e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Всъщност, тук открих интересно решение. Изглежда вечно
Може би ще пробвам този вариант: http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... (pic-heavy)
P.s. завърта ми се даже идея дали няма да мога да претапицирам само малката част от кората с изкуствена кожа, но ми се ще да е с гънките. Има ли човек по-навътре с тапицирането да даде идея как се прави нагънатата кожа?
За такъв тип говоря:

PS.2 докато гледам тая картинка и се ровя в нета безуспешно да намеря някаква информация за нагънатата кожа ми изникват няколко начина за набръчкване:
1-ви вариант: с двойно лепящо тиксо се правят прави ленти, върху които се лепи памук, след което в празните пространства между памука, се слага лепило и се лепи цялата кожа отгоре.
2-ри вариант: подобно действие, но вместо двойно лепящо, директно се залепят парчета дунапрен, след това същото, между дунапрена слагам линии лепило, за които се хваща кожата.
3-ти вариант: този мисля, че е най далече от истината, правя линии с лепили и хващам кожата огоре, като я оставям леко нагъната.
не ми се експериментира върху моите кори и мисля да направя едно тестово, върху нещо друго да видя как ще се получи.

Може би ще пробвам този вариант: http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... (pic-heavy)
P.s. завърта ми се даже идея дали няма да мога да претапицирам само малката част от кората с изкуствена кожа, но ми се ще да е с гънките. Има ли човек по-навътре с тапицирането да даде идея как се прави нагънатата кожа?
За такъв тип говоря:

PS.2 докато гледам тая картинка и се ровя в нета безуспешно да намеря някаква информация за нагънатата кожа ми изникват няколко начина за набръчкване:
1-ви вариант: с двойно лепящо тиксо се правят прави ленти, върху които се лепи памук, след което в празните пространства между памука, се слага лепило и се лепи цялата кожа отгоре.
2-ри вариант: подобно действие, но вместо двойно лепящо, директно се залепят парчета дунапрен, след това същото, между дунапрена слагам линии лепило, за които се хваща кожата.
3-ти вариант: този мисля, че е най далече от истината, правя линии с лепили и хващам кожата огоре, като я оставям леко нагъната.
не ми се експериментира върху моите кори и мисля да направя едно тестово, върху нещо друго да видя как ще се получи.
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- SIERRA_COSWRTH
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 2.09.2016
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Е`ала брато, бавно, но славно, ще стане вечняко бимата 

- d.raychev
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 11.02.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Тва с нагънатата кожа си е на фейсовите кори или поне аз само на фейсови с нагъната съм попадал...Търси си читави фейслифтови кори с комплекта махагон и не си играй с разлепящите се кори от преди фейслифта
А и толкова работа имаш по тва купе че корите трябва да са ти от последните грижи .... Успех все пак !

popowski написа:
един приятел от асеновград ми каза че я знае тая ифа , била в пламъци и вериги ,пишело нещо като 700++ к.с. отзад .на обратния завой преди бачково карала на заден ,а като спре един младеж я връзвал за ограда или дърво да не избяга

един приятел от асеновград ми каза че я знае тая ифа , била в пламъци и вериги ,пишело нещо като 700++ к.с. отзад .на обратния завой преди бачково карала на заден ,а като спре един младеж я връзвал за ограда или дърво да не избяга


- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
d.raychev написа:Тва с нагънатата кожа си е на фейсовите кори или поне аз само на фейсови с нагъната съм попадал...Търси си читави фейслифтови кори с комплекта махагон и не си играй с разлепящите се кори от преди фейслифтаА и толкова работа имаш по тва купе че корите трябва да са ти от последните грижи .... Успех все пак !
така е, прав си, отказах се от вариант да си ги правя аз. Ще търся фейсови, когато му дойде времето или изпаднат. засега ще опитам да подлепя моите.
Понеже отдавна не съм писал, пускам ъпдейт да не помислите, че съм се отказал. Заради малумните отработващи се съботи и поради бързо скъсяващи се дни, почти не ми остава време да пипам нещо по колата след работа. Последните около 2 седмици се занимавам със салона. Направих пасажерската седалка, в момента съм на шофьорската, която е в много лошо състояние. Ще кача много подробни снимки и описание на всичките процедури, след като станат готови, защото се получава повече от отлично. Единствено, че го правя за първи път ми пречи да кажа, че са перфектни, но наистина отнема време. Днес свалих и изпрах задния мокет.
Надявам се времето да е с мен в идните почивни дни, да мога да свърша нещо от изостаналите неща по колата (проверка на резервоара и смяна на горивните тръби) , все още не е решен и въпроса и с неработещия цилиндър.
P.s 1 - Межете ли да ми кажете как се сваля педала на газта, че ме е страх да го ръчкам да не счупа нещо за да сваля предния мокет?
P.s 2 - Някой има ли здрав десен калник, за предпочитане без мигач, но и с мигач не е фатално - само това ми остана да намеря от ламарините?
Поздрави,
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Качвам няколко снимки какво свърших със салона. Остава още малко работа по шофьорската. Когато имам повече време ще обясна подробно с повече снимки. В интерес на истината на снимки изглеждат по-добре отколкото на живо, защото имат някои забележки, които ги отдавам на неопитността ми, но в сравнение с преди ... няма сравнение всъщност.











Sent from my SM-G900F using Tapatalk











Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Седалките са WOW ! 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Пичове помогнете ми моля ви се. Как се сваля тоя педал на газта, ебати мистерията .. и в нета нищо не пише. За момента се чуда как да го разкача горе, долу пише някив щипки че има ще ги мъча след туй.

Тапа ли е това, дърпа ли се, вади ли се , върти ли се.. ?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Тапа ли е това, дърпа ли се, вади ли се , върти ли се.. ?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Виж това дали ще помогне
https://m.youtube.com/watch?v=7ypVnpJ5cKw
https://m.youtube.com/watch?v=7ypVnpJ5cKw
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Мерси дан, това го гледах, но не ми изглежда същия педал. Ако знам че е същата система със сигурност да действам както казват.
В смисъл тая щипка дет съм я снимал не я виждам във видеото и тя ме бърка
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
В смисъл тая щипка дет съм я снимал не я виждам във видеото и тя ме бърка
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Ахааа мерси чико. Това изглежда баш същото. Особено с тая дупка горе баш да се промуши това дет се чуда какво е. Тамън мислех и аз да взема едно огледалце, че се мъчих с телефона да снимам какво има отзаде но не може да фокусира от толкова близко
(палец)
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
И още едно за е31, педала на който е същия ОЕМ номер с е34, е32 и Z1 
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... eplacement

http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... eplacement
- d.raychev
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 11.02.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Я кажи седалките как ги оправи 

popowski написа:
един приятел от асеновград ми каза че я знае тая ифа , била в пламъци и вериги ,пишело нещо като 700++ к.с. отзад .на обратния завой преди бачково карала на заден ,а като спре един младеж я връзвал за ограда или дърво да не избяга

един приятел от асеновград ми каза че я знае тая ифа , била в пламъци и вериги ,пишело нещо като 700++ к.с. отзад .на обратния завой преди бачково карала на заден ,а като спре един младеж я връзвал за ограда или дърво да не избяга


- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Еее тоя педал некой турчин го е мислил майак му мръсна

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Айде следващия въпрос .. в това положение мога ли махна мокета или трябва да разглобя нещо по централната конзола?
моля, за помощ, че мокета си е яко дървен и не ми се вижда да излезе лесно, а пък по средата по тия кабели пак ме страх да разкачам и разглябам, че после не знам как ще ги събирам, ако някой го е свалял .. моля да сподели.
Между другото мога ли да използвам случая, че е в това състояние за да проверя/почистя/сменя нещо в средната част?
Някъде мернах по чужди форуми, че го режат мокета около конзолата, което ме навежда на мисълта, че не е толкова лесно да се свали, ама не ми се иска.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
моля, за помощ, че мокета си е яко дървен и не ми се вижда да излезе лесно, а пък по средата по тия кабели пак ме страх да разкачам и разглябам, че после не знам как ще ги събирам, ако някой го е свалял .. моля да сподели.
Между другото мога ли да използвам случая, че е в това състояние за да проверя/почистя/сменя нещо в средната част?
Някъде мернах по чужди форуми, че го режат мокета около конзолата, което ме навежда на мисълта, че не е толкова лесно да се свали, ама не ми се иска.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани