С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Намерих колектор без клапи,сменен е вече 

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
ivailo написа:Намерих колектор без клапи,сменен е вече

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Смяната на колектора, с такъв без клапи, не набива ли грешка, защото липсва вакуумното управление на клапите?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
управлението си седи с буксата някъде там от долу и няма проблем 

- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.

(bubsa) написа:ivailo написа:Намерих колектор без клапи,сменен е вече
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Колеги, имам един въпрос - вчера си смених колектора с такъв без клапи, макар моите да бяха премахнати много професионално от колегата Zvetiko (нито бяха протекли, нито нищо, просто исках да си направя нещо сам по тая кола
) Направи ми впечатление следното нещо - горните (кръглите) отвори на главата са с нагар, не много - милиметър-два, а на долните правоъгълните няма нищо. Защо се получава така? На място не посмях да ги чистя, да не влезе цялата мизерия вътре, мисля да взема един спрей за почистване, от тези дето се пръскат докато работи колата.

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
И при мене е така и явно оттам влиза пушека от EGR-a.
P.S. Колектор без клапи, ако се сложи на кола, което преди е била с клапи, набива сигурна грешка във INPA- flap control. Аз си загубих управлението като свалях колектора да го почистя и сега ми седи тази грешка в мотора.
P.S. Колектор без клапи, ако се сложи на кола, което преди е била с клапи, набива сигурна грешка във INPA- flap control. Аз си загубих управлението като свалях колектора да го почистя и сега ми седи тази грешка в мотора.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Elesar74 написа:И при мене е така и явно оттам влиза пушека от EGR-a.
P.S. Колектор без клапи, ако се сложи на кола, което преди е била с клапи, набива сигурна грешка във INPA- flap control. Аз си загубих управлението като свалях колектора да го почистя и сега ми седи тази грешка в мотора.
Ако сложиш електромагнитният клапан за управление на вихровите клапани в буксата му, грешката ще изчезне. Пишеш, че си го загубил- мога да ти подаря един.


На място не посмях да ги чистя, да не влезе цялата мизерия вътре, мисля да взема един спрей за почистване, от тези дето се пръскат докато работи колата.
Ако наистина стане със спрея, мизерията пак ще отиде вътре.

По принцип се прави с апаратура за струйно почистване- със сонда се впръскват гранули под налягане, а със специализиран накрайник става изсмукването им.Резултата е почистени въздушни пътища, без нищо да влезе в горивната камера.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Добре, ако тази мизерия все пак падне вътре, докато работи колата, какво ще стане? Това са сажди, вярно омаслени, няма ли да изгорят просто или ще има някакъв друг негативен ефект.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Пепи, а на мен ще ми подариш ли металната щипка на буксата на МАП сензора?
С такава скорост изхвърча че нямах шанс да я намеря
Има доста такива спрейчета за почистване на валволин, уинс, мотип, мисля да пробвам някое, а ако не се лъжа и ти си ми казвал, че си ползвал. Това с машината не е ли само за двигатели с директно впръскване, защото там отлагането е твърдо като камък и се прави с черупки, тук е мазно и меко?
Sent from my SM-G903F using Tapatalk


Има доста такива спрейчета за почистване на валволин, уинс, мотип, мисля да пробвам някое, а ако не се лъжа и ти си ми казвал, че си ползвал. Това с машината не е ли само за двигатели с директно впръскване, защото там отлагането е твърдо като камък и се прави с черупки, тук е мазно и меко?
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Да ви снимам турбото на астрата ми,да видите тея сажди как са начупили витлата на топлата част и геометрията......отделно изтърсих една шепа нагар на бучки станал точно пак от при топлата част на турбината.....
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани