Е60 530xd губи мощност
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Balflear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Е60 530xd губи мощност
Колеги здравейте,
На скоро купих е60 530xd автоматик фейслифт обаче беше много спъната, вместо 235 беше 70 коня, буквално.
След обслужването колата коренно се промени но обаче има един странен проблем, който си остана. Понякога губи мощност изведнъж, например днес изминах около 50 км преход и на връщане повече от 130км не искаше да вдигне, стрелката за разхода стои на 10л/100 и не мърда. Когато изгася колата и я запаля отново се оправя за известно време и се появява понякога отново.
Колата е закачана за диагностика и не показва никакви грешки.
Не знам какво да я правя.
Колата е с зимни гуми в момента, не знам има ли общо но чух слухове и затова пиша с какви гуми е.
На скоро купих е60 530xd автоматик фейслифт обаче беше много спъната, вместо 235 беше 70 коня, буквално.
След обслужването колата коренно се промени но обаче има един странен проблем, който си остана. Понякога губи мощност изведнъж, например днес изминах около 50 км преход и на връщане повече от 130км не искаше да вдигне, стрелката за разхода стои на 10л/100 и не мърда. Когато изгася колата и я запаля отново се оправя за известно време и се появява понякога отново.
Колата е закачана за диагностика и не показва никакви грешки.

Не знам какво да я правя.
Колата е с зимни гуми в момента, не знам има ли общо но чух слухове и затова пиша с какви гуми е.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Е60 530xd губи мощност
За гумите - глупости. Колко оборота прави, когато се "спъне" като я натискаш? Ако е до 3000 значи влиза в авариен режим и за това е "спъната". Нямам идея на какво сте я чели, но би трябвало да има грешки.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Е60 530xd губи мощност
Balflear написа:Колеги здравейте,
На скоро купих е60 530xd автоматик фейслифт обаче беше много спъната, вместо 235 беше 70 коня, буквално.
След обслужването колата коренно се промени но обаче има един странен проблем, който си остана. Понякога губи мощност изведнъж, например днес изминах около 50 км преход и на връщане повече от 130км не искаше да вдигне, стрелката за разхода стои на 10л/100 и не мърда. Когато изгася колата и я запаля отново се оправя за известно време и се появява понякога отново.
Колата е закачана за диагностика и не показва никакви грешки.
Не знам какво да я правя.
Колата е с зимни гуми в момента, не знам има ли общо но чух слухове и затова пиша с какви гуми е.
Дебитомер, най-вероятно е клапан на турбината!!! Възможно е и да са вакуми!! Ако не ти показва никаква грешка и си сигурен , че човека , който ти прави диагностиката е добър , значи са вакуми , макарче така казан проблем е по-вероятно клапан и при мен беше така само че при мен след 4-5 мин работа ми влизаше в авариен.
- Balflear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Е60 530xd губи мощност
Колата я закачихме на ISTA+, показваше много грешки свързани с rail pressure, клапаните след egr-a и така нататък.
Изчистихме грешките, покарах я и останаха само за DPF-a и налягането на турбината.
Пуснахме тестовете от програмата и много стойности m/bar на различните обороти бяха над максимума и колата пак си беше спъната.
След това я пуснахме в режим на чистене на DPF-a и я карахме 30мин със 100км/ч и след това я прегледахме отново и останаха грешки само за DPF-a, всички други неща които бяха записани за налягането, клапани и други ги нямаше.
Само на 2000 оборота стойностите са над максимума другите паднаха под максимума но са на границата и човека каза че трябва да се свали ДПФ-а да се очисти да се покара и се гледа на ново имали грешки, какви стойности показва и тогава ще се говори ако има нещо.
П.С
След пускането в режима на чистене на ДПФ-а от ISTA-та има коренна разлика в вървенето на колата но има още "мегдан" дето се казва.
С две думи: За момента всичко сочи към ДПФ-а и незнам дали не е по-добре просто да се премахне вместо да се чисти.
Изчистихме грешките, покарах я и останаха само за DPF-a и налягането на турбината.
Пуснахме тестовете от програмата и много стойности m/bar на различните обороти бяха над максимума и колата пак си беше спъната.
След това я пуснахме в режим на чистене на DPF-a и я карахме 30мин със 100км/ч и след това я прегледахме отново и останаха грешки само за DPF-a, всички други неща които бяха записани за налягането, клапани и други ги нямаше.
Само на 2000 оборота стойностите са над максимума другите паднаха под максимума но са на границата и човека каза че трябва да се свали ДПФ-а да се очисти да се покара и се гледа на ново имали грешки, какви стойности показва и тогава ще се говори ако има нещо.
П.С
След пускането в режима на чистене на ДПФ-а от ISTA-та има коренна разлика в вървенето на колата но има още "мегдан" дето се казва.
С две думи: За момента всичко сочи към ДПФ-а и незнам дали не е по-добре просто да се премахне вместо да се чисти.

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Е60 530xd губи мощност
Balflear написа:Колата я закачихме на ISTA+, показваше много грешки свързани с rail pressure, клапаните след egr-a и така нататък.
Изчистихме грешките, покарах я и останаха само за DPF-a и налягането на турбината.
Пуснахме тестовете от програмата и много стойности m/bar на различните обороти бяха над максимума и колата пак си беше спъната.
След това я пуснахме в режим на чистене на DPF-a и я карахме 30мин със 100км/ч и след това я прегледахме отново и останаха грешки само за DPF-a, всички други неща които бяха записани за налягането, клапани и други ги нямаше.
Само на 2000 оборота стойностите са над максимума другите паднаха под максимума но са на границата и човека каза че трябва да се свали ДПФ-а да се очисти да се покара и се гледа на ново имали грешки, какви стойности показва и тогава ще се говори ако има нещо.
П.С
След пускането в режима на чистене на ДПФ-а от ISTA-та има коренна разлика в вървенето на колата но има още "мегдан" дето се казва.
С две думи: За момента всичко сочи към ДПФ-а и незнам дали не е по-добре просто да се премахне вместо да се чисти.
Ами ако не работиш в гриин пийс организации и не ти пука толкова за вредните емисии да по-добре е!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани