E91 320d LCI интересен проблем - полтъргайст в колата
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
E91 320d LCI интересен проблем - полтъргайст в колата
Здравейте,
Като нов в този форум (
) искам да разискваме един проблем който ме трови вече няколко седмици...
От няколко месеца карам Е91 320д фейсово с N47 и автомат и съм много доволен - колицата е прилична и доста запазена.
Обслужих я както му е реда в няколко месеца след като я купих - ремъци, ролки, демпферна шайба, масла, филтри, масло скорости и филтър скорости.
Взех и едни нови 4 амортисьора и я подкарах както аз си знам...отидох на едно море в Гърция и там хвърли котва водна помпа.
Добре че бях с един тука стар познайник от форума
(Той си знае кой е
). Докараха ми една помпа и термостат и ги метнахме за някой друг час.
Продължих да карам колата както си му е реда и както аз си знам
Навъртях и около 5 000 км и си притеснявах за ангренажа защото ми предстоеше дълго пътуване. Въпреки че нямаше индикации за проблеми (шумове и т.н.) реших да не рискувам. Запретнах ръкави, взех частите и разбутах курника
Смених абсолютно всичко покрай ангренажа - вериги, обтегачи, банани, втулки, болтчета, гарнитури, зъбни колела - абе всичко оригинално, част по част от БМВ.
Събрах всичко обратно и тествах колата, за съжаление теста преди дългото пътуване беше кратък - не повече от 300 км.
И така - стартирах едно 5000 км приключение на един дъх (за около 12 дни) със семейство, много багаж, палатки, къмпинги, фън, кеф, много стари и нови приятели, много държави....
И както започва всеки един култов разказ: Карам си аз....
ей така "спокойно" по един Немски Аутобан, помпайки малкото четири цилиндрово дизелово моторче умерено и БАААМ задръстване - от там слизам от магистралата защото щях да си откарам там часове, и след около 30 мин каране бавно в яка жега на климатик и натоварен ДО ГОРЕ (жалко че не снимах, но следите са видими по тавана над багажното отделение
), ми светна POWER STEERING ASSITANCE FAILURE.
Викам си дреме ми - баба ми все с такова е карала. Е да де ама карайки си още малко бум - FAULT IN DRIVE, и една трета. Аз запазвам самообладание, пълзя си леко и си трая, адреналина ми се отпечатва на седалката, горе долу на средата
В колата никой нищо не подозира, и така до една бензиностанция.
Спирам аз, гледам google maps - на 1800 км от дома
Викам си далече сме си
Рестартирам кенефа - пак същото. Спираме за пиш пауза и кафе. Поглеждам под колата веднага - сухо и се успокоявам - викам нещо WINDOWSа се е бъгнал.
Тръгваме след 30 мин и всичко си е ОК - газ, спирачка, първа, трета, пета, ръчна, крачна - всичко е бомба. И така 15-23 минути и пак POWER STEERING ASSISTANCE FAILURE и след минути FAULT IN DRIVE и трета. И тогава вече положението доби по-сериозен мащаб. Карам - мъка, на тая трета...при тръгваме с тоя багаж и народ вътре ще гръмне нещо, като вдигна 80 турбото ще хвърли топа а мотора ще се окоти, окучи и знам ли аз какво още.
Спирам, рестартирам, карам и пак проблем. Почнах да рестартирам в движение
Ако някой иска и не знае мога да му обясня как се гаси и пали в движение Е91 автомат
Нищо не става, карам малко и пак проблем. Спирам пак и пак гледма отдолу - масълцееее, по средата, явно от кутията защото мотора си е ФУЛЛ.
Нямам какво да направя и следващите 150-200 км минавам някак си така.
От там спирам на един къмпинг, зарязвам всичко и сядам...и така три дена - яли пили и се веселили
Наближава понеделник и аз почвам да търся решение на проблема - с някакви страшно маневри успявам да намеря место в неделя да вдигна колата и да махна кори и да разгледам и виждам че тече масло от тръбите за охлаждане на кутията. Спокоен правя списък с парт номера - О-пръстени и масло и телефон на представителство на БМВ. Мислейки си че проблема е от малко масло си лягам и спя като къпан.
Понеделник сутрин - обаждам се, има всичко, отивам, купувам.
Намирам SELF SERVICE на немски (някак си изкилифенчено звучеше). Слагам си кабела, включвам си ISTA-D цъкам си там нещо да видя как се прави проверка на масло (щото си е друго да се работи по БМВ инструкции). Сменявам О-пръстените, опитвам се да долея масло - не става защото кутията е топла. Явно не е толкова малко - корите бяха леко мазни и катализатора. Назад сухо. Викам 200-300 грама долу и 100-200 грама от охладителните тръби - не е болка за умиране. Събирам всичко, измивам, изчиствам да се вижда и паля.
Газ, газ на близкия АУТОБАН - всичко е ОК.
Имаше грешка в датчика на рейката и викам от това ми изчезвало POWER STEERING ASSISTANCE-а.
И той пак ми светва - аз леко притеснен продължавам и след минути става страшно! Кутията пак се осветква и не само - като почна - светнаха абсолютно всички лампи, спяха да работят абсолютно всички системи и в следващия момент почнаха и стрелките да играят казачок - падат, стават, всичко светка и гасне и се побърква.
Викам УЖАС, спирам на светофар - колата загасва, светка всичко. Гася, тръгвам да паля - чистачки, мистачки всичко се движи, колата полудява, нищо не работи, не може да запали.
Викам си умря акумулатора - вадя кабели, бързо намирам един фен, дава ми ток - колата пали и газ, повече не спирам докато не се прибера там където ще спя. Карам пак светка всичко, трета, аварийни режими и ужасия.
Прибирам я, спирам я, псувам яко на ум - викам си къде си вземах такъв курник, много електроника, много нещо.
Мисля си - това ще да е електрически проблем - почвам да разглобявам при акумулатора - пиропатрон, плюсове, минуси, отпред при мотора дето съм махал някакви кабели като разглобявах - всичко е ОК - кофти!
На следващия ден без да ми пука (това е 5-ти ден от почивката ни и планувания трип) си викам - без да ми пука продължавам! на 2000 км от вкъщи съм, имам да мина още 3000, да се надявам ще са с тая кола
Няма да купувам акумулатор - карам и ще пестя енергия
Карам си аз, то хладно, сухо и няма проблеми. Мисля си - нещо да не е от влагата - преднишните дни валя малко и се бъгна.
Акумулатора изглежда читав!
Следващите 600 км - само два пъти проблем, мен вече не ми пука!
После 2 дена на едно място, пак иху аху с приятели и аха да си купя акумулатор за всеки случай...и се отказах, не ми се даваха излишни пари каот не бях сигурен.
Тръгваме си ние - караме си и и през неопределено време изчезва волана и кутията. Спираш, пиеш едно кафе, малкия да се разтъпче - и пак тръгваме и няма грижи.
И така си карам още 4-5 дни и не ми пука грам.
Пътуваме си после на прибиране и в СЪРБИЯ - почна да прекъсва мотора!
Даваш газ и като дойде бууста и ПАУЪРА (колко има не казвай на никой
) и някой цилиндър изчезва.
От там пак напълних гащите и си викам - само да ни закара до БГ.
Прибирам се и я хвърлям в гаража и 2 седмици почти не я карам. Ядосан съм. Не ми пука.
Вчера тръгвам да пътувам за 200-300 км и пак се почва...светка волана и после кутията. Един път се осветка цялата.
А през цялото това време като гледам в ISTA-D и в INPA грешките са само че изчезва CAN комуникацията между модулите.
В DDE-то никакви грешки освен липса на комункация с EGS. А защо прекъсва?
И сега оставам във филма - явно е някакъв електрически проблем. Проверявах всички букси който съм пипал преди да свалям кутията да правя ангренаж. И буксата на кутията си е ОК, чиста, суха, не може да е там проблема.
Та малко се увлякох с разказа, ще ме извинявате но се поотпуснах.
А и не съм писал във форума от години и може би подсъзнателно си наваксвам
По същество - Някой да даде някакво смислено предложение? Някой модул да се е скапал и да запушва CAN шината? Какъв по дяволите е тоя полтъргайст който се е вселил в колата ми

Като нов в този форум (

От няколко месеца карам Е91 320д фейсово с N47 и автомат и съм много доволен - колицата е прилична и доста запазена.
Обслужих я както му е реда в няколко месеца след като я купих - ремъци, ролки, демпферна шайба, масла, филтри, масло скорости и филтър скорости.
Взех и едни нови 4 амортисьора и я подкарах както аз си знам...отидох на едно море в Гърция и там хвърли котва водна помпа.
Добре че бях с един тука стар познайник от форума


Продължих да карам колата както си му е реда и както аз си знам


Смених абсолютно всичко покрай ангренажа - вериги, обтегачи, банани, втулки, болтчета, гарнитури, зъбни колела - абе всичко оригинално, част по част от БМВ.
Събрах всичко обратно и тествах колата, за съжаление теста преди дългото пътуване беше кратък - не повече от 300 км.
И така - стартирах едно 5000 км приключение на един дъх (за около 12 дни) със семейство, много багаж, палатки, къмпинги, фън, кеф, много стари и нови приятели, много държави....
И както започва всеки един култов разказ: Карам си аз....


Викам си дреме ми - баба ми все с такова е карала. Е да де ама карайки си още малко бум - FAULT IN DRIVE, и една трета. Аз запазвам самообладание, пълзя си леко и си трая, адреналина ми се отпечатва на седалката, горе долу на средата

Спирам аз, гледам google maps - на 1800 км от дома


Рестартирам кенефа - пак същото. Спираме за пиш пауза и кафе. Поглеждам под колата веднага - сухо и се успокоявам - викам нещо WINDOWSа се е бъгнал.
Тръгваме след 30 мин и всичко си е ОК - газ, спирачка, първа, трета, пета, ръчна, крачна - всичко е бомба. И така 15-23 минути и пак POWER STEERING ASSISTANCE FAILURE и след минути FAULT IN DRIVE и трета. И тогава вече положението доби по-сериозен мащаб. Карам - мъка, на тая трета...при тръгваме с тоя багаж и народ вътре ще гръмне нещо, като вдигна 80 турбото ще хвърли топа а мотора ще се окоти, окучи и знам ли аз какво още.
Спирам, рестартирам, карам и пак проблем. Почнах да рестартирам в движение


Нищо не става, карам малко и пак проблем. Спирам пак и пак гледма отдолу - масълцееее, по средата, явно от кутията защото мотора си е ФУЛЛ.
Нямам какво да направя и следващите 150-200 км минавам някак си така.
От там спирам на един къмпинг, зарязвам всичко и сядам...и така три дена - яли пили и се веселили

Наближава понеделник и аз почвам да търся решение на проблема - с някакви страшно маневри успявам да намеря место в неделя да вдигна колата и да махна кори и да разгледам и виждам че тече масло от тръбите за охлаждане на кутията. Спокоен правя списък с парт номера - О-пръстени и масло и телефон на представителство на БМВ. Мислейки си че проблема е от малко масло си лягам и спя като къпан.
Понеделник сутрин - обаждам се, има всичко, отивам, купувам.
Намирам SELF SERVICE на немски (някак си изкилифенчено звучеше). Слагам си кабела, включвам си ISTA-D цъкам си там нещо да видя как се прави проверка на масло (щото си е друго да се работи по БМВ инструкции). Сменявам О-пръстените, опитвам се да долея масло - не става защото кутията е топла. Явно не е толкова малко - корите бяха леко мазни и катализатора. Назад сухо. Викам 200-300 грама долу и 100-200 грама от охладителните тръби - не е болка за умиране. Събирам всичко, измивам, изчиствам да се вижда и паля.
Газ, газ на близкия АУТОБАН - всичко е ОК.
Имаше грешка в датчика на рейката и викам от това ми изчезвало POWER STEERING ASSISTANCE-а.
И той пак ми светва - аз леко притеснен продължавам и след минути става страшно! Кутията пак се осветква и не само - като почна - светнаха абсолютно всички лампи, спяха да работят абсолютно всички системи и в следващия момент почнаха и стрелките да играят казачок - падат, стават, всичко светка и гасне и се побърква.
Викам УЖАС, спирам на светофар - колата загасва, светка всичко. Гася, тръгвам да паля - чистачки, мистачки всичко се движи, колата полудява, нищо не работи, не може да запали.
Викам си умря акумулатора - вадя кабели, бързо намирам един фен, дава ми ток - колата пали и газ, повече не спирам докато не се прибера там където ще спя. Карам пак светка всичко, трета, аварийни режими и ужасия.
Прибирам я, спирам я, псувам яко на ум - викам си къде си вземах такъв курник, много електроника, много нещо.
Мисля си - това ще да е електрически проблем - почвам да разглобявам при акумулатора - пиропатрон, плюсове, минуси, отпред при мотора дето съм махал някакви кабели като разглобявах - всичко е ОК - кофти!
На следващия ден без да ми пука (това е 5-ти ден от почивката ни и планувания трип) си викам - без да ми пука продължавам! на 2000 км от вкъщи съм, имам да мина още 3000, да се надявам ще са с тая кола


Карам си аз, то хладно, сухо и няма проблеми. Мисля си - нещо да не е от влагата - преднишните дни валя малко и се бъгна.
Акумулатора изглежда читав!
Следващите 600 км - само два пъти проблем, мен вече не ми пука!
После 2 дена на едно място, пак иху аху с приятели и аха да си купя акумулатор за всеки случай...и се отказах, не ми се даваха излишни пари каот не бях сигурен.
Тръгваме си ние - караме си и и през неопределено време изчезва волана и кутията. Спираш, пиеш едно кафе, малкия да се разтъпче - и пак тръгваме и няма грижи.
И така си карам още 4-5 дни и не ми пука грам.
Пътуваме си после на прибиране и в СЪРБИЯ - почна да прекъсва мотора!
Даваш газ и като дойде бууста и ПАУЪРА (колко има не казвай на никой

От там пак напълних гащите и си викам - само да ни закара до БГ.
Прибирам се и я хвърлям в гаража и 2 седмици почти не я карам. Ядосан съм. Не ми пука.
Вчера тръгвам да пътувам за 200-300 км и пак се почва...светка волана и после кутията. Един път се осветка цялата.
А през цялото това време като гледам в ISTA-D и в INPA грешките са само че изчезва CAN комуникацията между модулите.
В DDE-то никакви грешки освен липса на комункация с EGS. А защо прекъсва?
И сега оставам във филма - явно е някакъв електрически проблем. Проверявах всички букси който съм пипал преди да свалям кутията да правя ангренаж. И буксата на кутията си е ОК, чиста, суха, не може да е там проблема.
Та малко се увлякох с разказа, ще ме извинявате но се поотпуснах.
А и не съм писал във форума от години и може би подсъзнателно си наваксвам

По същество - Някой да даде някакво смислено предложение? Някой модул да се е скапал и да запушва CAN шината? Какъв по дяволите е тоя полтъргайст който се е вселил в колата ми



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: E91 320d LCI интересен проблем - полтъргайст в колата
липсата на комуникация не е малък проблем
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E91 320d LCI интересен проблем - полтъргайст в колата
Колега, мисля, че тук едва ли някой ще ти даде решение- или сам ще откриеш причината или ще закараш колата някъде да я проверят, никой не знае какво и как точно си правил по колата. Може би ще се окаже нещо свързано с това, което си правил по колата. За водната помпа- според BMW трябва да се сменя на 60000км заедно с ролките и ремъците, без да се разсъждава дали нещо скърца, дали е напукано, втвърдено и т.н. Икономии от всякакъв род водят до това, което си преживял.
Може би и тук трябва да обърнеш необходимото внимание, за да не пускаш тема как ти е отказала и скоростната кутия. Има начин за нагласяване на нивото и разсъждения как ±500мл, при това преценени с майсторски усет, са без значение, едва ли са особено правилни. Ако си сменял и веригата по тази методика, може би там се корени решението на проблема- има инструкции и начин на работа, които трябва да се спазват.
Намирам SELF SERVICE на немски (някак си изкилифенчено звучеше). Слагам си кабела, включвам си ISTA-D цъкам си там нещо да видя как се прави проверка на масло (щото си е друго да се работи по БМВ инструкции). Сменявам О-пръстените, опитвам се да долея масло - не става защото кутията е топла. Явно не е толкова малко - корите бяха леко мазни и катализатора. Назад сухо. Викам 200-300 грама долу и 100-200 грама от охладителните тръби - не е болка за умиране. Събирам всичко, измивам, изчиствам да се вижда и паля.
Може би и тук трябва да обърнеш необходимото внимание, за да не пускаш тема как ти е отказала и скоростната кутия. Има начин за нагласяване на нивото и разсъждения как ±500мл, при това преценени с майсторски усет, са без значение, едва ли са особено правилни. Ако си сменял и веригата по тази методика, може би там се корени решението на проблема- има инструкции и начин на работа, които трябва да се спазват.
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Re: E91 320d LCI интересен проблем - полтъргайст в колата
Ха!
Добре дошъл в ерата на силикона и вип брадъра! Ся, мисля че тук едва ли те чака друго, освен да те набият по каската
. Твоето на нищо не прилича, не се дършиш като нормален юзър
.
Аз вече 5години съжителствам с е90. Все го чакам да роди. Или да се саморазпадне. То обаче за сега не се дава. Омръзна ми да го чакам, и наскоро пак си взех и е30. То няма да роди скоро, но пък има тук-таме някой теч. Но какво пък - винаги със бензина си доливам и малко масълце. Отделно че му липсват пластмаси тук таме - ама за какво са му въздуховоди, подкалници, простотии... Както и да е.
Добре дошъл... и като гледам още много забава те очаква


Добре дошъл в ерата на силикона и вип брадъра! Ся, мисля че тук едва ли те чака друго, освен да те набият по каската


Аз вече 5години съжителствам с е90. Все го чакам да роди. Или да се саморазпадне. То обаче за сега не се дава. Омръзна ми да го чакам, и наскоро пак си взех и е30. То няма да роди скоро, но пък има тук-таме някой теч. Но какво пък - винаги със бензина си доливам и малко масълце. Отделно че му липсват пластмаси тук таме - ама за какво са му въздуховоди, подкалници, простотии... Както и да е.
Добре дошъл... и като гледам още много забава те очаква


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E91 320d LCI интересен проблем - полтъргайст в колата
Аз бих започнал от смяна на акумулатора, после ъпдейт на софтуера. Липсата на CAN комуникация между модулите може да е достатъчно сериозен проблем за да ги прави тия неща, мога да ти препоръчам хора, които разбират от тоците и софтуера по тия коли в София. Ако искаш драсни един ЛС ще ти дам контакт.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: E91 320d LCI интересен проблем - полтъргайст в колата
LandShark написа:Ха!![]()
Добре дошъл в ерата на силикона и вип брадъра! Ся, мисля че тук едва ли те чака друго, освен да те набият по каската. Твоето на нищо не прилича, не се дършиш като нормален юзър
.
Аз вече 5години съжителствам с е90. Все го чакам да роди. Или да се саморазпадне. То обаче за сега не се дава. Омръзна ми да го чакам, и наскоро пак си взех и е30. То няма да роди скоро, но пък има тук-таме някой теч. Но какво пък - винаги със бензина си доливам и малко масълце. Отделно че му липсват пластмаси тук таме - ама за какво са му въздуховоди, подкалници, простотии... Както и да е.
Добре дошъл... и като гледам още много забава те очаква![]()
Хахахаха, нямаше как да не взема нещо по-модерно, малко по-удобно е


И си имам една Е30-ка прибрана на сухо и топло...дано никога да не ми се налага да оставам без поне една Е30-ка

А относно отговорите исках да видя дали някой ще даде някое смислено предложение или всички само ги карат тея коли

Скоро ще го реша проблема, просто тая кола не знае при кой е попаднала

То при мене винаги се появяват проблеми който никой друг ги е нямал, явно знаят колите че ще се оправя и за това на мен се падат такива

b00st написа:Аз бих започнал от смяна на акумулатора, после ъпдейт на софтуера. Липсата на CAN комуникация между модулите може да е достатъчно сериозен проблем за да ги прави тия неща, мога да ти препоръчам хора, които разбират от тоците и софтуера по тия коли в София. Ако искаш драсни един ЛС ще ти дам контакт.
Аз се бях насочил към акумулатора, ама не е там проблема за съжаление

zvetiko написа:Колега, мисля, че тук едва ли някой ще ти даде решение- или сам ще откриеш причината или ще закараш колата някъде да я проверят, никой не знае какво и как точно си правил по колата. Може би ще се окаже нещо свързано с това, което си правил по колата. За водната помпа- според BMW трябва да се сменя на 60000км заедно с ролките и ремъците, без да се разсъждава дали нещо скърца, дали е напукано, втвърдено и т.н. Икономии от всякакъв род водят до това, което си преживял.Намирам SELF SERVICE на немски (някак си изкилифенчено звучеше). Слагам си кабела, включвам си ISTA-D цъкам си там нещо да видя как се прави проверка на масло (щото си е друго да се работи по БМВ инструкции). Сменявам О-пръстените, опитвам се да долея масло - не става защото кутията е топла. Явно не е толкова малко - корите бяха леко мазни и катализатора. Назад сухо. Викам 200-300 грама долу и 100-200 грама от охладителните тръби - не е болка за умиране. Събирам всичко, измивам, изчиствам да се вижда и паля.
Може би и тук трябва да обърнеш необходимото внимание, за да не пускаш тема как ти е отказала и скоростната кутия. Има начин за нагласяване на нивото и разсъждения как ±500мл, при това преценени с майсторски усет, са без значение, едва ли са особено правилни. Ако си сменял и веригата по тази методика, може би там се корени решението на проблема- има инструкции и начин на работа, които трябва да се спазват.
Всичко правя само и единствено по инструкциите на BMW AG, от смяна на помпата, през ангренажа до процедурата по проверката на маслото в кутията чрез BMW софтуер

Честно да си кажа съм правил ангренаж на дооооста по сложни БМВ мотори от това N47...тука ангренажа е меко казано елементарен и удобен за работа на място


Последна промяна Дилян Пенчев на 12 Сеп 2016, 21:48, променена общо 1 път

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 320d LCI интересен проблем - полтъргайст в колата
Аз не мисля че е от акумулатора, моята я карах до преди два месеца с оригиналния, произведен 2008г. И единствено ми е правил проблем, като се разреди и колата неще да върти изобщо на стартер. Друга ще да е болежката тук [FACE WITH LOOK OF TRIUMPH]
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

- frenchi03
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: E91 320d LCI интересен проблем - полтъргайст в колата
Колега аз залагам на Регулатор на алтернатора 

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: E91 320d LCI интересен проблем - полтъргайст в колата
Залагам на ECU щом губи комуникация със всички модули, а и там е пипано преди да почне да прави този проблем, провери там как са нещата и след това замери тока да не да има високи пикове, които да рестартират модулите и от там за кратко се губят.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: E91 320d LCI интересен проблем - полтъргайст в колата
Проблема е решен! :-D
Колата е вече на пътя :-)
Мислех си че е в едно захранване, проблем за който са връщали коли обратно, но се оказа че при мен е ОК.
Но в последствие намерих физически проблем с кабелите на КАН шината и го отстраних :-)
Колата е вече на пътя :-)
Мислех си че е в едно захранване, проблем за който са връщали коли обратно, но се оказа че при мен е ОК.
Но в последствие намерих физически проблем с кабелите на КАН шината и го отстраних :-)

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 320d LCI интересен проблем - полтъргайст в колата
Дилян Пенчев написа:Проблема е решен! :-D
Колата е вече на пътя :-)
Мислех си че е в едно захранване, проблем за който са връщали коли обратно, но се оказа че при мен е ОК.
Но в последствие намерих физически проблем с кабелите на КАН шината и го отстраних :-)
Браво!, от тук натам само безаварийни преходи.
Диляне проблема от преди да я вземеш ли е бил, или покрай разглобяванията се е получил?
Да не би да е имало нещо разкачено докато са и сменяли навито?

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: E91 320d LCI интересен проблем - полтъргайст в колата
Откачила се беше една щипка която държи снопа кабели за към кутията, и горе високо на DPF-а се беше леко лепнал...
От там кан шина на маса и гледай цирк
От там кан шина на маса и гледай цирк

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани