Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
merx написа:Привет и от мен!
От известно време си търся атмосферен седан или комби (само BMW) с инжекцион след 2006 г, като изборът ми е между 318i или 320i. Нямам претенциите да разбирам от автомобили, затова бих се радвал на някой и друг полезен съвет.![]()
Като разглеждам обявите, повечето са нов внос, къде с по-бедно оборудване, къде не до там, но повече ми изглеждам уморени от каране и на незнайни километри. Затова се насочих към следната обява: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 6277316913
Обявата е от доста време, човека и държи по-висока цена, като си мисля, че може би заради това и все още се продава.
Поздрави,
Станислав
Колега точно тази кола съм я гледал на живо и исках да я взимам но впоследствие се отказах. Преди 1 година и малко искаше 18к за нея(което е безумна цена). Но като цяло автомобила е много запазен, купуван в България, първи собственик до към 50-60к и после сегашния собственик. Със сигурност през повечето време е била поддържана в BMW, защото е купувана на нещо като оперативен лизинг за физически лица и съответно подръжката е била изцяло от страна на автокъщата, която предлага този лизинг. Ако те устройсва като мотор колата е добра.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За мен винаги е по-добре кола с ясна история, отколкото да откриваш `топлата` вода, я откриеш, я не..
Джанти се сменят най-лесно - около 400 лв и взимаш готини 16-ки от е60, които си пълнят калника.
Нави - приемаш, че няма и така. Но поне може да се провери колата.
За мен си струва! Още повече, ако свали някой лев.
Джанти се сменят най-лесно - около 400 лв и взимаш готини 16-ки от е60, които си пълнят калника.
Нави - приемаш, че няма и така. Но поне може да се провери колата.
За мен си струва! Още повече, ако свали някой лев.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте на всички в този форум.
Спрял съм се на този автомобил, моля за вашето мнение. Ако някой от вас е правил оглед на този конкретен автомобил. Да споделите лични мнения.
Благодаря.
http://www.mobile.bg/11466861495599014
Спрял съм се на този автомобил, моля за вашето мнение. Ако някой от вас е правил оглед на този конкретен автомобил. Да споделите лични мнения.
Благодаря.
http://www.mobile.bg/11466861495599014
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
harry74 написа:Здравейте на всички в този форум.
Спрял съм се на този автомобил, моля за вашето мнение. Ако някой от вас е правил оглед на този конкретен автомобил. Да споделите лични мнения.
Благодаря.
http://www.mobile.bg/11466861495599014
Безплатен обяд няма и швейцарка с тези екстри км и фейс за под 19к също няма колега, внимавай двигателя не е от здравите за марката и масово по автосалоните купуват със скъсани вериги и събират от морги т.е. трябва да си предвидиш едни 1.8 2 к за смяна на верига, че иначе е много рисковано
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Според мен няма как всички коли да имат сервизна история. И въпреки това не значи, че са кенефи! Колко от нас вече собственици на Е9х имаме реална сервизна история в оторизиран сервиз? А защо е така? Какво пречи предишния собственик също да си е правил сметката и след края на гаранцията да е продължил да си я поддържа качествено другаде? Интересно ми е след 5г, когато съвсем одъртее модела, дали още всеки ще реве за сервизна история...Bexim написа:За мен винаги е по-добре кола с ясна история, отколкото да откриваш `топлата` вода, я откриеш, я не..
Джанти се сменят най-лесно - около 400 лв и взимаш готини 16-ки от е60, които си пълнят калника.
Нави - приемаш, че няма и така. Но поне може да се провери колата.
За мен си струва! Още повече, ако свали някой лев.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Безплатен обяд няма и швейцарка с тези екстри км и фейс за под 19к също няма колега, внимавай двигателя не е от здравите за марката и масово по автосалоните купуват със скъсани вериги и събират от морги т.е. трябва да си предвидиш едни 1.8 2 к за смяна на верига, че иначе е много рисковано


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:harry74 написа:Здравейте на всички в този форум.
Спрял съм се на този автомобил, моля за вашето мнение. Ако някой от вас е правил оглед на този конкретен автомобил. Да споделите лични мнения.
Благодаря.
http://www.mobile.bg/11466861495599014
Безплатен обяд няма и швейцарка с тези екстри км и фейс за под 19к също няма колега, внимавай двигателя не е от здравите за марката и масово по автосалоните купуват със скъсани вериги и събират от морги т.е. трябва да си предвидиш едни 1.8 2 к за смяна на верига, че иначе е много рисковано
Колега тази е бензинова, там драма с веригата няма, нека който е запознат да опише какви са недостатъците на този четири цилиндров агрегат аз започнах с първия


- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Недостатъците му са като на всеки бензинов агрегат с директно впръскване, ама хубавото е, че не страда от болежките на останалите бензинови двигатели на BMW понеже работи на 90 градуса, така, че бъркаш с първия недостатък
.

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някой мнение за тази?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=fmb6ey
Освен гадната лепенка на предната броня. Също и задния капак които нещо хич не ме грабва.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=fmb6ey
Освен гадната лепенка на предната броня. Също и задния капак които нещо хич не ме грабва.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Taruno написа:harry74 написа:Здравейте на всички в този форум.
Спрял съм се на този автомобил, моля за вашето мнение. Ако някой от вас е правил оглед на този конкретен автомобил. Да споделите лични мнения.
Благодаря.
http://www.mobile.bg/11466861495599014
Безплатен обяд няма и швейцарка с тези екстри км и фейс за под 19к също няма колега, внимавай двигателя не е от здравите за марката и масово по автосалоните купуват със скъсани вериги и събират от морги т.е. трябва да си предвидиш едни 1.8 2 к за смяна на верига, че иначе е много рисковано
Колега тази е бензинова, там драма с веригата няма, нека който е запознат да опише какви са недостатъците на този четири цилиндров агрегат аз започнах с първия
Хахаха много съм просто в бързането въобще не погледнах горивото, btw в момента има хубав репортаж по BTV за превъртането на километрите

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Според мен няма как всички коли да имат сервизна история. И въпреки това не значи, че са кенефи! Колко от нас вече собственици на Е9х имаме реална сервизна история в оторизиран сервиз? А защо е така? Какво пречи предишния собственик също да си е правил сметката и след края на гаранцията да е продължил да си я поддържа качествено другаде? Интересно ми е след 5г, когато съвсем одъртее модела, дали още всеки ще реве за сервизна история...
Колега, аз също не си поддържам колата в БМВ, някои неща си ги правя сам, други си ги правя при познати от години майстори, но пак си пазя касови бележки (те избеляват де), фактури и си водя файл с всичко, дори с всяко едно зареждане.
При продажбата на всяка моя кола, всичко това се дава на следващия собственик, пък той ако иска да си го продължава.
Проблемът е, че кола нов внос така водена не можеш да си намериш и единствената проследяемост идва от БМВ.
За това аз бих си взел кола от собственик, взимал съм една такава, предното ми 320д, е90 и можеш, със съответните познати, да го провериш и по каско, и по сервизи.

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Nedko Anev написа:Някой мнение за тази?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=fmb6ey
Освен гадната лепенка на предната броня. Също и задния капак които нещо хич не ме грабва.
Определено има екстри, щом даже и ACC, което е доста рядко при нашите коли. Това, което не изглежда наред е, че колата явно е преправяна на LCI, а пише, че е 2007-а. Огледалата например я издават, защото са от pre LCI. И ако при Е90 е лесно да смениш само фаровете с фейсови, при E92 формата е съвсем различна и се сменя цялата предница - трябват LCI броня, бъбреци, нов капак, за да паснат фаровете. Което познай какво може да означава

Последна промяна b00st на 19 Сеп 2016, 9:28, променена общо 2 пъти
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Nedko Anev написа:Някой мнение за тази?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=fmb6ey
Освен гадната лепенка на предната броня. Също и задния капак които нещо хич не ме грабва.
Изглежда супер с две забележки.
10 пъти е написано как има всички екстри за модела , а HEAD UP DISPLAY- не се споменава

Второ изсилил се е с едни 4-5 хиляди в цената.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да са казали нещо ново, което повечето тук да не знаем? Да знам дали да го търся...Taruno написа:vld написа:Taruno написа:harry74 написа:Здравейте на всички в този форум.
Спрял съм се на този автомобил, моля за вашето мнение. Ако някой от вас е правил оглед на този конкретен автомобил. Да споделите лични мнения.
Благодаря.
http://www.mobile.bg/11466861495599014
Безплатен обяд няма и швейцарка с тези екстри км и фейс за под 19к също няма колега, внимавай двигателя не е от здравите за марката и масово по автосалоните купуват със скъсани вериги и събират от морги т.е. трябва да си предвидиш едни 1.8 2 к за смяна на верига, че иначе е много рисковано
Колега тази е бензинова, там драма с веригата няма, нека който е запознат да опише какви са недостатъците на този четири цилиндров агрегат аз започнах с първия
Хахаха много съм просто в бързането въобще не погледнах горивото, btw в момента има хубав репортаж по BTV за превъртането на километрите
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Да са казали нещо ново, което повечето тук да не знаем? Да знам дали да го търся...Taruno написа:vld написа:Taruno написа:harry74 написа:Здравейте на всички в този форум.
Спрял съм се на този автомобил, моля за вашето мнение. Ако някой от вас е правил оглед на този конкретен автомобил. Да споделите лични мнения.
Благодаря.
http://www.mobile.bg/11466861495599014
Безплатен обяд няма и швейцарка с тези екстри км и фейс за под 19к също няма колега, внимавай двигателя не е от здравите за марката и масово по автосалоните купуват със скъсани вериги и събират от морги т.е. трябва да си предвидиш едни 1.8 2 к за смяна на верига, че иначе е много рисковано
Колега тази е бензинова, там драма с веригата няма, нека който е запознат да опише какви са недостатъците на този четири цилиндров агрегат аз започнах с първия
Хахаха много съм просто в бързането въобще не погледнах горивото, btw в момента има хубав репортаж по BTV за превъртането на километрите
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Не всъщност пеят моята песен, че над 90% от автомобилите са с превъртян километраж, а тези от премиум марките обикновено се вкарват на минимум 300+++, и дори собственици на автокъщите такива "Той Българина искат да го лъжем, иска да си мисли, че е късметлия"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани