Помощ за диференциал 3,15
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Помощ за диференциал 3,15
Здравейте,колеги! Имам Е39 520i със сменян двигател 2.8. Оригиналният диференциал (3,46) ми идва късичък,затова реших да мина на 3,15.Намерих диференциал,който разглобих да почистя,но не обърнах внимание,че зегерките,които държат лагерите са с различна дебелина.(3,64 и 3,74 mm)Сега не знам коя от коя страна е.
Ако има някой,който е разглобявал такъв или има такъв свален и може да погледне,коя зегерка от коя страна е,бих бил много благодарен.Сега съм сложил по-тънката зегерка от към пасажерската страна и съответно дебелата от към шофьорската.
Благодаря предварително!
Ако има някой,който е разглобявал такъв или има такъв свален и може да погледне,коя зегерка от коя страна е,бих бил много благодарен.Сега съм сложил по-тънката зегерка от към пасажерската страна и съответно дебелата от към шофьорската.
Благодаря предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Raefi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Помощ за диференциал 3,15
Трябва да видиш застъпването на зъбите между пиньона и короната, няма 1 с 1 еднакъв. Има бая четиво из интернет как е правилното зацепване, луфт и прочие, но ти трябва индикаторен часовник за това.
Re: Помощ за диференциал 3,15
Предполагах,че всеки е с различни зегерки. Потърсих доста из Интернет, конкретно за този диференциал,но не намерих нищо за зегерките.Предполагам,че ще започне да вие ако го сглобя погрешно. Варианта май е проба-грешка в случая. Нямам индикаторен часовник. Благодаря много за отговора! 

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани