Максимална скорост
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			56 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- Radichev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 346
 - Регистриран на: 5.03.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: по диагонал
 - Мечтае да кара: E9 CSL
 - Детайли за колата: 2979 cc
 
Максимална скорост
Колко би трябвало да вдига е30 М10Б18 с карбец, ако е в читаво състояние и празна?? Нещо ме съмнява, че не е наред сместта, защото на около 180 забива нос без значение дали е на 4та или на 5-та, а до 160 си набира подобаващо. Освен това един приятел с Вектра от най старите 1.8 карбец, пък и с 400кг. багаж си ме догони най-възпитано, както си карах със 180, а той за разлика от мен е на ГАЗ??? освен това ми харчи не по-малко от 8.5-9л извънградско при 110-130??
			Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

		
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
- Radichev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 346
 - Регистриран на: 5.03.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: по диагонал
 - Мечтае да кара: E9 CSL
 - Детайли за колата: 2979 cc
 
Само толкова ли могат тез коли бе, пофалете се  
това е прекалено лесно, тука гоним ефективност на малолитражката
			Явор написа:смени маторя![]()
това е прекалено лесно, тука гоним ефективност на малолитражката
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

		
- ati
 - Акулчо Костенурков Нинджов
 - 
				
			 - Мнения: 4664
 - Регистриран на: 7.08.2002
 - Местоположение: The city of Angels;)
 
Re: Максимална скорост
Radichev написа:Колко би трябвало да вдига е30 М10Б18 с карбец, ако е в читаво състояние и празна?? Нещо ме съмнява, че не е наред сместта, защото на около 180 забива нос без значение дали е на 4та или на 5-та, а до 160 си набира подобаващо. Освен това един приятел с Вектра от най старите 1.8 карбец, пък и с 400кг. багаж си ме догони най-възпитано, както си карах със 180, а той за разлика от мен е на ГАЗ??? освен това ми харчи не по-малко от 8.5-9л извънградско при 110-130??
Здравей,
тази стойност е напълно в рамките на добреработеща кола, дори според книжката трябва да е 167 км/ч максималната ти скорост. И защото 5-та ти е с предавателно число 0.8:1, то е нормално максималната си скорост да я достигаш и държиш на 4-та, 5-та е за редуциране на оборотите с цел намаляване консумацията на гориво. Не знам какво очаквате от автомобил с 160 Нм въртящ момент, 95 к.с. мощност, собствено тегло 1100 кг и индекс на въздушно съпротивление 0.37.
Като заговорихме за вектрата, нейнич индекс на въздушно съпротивление е 0.32 (за сведение този на Ферари 550 Маранело е 0.28), което се усеща при скорости на 160 км/ч много осезаемо - нормалное да те мине, но бъди спокоен - щом по километраж се движиш с такава скорост значи и колата ти и километража са в добро за годините си състояние.
А на митовете за летящи с 240 км/ч сток 316-ки всеки сам избира дали да вярва и съответно да страда, че неговата кола е "бавна" предвид законите на физиката, които действат досега доста неумолимо и са неподкупни;)
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
		- viper
 - Crash Master
 - 
				
			 - Мнения: 1883
 - Регистриран на: 22.03.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: '86 316; '89 520i
 - Мечтае да кара: Е28 М5
 
Само да коригирам Ати - 316ката е 90к.с. и 145Нм въртящ момент  
 
А за Vmax - мойта 316ка на равно, каквото и да и правех, повече от 170 не искаше да вдигне... като на всичко отгоре минаваше за вървежна (и пушеща)
 
П.П. Асене, сложи ми пак ранг "Майстор на Синия Пушек"
  
  
			
		А за Vmax - мойта 316ка на равно, каквото и да и правех, повече от 170 не искаше да вдигне... като на всичко отгоре минаваше за вървежна (и пушеща)
П.П. Асене, сложи ми пак ранг "Майстор на Синия Пушек"
- PROPOVEDNIKA
 - селянина с колелото
 - 
				
			 - Мнения: 351
 - Регистриран на: 24.05.2003
 
На Вектрата челното е 0.29, а на Феррарито не разбрах колко точно написа, но мисля, че на Маранелото е 0.33 на Енцо 0.32, на болид от Ф1 около 0.9, но лошото челно при тези коли идва от крилата с цел по-голями притискателни сили при високи скорости.Този коефициент се умножава и по челна площ, та само по коефициента не може да правим изводи. 
			
		- ati
 - Акулчо Костенурков Нинджов
 - 
				
			 - Мнения: 4664
 - Регистриран на: 7.08.2002
 - Местоположение: The city of Angels;)
 
Глупави емотикони, човек не може да напише едно мнение като хората 
 
28 бях написал като коефициент за Маранелото. И за вектрата и за Маранелото стойностите са Auto, motor und sport-ски, не знам колко са вярни, но предполагам, че в най-лошия случай са с леко отклонение от истинските стойности. Прав си, че трябва да се умножи по челната площ, но грубо и съвсем аматьорско мисля, че можем да приемем, че двете коли не са с толкова различна площ, че да не играе огромно значение коефициента на въздушно съпротивление, който при Е30 е горе долу на добре загладен хладилник (не казвам тухла, защото какво би останало за Е21).
Дадох Ферарито само като референция, при него всъщносто стойността можеше да е доста по-добра, ако не бяха широките отвори по предния капак.
ПС - Вайпъре, поправката приета, наистина са такива стойностите и дори не съм си представял, че кола с 145 Нм може така да ми липсва....
			28 бях написал като коефициент за Маранелото. И за вектрата и за Маранелото стойностите са Auto, motor und sport-ски, не знам колко са вярни, но предполагам, че в най-лошия случай са с леко отклонение от истинските стойности. Прав си, че трябва да се умножи по челната площ, но грубо и съвсем аматьорско мисля, че можем да приемем, че двете коли не са с толкова различна площ, че да не играе огромно значение коефициента на въздушно съпротивление, който при Е30 е горе долу на добре загладен хладилник (не казвам тухла, защото какво би останало за Е21).
Дадох Ферарито само като референция, при него всъщносто стойността можеше да е доста по-добра, ако не бяха широките отвори по предния капак.
ПС - Вайпъре, поправката приета, наистина са такива стойностите и дори не съм си представял, че кола с 145 Нм може така да ми липсва....
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
		- logout
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1599
 - Регистриран на: 29.10.2005
 - Местоположение: фар-ийст ъв София
 - Пол: Мъж
 - Кара: KiA, Volvo, Ford
 - Мечтае да кара: Болид от F1
 - Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
 
viper написа:Само да коригирам Ати - 316ката е 90к.с. и 145Нм въртящ момент
Това карбураторната ли 316-ка? Защото тия с М40 са 99кс/141Нм с катализатор и 102кс/143Нм без катализатор (за въртящите моменти не съм 100% сигурен).
Иначе мойта съм я юркал до 180 на равно. Беше на около 6000 оборота. Другото лято ще я тествам някъде да видя дали няма да направи 190. Но на 4-та си стигна прекъсвача
It's not who You are, it's who You know...
		- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
Аз така и не се осмелих да пробам моята бивша Е30-ка колко ще дигне, но бях доста доволен от колата - вървеше според мен доста добре! Явно диференциала беше дългичък и си имаше сила - давам си и газ и тя си върви - до към 4500 оборота на 4-та само съм пробал - нито имаше във Видин достатъчно разстояние, нито имах добри спирачки, а пък и гумите ме плашеха дали няма да гръмнат. Става дума за М10Б18 инжекцион - мисля си, че щеше да удари 190-200 
  Това по километраж (ако работеше де, че моя не щеше 
 ) иначе е ясно, че по книжка е към 190 (не помня точно). Та за карбуратор 180 си е в рамките на нормалното.
			BMW only!
		- Radichev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 346
 - Регистриран на: 5.03.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: по диагонал
 - Мечтае да кара: E9 CSL
 - Детайли за колата: 2979 cc
 
дифа ми е 3.64, а 5тата 0.81. На крик на 5та на 7000 оборота е на 260км/ч трябва да настроя горивната смес, защото просто май не ми стига горивото на високи обороти, иначе не се надявам на чудеса, но поне до към 195 да удари. Един приятел е с Тойота Корола 1998г. 1300сс без vvt-i 86коня и спокойно си вдига до 195 с багаж  
п.с. лятото на връщане от морето си направих 190, а тогава беше преебан термостата и не загрявах по никакъв начин, единия клапан беше на 0.10мм и делкото беше разстроено
			п.с. лятото на връщане от морето си направих 190, а тогава беше преебан термостата и не загрявах по никакъв начин, единия клапан беше на 0.10мм и делкото беше разстроено

Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

		
- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
именно, че е била студена -> сместа е била богата и е вървела повече 
  Това е елементарна логика разбира се, но така смятам. Може да си поиграеш с карбуратора, макар, че при споменатия от теб разход би следвало да си върви отлично.
			BMW only!
		- Turbo-Lag
 - BMW Fanatic!
 - 
				
			 - Мнения: 1313
 - Регистриран на: 26.12.2005
 - Местоположение: Русе
 - Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
 - Мечтае да кара: Cessna 152
 
- vld
 - Старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12849
 - Регистриран на: 10.08.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: F11 535d, E84 2.3d
 
- Turbo-Lag
 - BMW Fanatic!
 - 
				
			 - Мнения: 1313
 - Регистриран на: 26.12.2005
 - Местоположение: Русе
 - Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
 - Мечтае да кара: Cessna 152
 
			56 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

