ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от michev » 10 Авг 2016, 15:03

Мишо е прав, случвало ми се е и на мен, и в интерес на истината доста се уплаших :D
only rear wheel drive

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 10 Авг 2016, 15:07

Missing написа:
Missing написа:Дайте съвет къде да ходя да оправят климатика, че фреона излезе през духалките... :D :mhihi:
А не се търпи навън. От несебър до софия без клима на 35 градуса щях да почуча удар...


Не ви ли се е случвало да ви пуши от духалките бе колеги... :help:
Четох, че било от радиатора на парното. Гледах антифриза ама не мръдва.
Тоя дехидратор може ли да ми вкара "замръзнал" въздух вътре поради някакви причини?
Сега го пускам... Компресора вие, но духа студено както и преди, не пуши и т.н.
Къде да търся проблема?

На нито една от колите ми не е излизал "дим" от духалките, като пускам климатика, но щом колегите казват, че е нормално... :)
Аз лично винаги го пускам на рециркулация отначало, ако колата е стояла на слънце с часове, може и това да играе роля.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от michev » 10 Авг 2016, 15:19

Не е нормално, аз да кажа при мен как се получи :D В много голяма жега и минати над 50 километра с работещ климатик, се подгонихме с друга кола по магистралата и за кратко /противника бързо се отказа :D / спрях климатика. В момента, който го включих, вкара през духалките нещо като бяла пара за момент в купето. Тогава още се учех как се ползва климатик, и карах на отворена за външният въздух клапа. Когато почнах да си карам колата с включена рециркулация повече не се е появявал този проблем.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 16.05.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW M3 E46

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Harry Poter » 10 Авг 2016, 19:43

Здравейте колеги.
Какво може да означава това?Какви са вариантите?
Колата е е36 компакт.
Изображение


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 29.08.2007

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RageBg » 15 Авг 2016, 7:05

Тая сутрин понеже си е хладничко и задния ми прозорец се беше позаледил, викам чакай да пусна да ми го отгрее.
Натискам копчето на климатроника и нищо. :shock:
Не светна бутончето и не заработи нищо.
Та дали е от климатроника , някой бушон или пък самия нагревател е заминал?
Ако на някой му се е случвало да помага.

Малко update:
Оказа се че работи ама трябва да го натисна към 20-тина пъти и после още толкова за да се изключи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 18.11.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW Compact M43B16
Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vasko_G » 17 Авг 2016, 9:59

Здравейте, колеги, пак ще ви занимая с моя парктроник. Само да припомня проблема - като включа задна парктроникът започва да пищи с постоянен звук, без значение дали отзад има нещо или няма. послушах съвета на един колега, включих на задна и с пръст проверявах дали има вибрация на датчиците. Вибрация няма, обаче се променя звукът - става по-висок или по-нисък, според това дали съм покрил един или два датчика. Понеже това е и при четирите датчика ми се ще да видя самия модул на парктроника, та въпросът ми е къде се намира той в компакта.

ПП. Сега си поиграх, откачих всички датчици. като откача два, свиренето спира, обаче другите два не реагират на обектите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: Кърджали
Пол: Мъж
Кара: E38
Мечтае да кара: Алпина

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от denises26 » 19 Авг 2016, 13:46

k.milanov написа:Нещо се зарибявам за X Brace да сложа на моита. До колкото си спомням по това, което съм чел се монтира на всички кабриота.

Въпрос:
Моята като е 4цилиндрова трябва ли да търся от 4 цилиндрово кабрио или не? Всички X - brace-ове са еднакви или не? Plug 'n' play ли е всичко?


Някой ако продава да пише лс

Нямат разлика, еднакви са. Аз свалих от моето кабрио - 4 цилиндрово и го монтирахме на купето на баща ми - 6 цилиндрово. Процедурата не е точно "ръг и тръг", отиди на канал и провери дали имаш заготовка със резба на моста на местата където се монтира "брейса". В повечето случаи има само дупка и се налага да се поставят "нит-гайки". По принцип се изискват специални клещи за поставянето им, но има и DIY ( https://www.youtube.com/watch?v=wKPA2CxOo_0 ) при който се използва, болт с гайка и 2 шайби.
Само да ви предупредя, че X-brace-а слиза доста ниско, аз моя затова го свалих, практически стържеше при преминаване от една лента в друга. :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 22 Авг 2016, 16:59

Някой да даде малко акъл как по точно се инсталира това:

Изображение

Тия 6 болта около емблемата нещо с никой размер шестогран не мога да ги развъртя, все или голям или малък.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bum_bum » 23 Авг 2016, 22:37

Тия са само декоративни и ако си ги мъчил да ги отвиваш най-много да ги закръглиш. Маха се цялата конзола.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 24 Авг 2016, 12:33

Да, да в Е30 раздела ми помогнаха, после намерих и тази снимка в нета:

Изображение

Виждам, че часта с тези декоративни болтчета се маха цялата :yes:

Остана само да подкарам и клаксона.
Писах си с Error той ми обясни, че се прави някаква магария с четки/плъзгач/. То се вижда и отзад на фланеца, че е било така:

Изображение

:bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bum_bum » 27 Авг 2016, 8:42

По-скоро ти трябва такова:

Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 20.10.2015
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dakataganchev » 28 Авг 2016, 17:23

Здравейте.Имам проблем със ел инсталацията днес свалих таблото с бушоните и видях че от 13 бушон който е за Hinged Window ми е изгорял кабела целия чак до жабката та да питам какво управлява този бушон защото това като го преведа ми излиза панти прозорец колата е БМВ Е36 318i комби

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 28 Авг 2016, 20:22

Същия е фланеца или каквото се води това, писах ти на ЛС, колега :oops:
НО да питам и тук, някой има ли идея като затегна хубаво болта, който държи волана, изведнъж масата, която е по кормилния стълб (и цялото купе разбира се) ИЗЧЕЗВА :shock: :ranting: :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nickelback » 28 Авг 2016, 21:28

k.milanov написа:НО да питам и тук, някой има ли идея като затегна хубаво болта, който държи волана, изведнъж масата, която е по кормилния стълб (и цялото купе разбира се) ИЗЧЕЗВА :shock: :ranting: :banghead:


Какво значи "изчезва масата"? Масово народа така си говори - "изчезната ти е масата" - като някакво нарицателно, за каквито и да било електро проблеми, чули недочули от някой "майстор", без хал хабер да си има какъв е истинския проблем... Надвам се знаеш добре какво имаш впредвид.
По-скоро опиши какъв е ефекта, кое не ти работи, какво наблюдаваш, че нещо грам не ми се връзва :dunno: Как така по цялото купе изчезвала масата :conf:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 29 Авг 2016, 13:11

Nickelback написа:Какво значи "изчезва масата"? Масово народа така си говори - "изчезната ти е масата" - като някакво нарицателно, за каквито и да било електро проблеми, чули недочули от някой "майстор", без хал хабер да си има какъв е истинския проблем... Надвам се знаеш добре какво имаш впредвид.
По-скоро опиши какъв е ефекта, кое не ти работи, какво наблюдаваш, че нещо грам не ми се връзва :dunno: Как така по цялото купе изчезвала масата :conf:



:mhihi: Ето едно много, много подробно обяснение на прблема, то направо тема да бях пуснал :mrgreen:


Така волана е ето такова Нарди с фланец за е 36

Изображение

Отзад имам и това:

Изображение

Червения кабел е вързн към часста която се натиска, за да свири клаксона (подвижната пластина, на нея си има място за кабелната обувка).

Така водих се по тая тема: http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... el-Install
Навързал съм вичко както трябва, моя бег беше само с първа степен, а не както е там с две, но както и да е. Имах един стар прецакан лентов кабел резнах му конектора и с едно съпротивление си направих залъгалка, та сега не ми свети лампата за бега.

Буксата на клаксона е с кафяв и кафяво червен кабел. По кафявия върви маса и когато натиснеш дава на другия кабел маса клаксона свири.Клаксона има постонно + и когато му подадеш маса свири. То повечето неща в тая кола имат постонно + и чакат минус да им дадеш, за да работят :dunno: .

Така до тук май добре го обясних по цялата кола имаме нула респективно и по кормилния пръти като сложим металния фланец той контактува чрез шлиците с него и взима маса, която при натискане трябва да се предаде на клаксона.Това става чрез тази четка, която контактува с пистата от видима на втората снимка.Намерих една четка, тя пък взе че пасна идеално в отвора пригоден за това и контактува с пистата перфектно. Налагам волана натискам докато е на контакт всичко работи супер.

Тук идва странния момент, когато затягам болта в един момент масата, която ми трябва от кормилния прът изчезва. Седях с мултицет и мерих докато въртя болта всичко е окей и точно когато започна да затягам повечко изчезва :kuku: Гледам четакта всичко си е окей, просто нямам маса, всякъш при затягането пръта се изолира и нямам маса по него и вече не работи клаксона. Още по - странното е, че долу където контактува с рейката шлиците са доста ръждиви и напръсках с контактен спрей и тръгна за малко и после спря. Също така като минавам през неравности проработва или при определено завъртян волан пак проработва. :kuku:

Извода е, че някъде ми се губи масата на по кормилния прът и не мога да разбера къде :dummy:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook