Проблем след смяна на двата термостата
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Проблем след смяна на двата термостата
И аз така знам, но някъде из темите имаше нещо като "официален" pdf, затова питах къде мога да
намеря четиво от бмв по този въпрос.
намеря четиво от бмв по този въпрос.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след смяна на двата термостата
netmurder написа:nikolae написа:Еми то при мене е точно така. Вчера измих радиаторите, сега ще следя извънградско температурата.
Преди падаше до 75-80 извън, средно е около 85. При горещини, натискане стига до 98-100, при спускане
без газ и по-хладно време пада до 80. Според мен не трябва да има такива големи разлики или греша ?
Не трябва да пада до 80 градуса... най-малко трябва да е до 85 поне..
Точно така е при мен ако ще един час да пускам по нанадолнище по 85-86 (върти ги) не пада, nikolae почти на 100% залагам на малкия термостат при теб. Големия прави по-сериозни амплитуди.
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Taruno написа:....
Точно така е при мен ако ще един час да пускам по нанадолнище по 85-86 (върти ги) не пада, nikolae почти на 100% залагам на малкия термостат при теб. Големия прави по-сериозни амплитуди.
Малкия го смениха ден-два преди да ми закупя колата. Даже има фактура за него. Как да разбра дали е голям или малък ?
Аз по тази логика не насочих, че е големия (след като малкият е сменян).
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем след смяна на двата термостата
nikolae написа:Taruno написа:....
Точно така е при мен ако ще един час да пускам по нанадолнище по 85-86 (върти ги) не пада, nikolae почти на 100% залагам на малкия термостат при теб. Големия прави по-сериозни амплитуди.
Малкия го смениха ден-два преди да ми закупя колата. Даже има фактура за него. Как да разбра дали е голям или малък ?
Аз по тази логика не насочих, че е големия (след като малкият е сменян).
Смениха го с какъв - оригинален или алтернативен?
Малкия ако е оригинален е около 70 лева, големия мисля е около 110 .
Принципно след като загрее до работна температура, после и при спускане държи 86-88 градуса.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след смяна на двата термостата
nikolae написа:Taruno написа:....
Точно така е при мен ако ще един час да пускам по нанадолнище по 85-86 (върти ги) не пада, nikolae почти на 100% залагам на малкия термостат при теб. Големия прави по-сериозни амплитуди.
Малкия го смениха ден-два преди да ми закупя колата. Даже има фактура за него. Как да разбра дали е голям или малък ?
Аз по тази логика не насочих, че е големия (след като малкият е сменян).
И моя беше сменян и след 7 месеца тежко каране (брой ги към 30к км) пак се наложи смяна на малкия, беше behr сега е оригинал и вече година и малко, и към 70к не е мръднал.
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Т.е. проблема може да е от малкия а не от големия. Хм.. и как да ги хвана ?
Ако големия е оригинален, да не го пипам, да сменя малкия ?
Не знам с какъв е сменян, ще погледна и ще пиша.
Пак да попитам има ли начин да се хване кой от двата е ?
Ако големия е оригинален, да не го пипам, да сменя малкия ?
Не знам с какъв е сменян, ще погледна и ще пиша.
Пак да попитам има ли начин да се хване кой от двата е ?
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем след смяна на двата термостата
nikolae написа:Т.е. проблема може да е от малкия а не от големия. Хм.. и как да ги хвана ?
Ако големия е оригинален, да не го пипам, да сменя малкия ?
Не знам с какъв е сменян, ще погледна и ще пиша.
Пак да попитам има ли начин да се хване кой от двата е ?
ако е големия при спускане ще пада под 80 градуса... повече от това какво има да го мислиш, сменяй малкия и си готов...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Точно, при спускане съм я гледал стигала е до 75. Иначе около 80-85. След час ще пътувам и пак ще наблюдавам.
Сигурно най-лесно е да сменя двата с оригинални ама има ли смисъл ? По-правилно ми се струва да хвана проблема
а не със сляпо изолиране, ако не е това, значи това и т.н. и т.н.
Сигурно най-лесно е да сменя двата с оригинални ама има ли смисъл ? По-правилно ми се струва да хвана проблема
а не със сляпо изолиране, ако не е това, значи това и т.н. и т.н.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Сменят се и двата, писано е 1000 пъти
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем след смяна на двата термостата
nikolae написа:Точно, при спускане съм я гледал стигала е до 75. Иначе около 80-85. След час ще пътувам и пак ще наблюдавам.
Сигурно най-лесно е да сменя двата с оригинални ама има ли смисъл ? По-правилно ми се струва да хвана проблема
а не със сляпо изолиране, ако не е това, значи това и т.н. и т.н.
Колега,
Ако искаш да приключи този въпрос е добре да промиеш, налееш бмв антифриз и да смениш двамата термостати с оригинални. Погледни и помпата за луфтове и дали върви мазно.
Успех
Sent from my HTC One using Tapatalk
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем след смяна на двата термостата
vvasilev1 написа:nikolae написа:Точно, при спускане съм я гледал стигала е до 75. Иначе около 80-85. След час ще пътувам и пак ще наблюдавам.
Сигурно най-лесно е да сменя двата с оригинални ама има ли смисъл ? По-правилно ми се струва да хвана проблема
а не със сляпо изолиране, ако не е това, значи това и т.н. и т.н.
Колега,
Ако искаш да приключи този въпрос е добре да промиеш, налееш бмв антифриз и да смениш двамата термостати с оригинални. Погледни и помпата за луфтове и дали върви мазно.
Успех
Sent from my HTC One using Tapatalk
Ако и тогава не се оправи ... както при мен беше - сменяш третия

Re: Проблем след смяна на двата термостата
Не виждам много смисъл да сменям малкия при положение, че е на 5 месеца. Може би и до него ще се стигне.
Тези дни навъртях 600-700км. Градско задръствания стига 96-97 и не качва. Извънградско средно 86.
Най-много пада до 79-80, най-много 98 (на баир, с пълна газ) средно е 86.
Измих си радиаторите (климатика вече и на 26 градуса вътре не може да се стои - студ та студ).
Ще сменя големия с оригинален и ще пиша за отзиви.
Тези дни навъртях 600-700км. Градско задръствания стига 96-97 и не качва. Извънградско средно 86.
Най-много пада до 79-80, най-много 98 (на баир, с пълна газ) средно е 86.
Измих си радиаторите (климатика вече и на 26 градуса вътре не може да се стои - студ та студ).
Ще сменя големия с оригинален и ще пиша за отзиви.
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Колега при мен цирка беше същия, и за да ми е мирна главата смених и двата, поръчах ги от колегата Laviatan. Двата термостата ми стъпаха на 100 лв (Behr). След смяната, температурата не пада под 89 надолу в баир, и в 99% от времето държи 91, само в големите трафици рядко стига до 97.Като цяло държи 90-92 

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Re: Проблем след смяна на двата термостата
На Behr 100лв двата, на BMW сигурно към 200.
Не разбрах много. На надолнище под 89 не ти е падала, на баирите пак толкова така ли ?
Не разбрах много. На надолнище под 89 не ти е падала, на баирите пак толкова така ли ?
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
nikolae написа:На Behr 100лв двата, на BMW сигурно към 200.
Не разбрах много. На надолнище под 89 не ти е падала, на баирите пак толкова така ли ?
Ако е баир нагоре и е достатъчно дълъг и я изпържа може да качи до 95-97 но е моментно и пак пада. А за надоло, да под 89 не съм я виждал да пада след смяната на термостатите

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани