Теч по кората под двигателя
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Теч по кората под двигателя
Здравейте,
Реших да сменя кората под двигателя понеже е закачана и остъргана и като я свалих видях, че от едната и страна е поолята. Доста години са се навъртяли. Не изглежда да е съвсем прясно, а по-скоро наслоено. Но все пак...
Някой има ли идея къде да гледам за течове?
Реших да сменя кората под двигателя понеже е закачана и остъргана и като я свалих видях, че от едната и страна е поолята. Доста години са се навъртяли. Не изглежда да е съвсем прясно, а по-скоро наслоено. Но все пак...
Някой има ли идея къде да гледам за течове?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Теч по кората под двигателя
Каква е колата, прилича на Е70 и кой двигател
. За да не гадаем, обезмаслете и изчистете на крик всичко по двигателя от долу, сменете кората. Покарайте малко и погледнете на крик има ли теч и от къде......
Дано да е старо разлято





- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Теч по кората под двигателя
текло е от всмукателния колектор при вихровите клапи
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Теч по кората под двигателя
Те трябва да са от лявата страна на двигателя (като седиш в колата), а тук май е омазано от дясно... Аз бих заложил на интеркулера или маркуча от турбото към него.
Excellent! Steven is my name!
Re: Теч по кората под двигателя
BMW E70, 2007, 3.0 D
Като спомена Боримечакта интеркулъра се сетих, че тъст ми преди 5 години я беше юркал един път доста, може да се е случило просто в момента, но беше изскочил или пукнал маркуч на охлаждането и й бяха "изтекли водите" на Жипката, та я качваха на репатрака за Дару Кар.
Стара работа, но може наистина да си е останало от тогава...
Като спомена Боримечакта интеркулъра се сетих, че тъст ми преди 5 години я беше юркал един път доста, може да се е случило просто в момента, но беше изскочил или пукнал маркуч на охлаждането и й бяха "изтекли водите" на Жипката, та я качваха на репатрака за Дару Кар.
Стара работа, но може наистина да си е останало от тогава...
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Теч по кората под двигателя
eddie_dw написа:BMW E70, 2007, 3.0 D
...Стара работа, но може наистина да си е останало от тогава...


- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Теч по кората под двигателя
vlado6669 написа:eddie_dw написа:BMW E70, 2007, 3.0 D
...Стара работа, но може наистина да си е останало от тогава...
надали е от преди 5 години.... и е масло, не вода
И аз го виждам като масло. От къде намери нова кора колега?
Re: Теч по кората под двигателя
Е това е...
Течът е съсредоточен в дясната част на интеркуулъра...
Току що открих подобен пост със същия проблем.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=373990
Течът е съсредоточен в дясната част на интеркуулъра...
Току що открих подобен пост със същия проблем.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=373990
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Теч по кората под двигателя
Моят интеркулер изглежда по същия начин... И проблемът (при мен) не е от конектора на маркуча с радиатора, а тече от самият интеркулер - между алуминиевата решетка и пластмасовото "казанче" отстрани. Явно връзката между двете не съвсем плътна и налягането от турбината издухва масло през дефектното уплътнение. Не знам дали и как може да се ремонтира, освен с нов интеркулер... И пак няма гаранция...
Excellent! Steven is my name!
Re: Теч по кората под двигателя
Ами да го оставя така и да наблюдавам дали ще продължава да тече и по колко...?!
Re: Теч по кората под двигателя
https://www.youtube.com/watch?v=m2yKZIEcpUw тук един братушка показва как се чисти интеркулър. Аз сега свалих моя и в него си се е събрало масло. Ще го промия с малко нафта, ще го почиста от набитото масло и мръсотия отвън, но дали да не сменя и уплътнения по тръбите към/от него?!
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Теч по кората под двигателя
Чистил съм интеркулера, и клапана на EGR-a, и смукателния колектор на дизела:



А след няколко месеца е същата работа... Файда няма.



А след няколко месеца е същата работа... Файда няма.
Excellent! Steven is my name!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани