За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
CrazyElement написа:Тръгнах да пиша заядлив пост ама се сетих , че съм много над твоето ниво ACT![]()
Моето ниво можеш само да го сънуваш ( и то не в един сън, че няма да се побере!!!).
Имаш още много фурни с хляб да изпапкаш и много книжки да прочетеш, но на първо място:
S8-цата ми, която беше отвън при Венци, паркирана точно до неговия РС6-так, когато ти дойде за ремапа дали беше със галоши гуми като твойте и дали ми светеше лампата за горивото като на твойто БМВ ???? Питам само информативно, защото Венци и Васко трепериха до последно дали на диното няма да гръмне някой от тия галоши дето беше сложил на колата и да се изпотрепат !!!
Купи си гуми, зареди си колата и тогава почни да гледаш в паницата на другите!
Аз чисто нови гуми на всичките си коли (лични и служебни) сменям всеки сезон с нови, а после идват тарикати като тебе да ги купуват втора ръка и да си ги слагат на бегачките.
Ти сериозно ли си пуснал тема, че искаш стари гуми за колата, а си седнал да ми се правиш на баш паралията и да ми обясняваш колко си по-напред от мен ?
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
adovet написа:CrazyElement написа:B.Stoimenov написа:Колеги,
Предлагам да укротите тона, защото и тази тема ще "замине" и ще бъде заключена с това темпо. Не сме врагове, никой никому не е длъжен, а сме тук за да коментираме и да си помагаме взаимно, както и да се учим един от друг, включително и от грешките ни. Не превръщайте споровете в лични нападки.
Дам аз вече си едитнах поста няма смисъл наистина , на мен лично ми е все тая аз много добре си знам всичко , и доста колеги ми пишат на лично къде да си ремапнат колата
И да не съм пълен спам , реално ето клипче как ускорява колата на 5та предавка от 140 някъде до 220 https://www.youtube.com/watch?v=Ys2IpWTFaRM , магистралата там не е на равно , това е преди да почистя дюзите , които реално нямаха големи забележки и преди да и сложа два пъти по-големия челен кулер, реално в момента не е много по-бърза просто по-добър респонс има, ремапа ми е от https://www.facebook.com/oemotorsport/?fref=ts OEMmotorsport колата е с премахнат дпф/егр(УСПЕШНО) , перерудки , по-голяма генерация мисля ,че е 76мм ама не съм сигурен , колата е ограничена на 1ва и 2ра предавка на около 310 коня да не си метни ск.кутия някъде(доста важно където други фирми за да зарибяват правят всичко на МАКС) , ремапа изобщо не е на макс колата е на 2 bara(около 350 коня , предстои скоро време замерване и малка промяна на ремапа), все пак искам да я карма още време .
Ти сигурен ли си че колата ти е 300++++ коне, че като гледам моята е с горе долу същото ускорение https://www.youtube.com/watch?v=a8QmPKDEHg4 пък е доста под 300к.с. Гледай ги до 200км, че на 210 пускам газта
Виж няма какво да ти се обяснявам , колата е мерена , пускала се е с друга 535д ремапната при келеше и вървят кантар , няма какво повече да доказвам


https://www.youtube.com/watch?v=hlVlZCU7Yoo Ето клип на някой друг същото ускорение като моето може да броиш секундите , верно е обаче факт , че твоята ги прати за точно 1 сек по-бавно




ACT колата я купих с тези гуми и ако беше толкова наблюдателен щеше да видиш , че ес транситни номера ,ама както и да е аз не споря , че имам пари




EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=etcjdg0unYo ето ти още един клип на 535д с чип на 350 коня и 700 какъвто е и моя сетъп същото ускорение , брои секундите от 150 до 200 за по-лесно и моята и неговата ги правят за точно 8 сек.
https://www.youtube.com/watch?v=UWmpndKpLJ4 ето ти една като твоята на 300 коня и 700 нм , 150 до 200 9-10 сек не мога точно да го хвана , ама толкова 1-2 сек по-бавна, ти правиш на клипа 150-200 за 8 сек, колкото мене и колкото всички 535д преди фейса с ремап




https://www.youtube.com/watch?v=HgnyvtCsOt0 още един клип на 340 коня 700 нм ама на ръчни пак 8 сек 150-200
https://www.youtube.com/watch?v=9AiI7yfJzbQ ето на 535д фейс лифт с ремап на 330 коня и 670 нм пак 8 сек(фейса си фейс )
https://www.youtube.com/watch?v=XZ8Av9rD8Eo 530д ремап на 300 коня 700 нм , ама не фейс лифт 150-200 11 сек
Пак ти казвам общо взето мога така до утре да търся клипове и да пущам



Ей ти като твоята ама хд айде , https://www.youtube.com/watch?v=eBnVxq2ZeF0 150-200 8 сек, ама е забележи 2009 e61 530xd hybrid turbo+custom injectors+decat+dpf off +chiptuning значи или твоята кола е със същия сетъп , който според чичо гугъл си вадиш без проблем 350-360 коня или си я пуснал от тунела надолу или от Ихтиман




EDIT2: И не мога да спра разпали ме




https://www.youtube.com/watch?v=8qZi0LhL700 m5 e60 150-200 6 сек, аз затова ти казах , че ако колата ти е около 300 коня , разлика от около 1 сек в това до ускорение е напълно допустима, не знам ти какво очакваш , ако моята кола е малко по-бърза ще стане кантар с м5 е60 507 коня , което не виждам как може да стане ХАХАХА..........
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
По принцип 3.0 218к.с с кадърен мапер само със софт удря 300коня. Тук лимитера са само дюзите-соленоиди са и не могат да бутат повече от 100mg. При фейсовете са пиезо кристали и 120 милиграма си ги бутат без ядове. Иначе казано фейс тройка 320+к.с. и 680-700Нм не са проблем
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
Мен ми е интересно Бай Илия, ако чете темата, неговата за колко ги прави. Той беше май 360к 710 НМ на по-малко килограми...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
CrazyElement написа:adovet написа:CrazyElement написа:B.Stoimenov написа:Колеги,
Предлагам да укротите тона, защото и тази тема ще "замине" и ще бъде заключена с това темпо. Не сме врагове, никой никому не е длъжен, а сме тук за да коментираме и да си помагаме взаимно, както и да се учим един от друг, включително и от грешките ни. Не превръщайте споровете в лични нападки.
Дам аз вече си едитнах поста няма смисъл наистина , на мен лично ми е все тая аз много добре си знам всичко , и доста колеги ми пишат на лично къде да си ремапнат колата
И да не съм пълен спам , реално ето клипче как ускорява колата на 5та предавка от 140 някъде до 220 https://www.youtube.com/watch?v=Ys2IpWTFaRM , магистралата там не е на равно , това е преди да почистя дюзите , които реално нямаха големи забележки и преди да и сложа два пъти по-големия челен кулер, реално в момента не е много по-бърза просто по-добър респонс има, ремапа ми е от https://www.facebook.com/oemotorsport/?fref=ts OEMmotorsport колата е с премахнат дпф/егр(УСПЕШНО) , перерудки , по-голяма генерация мисля ,че е 76мм ама не съм сигурен , колата е ограничена на 1ва и 2ра предавка на около 310 коня да не си метни ск.кутия някъде(доста важно където други фирми за да зарибяват правят всичко на МАКС) , ремапа изобщо не е на макс колата е на 2 bara(около 350 коня , предстои скоро време замерване и малка промяна на ремапа), все пак искам да я карма още време .
Ти сигурен ли си че колата ти е 300++++ коне, че като гледам моята е с горе долу същото ускорение https://www.youtube.com/watch?v=a8QmPKDEHg4 пък е доста под 300к.с. Гледай ги до 200км, че на 210 пускам газта
Виж няма какво да ти се обяснявам , колата е мерена , пускала се е с друга 535д ремапната при келеше и вървят кантар , няма какво повече да доказвамима клипове на други ремапнати 535д вървят по същия начин като моята
https://www.youtube.com/watch?v=hlVlZCU7Yoo Ето клип на някой друг същото ускорение като моето може да броиш секундите , верно е обаче факт , че твоята ги прати за точно 1 сек по-бавно,което е похвално наистина
изглежда доста ти върви колата докторе
, пък и нали знаеш и терена има значение смисъл аз наистина съм сериозен , че изобщо не помня какъв беше терена там , но и малък наклон да има си оказва влияние , а и чесно да ти кажа то разликата между мапната 530 фейс лифт и 535 преди фейса не е особенно много голямо говорим точно за порядъка на 2-3 сек макс, в някакво доускорение
ACT колата я купих с тези гуми и ако беше толкова наблюдателен щеше да видиш , че ес транситни номера ,ама както и да е аз не споря , че имам париаз не съм комплексар да се изтъквам колко пари имам
, аз съм си бедно момче и не ме е срам от това
ама изглежда ти имаш някакъв проблем с колко пари имаш
EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=etcjdg0unYo ето ти още един клип на 535д с чип на 350 коня и 700 какъвто е и моя сетъп същото ускорение , брои секундите от 150 до 200 за по-лесно и моята и неговата ги правят за точно 8 сек.
https://www.youtube.com/watch?v=UWmpndKpLJ4 ето ти една като твоята на 300 коня и 700 нм , 150 до 200 9-10 сек не мога точно да го хвана , ама толкова 1-2 сек по-бавна, ти правиш на клипа 150-200 за 8 сек, колкото мене и колкото всички 535д преди фейса с ремапсам си отговори дали колата ти е под 300 коня
или от какъв баир си я засилил
, сега наистина не ти се заяждам радвай се на колата си наистина върви ама нали бе разбираш , че тука има нещо не както трябва
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=HgnyvtCsOt0 още един клип на 340 коня 700 нм ама на ръчни пак 8 сек 150-200
https://www.youtube.com/watch?v=9AiI7yfJzbQ ето на 535д фейс лифт с ремап на 330 коня и 670 нм пак 8 сек(фейса си фейс )
https://www.youtube.com/watch?v=XZ8Av9rD8Eo 530д ремап на 300 коня 700 нм , ама не фейс лифт 150-200 11 сек
Пак ти казвам общо взето мога така до утре да търся клипове и да пущамама аз знам много добре моята кола колко коня и колко върви
, въпроса е какво крие твоята
Ей ти като твоята ама хд айде , https://www.youtube.com/watch?v=eBnVxq2ZeF0 150-200 8 сек, ама е забележи 2009 e61 530xd hybrid turbo+custom injectors+decat+dpf off +chiptuning значи или твоята кола е със същия сетъп , който според чичо гугъл си вадиш без проблем 350-360 коня или си я пуснал от тунела надолу или от Ихтиман![]()
, като цяло ако почнеш да ми се оправдаваш нещо
наистина те блокирам и най-накрая няма да виждам повече коментарите ( като цяло не искам защото , даваш ценна информация за много неща , ама извинявай тука с тоя клип
не съм съгласен)
EDIT2: И не мога да спра разпали мемного мразя ей така някой като реши да си изтъкне колко му е бърза колата
, https://www.youtube.com/watch?v=Hq3FINYqEWc ей ти клип на ауди а6 3.0 ( 346 коня /660 нМ) 2016 година как прави 150-200 за 10 сек(нормално все пак е ауди и тежи 2 тона или кажи речи 400 кг повече от нашите 5тици). Значи човек официално ти казвам , ти ми направи деня днеска
точно се чудих какво да правя
https://www.youtube.com/watch?v=8qZi0LhL700 m5 e60 150-200 6 сек, аз затова ти казах , че ако колата ти е около 300 коня , разлика от около 1 сек в това до ускорение е напълно допустима, не знам ти какво очакваш , ако моята кола е малко по-бърза ще стане кантар с м5 е60 507 коня , което не виждам как може да стане ХАХАХА..........
Тея клипчета от нета ги зарежи, всеки си има някакви представи за нещата. Аз моята съм я мерил на достоверно дино и показа 265,2 на вала и 223 май беше на колелата. Не претендирам че колата ми е някаква бегачка, просто толкова си върви.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
Колега Крейзи, отиди да ти я замерят някъде другаде колата, не мисля, че ще е някаква умопомръчителна сума, все пак караш 535д. Някак нелогично ми идва 2-те турбини да вървят колкото фейсово 530д, при 535д потенциалът трябва да е доста по-голям
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
dextuar написа:Колега Крейзи, отиди да ти я замерят някъде другаде колата, не мисля, че ще е някаква умопомръчителна сума, все пак караш 535д. Някак нелогично ми идва 2-те турбини да вървят колкото фейсово 530д, при 535д потенциалът трябва да е доста по-голям
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз точно това се опитвам да му кажа, все пак ако колата му е 350+ трябва да върви доста повече. При диното този който прави ръна, винаги може да изкара повече коне ако иска
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: За и против ремап-а
само Gtech данни или други с мерене по GPS вървят на такива ускорения колеги и то само ако са на една и съща отсечка
не искам да разпалвам спора ама когато някой претендира колко му вървяло нещо си ... колегата ACT прав, но само в частта с линията и 400м с времеотчитане - без частта там кой щял да си дава колата и т.н. тва са си разни отделни неща
времето не лъже, сядаш, заставаш на чертата и караш, или правиш един летящ с G-tech или друг измервател по ГПС ... е , колегата си даде времето ... никой и дума не обелва ... що ? аз се досещам що ама айде
Хубаво е, че поне някакви реални неща се казват за мапа, щото има и доста недоволни колеги от всякакви места и рядко си правят труда да пишат съм забелязал и така човек накрая остава с впечатление, че едва ли не че всеки лъже.
не искам да разпалвам спора ама когато някой претендира колко му вървяло нещо си ... колегата ACT прав, но само в частта с линията и 400м с времеотчитане - без частта там кой щял да си дава колата и т.н. тва са си разни отделни неща
времето не лъже, сядаш, заставаш на чертата и караш, или правиш един летящ с G-tech или друг измервател по ГПС ... е , колегата си даде времето ... никой и дума не обелва ... що ? аз се досещам що ама айде
Хубаво е, че поне някакви реални неща се казват за мапа, щото има и доста недоволни колеги от всякакви места и рядко си правят труда да пишат съм забелязал и така човек накрая остава с впечатление, че едва ли не че всеки лъже.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: За и против ремап-а
То с маперите в бг стана на късмет.... Ако върви добре.... Ако счупи на някой колата покучаваш извинявай и съчувствие по тел. Вече трябва да се карат да подпишат някакъв документ обвързващ ги финансово
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
Да бе то е ясно , че само с Гтек и на една и съща права можем да говорим за реални секунди , ето да не съм валат направих клип преди малко на 25 градуса външна как си чупа кмтража 150-200 ако гледаме секундите на тубата 6 секунди батка + тракшън контрол на 160 ... еми разбирате ме сега нали, вече официално и аз мога да казвам на колегите с м5 е60 "Ама сигурните ли сте , че карате 507 коня коли"? Айде с добро и колегата host го каза най-добре , пак да не съм валат , със сетъпа с който беше колата на първия клип до 220(без кулера и проверката дюзите) се бях гонил с собственика на АУТО ТИМ , който доста често става първи на RWD по всякакви драг шампионати с е30ка на 660 коня на колела , той имаше преди 535д е61 със същия сетъп като моя ама с ремап от Варна, 60 до 200 , два старта и двата тотален кантар, неговата я е мерил по драг шампионатите 13.5 400м , е моята е ограничена софтуерно на 1ва и 2ра скорост така че най-вероятно ще е една идея над това време , и ако той я кара и с хубави гуми ( аз си признавам , че чак след 3 години започнах да се пристрашавам да правя стартове с тази кола).
https://www.youtube.com/watch?v=4BGJL0qpEIs
https://www.youtube.com/watch?v=4BGJL0qpEIs
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: За и против ремап-а
dextuar написа:Мен ми е интересно Бай Илия, ако чете темата, неговата за колко ги прави. Той беше май 360к 710 НМ на по-малко килограми...
Sent from my iPhone using Tapatalk
бе тя мойта не е кой знае какво все пак е умерен ремап, може още, но 150-200 е за 6 секунди...8 ми се виждат цяла вечност https://www.youtube.com/watch?v=YDVqu_SiLec всъшност незнам какъв е спора


"Чемодан, вокзал, Москва"
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
Е супер е
ама все пак си и фейс лифт , то и аз горе долу го докарах това време 6-7 ги прави на клипа горе , ама незнайно защо ми смени по-рано нещо от тракшъна се панирах ли а аз нз в адреналина и отпуснах газта малко, в перфектните условия както си и ти на 3 градуса външна и на ръчни ще ударя и аз 6така
, ама то като цяло и аз не се целя да съм бърз колкото тебе , все пак твоята е една идея по-лека и е реално фейс лифт(други дюзи , турбини , ск.кутия) .. Изглежда кулера е съживил някой друг кон 
https://www.youtube.com/watch?v=Egf6GjB096c толквоа правят и други като твоята , ама това е нормално спора е за 535д
не за 335д просто им беше интересно 6 секунди е ОК за 335 всички други с твоя ремап за толкова го правят , както беше и при мен
и определено , ако бях на ръчни и бях изцедил 4та не да смени на 4200 щеше да е още по-добре , ама няма как да сменям и да снимам и да карам
, трябва някаква поставка да му измисля на телефона.



https://www.youtube.com/watch?v=Egf6GjB096c толквоа правят и други като твоята , ама това е нормално спора е за 535д



- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: За и против ремап-а
G-tech-а и подобните му любителски устройсва са паляшка работа като цяло и нямат много общо с това какво ще се случи реално "на чертата" или на магистралата. С refresh rate 5-10Hz, каквито са повечето, я те засекъл кога точно си тръгнал - я не, и я те засекъл кога си минал 402метра (при стандартна точност +/-3метра) или подминал 100км/ч - я не... Това ти гарантира грешка в най-добрия случай от минимум 0.2 секунди, че повече. Да не говорим за пропадания на сигнала, когато едничката антена е завряна кой знае къде. Истинските устройсва са със 100Hz update rate и струват колкото целия тунек на някои в темата
Също така не разчитат единствено и само на GPS модул, а и на куп други апаратни и програмни средства, за точното определяне на кинематиката и динамиката на автомобила. Доста съм ровил и експериментирал по тоя въпрос, и като цяло е дълга тема, просто съвета ми е да не се доверявате сляпо на разни G-теци и да си ги мерите според него 


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
Nickelback написа:G-tech-а и подобните му любителски устройсва са паляшка работа като цяло и нямат много общо с това какво ще се случи реално "на чертата" или на магистралата. С refresh rate 5-10Hz, каквито са повечето, я те засекъл кога точно си тръгнал - я не, и я те засекъл кога си минал 402метра (при стандартна точност +/-3метра) или подминал 100км/ч - я не... Това ти гарантира грешка в най-добрия случай от минимум 0.2 секунди, че повече. Да не говорим за пропадания на сигнала, когато едничката антена е завряна кой знае къде. Истинските устройсва са със 100Hz update rate и струват колкото целия тунек на някои в тематаСъщо така не разчитат единствено и само на GPS модул, а и на куп други апаратни и програмни средства, за точното определяне на кинематиката и динамиката на автомобила. Доста съм ровил и експериментирал по тоя въпрос, и като цяло е дълга тема, просто съвета ми е да не се доверявате сляпо на разни G-теци и да си ги мерите според него
Е на мен ми е ясно аз на времето мерех 155 коня алфа ромео 156 2.0 ТС с леко модове и даваше на Гтек 0-100 7.2 сек при условие , че стокова е 8.6


https://www.youtube.com/watch?v=eTHVYv9_JJA ето даже нашенец е 335 на 400 коня , дава 12.5 на 400 м , малко ддз .. качи ли е оптимист този гтек 0-100 4.5 нз нз .. на теория тази 335 е по -бърза от 0-100 от м5 ф10 , която е една генерация по - нова и само 160 коня отгоре ..
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: За и против ремап-а
30 Jahre m3 ги прави под 3.8 до 100 по каталог ... нз
https://plus.google.com/u/0/+luxuriousm ... iBG729Q1Hw
https://plus.google.com/u/0/+luxuriousm ... iBG729Q1Hw
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани