С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

Мнение от ivailo » 14 Фев 2016, 23:50

Намерих колектор без клапи,сменен е вече :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

Мнение от (bubsa) » 15 Фев 2016, 6:28

ivailo написа:Намерих колектор без клапи,сменен е вече :)

:yes:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

Мнение от Elesar74 » 15 Фев 2016, 10:32

Смяната на колектора, с такъв без клапи, не набива ли грешка, защото липсва вакуумното управление на клапите?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 13.04.2014
Местоположение: Варна / Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack

Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

Мнение от ivailo0 » 15 Фев 2016, 10:48

Не.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

Мнение от ivailo » 15 Фев 2016, 20:55

управлението си седи с буксата някъде там от долу и няма проблем :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

Мнение от ivailo » 15 Фев 2016, 20:56

:bchug:
(bubsa) написа:
ivailo написа:Намерих колектор без клапи,сменен е вече :)

:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

Мнение от FaceOff » 20 Авг 2016, 17:13

Колеги, имам един въпрос - вчера си смених колектора с такъв без клапи, макар моите да бяха премахнати много професионално от колегата Zvetiko (нито бяха протекли, нито нищо, просто исках да си направя нещо сам по тая кола :lol: ) Направи ми впечатление следното нещо - горните (кръглите) отвори на главата са с нагар, не много - милиметър-два, а на долните правоъгълните няма нищо. Защо се получава така? На място не посмях да ги чистя, да не влезе цялата мизерия вътре, мисля да взема един спрей за почистване, от тези дето се пръскат докато работи колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

Мнение от Elesar74 » 22 Авг 2016, 8:18

И при мене е така и явно оттам влиза пушека от EGR-a.

P.S. Колектор без клапи, ако се сложи на кола, което преди е била с клапи, набива сигурна грешка във INPA- flap control. Аз си загубих управлението като свалях колектора да го почистя и сега ми седи тази грешка в мотора.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

Мнение от zvetiko » 22 Авг 2016, 10:37

Elesar74 написа:И при мене е така и явно оттам влиза пушека от EGR-a.

P.S. Колектор без клапи, ако се сложи на кола, което преди е била с клапи, набива сигурна грешка във INPA- flap control. Аз си загубих управлението като свалях колектора да го почистя и сега ми седи тази грешка в мотора.


Ако сложиш електромагнитният клапан за управление на вихровите клапани в буксата му, грешката ще изчезне. Пишеш, че си го загубил- мога да ти подаря един. ;) По принцип не оказва влияние върху нищо, дори при продажба на автомобила е предимство- почти всеки, който се интересува от BMW, знае за прословутите "пепeруди" и това, че е добре да бъдат премахнати, ако закачи колата, ще има доказателство, че е направено. ;)

На място не посмях да ги чистя, да не влезе цялата мизерия вътре, мисля да взема един спрей за почистване, от тези дето се пръскат докато работи колата.


Ако наистина стане със спрея, мизерията пак ще отиде вътре. ;)
По принцип се прави с апаратура за струйно почистване- със сонда се впръскват гранули под налягане, а със специализиран накрайник става изсмукването им.Резултата е почистени въздушни пътища, без нищо да влезе в горивната камера.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

Мнение от Elesar74 » 22 Авг 2016, 15:05

Добре, ако тази мизерия все пак падне вътре, докато работи колата, какво ще стане? Това са сажди, вярно омаслени, няма ли да изгорят просто или ще има някакъв друг негативен ефект.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

Мнение от FaceOff » 24 Авг 2016, 10:52

Пепи, а на мен ще ми подариш ли металната щипка на буксата на МАП сензора? :) С такава скорост изхвърча че нямах шанс да я намеря :mhihi:
Има доста такива спрейчета за почистване на валволин, уинс, мотип, мисля да пробвам някое, а ако не се лъжа и ти си ми казвал, че си ползвал. Това с машината не е ли само за двигатели с директно впръскване, защото там отлагането е твърдо като камък и се прави с черупки, тук е мазно и меко?

Sent from my SM-G903F using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

Мнение от kalingk » 25 Авг 2016, 6:08

Да ви снимам турбото на астрата ми,да видите тея сажди как са начупили витлата на топлата част и геометрията......отделно изтърсих една шепа нагар на бучки станал точно пак от при топлата част на турбината.....

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook