ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Мишо е прав, случвало ми се е и на мен, и в интерес на истината доста се уплаших 

only rear wheel drive
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Missing написа:Missing написа:Дайте съвет къде да ходя да оправят климатика, че фреона излезе през духалките...![]()
![]()
А не се търпи навън. От несебър до софия без клима на 35 градуса щях да почуча удар...
Не ви ли се е случвало да ви пуши от духалките бе колеги...![]()
Четох, че било от радиатора на парното. Гледах антифриза ама не мръдва.
Тоя дехидратор може ли да ми вкара "замръзнал" въздух вътре поради някакви причини?
Сега го пускам... Компресора вие, но духа студено както и преди, не пуши и т.н.
Къде да търся проблема?
На нито една от колите ми не е излизал "дим" от духалките, като пускам климатика, но щом колегите казват, че е нормално...

Аз лично винаги го пускам на рециркулация отначало, ако колата е стояла на слънце с часове, може и това да играе роля.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не е нормално, аз да кажа при мен как се получи
В много голяма жега и минати над 50 километра с работещ климатик, се подгонихме с друга кола по магистралата и за кратко /противника бързо се отказа
/ спрях климатика. В момента, който го включих, вкара през духалките нещо като бяла пара за момент в купето. Тогава още се учех как се ползва климатик, и карах на отворена за външният въздух клапа. Когато почнах да си карам колата с включена рециркулация повече не се е появявал този проблем.


only rear wheel drive
- Harry Poter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 473
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M3 E46
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги.
Какво може да означава това?Какви са вариантите?
Колата е е36 компакт.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Какво може да означава това?Какви са вариантите?
Колата е е36 компакт.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Тая сутрин понеже си е хладничко и задния ми прозорец се беше позаледил, викам чакай да пусна да ми го отгрее.
Натискам копчето на климатроника и нищо.
Не светна бутончето и не заработи нищо.
Та дали е от климатроника , някой бушон или пък самия нагревател е заминал?
Ако на някой му се е случвало да помага.
Малко update:
Оказа се че работи ама трябва да го натисна към 20-тина пъти и после още толкова за да се изключи.
Натискам копчето на климатроника и нищо.

Не светна бутончето и не заработи нищо.
Та дали е от климатроника , някой бушон или пък самия нагревател е заминал?
Ако на някой му се е случвало да помага.
Малко update:
Оказа се че работи ама трябва да го натисна към 20-тина пъти и после още толкова за да се изключи.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, колеги, пак ще ви занимая с моя парктроник. Само да припомня проблема - като включа задна парктроникът започва да пищи с постоянен звук, без значение дали отзад има нещо или няма. послушах съвета на един колега, включих на задна и с пръст проверявах дали има вибрация на датчиците. Вибрация няма, обаче се променя звукът - става по-висок или по-нисък, според това дали съм покрил един или два датчика. Понеже това е и при четирите датчика ми се ще да видя самия модул на парктроника, та въпросът ми е къде се намира той в компакта.
ПП. Сега си поиграх, откачих всички датчици. като откача два, свиренето спира, обаче другите два не реагират на обектите.
ПП. Сега си поиграх, откачих всички датчици. като откача два, свиренето спира, обаче другите два не реагират на обектите.
- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: Алпина
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:Нещо се зарибявам за X Brace да сложа на моита. До колкото си спомням по това, което съм чел се монтира на всички кабриота.
Въпрос:
Моята като е 4цилиндрова трябва ли да търся от 4 цилиндрово кабрио или не? Всички X - brace-ове са еднакви или не? Plug 'n' play ли е всичко?
Някой ако продава да пише лс
Нямат разлика, еднакви са. Аз свалих от моето кабрио - 4 цилиндрово и го монтирахме на купето на баща ми - 6 цилиндрово. Процедурата не е точно "ръг и тръг", отиди на канал и провери дали имаш заготовка със резба на моста на местата където се монтира "брейса". В повечето случаи има само дупка и се налага да се поставят "нит-гайки". По принцип се изискват специални клещи за поставянето им, но има и DIY ( https://www.youtube.com/watch?v=wKPA2CxOo_0 ) при който се използва, болт с гайка и 2 шайби.
Само да ви предупредя, че X-brace-а слиза доста ниско, аз моя затова го свалих, практически стържеше при преминаване от една лента в друга.

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой да даде малко акъл как по точно се инсталира това:

Тия 6 болта около емблемата нещо с никой размер шестогран не мога да ги развъртя, все или голям или малък.

Тия 6 болта около емблемата нещо с никой размер шестогран не мога да ги развъртя, все или голям или малък.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Тия са само декоративни и ако си ги мъчил да ги отвиваш най-много да ги закръглиш. Маха се цялата конзола.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Да, да в Е30 раздела ми помогнаха, после намерих и тази снимка в нета:

Виждам, че часта с тези декоративни болтчета се маха цялата
Остана само да подкарам и клаксона.
Писах си с Error той ми обясни, че се прави някаква магария с четки/плъзгач/. То се вижда и отзад на фланеца, че е било така:



Виждам, че часта с тези декоративни болтчета се маха цялата

Остана само да подкарам и клаксона.
Писах си с Error той ми обясни, че се прави някаква магария с четки/плъзгач/. То се вижда и отзад на фланеца, че е било така:


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- dakataganchev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 20.10.2015
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте.Имам проблем със ел инсталацията днес свалих таблото с бушоните и видях че от 13 бушон който е за Hinged Window ми е изгорял кабела целия чак до жабката та да питам какво управлява този бушон защото това като го преведа ми излиза панти прозорец колата е БМВ Е36 318i комби
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Същия е фланеца или каквото се води това, писах ти на ЛС, колега
НО да питам и тук, някой има ли идея като затегна хубаво болта, който държи волана, изведнъж масата, която е по кормилния стълб (и цялото купе разбира се) ИЗЧЕЗВА


НО да питам и тук, някой има ли идея като затегна хубаво болта, който държи волана, изведнъж масата, която е по кормилния стълб (и цялото купе разбира се) ИЗЧЕЗВА



- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:НО да питам и тук, някой има ли идея като затегна хубаво болта, който държи волана, изведнъж масата, която е по кормилния стълб (и цялото купе разбира се) ИЗЧЕЗВА![]()
![]()
Какво значи "изчезва масата"? Масово народа така си говори - "изчезната ти е масата" - като някакво нарицателно, за каквито и да било електро проблеми, чули недочули от някой "майстор", без хал хабер да си има какъв е истинския проблем... Надвам се знаеш добре какво имаш впредвид.
По-скоро опиши какъв е ефекта, кое не ти работи, какво наблюдаваш, че нещо грам не ми се връзва


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Nickelback написа:Какво значи "изчезва масата"? Масово народа така си говори - "изчезната ти е масата" - като някакво нарицателно, за каквито и да било електро проблеми, чули недочули от някой "майстор", без хал хабер да си има какъв е истинския проблем... Надвам се знаеш добре какво имаш впредвид.
По-скоро опиши какъв е ефекта, кое не ти работи, какво наблюдаваш, че нещо грам не ми се връзваКак така по цялото купе изчезвала масата


Така волана е ето такова Нарди с фланец за е 36

Отзад имам и това:

Червения кабел е вързн към часста която се натиска, за да свири клаксона (подвижната пластина, на нея си има място за кабелната обувка).
Така водих се по тая тема: http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... el-Install
Навързал съм вичко както трябва, моя бег беше само с първа степен, а не както е там с две, но както и да е. Имах един стар прецакан лентов кабел резнах му конектора и с едно съпротивление си направих залъгалка, та сега не ми свети лампата за бега.
Буксата на клаксона е с кафяв и кафяво червен кабел. По кафявия върви маса и когато натиснеш дава на другия кабел маса клаксона свири.Клаксона има постонно + и когато му подадеш маса свири. То повечето неща в тая кола имат постонно + и чакат минус да им дадеш, за да работят

Така до тук май добре го обясних по цялата кола имаме нула респективно и по кормилния пръти като сложим металния фланец той контактува чрез шлиците с него и взима маса, която при натискане трябва да се предаде на клаксона.Това става чрез тази четка, която контактува с пистата от видима на втората снимка.Намерих една четка, тя пък взе че пасна идеално в отвора пригоден за това и контактува с пистата перфектно. Налагам волана натискам докато е на контакт всичко работи супер.
Тук идва странния момент, когато затягам болта в един момент масата, която ми трябва от кормилния прът изчезва. Седях с мултицет и мерих докато въртя болта всичко е окей и точно когато започна да затягам повечко изчезва


Извода е, че някъде ми се губи масата на по кормилния прът и не мога да разбера къде

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани