за всякаква помощ и съвет за да избера правилната кола - даже ако има човек, който може да дойде с мен да разгледаме конкретна такава - ще си платя за всички разходи.
Иво
If today was perfect, there would be no need for tomorrow!

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
tintirimintiri написа:колеги, тъй като не ми се кара дизел ръчка, взех да се замислям за бензинов 6 цилиндров автомат, не знам дали е добра комбинация при е90
заглеждам се по тази обява http://www.cars.bg/c1659196 въпреки, че няма написана никаква информация за автомобила.
От тази година, ако не е SULEV е СУПЕР кола!
Вземи й ВИНА и я провери, ако си пише N52 за мотор, значи това е твоята кола!
SULEV колите са с N51, който има някакви разлики в главата и катализаторите, не са фатални, но не бих си взел нещо толкова екзотично.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stjoker написа:Ако си харесам кола мога ли някъде онлайн по номера на рамата да видя сервизна информация за колата или тя не е "публична" и трябва засължително в сервиз да се ходи?
http://www.bmwdecoder.com/history
Тук има такъв сървис. Струва 3 евро на проверка, но според мен си заслужава. Същата информация би излязла ако отидеш в БМВ представителство. Аз наскоро купувах кола и проверих поне 3-4 различни, имаше смисъл, някои са с мноого въртяни км.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stjoker написа:Мобилето е пълно с обяви за Е90(91) като най-ниските като цени започват от 9к и стигат до 20. Бюджета, който съм отделил е 11-13к, като с тези средства трябва да направя първоначално обслужване. В този ценови диапазон има поне 30-40 обяви и всички коли изглежат почти еднакво - състояние, пробег и екстри. Четох мнения, че за под 14к не може да се вземе свестно Е90, но от всички обяви за по 10-11к не вярвам нито една кола да не струва, а може и да греша?
11-13к с облужване и регистрация и т.н. - директно ти го казвам не си за тази кола. под 12к да намериш нещо, което не е било под вода / изгоряло / ударено / на 700к км няма да стане и само регистрация, каско, гражданска са ти 2к лв, после обслужване още 600 ги пише масла, филтри, ролки, ремъци, шайби, термостати, някоя друга свещ и вече си 1к над бюджета ти. Само демферната шайба ти е 600 лв. при дизелите, а 2ката бензин освен, че харчи и не върви, яде масло като луда.
Ако искаш мятай се на някоя за 10 хил лв и почвай да ревеш във форума колко са зле тези бе ем ве та
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stjoker написа:Здравейте ентусиасти,
.................
Иво
Аз бих я проверил по рама да видя как е била обслужвана докато е била гаранционна, от там ще стане ясно на какви километри е колата.
Този мотор както си прочел сам има проблем с ангренажа, много е врероятно да е била със скъсана верига и да са я оправили тук.
Такива коли със скъсан ангренаж е често срещано явление да се вкарват на смешни пари.
По лошото е че незнаеш как са я направили, но едва ли са купили нови части.
Малко е постничка от към екстри и ако са поизлъгали за годината на производство нещата ще се подредят.
При всички случаи за тия пари е по добре да вземеш 320д от първите 2005 година даже са без DPF фабрично.
Мотора е много по здрав и дураку устойчив.
Детски болести няма това не е рено, има неща които се провреждат на определен пробег, така, че просто трябва да си намериш поддържана кола.

- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
TheFreeRider написа:http://www.bmwdecoder.com/history
Тук има такъв сървис. Струва 3 евро на проверка, но според мен си заслужава. Същата информация би излязла ако отидеш в БМВ представителство. Аз наскоро купувах кола и проверих поне 3-4 различни, имаше смисъл, някои са с мноого въртяни км.
Потвърждавам, току що си проверих моята кола изкара точно това което ми бяха дали от Дару като я купувах


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани