Вибрации над 120км/ч
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Вибрации над 120км/ч
Да нормално било, ами да му закарам колата, да ми покаже къде има луфт в полуоските (напред и назад) Ужас от тея майстори, направо да се хванеш за главата от тях(лошото че всеки се прави на разбирач от всичко), най скорошната ми случка е от реглаж в Марг. . , така ми направи реглажа, че волана седеше на криво, два пъти се връща при тях , накрая ми писна и отидох Стефан преди тунела в Люлин, човека го направи от раз и до сега нямам никакви проблеми. Лошото е , че ако дясната ти е за смяна, по трудно се намира (не знам каква е причината, поне при мен беше така, лява имат, дясна я нямат налична,и трябва да чакам една седмица) ако си поръчаш оригинални за три дена престига с 50% депозит:dunno:
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Вибрации над 120км/ч
Може ли задните амортисьори да са част от проблема? Оказа се, че са за смяна.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Вибрации над 120км/ч
Не мога да кажа, но когато има вибрация във волана, тя се получава от нещо, което се върти, тоест гуми , джанти, кардан, карета , полуоски и т.н.Когато са ти засмяна амортисьори, по скоро колата, не е устойчива в завой, има почуквания през дупки и т.н.Аз мойте съм ги сменил,заедно с макферсоните, защото имах точно тези симптоми . Има писано във форума , че от разбит амортесьор и рейка се получавало вибрация във волана,но аз лично не съм се зблъсквал с тях,така че не мога да кажа,ако някой се е зблъсквал, нека сподели 

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Вибрации над 120км/ч
Вибрации има и от разбити шарнири, накрайници, тампони. Не е задължително да е нещо въртящо се.

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Вибрации над 120км/ч
Колата за в завой я усещам доста стабилна, може и заради 17' джантите с гуми 255 отзад. Влизам в разни познати завои с неприлично висока скорост, няма да мръдне, да се клати, нищо такова. Обаче при напречни на пътя фуги или нещо друго, с ниска скорост, около 40-50 км/ч, отзад така се тресе, направо ужас. Сякаш минава някаква "вълна" през колата. Според майстора, амортисьорите отзад имат празен ход, който не може да компенсира неравностите по пътя и затова се получава това тресене. Колата е в мен от 2008 г. аз задните амортисьори не съм ги сменял никога, така че не е за чудене, че са заминали. По скоро ми е интересно дали са свързани с проблема при движение със 110-120, но ще разбера това, след като ги сменя. Благодаря че ми отделяте време за моите ядове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- s73r01d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530iA '02 Sedan
- Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
- Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19
Re: Вибрации над 120км/ч
Аз имам същия проблем вибрация от 120 до 140, и смятам да започна с тампоните на задния мост, видимо долните приличат на парцал, провери си и твоите, като се свали гумата се виждат.
Като свалят задния мост ще ги помоля да прегледат и всичко друго което може да е евентуална причина за вибрации, но тампоните ще се сменят, и четиримата
Като свалят задния мост ще ги помоля да прегледат и всичко друго което може да е евентуална причина за вибрации, но тампоните ще се сменят, и четиримата

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Вибрации над 120км/ч
Както се казва, ново 20. Вчера какво ми текна, слязох пак да гледам нещо с INPA-та и запалих колата. Леко вдигам оборотите на място до 2000 и усетих някакво претрисане през това време. Хванах го на около 1600-1650 по показанията на INPA. Тресенето е подобно на това , както и при движение със 110-120, само че с по-малка интензивност някак и пак идва изотзад.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Вибрации над 120км/ч
Колега, мисля че правилно се беше насочил към полуоските , а щом са за смяна и амортисьорите, смени ги, но вибрациите не са от тях. На място как ще идват вибрациите отзад? Може и тампони на мотора да са за смяна, но просто да се предават вибрациите назад по купето.
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Вибрации над 120км/ч
На място да ти тресе? По скоро нещо по двигателя, бобина, свещи и.т.н, денферната шайба гледал ли си я?
- s73r01d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530iA '02 Sedan
- Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
- Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19
Re: Вибрации над 120км/ч
Колеги тази вибрация между 120 и 140 я имам от как го карам тва БМВ. В България карам над 140, но в чужбина скоростите са 130, а глобите солени.
Вибрацията намалява като покарам малко, понякога изчезва съвсем.
Два комплекта гуми, зимни Michelin Alpin 5 и летни Pirelli P7 Cinturato, купувани чисто нови от мен. Два комплекта джанти. Поне 200 гумаджии с лазер без лазер са правили баланси.
Сменил поетапно цялото окачване от пред с Лемфьордер от Елит Карс, задни носачи от същия доставчик, кардана е проверен за баланс и със сменено гумено каре + висящ лагер.
Последно смених 2те полуоски, но трябваше да пътувам и не можех да чакам и взех ITN китайски единственото налично. Оригиналните ми полуоски са стегнати много, без луфтове, просто се движат много трудно, китайците бяха с по-мазно движение. Според майстора ми оригиналните след отваряне почистване и нова грес ще са по-добри от китайците.
Последно ми казаха, че можело турбината на автомата да е причината, обаче аз нямам никакви грешки на автомата и поведението му на пътя е абсолютно коректно, маслото е сменено с изсмукване преди година и 25к км. Колата тогава беше на ~200k с девствена пробка за маслото.
Джемини 4 не можаха днес да ми провери турбината, а аз утре заминавам за чужбина. Ще търся там някой професионален автоматаджия.
Дайте съвети, че ще лудна вече.
Вибрацията намалява като покарам малко, понякога изчезва съвсем.
Два комплекта гуми, зимни Michelin Alpin 5 и летни Pirelli P7 Cinturato, купувани чисто нови от мен. Два комплекта джанти. Поне 200 гумаджии с лазер без лазер са правили баланси.
Сменил поетапно цялото окачване от пред с Лемфьордер от Елит Карс, задни носачи от същия доставчик, кардана е проверен за баланс и със сменено гумено каре + висящ лагер.
Последно смених 2те полуоски, но трябваше да пътувам и не можех да чакам и взех ITN китайски единственото налично. Оригиналните ми полуоски са стегнати много, без луфтове, просто се движат много трудно, китайците бяха с по-мазно движение. Според майстора ми оригиналните след отваряне почистване и нова грес ще са по-добри от китайците.
Последно ми казаха, че можело турбината на автомата да е причината, обаче аз нямам никакви грешки на автомата и поведението му на пътя е абсолютно коректно, маслото е сменено с изсмукване преди година и 25к км. Колата тогава беше на ~200k с девствена пробка за маслото.
Джемини 4 не можаха днес да ми провери турбината, а аз утре заминавам за чужбина. Ще търся там някой професионален автоматаджия.
Дайте съвети, че ще лудна вече.
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани