Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
v88z написа:Satanism написа:КОлега, прочети пак, защото май пак не си разбрал, какво е динамичен и какво-активен круз...
540A прост круз контрол
S541A активен круз контрол-с дистанция
S544A динамичен круз конторл - със спирачна функция.
За 541 трябва радар, за 544 трябват 6цил...
С две думи аз искам да направя първия вариант, 540A прост круз контро, за S544A до колкото разбрах трябват и допълнителни неща които аз нямам.
Ако си с 6цил, правилната екстра за теб е 544А...допълнителни неща ти трябват за 541A
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
exc написа:Изведнъж bluetooth-a спря да работи. Не открива никакви телефони, както и те него. До вчера си работеше без проблем. Някакви идеи, или модула е заминал?
Диагностика

Never mistake motion for action...
- steppenwolfbg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 14.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91
- Детайли за колата: '11
Re: Бързи въпроси и отговори
Виж и под кората при волана е буксата за блутуда, да не се е разкачила.
Re: Бързи въпроси и отговори
Ок, ще погледна. Четох, че понякога се оправя с разкачане за около час на буксата и кабелите от модула в багажника. Ако съм за нов модул, предполагам трябва кодиране за моят ВИН, нали така?
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Имам чувството, че колата (E90 320dА 163коня, DPF, премахнати пеперудки, изчистен всмукателен колектор и ЕГР преди 1месец, температурата изглежда да е нормална 94-95градуса, сменени 4 свещи и реле) е много мудна, а в същото време ми дава според мен висок разход София-Бургас-София (пълен/пълен) 7.0л/100 с темпомат на 140км/ч. Притеснява ме дали не се е затлачил ДПФ-а, не съм го виждал/чувал до сега да регенерира. Та въпросът ми е: Как да разбера дали регенерира, как да разбера кога е била последната регенерация?
Благодаря ви предварително!
Имам чувството, че колата (E90 320dА 163коня, DPF, премахнати пеперудки, изчистен всмукателен колектор и ЕГР преди 1месец, температурата изглежда да е нормална 94-95градуса, сменени 4 свещи и реле) е много мудна, а в същото време ми дава според мен висок разход София-Бургас-София (пълен/пълен) 7.0л/100 с темпомат на 140км/ч. Притеснява ме дали не се е затлачил ДПФ-а, не съм го виждал/чувал до сега да регенерира. Та въпросът ми е: Как да разбера дали регенерира, как да разбера кога е била последната регенерация?
Благодаря ви предварително!
- v88z
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 16.08.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i e90
- Мечтае да кара: Служебно BMW
Re: Бързи въпроси и отговори
[/quote]Ако си с 6цил, правилната екстра за теб е 544А...допълнителни неща ти трябват за 541A[/quote]
Интересното е, че при този вариант 544А програмата дава да се монтира допълнително ldm модул, само при мен ли е така? Луд станах с този retofit.
Интересното е, че при този вариант 544А програмата дава да се монтира допълнително ldm модул, само при мен ли е така? Луд станах с този retofit.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако си с 6цил, правилната екстра за теб е 544А...допълнителни неща ти трябват за 541A[/quote]v88z написа:
Интересното е, че при този вариант 544А програмата дава да се монтира допълнително ldm модул, само при мен ли е така? Луд станах с този retofit.[/quote]
Не не е само при теб,аз се мъчих 6 месеца като теб,2 ретрофит-а купих,за 544 иска 1000% LDM модул,който всъщност не е скъп но иска и Око,при нас с 6цил бенз се кодира 541 (по спомен) ,но говорих с колега ,който ми помага с кодирането и е възможно БЕЗ да се сменя таблото защото там гърми грешка понеже търси индикацията ,защото всички 6цил имат индикация за скоростта,но така и не купих трети път ретрофит да пробвам да го кодираме отново.
Ако си от СФ пиши ми едно лично
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Значи, не ви знам какво гледате и дали четете, какво пиша, но S541 е екстрата с радар, демек активен круз контрол, демек око....S544A е екстрата, която се кодира на 6цил и не иска никакви очи.Аз съм с кодирано S544 и няма никакви очи по колата.
S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF.
S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Колеги, намерих напълно случайно клипче в интернет на човек пак с Е90, 320д флийт със същия ремап като моя и най-важното, и неговото Е90 е черно!![]()
![]()
Има на 100% същия проблем като моя, гарантирано!
![]()
Та забелязах, че на 5-та скорост колата не може да вдигне повече от 4000 оборота, а на 6-та повече от 3700, което донякъде обяснява защо и не може да мине 200 или по-скоро защо толкова трудно едвам ги минава. Остава въпросът защо не може. На всички останали предавки се реже до прекъсвач. Първият клип живите данни за на air mass system, втория на rail pressure. Скоростта е по ГПС, но на 90% се доближава до километража. Топ скоростта по километраж е 210, по ГПС - 205.
Air mass system - https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing
Rail pressure - https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing
Надявам се някой да може да помогне!![]()
![]()
vld написа:Явно някъде има някое заклинание в картата, трябва да се намери и да се коментира![]()
Компа ако не се лъжа е еднакъв на двете модификации, можеш да пробваш да налееш софтуер от 163кс. после да и промениш картата.
Ти при богомил ли го прави мапа в годеч?
Що не попиташ вр перформансите дали незнаят нещо по въпроса, те са по в час с БМВ-тата, докато в годеч са по запознати с ВАГ групата.
Лъчо също вероятно ще може да помогне, сещам се и за други варианти....
Колеги, а малко да се върна към моя въпрос. Изглеждат ли ви живите данни нормални? Мен ме притеснява проблемът да не е хардуерен? На mass air system гледам, че по едно време Boost pressure- а актуалното много изостава от исканото, на какво може да се дължи това?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:dextuar написа:Колеги, намерих напълно случайно клипче в интернет на човек пак с Е90, 320д флийт със същия ремап като моя и най-важното, и неговото Е90 е черно!![]()
![]()
Има на 100% същия проблем като моя, гарантирано!
![]()
Та забелязах, че на 5-та скорост колата не може да вдигне повече от 4000 оборота, а на 6-та повече от 3700, което донякъде обяснява защо и не може да мине 200 или по-скоро защо толкова трудно едвам ги минава. Остава въпросът защо не може. На всички останали предавки се реже до прекъсвач. Първият клип живите данни за на air mass system, втория на rail pressure. Скоростта е по ГПС, но на 90% се доближава до километража. Топ скоростта по километраж е 210, по ГПС - 205.
Air mass system - https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing
Rail pressure - https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing
Надявам се някой да може да помогне!![]()
vld написа:Явно някъде има някое заклинание в картата, трябва да се намери и да се коментира![]()
Компа ако не се лъжа е еднакъв на двете модификации, можеш да пробваш да налееш софтуер от 163кс. после да и промениш картата.
Ти при богомил ли го прави мапа в годеч?
Що не попиташ вр перформансите дали незнаят нещо по въпроса, те са по в час с БМВ-тата, докато в годеч са по запознати с ВАГ групата.
Лъчо също вероятно ще може да помогне, сещам се и за други варианти....
Колеги, а малко да се върна към моя въпрос. Изглеждат ли ви живите данни нормални? Мен ме притеснява проблемът да не е хардуерен? На mass air system гледам, че по едно време Boost pressure- а актуалното много изостава от исканото, на какво може да се дължи това?
MAP сензор, актуатор на турбото, геометрия
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:dextuar написа:dextuar написа:Колеги, намерих напълно случайно клипче в интернет на човек пак с Е90, 320д флийт със същия ремап като моя и най-важното, и неговото Е90 е черно!![]()
![]()
Има на 100% същия проблем като моя, гарантирано!
![]()
Та забелязах, че на 5-та скорост колата не може да вдигне повече от 4000 оборота, а на 6-та повече от 3700, което донякъде обяснява защо и не може да мине 200 или по-скоро защо толкова трудно едвам ги минава. Остава въпросът защо не може. На всички останали предавки се реже до прекъсвач. Първият клип живите данни за на air mass system, втория на rail pressure. Скоростта е по ГПС, но на 90% се доближава до километража. Топ скоростта по километраж е 210, по ГПС - 205.
Air mass system - https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing
Rail pressure - https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing
Надявам се някой да може да помогне!![]()
vld написа:Явно някъде има някое заклинание в картата, трябва да се намери и да се коментира![]()
Компа ако не се лъжа е еднакъв на двете модификации, можеш да пробваш да налееш софтуер от 163кс. после да и промениш картата.
Ти при богомил ли го прави мапа в годеч?
Що не попиташ вр перформансите дали незнаят нещо по въпроса, те са по в час с БМВ-тата, докато в годеч са по запознати с ВАГ групата.
Лъчо също вероятно ще може да помогне, сещам се и за други варианти....
Колеги, а малко да се върна към моя въпрос. Изглеждат ли ви живите данни нормални? Мен ме притеснява проблемът да не е хардуерен? На mass air system гледам, че по едно време Boost pressure- а актуалното много изостава от исканото, на какво може да се дължи това?
MAP сензор, актуатор на турбото, геометрия
И 3-те са чисто нови на точно година.

- v88z
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 16.08.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i e90
- Мечтае да кара: Служебно BMW
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Значи, не ви знам какво гледате и дали четете, какво пиша, но S541 е екстрата с радар, демек активен круз контрол, демек око....S544A е екстрата, която се кодира на 6цил и не иска никакви очи.Аз съм с кодирано S544 и няма никакви очи по колата.
S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF.
Добре, при теб имало ли е ЛДМ модула, които е за S544 или допълнително си го сложил, при мен го няма и затова не тръгва явно?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
v88z написа:Satanism написа:Значи, не ви знам какво гледате и дали четете, какво пиша, но S541 е екстрата с радар, демек активен круз контрол, демек око....S544A е екстрата, която се кодира на 6цил и не иска никакви очи.Аз съм с кодирано S544 и няма никакви очи по колата.
S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF.
Добре, при теб имало ли е ЛДМ модула, които е за S544 или допълнително си го сложил, при мен го няма и затова не тръгва явно?
НЕ LDM модул няма фабрично ако нямаш темпомата ,но при бензина бях чел ,че иска и таблото с индикацията ,ето това е трудното за намиране

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Момчета - въпрос,моя кошник ми прави номера.Подариха ми за РД K&N кит,до тук добре обаче след това се почна едно ходене по мъките,по-скоро се дразня аз самия,та отначало мислех,че е от филтъра да пуска повече въздух и на място да държи 800об е да ама не защото после с моя филтър пак така,проблема е че на място държи 800об като трябва да работи ан 600об и в момента държи кутията под напрежение,сякаш не и дсотига налягане и компенсира с оборотите,не го прави винаги ,вчера минах 400+км на ограничения и нямаше никакви грижи после на място,днес и раздадох не повече от 3-4 пъти шамарите и пак се почна да държи обороти,сега чуденката е (няма ни една грешка никъде) дали е торк-а или може да е от уплътненията на мехатрониката,които щото съм тъп така и не смених като сменях буксата на мехатрониката - някой идеи,да не си въобразявам но колата няма същия ряз,както след като сложих новата ДИСА,знам че ако приплъзва или няма достатъчно налягане в кутията пак ще е мудна - идеи
..пс: колата е на реални 200к 330xi

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги искам да попитам ако сложа 10 мм фланец на задните джанти които са 8,5 j с ЕТ 35 с гума 225/40/18'' ще стържат ли в калниците ? Колата е е91 със спортно окачване заводско Благодаря Ви предварително !!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани