Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:motofan написа:Satanism написа:motofan написа:Я споделете за круиз контрол кво трябва, че моя навес по вин трябва да има, а реално има само темпомат?
Просто трябва да се кодира S544A, а не S540A.
Моята също отначало беше без функция за спиране, но за 6цил това е правилната екстра.
А ако някой е сигурен, че може да ми кодира таблото, ще си платя за услугата.
Лостовете са различни, единият има настройки на дистанция, а другия не.
S540A прост круз контрол
S541A активен круз контрол-с дистанция
S544A динамичен круз конторл - със спирачна функция.
За 541 трябва радар, за 544 трябват 6цил...
Точно така - 541 става и на 4ри и на 6, но трябва радар, 540 само на 4ри, 544 само на 6 цил.
Re: Бързи въпроси и отговори
Leon написа:Satanism написа:541 регулира скоростта ти спрямо трафика.
544 поддържа скоростта ти постоянна дори ако се спускаш по наклон, използвайки спирачките, но няма да те спре, ако някой се изпречи пред теб, което 541 би нарпавило.540 поддържа скоростта ти единствено да не падне под зададената, но наклон надолу ще те ускори над зададената на темпомата скорост.
Чак ти се чудя на търпението
Изтормозих ли го, че не разбрах

Явно имам само 544. Благодаря за разяснението

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Dani Dupeto написа:b00st написа:Dani Dupeto написа:bmw_machine написа:vld написа:bmw_machine написа:Нали половината форум карат е90 с патерици от е46...
Четри цилиндровите не са половината форум колега, но да на 20ка става, на 330ка само от Е60
Прощавайте, моя грешка. Разбрах някое от по-горните мнения като "патерица от никоя е46 не става на никоя е90".
Да слоделя: Патерица от Е46 с размер 3,5 17Н2 IS30 СТАВА на Е90/Е91 2006 г. 330Д!!! Противно на много коментари от форума.
Явно преди фейса стават, но на LCI не стават.
Явно е така! Ето снимки и отзад! Измъчих се, но се надявам да е било от полза за тези които се чудят! ПОВТАРЯМ! Патерица от Е46 с размер 3,5 17Н2 IS30 СТАВА на Е90/Е91 2006 г. 330Д!!! И отпред и отзад видно от снимките!
Между другото се разрових и ми направи впечатление, че дисковете и апаратите на моето 330д преди фейса, по програма ги дава и за след фейса, та по мое мнение май патерицата не става само за XD и евентуално 335Д. Това е само мнение, докато не се пробва със снимков материал. Успех!
Ето тук viewtopic.php?p=4211600#p4211600 го коментирахме това, човек с фейс каза, че не стават уж.
Re: Бързи въпроси и отговори
Патерицата На 335Д не става отпред , ако си с по-големите дискове от ОЕМ-ските.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Колеги, каква може да е причината Е90 320д 150 коня (флийт) ремапнато на 190 коня да спира да върви до към 190-195 и после като охлюв едвам-едвам да закотвя 205-210 в зависимост от наклона. Според мапера било нормално 320-ки да вдигат толкова, според мен не е. Колата е без лимитер според мапера, който на този вариант е 210км/ч. Хардуерни разлики между флийт и нормалната 163 коня няма, само софтуерна, която с ремапа уж трябваше да е премахната. Заводска 320-ка 163 к трябва по данни да прави 225км/ч. На дино стигна до 250 по километраж, тоест няма лимитър. Според мапера може да не охлажда добре и затова колата да реже горивото. Без дпф съм. Къде може да има проблем, грешки по колата няма?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Dani Dupeto написа:Явно е така! Ето снимки и отзад! Измъчих се, но се надявам да е било от полза за тези които се чудят! [color=#008000]ПОВТАРЯМ! Патерица от Е46 с размер 3,5 17Н2 IS30 СТАВА на Е90/Е91 2006 г. 330Д!!! И
Пробва ли дали се въртят свободно, освен че стават?
Never mistake motion for action...
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Бързи въпроси и отговори
Да, поне 220 би трябвало да прави, макар че имай предвид, че е 9-10 годишна кола - амортизацията си казва думата . Аз моята над 200 не съм я напъвал, но не очаквам да ги направи 225.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Не и стига горивото, а защо е интересно
Пуши ли докато набира, да не и затъпква турбото? Знам че си го ремонтирал, ама все пак на малките скорости пълни ли си оборотомера без да се задъхва?

Пуши ли докато набира, да не и затъпква турбото? Знам че си го ремонтирал, ама все пак на малките скорости пълни ли си оборотомера без да се задъхва?

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Да, добре си върви до 180-190 набира доволно, мапера дори пусна повече гориво и пак същото положение. Той гледа и турбото и каза, че е ок/ частично рециклирано при тях/ . По негови думи една от най-читавите Е90, които е ремапвал, а доста коли му минават през ръцете, пък ддз дали просто не ме баламосва. Не ми е да карам с 230 да мъча дизелчето, ама ме дразни защо не ще и да няма скрит проблем някъде...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Преди месец правих клип след 200 как е ,но поради трафика прекратих експеримента на 225.
Сега го пуснах да гледам и от 200 до 220 ги прави за 6 секунди, доста бързо ми се струва ,мога да ти го пратя на лично не и тук щото от Нова ТВ дебнат
Сега го пуснах да гледам и от 200 до 220 ги прави за 6 секунди, доста бързо ми се струва ,мога да ти го пратя на лично не и тук щото от Нова ТВ дебнат

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
2707E91 написа:Преди месец правих клип след 200 как е ,но поради трафика прекратих експеримента на 225.
Сега го пуснах да гледам и от 200 до 220 ги прави за 6 секунди, доста бързо ми се струва ,мога да ти го пратя на лично не и тук щото от Нова ТВ дебнат
6 секунди от 200-220хм,по интересно е ,че Е46 330и/ Е90 330и 258кс (само 272кс са около 6сек) също за повече ,а като знам как вървят двете някак си не го вярвам кола която е 80кс по надолу + че другите са 6 цил бенз + 272кс е директно впръскване,виж ако беше 3.0д там е различно.
По темата dextuar ,220 трябва да ги подминава,на 46цата с мап удрях 220 можеше и още малко със сигурност,след това не съм натискал а и бях с 5 предавки а не 6 и не обичам прекалено високите обороти на дизел.
Ето една мапната след като тази прави 240 не е по-различна от твоята,разбира се целта не е да караш с тази скорост,защото е абсурдна мотора вече не издържа там,но разбирам,че е за собствена информация и проба,само гледай да няма коли около теб с тези скорости

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Да, добре си върви до 180-190 набира доволно, мапера дори пусна повече гориво и пак същото положение. Той гледа и турбото и каза, че е ок/ частично рециклирано при тях/ . По негови думи една от най-читавите Е90, които е ремапвал, а доста коли му минават през ръцете, пък ддз дали просто не ме баламосва. Не ми е да карам с 230 да мъча дизелчето, ама ме дразни защо не ще и да няма скрит проблем някъде...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Някой регулатор на налягане? Я на рейла, я на турбината, имаше още един май... Тия дребни гадове могат да се проявят по неочаквани начини.
Never mistake motion for action...
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Не ме разбирайте погрешно, нямам никакво намерения да мъча дизелчето с постоянни скорости над 190, но ме дразни, че явно има някаква причина да не върви във високите скорости, но в ДДЕ-то няма никакви грешки. По-скоро ми е да разбера причината, иначе замервания правя на безопасно място. Ако имаше проблем с някой датчик, нямаше ли да го запише като грешка?
Горе-долу до 190 върви така и при мен както на клипа, но пусна ли 6-та и филма приключва.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Горе-долу до 190 върви така и при мен както на клипа, но пусна ли 6-та и филма приключва.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Илян е прав, един лаптоп и гледаш живи данни при ускорение, налягане на турбото, налягане в рейката.
Според мен ако не надува достатъчно или разтоварва по рано ще пуши.
За протокола 320д 163кс. без мап си подминава 230 на километража, стига почти 240, което реално трябва да е някъде малко под 230 по GPS.
Така, че със сигурност има някаква драма.
Според мен ако не надува достатъчно или разтоварва по рано ще пуши.
За протокола 320д 163кс. без мап си подминава 230 на километража, стига почти 240, което реално трябва да е някъде малко под 230 по GPS.
Така, че със сигурност има някаква драма.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
vld написа:Илян е прав, един лаптоп и гледаш живи данни при ускорение, налягане на турбото, налягане в рейката.
Според мен ако не надува достатъчно или разтоварва по рано ще пуши.
За протокола 320д 163кс. без мап си подминава 230 на километража, стига почти 240, което реално трябва да е някъде малко под 230 по GPS.
Така, че със сигурност има някаква драма.
Дам, и аз това му казах на мапера. Въпросът е дали може да е от мапа нещо? Иначе, за да ми покаже, че няма лимитър, качихме колата на диното и лично видях как километража стигна на 250, тоест не е там проблема. Естествено, че това на диното няма общо с реалността, та той ми каза, че според него може да не охлажда по някаква причина добре като и се раздава много жега и колата сама да реже от горивото.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани