Въпроси относно swap на m42/4 в компакт с м43.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Въпроси относно swap на m42/4 в компакт с м43.
За пореден път се убедих, че съм избрал правилната жена, след като си загуби акъла и почна да ми говори за суапове
Пациента е с 1.6 м43, който вече и омаля, но тя си харесва компота и отказва предложението ми за друго бендве
Идеята е да я засиля малко, бюджетно, а изпълнението да бъде бързо. Задължителното условие е след интервенцията климатика да продължи да ферщеен унд арбайт шон.
Върти ми се в главата да и метна м42 или м44.
Лично бих заложил на м44, щото е по-нов мотор.
Въпросите са ми няколко:
Инсталацията ? Има ли нещо различно, което ще трябва да се навързва ?
Изпускателните колекторите на иската не бяха май като на м43 ?
Стойката на климатика същата ли е ? Мисля направо да откача компресора със все стойка и да го закача на новото мотор без да изпускам нищо.
За фен агитката на кат, споко - без номера на мотора в талона сме
За врачанина - и ти споко, и децата ше дойдат като му дойде времето

Пациента е с 1.6 м43, който вече и омаля, но тя си харесва компота и отказва предложението ми за друго бендве

Идеята е да я засиля малко, бюджетно, а изпълнението да бъде бързо. Задължителното условие е след интервенцията климатика да продължи да ферщеен унд арбайт шон.

Върти ми се в главата да и метна м42 или м44.
Лично бих заложил на м44, щото е по-нов мотор.
Въпросите са ми няколко:
Инсталацията ? Има ли нещо различно, което ще трябва да се навързва ?
Изпускателните колекторите на иската не бяха май като на м43 ?
Стойката на климатика същата ли е ? Мисля направо да откача компресора със все стойка и да го закача на новото мотор без да изпускам нищо.
За фен агитката на кат, споко - без номера на мотора в талона сме

За врачанина - и ти споко, и децата ше дойдат като му дойде времето



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- vesko_325td
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
Re: Въпроси относно swap на m42/4 в компакт с м43.
колектора не е същия 99 процента съм сигурен
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Въпроси относно swap на m42/4 в компакт с м43.
Слагай М44,въпреки че и М42 е хубав (аз поне съм доволен)! Няма да преправяш нищо на 99,9%! Колектора е различен,но блока би трябвало да не е,т.е. климатика с все стойката трябва да стане точно!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпроси относно swap на m42/4 в компакт с м43.
ildivvy написа:Слагай М44,въпреки че и М42 е хубав (аз поне съм доволен)! Няма да преправяш нищо на 99,9%! Колектора е различен,но блока би трябвало да не е,т.е. климатика с все стойката трябва да стане точно!
Днеска гледах в real oem и се оказа че стойката на компресора и самия компресор са еднакви.
За испускателя имах предвид, че този на м43 завършва по спомен с една елипса с два отвора, на м44 същият ли е фланеца назад към генерацията ?
тоя 0.01% кво е ?



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Въпроси относно swap на m42/4 в компакт с м43.
Честно казано,на М44 не знам как завършва изспускателя.На м42 е с елипса и мисля,че и на М44 е така.Предполагам,че искаш да си оставиш оригиналната генерация при тези въпроси...? Сигурно и тя е еднаква! Този 0,01% са за някакви дреболии,които може да излезнат,но не са важни
.

Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпроси относно swap на m42/4 в компакт с м43.
ildivvy написа:Честно казано,на М44 не знам как завършва изспускателя.На м42 е с елипса и мисля,че и на М44 е така.Предполагам,че искаш да си оставиш оригиналната генерация при тези въпроси...? Сигурно и тя е еднаква! Този 0,01% са за някакви дреболии,които може да излезнат,но не са важни.
Ми супер, кво ...
Ами инсталацията ? Пренареждане иска ли или си боцвам кръгла в кръгла букса и поемам руля



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Въпроси относно swap на m42/4 в компакт с м43.
ogata написа:ildivvy написа:Честно казано,на М44 не знам как завършва изспускателя.На м42 е с елипса и мисля,че и на М44 е така.Предполагам,че искаш да си оставиш оригиналната генерация при тези въпроси...? Сигурно и тя е еднаква! Този 0,01% са за някакви дреболии,които може да излезнат,но не са важни.
Ми супер, кво ...
Ами инсталацията ? Пренареждане иска ли или си боцвам кръгла в кръгла букса и поемам руля
Боцваш и поемаш руля.
Еднакви са компресорите за климата.
Изпускателя на м42 и м44 е плетен и ще ти трябва и генерация от иСа.Не за друго но не си заслужават занимавките при гърнеджия а не е като да няма коли на части

м42 или м44.Няма разлика като цяло,освен ако няма планове за надув

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Въпроси относно swap на m42/4 в компакт с м43.
И двата колектора ги имам може да дойдеш да ги разгледаш (16 и ис-ов) . Ако м43то е с ews би било добре, защото м44 задължително е с такъв и никой не успя да ми го махне за това го навързваха и него. Генерация най-добре нова да си вземеш иначе двуцевките си приличат но размера и огъвките са различни. Ако си ползваш твоята генерация трябва ис-а да го вземеш поне с двуцевката до преди катализатора. Иначе от м44то съм доволен върви прилично доста по-приятно от м43б18то и ми харчи много прилично.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани