Падане на обороти?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: Падане на обороти?
Този спад на обороти ми го прави и на 330д..
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Падане на обороти?
tintirimintiri написа:Този спад на обороти ми го прави и на 330д..
Колега провери си дюзите,че да не пуснеш скоро тема търся бутало/а за 330д.При читавия дизел,не трябва дори и за секунда да трепват оборотите камоли да падат..
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Падане на обороти?
turbonetic написа:tintirimintiri написа:Този спад на обороти ми го прави и на 330д..
Колега провери си дюзите,че да не пуснеш скоро тема търся бутало/а за 330д.При читавия дизел,не трябва дори и за секунда да трепват оборотите камоли да падат..
Аз също съм с 330д . Пак така падат оборотите като си преди светофар на свободна . Дюзите съм ги свалял (не съм ги свалял заради играенето на оборотите) , качвал на стенд , монтирал както си трябва , с нови кодове , абе както си му е реда . Излизам от сервиза и това падане на обороти си го имаше . Вече 1 година карам така , ако беше от дюзите , до сега със сигурност щях да съм пропищял за бутало .
Към автора на темата - натисни съединителя да видим прави ли го със натиснат съединител . При мен това спира падането на оборотите . Моя майстор ( човек , който се занимава само с БМВ и е добре познат във форума ) , ми каза , че това е нормално , защото ДДЕ- то отчитало скоростта и компенсирало нещо си , не го разбрах точно . И аз си мислех , че това е признак на заминаващи дюзи , но година по - късно , все още не съм пробил бутало , а оборотите си падат .
Дано да съм бил полезен.

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Падане на обороти?
Не знам какво ти е казал майстора,но за мен това не е нормално!Имал съм доста бмв-та и това го е нямало на никое друго,а и на това го нямаше от самото начало,а се прояви скоро.Също така не го прави всеки път.
Проблема ще се окаже точно от токовете.
Тези дни с колегата Zvetiko мерихме как зарежда алтернатора и се оказч,че е ОК.Странното е,че като се мери отпред при мотора и на акумулатора има разлика и то не малка.Също така стартовия ток на акумулатора показа 580А,а отпред доста по-малко.
Според мен има хлабава маса някъде или нещо подобно.Другото което открихме е,че едната ламбда сонда може да се каже,че работи на кантар и може и тя да бърка чат-пат работите
Колата от днес има нов собственик и тези и още неща са му обяснени с подробности.Като гледам е мераклия и ще отстрани този малък,но дразнещ проблем!
Проблема ще се окаже точно от токовете.
Тези дни с колегата Zvetiko мерихме как зарежда алтернатора и се оказч,че е ОК.Странното е,че като се мери отпред при мотора и на акумулатора има разлика и то не малка.Също така стартовия ток на акумулатора показа 580А,а отпред доста по-малко.
Според мен има хлабава маса някъде или нещо подобно.Другото което открихме е,че едната ламбда сонда може да се каже,че работи на кантар и може и тя да бърка чат-пат работите

Колата от днес има нов собственик и тези и още неща са му обяснени с подробности.Като гледам е мераклия и ще отстрани този малък,но дразнещ проблем!
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Падане на обороти?
Аз съм с 320d е46 ръчка и го имам същия проблем. Установих обаче, че го прави когато изключа на свободна при по-голяма скорост от 3-та(включително). С майстора се измъчихме да мислим... на живи данни е гледана колата, тъй като и беше правен ремап(и преди ремапа го правеше това). Мислех, че е от агр. затапихме го, спряхме го софтуерно. Дебитомера изкарва перфектни данни, смених всички филтри(и картерни газове), маслото... и не ще и не ще да се оправи.
Не знаем какво да търсим вече. Само това с напрежението от алтенатора не сме гледали, но в най-скоро време ще го пробвам.
Ако имате някакви идей от какво друго може да е, моля споделете. :/
П.п. Оправя се при натискане на съединителя.
Не знаем какво да търсим вече. Само това с напрежението от алтенатора не сме гледали, но в най-скоро време ще го пробвам.
Ако имате някакви идей от какво друго може да е, моля споделете. :/
П.п. Оправя се при натискане на съединителя.
The Ultimate Driving Machine
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Падане на обороти?
И при мен падат оборотите за малко като изключа от скорост преди светофар или стоп. Не всеки път, но го прави и като гледам при всички почти го прави. Нито се засилва, нито отслабва. Сега разбрах, че и при бензините го има. При условие, че го има при повечето и не прави проблеми, считам, че е нормално и не си струва да се занимава човек да сменя здрави работи.
- jj7676jelio
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 2.07.2015
- Пол: Мъж
Re: Падане на обороти?
Аз съм с 320d, 150 к.с автомат. Имам същия проблем като се стига то там, че дори изгасва двигателя и шашка автоматика. След консултация с по-запознати от мен най-вероятно става въпрос за проблем с датчика на коляновия вал. Проблемът се появява само, когато колата се кара в горещо време и предимно в града. Обясниха ми, че при тези условия датчика работи при много високи температури от над 120-130 градуса и започва да се шашка. Когато изстине при по-хладно време няма никакви проблеми. Тези дни ще ходя на диагностика и май-ще се наложи да сменям датчика, защото проблемите само ще се задълбочават.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Падане на обороти?
след смяна на пистов ремък ... проблема е силно, силно намален ... предстои и смяна на ролки и водна помпа ... ремъка беше окаян с влезли камъчета по него (липсвала е кора под мотора по едно време) - само споделям впечалтения, при вас може и да не е от тва (писал съм по-рано до момента какво беше правено с 0-ефект, но вече съвсем леко се появява от време на време, преди почти гаснеше понякога)
Re: Падане на обороти?
При мен се случва същото нещо, само че колата гасне (най-често на газ). На бензин също заклаща обороти, често се стабилизират сами, но пак не е изключение да загасне. Прави ми впечатление, че и при маневри напред-назад с подаване на по-малко газ също гасне понякога (пак най-често на газ).
Ето какво се случва: http://vid.me/pSOT - не обръщайте внимание на лампата за маслото - от датчика е. Тук тъкмо бях освободил от скорост преди един светофар и колата загасна, после я запалих, подадох малко газ напред и освободих пак, да видя дали ще ги залюлее, за да мога да снимам.
Общо взето го прави когато си иска, единия път карам и всичко е наред, друг път го прави на 2-3 светофара един след друг. Вече съм свикнал да не я освобождавам от скорост никога, а преди да спирам на светофар, кръгово и т.н., до последно я държа на скорост докато оборотите почнат да падат до към 1500 и чак тогава освобождавам - така почти никога няма проблем.
Сменил съм всички вакуум маркучи, клапан картерни газове, пистов ремък и ролките също, дросела е почистен. Алтернатора е рециклиран, защото ме беше оставил на пътя... уж го оправиха и зарежда идеално сега, даже преди малко ходих пак да го замеря - 14 - 14,2 и въпреки всичко продължавам да се съмнявам в него.
Дано в темата да станат ясни повече причини за проблема, защото ми писна да се форсирам по светофарите като жигула
Ето какво се случва: http://vid.me/pSOT - не обръщайте внимание на лампата за маслото - от датчика е. Тук тъкмо бях освободил от скорост преди един светофар и колата загасна, после я запалих, подадох малко газ напред и освободих пак, да видя дали ще ги залюлее, за да мога да снимам.
Общо взето го прави когато си иска, единия път карам и всичко е наред, друг път го прави на 2-3 светофара един след друг. Вече съм свикнал да не я освобождавам от скорост никога, а преди да спирам на светофар, кръгово и т.н., до последно я държа на скорост докато оборотите почнат да падат до към 1500 и чак тогава освобождавам - така почти никога няма проблем.
Сменил съм всички вакуум маркучи, клапан картерни газове, пистов ремък и ролките също, дросела е почистен. Алтернатора е рециклиран, защото ме беше оставил на пътя... уж го оправиха и зарежда идеално сега, даже преди малко ходих пак да го замеря - 14 - 14,2 и въпреки всичко продължавам да се съмнявам в него.
Дано в темата да станат ясни повече причини за проблема, защото ми писна да се форсирам по светофарите като жигула

- mici63
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320i Touring 170ks.
Re: Падане на обороти?
От 2 дена и при мен се появи този проблем.На диагностика показа горните ламди .Имам резерва но мисля че не е от тях а от дебитомера (предишния собственик е сложил ментак).Откачих буксата на дебитомера и 2 ден оборотите са ОК .Разхода по борд е същия като преди проблема
,сега чакам друг дебитомер и като го сложа ще пиша дали всичко е ток.

- mavrut
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 22.08.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин
- Мечтае да кара: всичко
Re: Падане на обороти?
Аз също го имам този проблем на м43б19....смених абсолютно всички възможни маркучи...2 ролки и 2 ремъка. Почистен дебитомер и дросел, единственното което ме съмнява е TPS ( throttle position sensor), който стои от 6 месеца в в багажника и все забравям да го сменя.За щастие никога не ми е гаснела, а просто пада до 500 оборота за 1 секунда и се оправя.На 100 километра 2 пъти да ми го направи....но все пак си е дразнещо.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Падане на обороти?
На мен пак взе да ми гасне. Първо падаха оборотите и вчера вече почна да гасне на пропан
Най-ме е яд че няма къде да отида във Варна да го видят това скопено Zavoly
в официалния дилър на Заволи са ултра некъдрни - а другите сервизи не щат и да го погледнат като чуят ултра екзотичната марка
Преди 1 г. имах същите проблеми...сега пак и няма отърване.
Никога повече ултра екзотични боклуци Заволи дето никой газаджия не ги е чувал във Варна окръг и всички газаджии се плашат като го чуят




Най-ме е яд че няма къде да отида във Варна да го видят това скопено Zavoly






Преди 1 г. имах същите проблеми...сега пак и няма отърване.
Никога повече ултра екзотични боклуци Заволи дето никой газаджия не ги е чувал във Варна окръг и всички газаджии се плашат като го чуят



Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- mici63
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320i Touring 170ks.
Re: Падане на обороти?
При мен се оказа дебитомер.Когато е прецакан на диагностика показва какво ли не (при мен изписа горни ламбди).Днес сложих друг дебитомер,колата се успа и върви перфектно.
- st.George
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 11.10.2007
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 Ci
Re: Падане на обороти?
st.George написа:st.George написа:Без да е давала симптоми и моята кола от изведнъж го започна този проблем и то изключително сериозно. Най вече на студена кола, в синия сектор, оборотите бягат 500-1000+, като подам газ колата се затриса и "кашля"...., като тръгна бръмчи много, забива муцуната и гасне... Като се позагрее е малко по добре, но работи неравномерно и смърди на бензин...
Грешката която показва е:
p0101 powertrain mass or volume air flow circuit range/performance problem
Проверил съм маркучите, не намирам да смуче някъде, възд.филтър е ок, свалих дебитомера и маф сензора и ги почистих с пръскало за тях на Вюрт... Никакъв ефект... Единствено впечатление ми направи леко омасляване около маркуча на клапана на картерните газове, но пък него съм го сменял преди година и нещо...
Идеи?
П.П. Взех друг дебитомер за проба...., номерата отгоре съвпадат. Сложих го, заработи като хората, обороти и всичко се оправи, но колата не може да се форсира...
П.П. 2 Почистване му е майката




E46 Ci
E46 318i m43b19
SOLD!
E36 318i m40b18
SOLD!

E46 318i m43b19

E36 318i m40b18

Re: Падане на обороти?
Днес случайно реших да откача дебитомера да видя какво ще стане, въпреки категоричните убеждения на няколко майстора, че нищо му нямало, или че не можело да бъде от него. Та откачих го и лашкането на оборотите изчезна, цял ден я карам и на газ, и на бензин.
Всъщност при освобождаване от скорост преди светофар примерно, понякога пак падат моментно до към 500, с разликата, че това падане вече не предизвиква след себе си брутално клатене нагоре-надолу и впоследствие гаснене, както на клипа, който качих, а просто докосва 500 оборота за момент и обратно заспива.
Явно от това, в комбинация с прее*ания дебитомер, се е получавал целия цирк. Като го сменя ще пиша пак.
Всъщност при освобождаване от скорост преди светофар примерно, понякога пак падат моментно до към 500, с разликата, че това падане вече не предизвиква след себе си брутално клатене нагоре-надолу и впоследствие гаснене, както на клипа, който качих, а просто докосва 500 оборота за момент и обратно заспива.
Явно от това, в комбинация с прее*ания дебитомер, се е получавал целия цирк. Като го сменя ще пиша пак.
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани